Avioni nose srpski grb

T. SPALEVIĆ

03. 07. 2013. u 21:30

Šta sve donosi promena imena nacionalne avio-kompanije „Jat ervejz“. Gotovo idejno rešenje sa novim oznakama za „Er Srbiju“ na našim letelicama

KONAČAN sporazum oko strateškog partnerstva „Jat ervejza“ i „Etihada“ biće postignut najverovatnije već u petak. Ceremonija potpisivanja ugovora, kojim kompanija iz Abu Dabija postaje vlasnik 49 odsto „Jata“, biće organizovana za 10 do 15 dana. Dogovoreno je da država preuzme dugovanja nacionalne avio-kompanije i pobrine se za socijalni program za odlazak viška zaposlenih. Do kraja godine kreće se u kompletnu obnovu flote. Još je neizvesno da li će „Etihad“ preuzeti rukovođenje „Jatom“ 1. avgusta ili mesec dva kasnije. Dogovoreno je i da ubuduće naša nacionalna avio-kompanija nosi naziv „Er Srbija“.

Idejna rešenja za nove oznake na avionima su spremna. Prepoznatljive „Jatove“ tačke zameniće srpski grb, biće tu i srpska zastava, a naziv „Jat ervejz“ odlazi u istoriju. Menja ga prema predloženim idejnim rešenjima „Er Serbia“ ili „Serbia er“.

GUBITAK SLOTOVA Ozbiljan problem može da nastane ako je plan da se „Jat“ ugasi i formira nova kompanija pod nazivom „Er Srbija“ . Onda srpski prevoznik gubi najveću vrednost koju ima, a to su slotovi. „Er Srbija“ će morati u dugačke redove za slotove na „Hitrou“, „Šarl de Golu“, „Šeremetjevu“... A trenutno ima idealna vremena sletanja i poletanja na najfrekventnijim svetskim aerodromima.

Stručnjaci kažu da je, ukoliko se promeni ime, važno zadržati postojeće kodove kod međunarodnih organizacija pre svega kod IATE - Međunarodne asocijacije za vazdužni prevoz. Ako Srbija zatraži i promenu JU koda onda je to procedura koja je vrlo komplikovana, jer podrazumeva i izmenu svih komercijalnih ugovora koje nacionalna avio-kompanija ima. Ako se promeni ime, menja se i svaki papir, oznake na avionima, poslovnicama, a brdo para mora da se potroši u reklame odnosno kampanje, kako na domaćem tako i na stranim tržištima. „Jat“ je bio prepoznatljiv brend, tako da puno vremena treba potrošiti da se od „Er Srbije“ napravi ime prepoznatljivo u svetu. Takođe, Srbija će morati da obavesti sve države sa kojima ima potpisane bilateralne ili multilateralne sporazume da se nosilac prava po tim sporazumima ne zove više „Jat“ nego „Er Srbija“. Takođe, „Jat“ će uz zahtev za izdavanje dozvole za zimski red letenja vazduhoplovnu vlast svake zemalje gde leti morati da obavesti o promeni. Ako se menja samo ime kompanije, slotovi (vreme poletanja i sletanja na međunardonim aerodromima) i dozvole neće biti sporni.

Inače, kako „Novosti“ nezvanično saznaju, „Etihad“ je taj koji traži da se ime „Jata“ promeni u „Er Srbija“.

KONDIĆ VODI “ER SRBIJU“

Novi generalni direktor srpske nacionalne avio-kompanije, kada „Etihad“ bude preuzeo rukovođenje, biće Dane Kondić, saznaju „Novosti“. Kondić je poreklom Srbin, a rođen je u Australiji gde se i školovao. Radio je u „Kvantasu“, bio je član UO malezijske avio-kompanije zadužen za komercijalu. Trenutno je zaposlen u „Etihadu“. Ima srpski pasoš.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (99)

a gde je kreativnost

03.07.2013. 21:41

...valjalo bi angazovati nekog strucnijeg za ovaj poslic. mislite o teme...

SNS=LDP=DS=SPS

03.07.2013. 21:47

Imam jedan fantastičan predlog, da se oko grba doda i krug sa EUropskim zvezdicama. Ipak smo mi najproeuropskija zemlja na planeti.

Дејан

04.07.2013. 07:16

@nemanja - Зашто нема ћириличног натписа за Авио Србију? Ако је ово још увек државна компанија и званично писмо Србије је ћирилица, зашто се опет гази Устав?

