“Er Srbija“ prevozi ceo region

T. SPALEVIĆ

04. 05. 2014. u 21:20

Džejms Hogan, predsednik i generalni direktor „Etihada“, o planovima za našu nacionalnu aviokompaniju. Od Beograda do Čikaga najkasnije početkom 2016. godine. Moguće je i poslovanje sa profitom

ER Srbija“ će direktno leteti ka Sjedinjenim Američkim Državama krajem sledeće ili, najkasnije, početkom 2016. godine.

Džejms Hogan, predsednik „Etihada“ izjavio je u nedelju za „Novosti“ da je sa partnerima u Vladi Srbije već dogovoreno da se uradi studija izvodljivosti za američko tržište.

Prva linija biće Čikago, jer je tu najveća dijaspora, ne samo srpska, već iz svih republika bivše SFRJ. Jer, za letove ka SAD, „Er Srbija“ i „Etihad“ računaju na putnike sa celog Balkana.

- „Er Srbija“ će povezati ceo region - navodi Hogan. - Mrežu planiramo da širimo u odnosu na srpsku, ali i hrvatsku, bosansku, crnogorsku dijasporu. Otvaraćemo nove rute, a svakako je Čikago prva destinacija o kojoj razmišljamo.

Rukovodstvo u „Er Srbiji“ fenomenalno radi posao, veoma sam zadovoljan ne samo menadžmentom, već i podrškom Vlade Srbije i svih zaposlenih u „Er Srbiji“ koja nam je dragocena. O kakvim je stručnjacima reč najbolje govori i podatak da smo u „Etihadu“ zaposlili oko 300 stručnjaka, kabinskog osoblja upravo iz Srbije.

Hogan ističe da se sa Danetom Kondićem, generalnim direktorom „Er Srbije“, kladio da će srpska nacionalna avio-kompanija ove godine biti sigurno na pozitivnoj nuli, a prvi čovek „Etihada“ nada se da će biti ostvaren i profit.

Pred novinarima iz celog sveta, koji su prisustvovali konferenciji za medije u Abu Dabiju, Hogan je „Er Srbiju“ izdvojio kao najbolji primer uspešnog strateškog partnerstva.

Jer, za kratko vreme, mnogo je toga urađeno, srpska avio-kompanija je potpuno promenila imidž i nudi proizvod kao retko koji avio-prevoznik u Evropi kada je reč o biznis klasi na evropskim destinacijama.

Mnogo je novca uloženo u „Er Srbiju“, a od 2018. godine očekuje se isporuka novih kupljenih aviona „A320 NEO“.

- Ne zabrinjava nas istraga koju vodi Evropska komisija o vlasničkom udelu „Etihada“ u evropskim aviokomapnijama i navodnoj efektivnoj kontroli - navodi Hogan.

- Sve smo uradili u skladu sa propisima zemalja iz kojih su naše partnerske kompanije. To važi i za Srbiju. Kao manjinski vlasnici mi ne možemo da kontrolišemo te aviokompanije. Izgleda da je naša konkurencija u Evropi našla lakši način da se „bori“ sa nama na tržištu tako što šalje upite Evropskoj komisiji.

REZIDENCIJA NA NEBU

Etihad“ je u nedelju promovisao novu ponudu za putnike sa najdubljim džepom. Za 20.000 dolara iz Abu Dabija do Londona od kraja ove godine putnici će moći da uživaju u rezidenciji koja će u avionu imati čak tri prostorije, uključujući i spavaću sobu za dve osobe i lične batlere koji će im biti non-stop na usluzi. U najvećem tipu aviona na svetu A 380 „Etihad“ će imati dve rezidencije, devet apartmana u prvoj klasi, 40 biznis-mesta i 417 sedišta u ekonomskoj klasi.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (9)

Shajlok

05.05.2014. 02:14

@Nislija - Ne vidim zasto je iko prodan ili sramota.Ne zivim u bg ali ako se ne isplati da lete sa niskog aerodroma ne isplati im se.Uostalom svaka aviokompanija bira odakle ce leteti i kuda a uprave aerodroma su zaduzene za dovodjenje novih kompanija.Kod naseg coveka se sve podrazumeva sve mora samo zato sto je on ziv mora sve biti podredjeno njemu.

Bosko

05.05.2014. 02:23

Da vlada preuzme gubitke svih preduzeća u Srbiji i javni dug kao što je preuzela 200 miliona evra jat gubitka i neka uloži 100 miliona evra kao u JAT cvetaće nam privreda. Umesto toga da bi se pokrila "prodaja" JATa vlada mora da proda EPS i Telekom jer Etihad dere Er Srbiju svakog meseca za 5 miliona evra za iznajmljene avione a svaki Etihadov pilot koji leti na tim avionima dobija 16000 evra mesečnu platu.

bre

06.05.2014. 11:00

@Bosko - A da ne pominjemo dugovanje ove kvazi-firme prema dobavljacima i za odrzavanje Jat Tehnici! Lako je biti domacin a ne placati obaveze!

Dimitar

05.05.2014. 07:16

Auuu, majko moja koje hvalisanje. Pa pre par dana je bilo da od sledece godine letimo za Ameriku, danas je to "od kraja sledece mozda 2016, a verovatno ce iste izjave biti i dogodine. Naslov ne odgovara napisanom u tekstu, i sve u svemu, dosadni ste. Ne mozemo da napunimo avione ni sa promotivnim cenama a ne na redovnim linijama. Pa ovako se ne hvale ni konji na vasaru.

Bibi

05.05.2014. 09:05

Gospodin Kondic i njegov tim menadzera svakako zasluzuje pohvale kjoje su mu i upucene ali mi se cini da je gospodin Hogan naprosto propustio da pomene podrsku bez koje uspeh ne bi bio moguc. Tu prvenstveno mislim na veliki broj veoma predanih profesionalaca angazovanih u ASGS koji sebe nisu stedeli u najtezem periodu transformacije Nacionalne kompanije. Predanost ovog vredog korpusa ideji Novog pocetka u velikoj meri uticala je na postignute rezultate. Pohvala ne bi skodila - BRAVO !!!.