SLUČAJ PUTNIKA AGENCIJE SAB: Isplata štete za 2.216 aranžmana
08. 09. 2018. u 15:02
Oštećeni putnici agencija SAB I "Džez travel" mogu da očekuju naknade od DDOR
Počela isplata prevarenih turista
ISPLATA štete putnicima "SAB travela" i "Džez travela" koji su, greškom ovih turističkih agencija, ostali bez plaćenog letovanja, počinje sledećeg petka, 14. septembra, najavila je osiguravajuća kuća DDOR Novi Sad.
- Do predviđenog roka primili smo ukupno 2.216 odštetnih zahteva, od toga 1.986 od strane oštećenih putnika "SAB travela" i 230 oštećenih putnika "Džez travela" - ističu u ovom osiguravajućem društvu. - DDOR osiguranje je obezbedilo sve potrebne kapacitete da obrada ovako velikog broja pojedinačnih zahteva bude završena na najbrži mogući način, te vas informišemo da smo najveći broj primljenih zahteva obradili. U toku su poslednje provere dostavljene dokumentacije, kao i ispravka i kompletiranje podataka koje smo dobili.
Pročitajte još - Vlasnik “S.A.B. travela” otvara još dve agencije
U ovom društvu ističu da su, poređenjem zapisnika Turističke inspekcije i evidencije pristiglih zahteva, utvrdili da za nešto više od 250 aranžmana koji nisu realizovani po zapisniku Turističke inspekcije, nisu dobili zahteve za naknadu.
- Pozivamo oštećene putnike koji još uvek nisu podneli odštetne zahteve, da to učine što pre, kako bismo mogli da kompletiramo našu evidenciju - ističu u DDOR-u, napominjući da nedostajuće prijave neće usporiti ili zaustaviti proces obračuna i isplate naknade oštećenim putnicima.
Isplata će biti započeta po završetku obrade svih odštetnih zahteva i završenom obračunu naknada za svaki pojedinačni aranžman, a proces počinje sledećeg petka.
PREVARENI
Agencija "SAB travel" je, u julu, "preko noći" otkazala polaske za 2.249 putnika koji su im prethodno uredno platili turističe aranžmane. Nedugo potom, bez unapred plaćenog letovanja ostalo je i stotinak putnika čačanske agencije "Džez travel". Oni su doslovce bili vraćeni posle nekoliko pređenih kilometara ka svom odredištu u Grčkoj.
nikanor
08.09.2018. 17:04
Ašta je sa prevarantima? Ništa? Pa pohvalite ih za uspešno otvaranje novih agencija....
Bravo za YUTA, obzirom da su ove dve agencije bile osigurane preko udruženja Yuta koje je obezbedilo uslove da se problem brzo i celovito završi...Drugačije bi bilo samo jalovo sudjenje pojedinaca uz advokatske troškove koje ne bi mogli od SABa da se naplate, dakle dugi i skupi proces po oštećene.
Koliko su obeštećeni? to je bitno za buduću sigurnost putnika, da li je samo uplaćeni iznos ili je uvećan za kamate i pretrpljenu štetu?
Komentari (3)