Petar

03.07.2013. 21:58

Skidajte drzavni grb sa repova aviona propale avio kompanije Bilo sta drugo, samo grb ne, To mu dodje ista besmislica kao da za muziku na cekanju stavite himnu,. Definitivno ne grb!

vucko011

03.07.2013. 22:09

Pre nego sto kazem bilo sta drugo, hocu da kazem da je bilo krajnje vreme za ovu promenu. Takodje, svidja mi se ideja da se nas grb koristi kao zastitni znak nove avio kompanije. Medjutim, dizajn je krajnje prost i kicerajski. Vidi se da ovi nisu ni pomislili da plate nekom grafickom dizajneru da im kreira zastitni znak koji bi bio komercionalno atraktivan na stranom trzistu.

Mirjana

04.07.2013. 10:10

@vucko011 - Grb drzave Srbije i sada postoji na Jatovim avionima. Nego, svima nesto smeta Jat "zbog tamo nekih vremena". Ali, tada je Jat bio uspesan, druga je ica sto su ga neki doskorasnji unistavali. I ne vidim da Srbima smeta da vozaju Volkswagenove automobile iako su ga i Hitler i cela nacisticka Nemacka "terali". Rusima nije smetalo da ostave SSSR-ov Aeroflot, ni Cesima CSA (a nigde Slovacke) ...

Nenadorio

03.07.2013. 22:25

Nešto ne verujem da je ovo "idejno" rešenje oznaka aviona.. Malo je sve predizajnirano!!

ОПРА

03.07.2013. 22:38

Каква је то озбиљна компанија која преузима 49% власништва и уноси своја правила у фирму?

Ivan

04.07.2013. 09:45

@ОПРА - To je superozbiljna kompanija. Neozbiljna je ona koja ima 51% a ne postavlja pravila...

Realista

03.07.2013. 23:08

Iako znam da se moj komentar vecini nece svideti, moram da primetim da postavljanje drzavnog grba na avione i nije bas uobicajeno sem ako se ne radi o avionu koji koristi drzavno rukovodstvo.Ovomi vise lici na kiceraj. Ovakvo "idejno resenje"je mogao i mali Perica da smisli. Da ne ulazimo u diskusiju da ovako svaki avion izgleda kao da vozi predsednika!

Miki

03.07.2013. 23:31

Svašta! Pa ne mogu komercijalne letelice da umesto svog logoa nose - državni grb! To je idiotski.

Kubura

03.07.2013. 23:34

Pa sto drzava resava pitanja viska zaposlenih samo kada privatizuje? Sto to ne urade odma a ne namerno muzu firmu do smrti pa je prodavaju kao mrtvo puvalo, mesto kao krav muzaru...

ha, ha

04.07.2013. 08:10

@Komentar - Onim cime se pametan stidi budala se ponosi, da su nacrtali sajkacu ponosio bi se jos vise.

Milo

04.07.2013. 11:02

@Komentar - Treba da naucis da se ponosis da kompnaija iz tvog sela, opstine, grada, drzave posluje sirom sveta i "vlada" regionom kako god se zvala, a ne da se palis na promene naziva i decije crteze koje bi avio-kompaniji samo doneli nesrecu. JAT-u treba ime koja ga regionalno pozicionira, a posto u regiji ima i dalje raznih nacinonlih varnica, nacionlano ime je direktna steta za avio-kompaniju.

Rusija

04.07.2013. 14:17

@Komentar - Da li se ponosite na to da dok narod gladuje jedna obicna stjuardesa u JATu zivi kao direktor banke, dokle vise iz budzeta novac za Jat,Zeleznicu,Srbijagas i ostale gubitase..

alex

03.07.2013. 23:47

Nadam se da je ovaj crtez sala, jer izgleda kao da su ga deca crtala u obdanistu... Nadam se da ce ipak prepustiti stvari profesionalcima, te da ce nova ¨nacionalna¨kompanija dobiti mnogo bolji i profesionalniji branding od ovog rugla!

Zbunjen

04.07.2013. 04:00

@alex - Sta pricas ti? Kakvog rugla? Kakvi profesionalci? Izgleda odlicno, veoma profesionalno.......

siki

04.07.2013. 08:38

@alex - Nije ruglo ni malo. Ustvari, meni je odlicno. Mada stvar ukusa. Svi smo razliciti po tom pitanju.

