Preplatu za struju računali napamet
20. 09. 2013. u 07:48
Na novom računu za struju, „EPS snabdevanje“ nema stavke kojom se pravda prebacivanje viška novca. Računica se ne poklapa
POTROŠAČI koji su preplatili zaduženja za električnu energiju ponovo imaju problem, jer nigde na novom računu nema stavke koja višak novca i dokazuje! U elektrodistribucijama kažu da su preplatu zaračunali i umanjili novo dugovanje, ali su to njihovi sistemi uradili - napamet, jer na računu nema obaveštenja o visini preplate. Tako su građani primorani da sami računaju da li su oštećeni i za koliko.
Avgustovski računi za struju napravili su nove gužve na šalterima distribucija i čekanje i po 20 razgovora da bi se potrošačima javio operater u kol-centru. Mada u „Elektrodistribuciji Srbije“ kažu da su otklonjeni problemi sa prebacivanjem preplate na nove račune „EPS snabdevanja“, prosečan potrošač višak novca - ne može lako da pronađe.
- Naš sistem je zaračunao preplatu od prošlog meseca i umanjio iznos novog računa - kažu u „Elektrodistribuciji Beograd“. - Ipak, građani nam se pojačano javljaju jer nema stavke koja govori o tom umanjenju, već je to automatski urađeno.
Potrošači koji se ovih dana javljaju redakciji „Večernjih novosti“ kažu da, i kada stave digitron ispred sebe i odbiju preplatu sa ranijih računa - računica se ne poklapa za nekoliko dinara. Naravno, na njihovu štetu.
U EPS-u su se pripremili da ovi i slični problemi ponovo napune šaltere, pa su već postavili dodatni prostor za reklamacije, ako građani primete bilo kakve nelogičnosti i nepravilnosti na računima za struju.
- Najviše primedbi građana bilo je zbog gužvi na šalterima, prebacivanja preplaćenog novca sa starog na novi račun za struju, kao i nemogućnosti plaćanja karticama - rekao je Dejan Vasić, direktor „EPS snabdevanja“. - Sada se pritužbe tiču nemogućnosti elektronskog uvida u stanje na računu i slanje računa mejlom.
ljilja
20.09.2013. 09:59
rčuni su katastrofa ja sam dobila račun koji je iznosio duplo više nego što sam dobila posle reklamacije.Iznos računa je bio 9000 dinara kad sam otišla da ga reklamiram platila sam uz ikakvo obrazloženje 3800 dinara.Kad sma dobila račun 15.09. potrošnja je na računu bila veća 01.09 nego na taj dan za oko 500kw i ko nevidi i nezna neka plati tako nam je sve.
Zaposlili se nesposobni i nepismeni,naravno preko raznih veza,pa naravno ne znaju da rade posao ,i naravno eto problema
@kk - Itek kako znaju sta rade -Otimaju! Meni se isto nepoklapaju zadnja dva racuna...
"Zrno po zrno pogaca ,dinar po dinar ...Milioni!!! Ako od million potroshaca se zakine samo po dinar???Za potroshaca mozda nije mnogo "simbolicno " samo ali ako se uzme od million domacinstava e to je vec nesto!!!Svaki racun treba da bude jasno objashnjen "eksplicitan"!!!
Najjaca im je potpuno nova stavka - OSTALA PREKNJIZENJA - gde su na svakom racunu odbili potrosacima po 62 dinara. Znate li kolika je to cifra na nivou Srbije?
Komentari (29)