Početak izgradnje deonice Obrenovac-Ub u narednih mesec dana
14. 06. 2014. u 14:42
Početak izgradnje deonice od Obrenovca do Uba na autoputu Beograd-Južni Jadran očekuje se u narednih mesec dana, jer su ispunjeni svi neophodni uslovi i uplaćen avans izvođaču radova
Početak izgradnje deonice od Obrenovca do Uba na autoputu Beograd-Južni Jadran očekuje se u narednih mesec dana, jer su ispunjeni svi neophodni uslovi i uplaćen avans izvođaču radova, saopštilo je danas Ministarstvo građevinarstvo, saobraćaja i infrastrukture.
U saopštenju se navodi i da je Republika Srbija početkom maja 2014. godine iz budžeta uplatila 10 odsto avansa, što je bio uslov za početak povlačenja finansijskih sredstava iz kredita kineske "Eksim banke".
"Odmah nakon toga dat je nalog za povlačenje 15 odsto iznosa za ostatak avansa iz kreditne linije. Taj novac je prošle sedmice i uplaćen preduzeću Shandong Hi-speed group, na račun centrale u Kini", navodi se u saopštenju.
Krajem prošle godine započeti su, kako se ističe, radovi na pripremi terena za izgradnju i organizaciji kineskog izvođača oko smeštaja radnika i snimanja terena.
Na ovoj deonici, dužine 26,2 kilometra, predviđena je izgradnja 14 mostova i jedne saobraćajne petlje kod Uba.
Ugovor o izgradnju deonica Obrenonovac-Ub i Lajkovac Ljig na Koridoru 11 u vrednosti od 333,7 miliona dolara, potpisan je 10. maja 2013. godine sa kineskom kompanijom ''Shandong Hi-speed group", a radovi se finansiraju iz kredita kineske "Eksim banke".
Majkl
14.06.2014. 16:03
Kada li će da počne gradnja deonice Novi Beograd - Surčin - Obrenovac dužine 25 km. Sa velikom surčinskom petljom i mostovima preko Save i Kolubare . Nije još usvojen ni generalni plan , niti je počela eksproprijacija . Ako i bude gotov autoput do Požege za dve godine , kako je premijer obećao , Iz Beograda će se ići jednom trakom preko klizišta na Umci . Bilo je reči da će Kinezi izgraditi ovu deonicu koncesijom . Pa zašto ih ne pustite da rade .
Pozurite da radite ko Boga vas molim pasce sneg.
Бесмислено је правити деоницу од Сурчина до Обреновца јер покрива само 10-15% становништва и привреде. Према првобитном пројекту треба да иде преко Умке уз уређење клизишта јер покрива 70% саобраћајних токова. За то већ постоји изграђена петља код Остружнице. Страна од Сурчина је изабрана због појединачних интереса неких људи који тиме добијају. Нпр, замислите колико ће се уградити за мост који ће бити сигурно више пута скупљи него по пројекту. И Веља је раније критиковао то решење. Сад је власт
@Божа - molim te da ne pises nista, kada upravo toliko i znas ...sremska strana uopste nije na 10 do 15 % i to nije samo surcin . tu su novi beograd , zemun , pazove itd . da ne nabrajam saobracaj iz pravca sida i novog sada . mosta na savi ce najverovatnije biti jeftini nego resavanje klizista u duzini od 4 km
Komentari (4)