Milo

04.07.2013. 11:00

@alex - Crtez je testko ruglo. Nije to vojni avion pa da se kamuflira na nebu u bojama oblaka i neba. Ovo je crtao neko ko nije video avione ozbiljnih kompanija u zivotu.

MIkac

03.07.2013. 23:50

Gospode Boze- neko je ovde stvarno totalno izgubio zdrav razum i osecaj za marketing..... Da li sam ja to propustio vest da je Srbija postala kraljevina???

pera

04.07.2013. 01:06

@MIkac - Srbija postala kraljevina??? Od Bodina Vojislavljevića 1072-1108, a od Stefana Nemanje 1150 godine savremena istorija, a godinama od 2000 godine kao šatro republika imamo na zastavi krunu.... Pa mislite...

nenad

04.07.2013. 01:14

@MIkac - ustvari ovo je zvanicni grb,bez obzira sto je grb kraljevine...to rade mnoge zemlje evo u madjarskoj itd...

Corto Maltese

04.07.2013. 02:01

@MIkac - Srbija trenutno ocigledno nije kraljevina ali pitanje krune je trebalo da se postavi kada je ozvanicena drzavna zastava Srbije sa istovetnim grbom. Slicno nama, neke druge drzave imaju istorijski kontinuitet oznaka koje su vremenom izgubile originalni smisao, na primer sekularne drzave koje imaju krst (Britanija, Svedska, itd) a da ne spominjem bivse kolonije koje jos uvek imaju oznake njihovih dominiona (Australlja, Novi Zeland, itd) mada izgleda da ce i to uskoro da se promeni.

Fe

04.07.2013. 09:55

@MIkac - Potpuno si u pravu. Kraljevina smo bili ali vise nismo i apsolutno nema smisla sto je grb Srbije sa krunom.

sreco

04.07.2013. 00:42

@ALBANAC - javite se vi kad budete imali kompaniju. I kad bilo gde budete mogli bez vize sem u Albaniju, Makedoniju, CG i Tursku :P

Peca R

04.07.2013. 05:10

@ALBANAC - Ako Kosvo ikada dobije svoju avio kompaniju, vi stavite sliku Alaha da vas cuva.

Srbin

04.07.2013. 06:44

@ALBANAC - A na cemu vi siptari letite? Na crnim orlovima ili mozda na marihuani! ahahaha

lol

04.07.2013. 09:16

@ALBANAC - lepo da ste vi u pecini isto dobili internet prikljucak a da vidis avijon i da ne pricam ...

Endzi

04.07.2013. 10:04

@ALBANAC - nemoj mnogo da se havlis jos malo smo ispod njih zalosno i jadno

Neznanje

04.07.2013. 00:19

Svi avioni Jata vec sada nose sprski grb - kao i svi avioni registrovani u srbiji. Nemate pojma.

Шоми

04.07.2013. 01:03

Изглед није коначан. Овде имате све предлоге http://tangosix.rs/2013/03/07/treba-li-jatu-menjati-ime-u-air-serbia/

Iksy86

04.07.2013. 01:29

Ono sto na prvi pogled primecujem jeste velika slicnost sa dizajnom, a posebno bojama novog Boeing 787. Koga ne mrzi, neka pogleda na Google-u... Treba nam mnogo vise kreativnosti.

Dali Los Angeles

04.07.2013. 02:12

Hvala Bogu vec jednom da se zavrsi s jugoslovenskim nasledjem. Sve su se bivse republike odavno pozdravile s Jugoslavijom, samo jos u Srbiji nisu! Uvek Srbija-nikad Jugoslavija! Za kralja i otadzbinu!

stp

04.07.2013. 02:38

Ovo je fino resenje ali mozda za predsednicki avion ili avion vlade Srbije nikako za komercijalnu avio kompaniju. Zar je moguce da u Srbiji niko nema dve blage veze sa marketingom?! Nijedna ozbiljna nacionalna avio kompanija na svetu ne koristi drzavni grb kao svoj logo. Cist amaterizam.

SSF

04.07.2013. 03:03

Posto je ovo smao "concept" resenje, ne vredi se previse uzbudjivati. Videcemo kako ce biti konacno. Pozitivno je uklanjanje reci "Jugoslovenski", konacno, kostala nas je ta zabluda 2 miliona zivota i nije mi potrebno stalno podsecanje (da su i neki od mojih rodjaka u ta dva miliona).

