Oštre reakcije DSS zbog isticanja teme homoseksualnosti u udžbenicima u Vojvodini: Udžbenik na jasan način propagira homoseksualnost kao opredeljenje
Ako deca u srednjim školama uče o seksualnom vaspitanju, šta im reći o homoseksualnosti? Kakav stav zauzeti? Da li je homoseksualnost bolest ili danas već normalna pojava? Ova pitanja tresu vojvođansku javnost, jer se u udžbeniku o seksualnom obrazovanju, koje se od septembra na osnovu inicijative Pokrajinskog sekretarijata za sport i omladinu koristi u deset škola u Vojvodini, pominje homoseksualizam kao „normalna i pozitivna varijacija ljudske seksualnosti“.
Zbog slike dvojice dečaka kako se drže za ruke i opisa homoseksualizma kao normalne pojave, pokrajinski odbor DSS zatražio je ostavku pokrajinske sekretarke Marinike Čobanu.
- Taj udžbenik na jasan način propagira homoseksualnost kao opredeljenje - rekao je portparol pokrajinskog odbora DSS Milenko Jovanov. - Knjiga služi za indoktrinaciju dece.
Najviše se protive rečenici da je homoseksualnost bila bolest, a da je danas to normalno ponašanje, i da je nastao u periodu kad su se lovci vraćali iz lova „pa su se zajedno veselili“.
Sekretarka Čobanu preporučuje svima da prvo pažljivo pročitaju udžbenik, dodajući da je istup DSS politički stav:
- Nismo dobili nijedan negativan komentar stručnih ljudi, lekara, urologa, epidemiologa, psihologa.
Najnovije iz rubrike
"NE PREZAJU OD PROLIVANJA KRVI" Šešelj upozorio na najopasniju organizaciju: Nasiljem bi sve da postignu
PREDSEDNIK SRS dr Vojislav Šešelj izjavio je da postoji sukob širom svetu između nacionalista i globalista.
25. 01. 2026. u 15:48
REVIZORI HAOSA U BEOGRADU: Evroparlamentarci predvođeni ustašom nisu došli da čuju Srbiju
OVO nije bila poseta, već inspekcija.
25. 01. 2026. u 15:27
LETI PERJE MEĐU BLOKADERIMA Đilas u otvorenom ratu sa plenumašima: Šta da podržim?
SSP Dragana Đilasa ušao je u otvoreni rat sa plenumašima.
25. 01. 2026. u 15:11
SRBIJA POSTIŽE REZULTATE O KAKVIMA NISMO MOGLI NI DA SANJAMO Brnabić: Danas je predsednik Aleksandar Vučić postavio jasne prioritete
PREDSEDNICA Skupštine Ana Brnabić prokomentarisala je današnju sednicu Vlade Srbije.
25. 01. 2026. u 15:02
ĐILAS NAJBOLJE ZNA KAKO SE RUŠI USTAVNI POREDAK Vučević: Najprikladnije bi bilo zvati ga "Dragane lopove"
LIDER naprednjaka i savetnik predsednika republike za regionalna pitanja Miloš Vučević izjavio je da Dragan Đilas najbolje zna kako se ruši ustavni poredak.
25. 01. 2026. u 14:51
Psiholog
08.10.2013. 21:54
Bolest ne bira!
@Psiholog - Ljubav ne bira!
@Psiholog - Psiholog se bira, na svu sreću.
.....od danas ne idem u lov....
Bravo za DSS!
Podražavam stav DSS-a iako nisam njihov glasač, dotičnu gospođu sekretarku treba smeniti. Taj udžbenik je skaradan i neprimeren jer promoviše nemoralne i nenormalne stvari. Pokrajinska vlast na čelu sa Pajtićem i Čankom na jednoj strani stalno kuka kako joj vlast u Beogradu zakida novac, dok na drugoj strani ima novca za propagiranje homoseksualnosti u školama i štampanje i štampanje ovakvih neprimerenih udžbenika.
Osnovna svrha seksualnih odnosa je produžetak vrste, to je i jedna od osnovnih ljudskih prirodnih potreba. Kako se homoseksualnim odnosima ne produžava vrsta, jasno je da su oni apsolutno neprirodni. Kako prirodno znači i normalno, jasno je da i ti odnosi nisu normalni, i nije nešto što treba propagirati. Dovoljno je napomenuti da postoje takve devijacije kod ljudi, i ne samo ljudi, ali su to ipak samo devijacije.
@Zoran - A šta ćemo sa parovima koji ne mogu da imaju decu? Jesu li i njihovi seksualni odnosi neprirodni?
@Zoran - Sasvim je neprimereno iznositi neistinu u javnost bez obzira dali je plasirate namerno ili je potaknuta neshvatanjem cinjenica. U heterosexualnom braku sa na primer jednim detetom samo je dakle jednom sexualni odnos bio prirodan i normalan jer je doveo do oplodnje ! ! Ostali odnosi supruznika koji traju godinama i ne daju potomstvo dakle nisu normalni ? ? ? malo smesna prica !
