Sedam godina obezbeđeni rezervni delovi
12. 08. 2015. u 13:58
Vlasnici vozila koja se više ne prodaju na srpskom automobilskom tržištu nemaju razloga za brigu. Zakon je na strani kupca i zastupnik tih četvorotočkaša ima obavezu da ih servisira
VLASNICI automobila čija je prodaja prestala na tržištu Srbije ne moraju da brinu ni za servis, ni za rezervne delove. Važeće zakonske odredbe su "na strani" kupaca i propisuju da sedam godina po prestanku prodaje vozila na našem tržištu kompanija koja je zastupala određeni brend mora da nastavi da tržište snabdeva rezervnim delovima i da ih servisira.
Lane je prestala prodaja američkog "ševroleta" i kineskog "čerija", pa je razumljivo što su vlasnici vozila ova dva brenda zabrinuti.
- "Ševrolet" i mi smo imali dva odvojena ugovora - objašnjava za "Novosti" Vladan Atanacković iz "Centra Boban" koji je doskoro bio ovlašćeni prodavac i serviser "ševroleta". - Jedan se odnosio na prodaju a drugi na servis i održavanje. Prvi ugovor o prodaji je raskinut ali je drugi ostao na snazi. Dogovoreno je da nas "Dženeral motors" čije je "ševrolet" brend snabdeva kroz liniju "Opela" rezervnim delovima i tu nema ama baš nikakvih problema. Nema razlike. Sve servisne, ugovorne obaveze se ispunjavaju baš kao i u trenucima najveće prodaje ovog brenda u Srbiji.
Delova ima sasvim dovoljno, a na deo koga nema na lageru čeka se 15 dana, koliko traje isporuka. Nema problema ni kod vlasnika čija su vozila još u garantnom roku.
Problema uopšte neće biti najmanje deset godina kada je "ševrolet" u pitanju, jer smo na toliko, prilikom povlačenja, dogovorili saradnju - kaže Atanacković. - A ko zna, možda u međuvremenu čelnici američke kompanije promene odluku o povlačenju iz Evrope zbog toga što nisu želeli da prave konkurenciju svom drugom brendu, "Opelu".
CENE BEZ PROMENA
KINESKI "Čeri" je i dalje spreman da odgovori na sve zahteve vlasnika vozila koji minimum sedam godina, neće morati da brinu o delovima i servisu, rečeno nam je u sedištu, "Kvis D.O.O" koji je bio ovlašćeni uvoznik i distributer "čerija" za Srbiju ali i Crnu Goru i Makedoniju.
Ono što je takođe veoma bitno je i činjenica da je cena delova i servisa ostala ista ili je čak i nešto niža u odnosu da vreme kada je srpsko tržište automobila raslo.
Mihajlo
12.08.2015. 21:54
Ljudi su kupovali ševrolet vozila jer su po svaku cenu hteli da imaju nov auto što se pokazalo kao velika greška. Polovan golf 6 je zakon.
2008 godine sam kupio Chevrolet Sparka sa standardnom opremom za 7000 eur.Sve je bilo o.k.do nekih 80000 km,a onda problem sa problemom,ovlašćeni servisi su neisplativi za auto star sedam godina,a delovi tzv.aftermarketa su nerealno skupi.Za zamenu dihtunga glave motora samo su me delovi izašli preko 150 eur,plus ruke majstora i obrada glave još toliko.U međuvremenu mu je cena toliko pala da je neisplativo prodati auto.Naravučenije nikad nemojte kupovati neproverene brendove.
Komentari (1)