Srpske čarape bez premca u Rusiji
14. 01. 2017. u 08:13
Potrošači u najvećoj zemlji sveta testirali hulahopke i izabrali najkvalitetnije
Shutterstock
RUSKINjE su rekle - srpske hulahop čarape su najbolje na ruskom tržištu. Iza naših čarapa po kvalitetu ostale su i italijanske i ruske, hrvatske i beloruske. Ovakve ocene su potvrdila i laboratorijska ispitivanja ruskih eksperata. Čarape iz naše zemlje su godinama na vrhu izvozne liste, a za 10 meseci lane je samo u Rusiju izvoz bio vredan više od 70 miliona dolara, što je 10 miliona dolara više nego u istom periodu 2015.
Državni regionalni centar standardizacije, metrologije i istraživanja u Krasnojarskom kraju pokrenuo je istraživanje, u kome su potrošači testirali čarape, obavljena su i laboratorijska ispitivanja, a kvalitet je ocenjivala i ekspertska komisija. U laboratoriji su ispitivani toksičnost materijala, suvo trenje, pranje, otpornost boje na znoj...
I testiranja su pokazala da su najbolje čarape na ruskom tržištu - "galeri Filipe Matinjon" od 40 dena, koje su proizvedene u Srbiji, a odmah iza su "šarme" iz linije "Pjer Kardena", koje dolaze iz pogona u Kini. Visoko rangirane bile su i naše čarape "fantastiko omsa".
- Proteklih godina primetan je rast proizvodnje i izvoza, a tako je prvenstveno zbog dolaska poznatih stranih proizvođača u našu zemlju - kaže Dejan Delić, samostalni savetnik u Centru za bilateralnu saradnju u Privrednoj komori Srbije. - Oni su ovde i zbog ruskog tržišta i povlašćenih uslova koje imaju proizvođači u Srbiji. Čarape su u vrhu naše izvozne liste proizvoda.
Djoka
14.01.2017. 12:18
Čarape Made in Gajdobra. :D
Тешко земљи где су најлон чарапе главни извозни производ. Ту је само радна снага (јефтина) наша у производу, а све остало инострано. И још дебело смо платили од наше цркавице да белосветски бизнисмени дођу код нас. У исто време уништаване су и затваране стотине и хиљаде наших светских фабрика. За њих није било ни разумевања ни пара ка за оне "познате" из белог света. А ови што су плаћени, први ће побећи из Србије.
Komentari (2)