Halo za pacijente
28. 11. 2018. u 07:15
Zdravstveni fond otvorio nacionalni kontakt-centar. Na pitanja o zdravstvenim uslugama odgovara 40 operatera
Radno vreme je od 7.30 do 15.30 časova Foto Tanjug
REPUBLIČKI fond za zdravstveno osiguranje (RFZO) otvorio je u utorak Nacionalni kontakt-centar, u kojem će 40 operatera davati informacije osiguranicima o svim pravima iz zdravstvenog osiguranja i načinima da ih ostvare u sistemu zdravstvene zaštite.
Zdravstveno osigurani, kojih je u Srbiji oko sedam miliona, odgovore mogu da potraže telefonom na broj 0700 333 443, po ceni lokalnog poziva, i na broj 011 735 0 900 za pozive iz mobilne mreže i inostranstva.
Svi dosadašnji kontakt telefoni i mejl adrese filijala i ispostava RFZ0 biće zatvoreni. Nacionalni kontakt-centar radiće od 7.30 do 15.30 radnim danima.
Pročitajte još - Iks-nož "reže" tumor i lečenje u inostranstvu (Foto)
- Otvaranje ovakvog centra je bio jedan od najčešćih zahteva naših osiguranika - kaže profesor dr Sanja Radojević Škodrić, direktor RFZO. - To pokazuje da nisu dovoljno informisani o svojim pravima i mogućnostima da ih ostvare u praksi i zato smo ovde okupili operatere iz naše direkcije, filijala i ispostava koji dobro poznaju regulativu i odmah mogu da daju adekvatan odgovor. U slučaju da im je nešto nejasno uzeće kontakt osiguranika i, telefonom ili mejlom, kako osiguranik želi, daće kompletnu informaciju u roku od 24 sata.
Operateri su podeljeni u šest grupa, a sistem je tako postavljen da osiguranika usmerava na operatera koji je najkompetentniji za oblast iz koje postavlja pitanje. Rad operatera kontrolisaće supervizori, čija je uloga da istovremeno budu i "šaptači", odnosno da ako je to potrebno dopune informaciju koju operater daje osiguraniku o zdravstvenim karticama, listama čekanja, pravima iz zdravstvenog osiguranja, putnom osiguranju...
DNEVNO 80 POZIVA
INFO-linija koju smo sa Ministarstvom zdravlja otvorili pre mesec dana, putem koje osiguranici mogu da se informišu o mogućnostima lečenja u inostranstvu, pokazala je da je ovaj vid komunikacije sa osiguranicima neophodan - kaže dr Sanja Radojević Škodrić. - Dnevno smo, u proseku, imali 80 poziva na broj 011 2053 683, ne odbijajući, naravno, ni osiguranike koji su postavljali pitanja u vezi sa drugim segmentima zdravstvene zaštite.
Nenad
28.11.2018. 08:14
To je već zastarelo i prevazidjeno u svetu. Trebalo je to uvesti odavno. Očekujem da stvore sajt na internetu preko koga će osiguranici moćí da komuniciraju sa RFZO i da dobijaju bitne informacije! Indikativno je da mnoge državne institucije još uvek nemaju internet adrese ni sopstvene sajtove. Pojam transparentnosti je u Srbiji nepoznat!
Komentari (1)