Srbija

04.07.2013. 06:03

Napokon koliko nam je trebalo da sahranimo Jugoslovenski aerotrans!Pokojnike brze sahranjujemo!Zivela Srbija

miki

04.07.2013. 06:21

Totalna glupost, bezidejnost, nekreativnost, seljakluk, itd. ovo u vezi sa grbom. Zvanicni drzavni grb nikako ne bi trebao da bude grb nili oznaka komercijalne kompanije. To bi u najmanju ruku vlada trebala zabraniti. A toliko mogucnosti i izvora da se napravi originalan i predivana oznaka kompanije, stilizovani bijeli orao ili 4C ili krst ili kombinacija ili ...... Strasno ali strasno....

Luka Laban

31.07.2013. 02:24

@miki - Najbolje je da na onom delu pozadi, na repu bude kao na onom crnom orlu vojnom crveno i 4 s, ono izgleda vrhunski!!!

Sadman Sway

04.07.2013. 06:24

Er Srbija ima neprikladan grb. Kao da jedan dio aviona hoće naprijed .a drugi nazad.

Cika Stiv

04.07.2013. 06:35

Izvinjavam se sto pitam ali na koji avion ce te ovo da zalepite? Onaj jedan sto mase krilima dok leti ili onaj rashodovani iz hangara, a? I uozbiljimo se ljudi novo ime kompanije je "Mrkihad" ili "Flaj Mrka"......budimo kreativni :-) p.s. ako je bas tolika kriza ja cu da pomognem i kupim jedan dobar katanac!!!

Djoko

04.07.2013. 07:22

Konacno se neko setio u Beogradu da Jugoslavije nema vec vise od 20 g.Narocito su mi smesni ovi na RTS-u koliko i dalje forsiraju neke jugonostalgicne price.Mene licno Jugoslavija asocira na rat i krvoprolice.Srbija nikako da ukapira da je sada Hrvatska glavni lider na Balkanu,a to je zato sto gledaju samo svoje interese.

ljakse

04.07.2013. 07:31

Oo Srbi, ako uopste vi komentarisete, sto vam smeta grb? Pa i Sviss kompanija nosi na repu drzavni simbol. I mnogi drugi. Nema vise jugoslavije. Probudite se jugonostalgicari, ili idite u nepovrat kao ta monstruozna anti Srpska tvorevina . Ovo je bre Srbijaa I ostace.

Mica Zivkovic

04.07.2013. 10:25

@ljakse - Bravo, nesto slicno sam i ja hteo da kazem, zato necu da se ponavljam!

airJonjo

04.07.2013. 08:18

A što ne kažete odakle ste maznuli fotke? Vaša ekskluziva?! Sram vas bilo!!!

Vojislav

04.07.2013. 08:52

Naziv je super, trup je sasvim u redu, ali grb na repu je neshvatljivo lose i totalno neposlovno resenje. Da me neko ne razume pogresno, meni je nas grb izuzetno lep i atraktivan, ali ovo nisu avioni koji ce voziti drzavne delegacije i gde se po pravilu stavlja grb zemlje na repu. Ovo je komercijalna kompanija koja treba da ima svoj komercijalni logotip sa svojim simbolom a ne sa grbom drzave na prvom mestu. Neka on u manjoj verziji stoji negde drugde.

branko

04.07.2013. 12:26

@Vojislav - Slazem se za grb. Tu je trebao biti neki logo, recimo trobojka u koso ili nesto slicno. To jednostavno nije mesto za grb. To kao da nije radio strucnjak za marketing.

joco

04.07.2013. 09:25

vidim da ljudi svašta pišu ali... ovo je trebalo uraditi još pre 20 godina i promeniti ime sve države bivše juge su to radile a mi jat pa jat,sad će se znati na svakom aerodromu odakle dolazi avion.

Milo

04.07.2013. 10:56

@joco - Ti i slicni ste najbolji dokaz da Srbi nemaju nikakvo pamcenje. jugoslavija je postjala do 2003. sa tim imenom, navijalo se za Jugoslaviju i da ne narbajam.