@Zoran - reproduktivni seksualni odnos se definise kao odnos izmedju muskarca i zene penetracijom muskog polnog organa u zenski polni organ sa ciljem stvaranja dece. dakle, svaki ovakav odnos je reproduktivni seksualni odnos, bez obzira da li rezultira stvaranjem novog ljudskog bica. ovim sam odgovorio i @cicoju. da je homoseksualizam normalan i prirodan, ljudska vrsta ne bi imala dva pola, vec jedan! sve ostalo je luk i voda, tj. bezocna laz.
@Zoran - ova izjava gospodina mudrijas je bezocna laz i rezultat neobrazovanosti i primitivnog rezonovanja o sexualnosti !!! u prirodi postoje istopolne vrste koje imaju mogucnost reprodukcije , a i kod odredjenih vrsta je davno zapazen istopolni odnos !!! srbiji svakako nedostaje malo vise obrazovanja a malo manje slusanja cece i vriske po kaficima .
Бесплатно обавештење за "господу" из "Вечерњих новости": реч "геј" (па самим тим ни "гејеви") на српском језику не значи апсолутно ништа.
homoseksualnost nije bolest...bolest je mrznja koju nasi navodni "homosekualci" iskazuju prema bilo cemu sto ima predznak srpski...sto me navodi na misljenje da se ne radi ni o kakvim homoseksualcima, vec o obicnim prostitukama koje su najasile na evropske fondove lazno se predstavljajuci...i sad se oni ko' fol bore za prava homoseksualaca...potpuno je jasno da se ljudi najmanje bore za prava homoseksualaca, a najvise protiv SPC i svih vrijednosti koje vezuju porodicu...e, to je bolest...
@posteno govoreci - homoseksualnost je neprirodna i nenormalna, tako da se moze reci da se radi o devijaciji ili anomaliji....nikako o prirodnosti....osim kao prirodna anomalija ili prirodna devijacija, sto znaci da toga ima, ali je skart....
@posteno govoreci - Na šta bi svet ličio da nije bilo ovog "škarta": Platon, Sokrat, Aleksandar Veliki, Cezar, Hadrijan, Sapfo, Šekspir, Servantes, Mikelanđelo, Da Vinči, Karavađo, Petar Veliki, Čajkovski, Bajron, Vajld, Rembo, Verlen, Prust, Vitmen, Lorka, Dali, Virdžinija Vulf, Bili Holidej, Vorhol, Vitgenštajn, Tenesi Vilijams, Žid, Nurejev, Pazolini, Rudolf Valentino, Džejms Din, Marlon Brando, Keri Grant, Entoni Perkins, Ričard Čemberlen, Almodovar, Fredi Merkjuri...
@posteno govoreci - Kakve to uopšte ima veze? Homoseksualizam nije intelektualna već seksualna devijacija iliti anomalija, što je pravilniji izraz. Ona se javlja u prirodi pa je samim tim i prirodna ali je i slepo crevo evolucije pa je samim tim nepoželjna. I mislim da homoseksualci nisu nikakav problem u Srbiji ali da jesu problem njihovi samozvani, samopromovisani, agresivni, cinični, bahati predstavnici.
Srbija je teško bolesna zemlja! Gotovo na samrti, a i ako se izvuče - ostaće trajni invalid.
Tačno je, ja već vidim decu kako nakon pogleda na ovu sliku masovno postaju homoseksualci.
Nije bolest vec hormonsko degenerativna anomalija.
Propagandu homoseksualnosti ne treba dozvoliti ali ne treba ni dozvoliti diletantima da se time bave. Pobornici propagande homoseksualnosti nemaju nikakve argumente ali su daleko spretniji u njihovom naturanju upravo zbog indolentnosti onih koji su kvalifikovani da govore o ljudskoj seksualnosti.
@primedba - Pa ljudska seksualnost nije koka-kola ili pepsi, pa da probaš malo ovo, malo ono, sviđa ti se, ne sviđa, pređeš na sprajt. Ako postoji propaganda homoseksualnosti, onda postoji i propaganda heteroseksualnosti, a to je teška budalaština, koliko god se svakodnevno susretali sa heteronormativnim ponašanjem na ulicama naših gradova, počev od svadbi, porodičnih šetnji, zaljubljenih parova koji se drže za ruke i slično. Čovek je ono što je i ne može biti ono što nije.
Ne mogu da verujem da Zoran dobija ovolike minuse kada je 100% u pravu. Sumnjam u ove objavljene odgovore a sumnjam i da cete objaviti ovaj moj komentar.
Bolje da propagiraju u skolama kako je abortus ubistvo! Umesto da se propagira natalitet, vrsi se kolektivno ubistvo nacije na sve nacine. Srbija postaje sodoma.
Мислио сам да исти уџбеници важе за целу државу, а не посебни за њен северни део.
@раја - Ja sam razumeo da su ti udzbenici namenjeni samo u deset skola, valda kao probni balon.Voleo bih znati u kojim etnickim sredinama su te skole.Iz toga bi se moglo zakljuciti dali postoji namera, da se u neke etnicke grupe uvede pedofilija.
