Predsednica Vlade Srbije Ana Brnabić sastala se u četvrtak sa članovima Radne grupe koji su radili na pripremi medijske strategije i upoznala ih sa najnovijim detaljima i koracima u vezi sa donošenjem Medijske strategije, dokumenta koji daje okvir za budući razvoj sveukupne medijske scene u Srbiji.

Proces izrade Medijske strategije bio je u potpunosti inkluzivan i transparentan i uključio je veliki broj eksperata, predstavnika akademske zajednice, međunarodnih organizacija, organizacija civilnog društva, medija i drugih, saopštila je vladina Kancelarija za saradnju s medijima.

Pročitajte još - Mediji dobijaju novu strategiju

Tokom februara sprovedena je javna rasprava o nacrtu ovog važnog dokumenta i pristiglo je više od 300 predloga, komentara i sugestija.

U toku naredne sedmice Vlada Republike Srbije će objaviti Izveštaj o sprovedenoj javnoj raspravi, sa komentarima i odgovorima na svaku pojedinačnu primedbu, navodi se u saopštenju.

Nacrt medijske strategije dostavljen je Evropskoj komisiji, a po dobijanju komentara nastaviće se sa postupkom usvajanja, u skladu sa zakonskom procedurom.

Današnjem sastanku su prisustvovali predstavnici Misije OEBS-a u Srbiji, Delegacije EU u Srbiji i Fondacije Konrad Adenauer, partnera iz međunarodnih organizacija koji su podržali proces izrade Medijske strategije.