Premijer: Koridor 11 gotov naredne godine
04. 06. 2016. u 11:19
Aleksandar Vučić danas obišao radove na auto-putu Beograd - južni Jadran, od Ljiga do Preljine. Sa kineskim predsednikom razgovaraće o tome da deonicu od Surčina do Obrenovca rade firme iz Kine
Foto Tanjug, AP
MANDATAR za sastav Vlade Srbije Aleksandar Vučić najavio je danas da će kompletan Koridor 11 biti završen naredne godine. Takođe, sa kineskim predsednikom, kada dođe u posetu Beogradu, razgovaraće o tome da deonicu auto-puta od Surčina do Obrenovca grade firme iz najmnogoljudnije države sveta.
Vučić je, sa saradnicima, danas obišao radove na izgradnji Koridora 11, na deonici Ljig - Preljina. Autobusom je taj deo trase novog auto-puta obišao sa ministarkom građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture u tehničkoj vladi Zoranom Mihajlović, ambasadorom Kine Li Mančangom, predstavnicima Ambasade Azarbejdžana, "Koridora Srbije", "Puteva Srbije" i izvođačima radova. "Skeniran" je usek Golubac i tunel "Veliki Kik", dug 200 metara. Inače, deonica Ljig - Preljina duga je 40,3 kilometra, a zvanični rok za njen završetak je 25. avgust, kada će biti otvorena.
- Jedino deonica od Surčina do Obrenovca, koja će Koridor 11 da poveže sa Beogradom, još nije ugovorena, ali očekujem da će to biti učinjeno prilikom posete kineskog predsednika Si Đinpinga Srbiji - rekao je Vučić. - Deonica Koridora 11 od Uba do Lajkovca je završena. Treba da se završi gradnja deonice od Lajkovca i Ljiga, od Obrenovca do Uba i od Surčina do Obrenovca. Svi rokovi se poštuju, nema kašnjenja radova.
Glavni izvođač radova na deonici Ljig - Preljina je firma "Azvirt" iz Azarbejdžana. Radovi, ukupne vrednosti 308 miliona evra, finansiraju se azarbejdžanskim kreditom od 300 miliona evra, a preostali novac je obezbedila Srbija. Na toj deonici angažovano je više od 100 firmi iz Srbije, kao podizvođači, dobavljači i kooperanti.
CILj - ZDRAVA DRŽAVA
- U interesu Srbije je da ispunimo što više onoga što MMF predlaže, kako bi naša država ozdravila svoju ekonomiju - rekao je Vučić. - Nije cilj da nekoga lažemo da bismo prošli reviziju. Naš cilj je da napravimo zdravu državu. Od 14.000 zaposlenih, koliko je procenjeno da je višak u državnoj upravi, njih 9.500 dobrovoljno je uzelo otpremnine i s tim, kao i sa javnim preduzećima, neće biti problema. Srbija je uspela da pokrene privredni rast i postane šampion Evrope, zato što to radi zbog sebe, a ne zbog MMF-a.
Emiracanin
04.06.2016. 11:57
Lepo je sto ćete posaditi cveće, al ne razumem zašto niste sačuvali hrast. Ono što imamo ne umemo da sačuvamo?!
Pošto se uopšte više ne pominje izgeadnja autoputa do Požege, interesuje me da li bar postoji mogućnost da se na deonici Čačak-Užice rehabilituje Ibarska magistrala? To je dobar put, samo treba ispeglati par krivina i dograditi treću traku na par ključnih mesta, kao što je uradjeno kod Kokinog Broda pre 7-8 godina.
Nije to Beograd juzni Jadran,vec Surcin juzni Jadran.Beogradjanima ce biti lakse i blize i brze da idu i dalje magistralom do Ljiga.
Ibarska magistrala je najoptereceniji put u Srbiji.Od Uzica do Zlatibora dnevno prodje 9000 vozila na 2 trake.Od NS do Horgosa autoputem na 6 traka prodje manje od 6 000 vozila..Autoput do Jadrana je odavno trebalo da bude napravljen jer je to najvaznija stvar za razvoj Srbije, i taj autoput mora ici preko Zlatibora a ne preko pesterske pustinje, jer samo tako ima smisla za razvoj Srbije, da ide kroz kraj gde zivi mnogo vise ljudi i gde je mnogo veca industrija i turizam koji koristi taj put.
@ne cenzurisi - Taj auto put bice promasena investicija,zivi bili pa videli.Evropski koridor 10 koji postoji za rasliku od ovog,na mapi evropskih puteva,nije doveo masovno strane investitore,ako mislite da ce,kad bude zavrsen poteci,med i mleko.Taj izmisljeni koridor,najvise,koristice Crnogorcima zapslenim u Srbiji,da lakse i komatnije stignu na svojo djedovini u Crnoj Gori.
Komentari (6)