Kako prevaranti od starih guma prave nove
01. 12. 2014. u 17:32
Sve gume imaju rok trajanja i trebalo bi ih promeniti najkasnije onda kada dubina profila bude ispod četiri milimetra
Reč je o "regrooving" postupku ili takozvanom "brazdanju guma". To je postupak pomoću kojeg se starim, izlizanim i potrošenim gumama ukloni deo površinskog sloja čime se stvara novi profil.
Gume su jedan od najvažnijih elemenata za sigurnost svakog vozila, a ovakve "obrađene" gume jako su osetljive i sklone pucanju. To može ugroziti bezbednost učesnika u saobraćaju pa treba voditi računa gde i od koga kupujete gume.
Ја
01.12.2014. 17:56
Ако нисте знали увезеним аутомобилима се у мотор сипа мало Кока-коле да издржи још неких двадесетак километара јер је Милада од 20 евра скупа ! Шта су онда обичне гуме !?
U Srbiji se više kupuju polovne nego nove gume, a i cene polovnih se skoro izjednačile sa novim razlika 5-10 evra po gumi između starih i novih stvarno čudo!
@Besposlen - Nije cudo vec vase neiskustvo,nova Michelin 17-ca guma kosta oko 130e polovna je 30-35 i koju biste vi kupili,5 e je razlika izmedju nove i polovne za juga,nova je 19 e a polovna 15 isto kao i za kolica
Da li je moguce da ja za to znam preko 30 godina, a mislim da i mnogi ljudi u Srbiji znaju za to, a vi tek sad pisete.
@DraganS - To si u pravu ja sam to gledao kako covek radi 96-97
Komentari (21)