šubićevac

04.07.2013. 09:50

Malo čudno ...ne vidim da piše ER srbija , tamo na njima stoji AIR SERBIA, pa tko tu koga ...pa zašto ne poštuju " Vuka " pa napišu ER srbija .....svašta kod vas srbijanaca

peka

04.07.2013. 11:50

@šubićevac - Ni kod vas hrvata ne pise kroacija erlajns!!!!!!! I kao sto vidis pise latinicom Svasta kod tebe neskolovani

Немањић

04.07.2013. 11:58

@šubićevac - Ахахаха...ви да нас учите граматици...исти они који су нам украли језик, па га задњих 20 година сакате да не би личио на оригинал...лоодило : )

Zeljko

04.07.2013. 09:55

Oznaka JAT -a odnosno sada AIr Serbia bice i dalje JU. Kao sto se oznaka za Podgoricu nije menjala i ostala je TGD - ti kodovi u avio saobracaju se tesko menjaju... Nema nama spasa od Jugoslavije na bilo koji nacin... Ali dobro je da se menja ime!

orko

04.07.2013. 12:12

@Zeljko - A sta je falilo da se zove Serbian Avio transport!??? Da leko neupecatljivije je ovo - AIR Serbia :(

Srbin

04.07.2013. 10:02

Sramota koliko smo mi neobrazovani, obicno se o ovakvim vestim ne izlazi u javnost dok se ugovor ne potpise. Mi se uvek hvalimo necime sto je jos uvek u vetru, a ne na papiru. Volimo da obecavamo i da puno pricamo, a onda kada se nesto ne desi kukamo.

Darak

04.07.2013. 12:40

@Srbin - To je logicno jer odgovara vlasti pricam ti pricu dok ti stomak krci.

milan

04.07.2013. 10:32

Steta. I fudbalskom timu su smetali: ime, plavi dresovi, himna, zastava, cg...i td...pa sada su nikad gori. Sretan sam sto sam odrastao u SFRJ

Flavije Jovijan

04.07.2013. 11:45

@milan - Pre nego sto napises neki ovakav komentar pronadji negde neku fudbalsku statistiku pa ces videti da fudbalska reprezentacija sfrj nije imala ni za poen bolje rezultate od srpske reprezentacije! Ja sam nesrecan sto je bilo kokva jugoslavija ikad postojala!

doktor

05.07.2013. 19:07

@milan - Flavije Jovijane sta tebe briga za Jugoslaviju Samo ime kaze u kom si fazonu...

munZ

04.07.2013. 11:34

Razumem da si hteo da budeš duhovit, ali probaj ponovo. Naš jezik se piše latinicom i ćirilicom "Vukovski" se piše i latinica, jer se tako omogućava direktna transkripcija na ćirilicu. Nadam se reformi srpskog jezika kojom će se ukinuti tri digrafa (dž,nj,lj) i time odvojiti od hrvatskog. Ime srpske avio-kompanije će biti na engleskom. Inače, rešenje sa grbom na repu je katastrofalno, to čak ni vi u Hrvatskoj, koji ste i donji veš "skockali", niste radili. Ovo se neko igrao.

Sacha

04.07.2013. 11:36

Po Zakonu o izgledu i upotrebi grba, zastave i himne Republike Srbije - Clan 5 - Grb i zastava Republike Srbije ne mogu se upotrebiti kao robni ili uslužni žig, uzorak ili model, niti kao bilo koji drugi znak za obeležavanje robe ili usluge. Po meni neko se iz AIR Serbia zajebava sa nasom grbom ko da mu je dedovina. A mozda je samo glup ko tocak pa nezna da je upotreba grba, zastave i himne jasno regulisana zakonom. Tako to ide kad se posao dobije preko veze. Zbogom pameti.

bm

04.07.2013. 11:51

Sva ponudjena vizuelna resenja na blogu Tangosix (a uopste se ne pominje ko ih je predlozio - neki klinac se malo igrao?) su...jeftina (ne mogu da nadjem bolju rec). Fascinantna je upornost da se izbegava prvobitno ime Aeroput! http://www.timetableimages.com/ttimages/aeroputl.htm Dakle, Aeroput, Serbian airlines. Mogla bi da se angazuje Brandimage, agencija koja je uradila sveobuhvatnu modernizaciju Air France vizuelnog imidza http://www.brand-image.com/case_studies/air-france/

mrsoje

04.07.2013. 12:16

Trebaju se ugledati na norveski "Norwegian" koji na repovima aviona ima slika poznatih licnosti iz norveske istorije. Mogli su staviti Nikolu teslu, Mihajla Pupina, Milutina Milankovica itd. a ne nacionalne grbove...

