I krečenje mora u plan poslovanja
14. 01. 2017. u 12:04
Vlada Srbije zaključkom obavezala javna preduzeća da srede zgrade u kojima rade, nekim firmama vraćen program rada
AKO važi za građane, izgleda važi i za firme, makar one državne. Vlada Srbije je nedavno donela zaključak kojim ih sve obavezuje da održavaju fasade objekata u kojima posluju i kancelarije u kojima rade. Ta stavka morala je da se nađe i u finansijskim planovima za 2017, a kako "Novosti" saznaju, oni koji su ovaj trošak preskočili - dobili su plan nazad na doradu.
Vlada je zaključak donela na predlog Generalnog sekretarijata. Prenebregavanje ove preporuke, kao smo čuli u Ministarstvu privrede, zaista je bio povod da se pojedinima ne prihvate finansijski planovi za ovu godinu.
"Novosti" su u petak pokušale da dođu do preduzeća kojima fasade nisu bile na pameti prilikom sastavljanja programa poslovanja. Naš slučajan uzorak izgleda nije bio reprezentativan. Svi su mahom tvrdili da oni četku i valjak redovno uzimaju u ruke.
- Mi smo okrečili sve što smo imali - kaže direktor "Puteva Srbije", Zoran Drobnjak. - Upravna se nalazi u zgradi "Srbija puta" i mi od njih iznajmljujemo drugi sprat. Imamo dogovor da plaćamo 95 odsto mesečnih troškova, pa smo time oslobođeni kirije. Fasada je u odličnom stanju, a za krečenje prostorija su oni zaduženi i "osvežavaju" ih svake godine po određenom redosledu.
Jelena Trivan kaže da je zgrada "Službenog glasnika", na čijem je čelu, prošle godine i spolja i iznutra sređena.
- Mi smo taj posao lane već obavili, tako da se na nas ovaj zaključak ne odnosi - tvrdi Trivanova.
Goran Puzović, direktor "Srbijavoda", kaže da ni kod njih nisu potrebni molerski radovi, jer su pre dve godine sredili sve zgrade u kojima se nalaze njihove službe. Ni "Elektroprivreda Srbije" ne kuburi sa održavanjem zgrada i kancelarija.
U "Infrastrukturi Železnica Srbije" kažu da su upoznati sa ovim zaključkom, ali da ove godine neće krečiti, jer za to nema potrebe. Zgrada na Savskom trgu je kao spomenik kulture pod zaštitom države, pa bi pre njene rekonstrukcije bilo neophodno obaviti niz priprema, među kojima je i dobijanje dozvola za rekonstrukciju.
FINANSIJSKI REZULTATI
FINANSIJSKE izveštaje za 2015. godinu, koji su poslednji dostupni, predalo je ukupno 485 javnih preduzeća. U njima radi 115.113 ljudi. Gledano u celini, javna preduzeća su 2015. godinu završila u "plusu" od 8,3 milijardi dinara. Godinu ranije "zaradili" su gubitak od skoro 44 milijadre dinara. A tada je finansijski izveštaj predalo 21 preduzeće manje.
Dok cekamona demokratiju
14.01.2017. 12:50
Ne da mi se cini da u predstavljenom tekstu je pogresno vodjenje privrede i drustva. Dazbine i globa treba da objasnjava dali firma posluje u skladu za nacionalnim moralom na ostvarenju nacionalnog cilja.
Sta kad komunalno javno preduzece zakupljuje lokal u stambenom soliteru? Da kreci desetospratnicu zbog tri prostorije? Pritom ni najmanje ne zelim da sam na strani komunalaca, ne znam samo kojim propisom je omoguceno da rade u stambenim zgradama, ometaju citav blok stanara u normalnom zivljenju, blokiraju parkinge i garaze svojim terenskim i privatnim vozilima...
Bolje da se pozabave divljom gradnjom. Pre neko veče sam išao peške kolovozom 2-3 km jer su trotoari zakrčeni kolima kojima tu nije mesto. Parkinga nema jer ta zona i nije bila predvidjena za zgrade od 5-6 spratova nego male kuće sa dvorištem , ali su kućice porušene, nikle ružne zgradurine u novogradnji . Ko im je dao dozvolu ? Ko je legalizovao ? Prvo da neko odgovara pa onda glumite red
Ovo je garant Djukino maslo.
OKRECITE BEOGRAD!!!
Komentari (5)