Air Serbia

04.07.2013. 12:22

Čemu jadikovke oko promene imena, i čemu priča da će naša nova nacionalna aviokompanija da izgubi "slotove"? Kako se, molim lepo, kad je ime JAT Jugoslovenski aerotransport" promenjeno u "Jat Airways"?! Klica komunizma se baš zapatila kod nas. Nekima je mnogo teško da se odreknu nečega što odavno ne postoji. I da, nije sramota biti Srbin i imati aviokompaniju sa imenom države odakle je.

Nikola Zlatibor

04.07.2013. 12:23

Etiketa ne cini proizvod! JAT je bio brand i imao je potencijal da privuce veci broj putnika iz bivse nam zemlje...

Burga

04.07.2013. 21:45

@Nikola Zlatibor - Jat je prepoznatljiv brend od koga putnici beže kao đavo od krsta

Niki

04.07.2013. 13:00

Neukusna i nezakonita upotreba drzavnih znamenja.Ova nepametna likovna zabava treba da nam valjda zamaze oci da ne vidimo cinjenicu da mi por.obveznici decenijama prisilom politicara placamo mil gubitke ove kompanije koja je form.drzavna a zapravo privatni partij.plen,rezidencija njihovih kadrova i 3 puta previse zaposlenih iz bezbrojnih partij.ofanziva.. Kao i toliki broj jav.i dr preduzeca..Zasto ce Etihad biti manjin.suvlasnik,zasto ne preuzme vecinsku odgovornost?Kakvu prevaru sad spremate

Billy D Kid

04.07.2013. 13:02

Kada pogledate avione: US Airways, British Airways, Air France, Aeroflot, Lufthansa... niko od njih nema državnu zastavu ili grb već inspirativni logo kao specifično idejno rešenje svake avio kompanije ponaosob. Kada se sutra neko iz Vlade pojavi pred novinarima, sa grbom Srbije u pozadini, da li to znači da je u pitanju Air Serbia ili Vlada - i obratno. Pomenute avio kompanije nemaju taj problem ali isto tako oni se na stide naziva na svojim jezicima. Zašto na engleskom a ne na srpskom?

Gari

05.07.2013. 23:13

@Billy D Kid - Kad vec pominjes US Airways, oni imaju stilizovanu USA zastavu na repu, kao i American Airlines, Kanadjani imaju crveni javorov list(na repu), British Airways, Hrvati(Croatia Airlines), Korean Air, South African Airways, Swissair... Srbija je imala od 1927. godine svoju avio kompaniju " AEROPUT"... Trebalo bi nastaviti tradiciju, jer smo unistili sve sto je imalo veze sa Srbijom, a sve zarad tudjih interesa !!!!!!!!

Aco

04.07.2013. 14:19

JAT je jedna od najstarijih avio kompanija na zemaljskoj kugli, sto je sigurno jedan od razloga zasto je to ime zadrzato. Eto, da ne mislite da smo svi komunisti.

opet ja

04.07.2013. 15:46

Da ste vise vremena proveli u avionima JATa shvatili bi ste da je spolkijasni izgled krajnje nebitan.

iz glave

05.07.2013. 09:51

JAT ( Tanjug, Partizan, Zvezda isl) je bio naš brend i ekonomski je suludo "klati" za supu zlatnu koku. Iako sam nacionalista, takodje sam i pragmatista i smatram da u siromaštvu u kome se nalazimo ovo je suludo. A i ime je nesrpsko, već englesko, jer neće se leteti samo po Britaniji i USA. Ako se već htelo onda je trebalo da bude ЈАТ Србија npr

doktor

05.07.2013. 19:01

Avioni nose srpski grb a profit nose druge drzave jer kod nas je sve neprofitabilno i u propadanju dok stranac ne preduzme. Super profitabilni poslovi za koje su stranci spremni da uloze milone nasi nisu ulagali u amortizaciju i te pare su pokradene umesto da se uloze.i ceo jat je izgubljen zbog organizovanog kriminala. Ako je to tako dobar bizniz za strance gde su pare odlazile dok je jat imao novije avione Ja ovu zemlju vise ne poistovecujem sa Srbijom i budali je uteha farba na krilu aviona!

doktor

05.07.2013. 19:04

Wizz Air, je vise domaca kompanija od ove nove Jatove. Sa cenama su stvarno patriote prema Srbiji i narodu.

Luka Laban

31.07.2013. 02:27

Ljudi, ovo je najbolje resenje za rep aviona, crven sa cetiri S, pogledajte na orlu