@раја - A časovi seksualnog vaspitanja su pedofilija? Nije ni čudo što je među mladim sve više neželjenih trudnoća i polno prenosivih bolesti, pravimo se da taj segment života ne postoji, sve nek bude tabu, a deca nek sama kopaju, dok nešto ne iskopaju.
Na zalost ovakvih stvari ce biti sve vise i vise...cekajte samo da se odrzi ta parada pa ce onda biti spasavaj se ko moze...
Celo društvo treba da reaguje na ovakve pojave. To je bolest i oni koji boluju neka se leče, ali nemoj da nam decu vaspitavaju da je ono što nije prirodno dobro. Sramota. Treba da se svi upitamo kuda ide ovaj svet?
@Kobra - Kako celo drustvo da stane tome na put,kada jedna cetvrtina to upraznjava a druga cetvrtina to odobrava i propagira.
@Sremac - A šta biste Vi da deca uče, da je Zemlja ravna ploča? Učenje toleranciji, prihvatanje postojanja nekoga ko je drugačiji, prosto konstatovanje da nešto postoji i da nije loše može biti samo na opštu korist.
Aman, zaman, jeli ovo jedina briga Srbije? Kulirajte ovo ljude što im više daju na značaju njihovi zahtevi su sve veći.
Pedera je uvek bilo i biće,to niko ne može promeniti,ali se mora naći način da se to prihvati i da te ljude koji su tako rodjeni niko ne sme da šikanira.Ne čitam baš u novinama da oni nekoga diraju,pa ne dirajmo i mi njih.Mlade treba pravilno o svemu podučiti.
@Stevan - Sta mlatis bre ? Ko njima brani da oni upraznjavaju svoju bolest u svojim jazbinama, ali oni to nece oni oce da to namecu nama kao nekakvu vrednost, da uce nasu decu da budu kao oni, hoce u skole, hoce da usajaju decu, hoce pederske brakove. Oni nikoga ne diraju ? Da li si ti normalan, pa vidis da maltretiraju ceo jedan narod , uz podrsku drzave koja trosi ogromne sume novca a nardo umire od gladi, koja angazuje 6500 policajaca a Srbe na Kosmetu nema ko da zastiti od terorista i okupatora.
Srbijo,zanesena finansijskim preporodom zaboravila si moralni,da ne kazem duhovni.Plasi me da ce nas to skuplje kostati od grckog scenarija,jednostavno nece nas biti (fizicki).
Poštovana gospodo, čitam ove kometare i ostajem zgrožen. Da li ste se zapitali da li ste Vi možda devijantni kad možete ovako da komentarišete!? Činjenica je da i medju Vama ima homoseksualaca koji se VEŠTO krijete iza nekih maski! Da ne govorim o mnogo devijantnijim primerima medju str8 populacijom. Sram Vas bilo, gledajte od čega živote i u svoje živote a to ko sa kime deli krevet i sta je normalno batalite. Glasam za udžbenik! Homoseksualnost NIJE bolest ! Hvala !
@(NE)moralni@svet - У праву сте,хомосексуалност није болест.То је више од болести,то је одлика људских наказа и свега онога што је противно и моралним и природним законима!
@(NE)moralni@svet - Slusaj ti "moralnice",ne virimo mi u niciji krevet,nego nas pedercine kao ti sto si teraju da virimo u njihove krevete!
@(NE)moralni@svet - Musko i zensko je bog napravio da budu sexualno kompatibilni a ostale organe za neke druge svrhe tako da ne vidim u homosexualnosti nista normalno! Ne bih da se vulgarno izrazim! Ne znam u koju svrhu se ovde propagira homosexualizam - radi povecanja nataliteta mozda?? Da to normalno muskarci bi mogli da oplode drugog muskarca pa da se rodi beba! A sta ovde moze da se rodi??
@era - Ero, da smo tako ranije razmisljali do ovoga ne bi dosli. Valjda nije kasno ni sada.
To da li je homoseksualizam "prirodan" ili nije, je potpuno nebitno. Raznih stvari ima u prirodi, recimo lavica nekada pojede svoje mladunce, krdo vukova rastrgne jelena i slicno. Jel sad ja treba da pojedem svoje dete zato sto je to, eto, "prirodno"? Kakve to veze ima? Postoje stvari koje su moralne i koje su nemoralne. Ja u homoseksualizmu ne vidim nista nemoralno, ali mogu da razumem i ljude kojima to smeta. Malo vise tolerancije (ravnodusnosti) bi nam svima dobro doslo.
@marko - Ne mogu da prihvatim tvoj stav da budem ravnodusan prema tome da mi neko stalno namece da je homoseksualnost normalna pojava. Mozda to i ne bi bilo tako iritantno da svakodnevno ne trpimo teror gej aktivista koji zaboga traze neka svoja prava. U Srbiji je na snazi zakon koji kaze da je brak uredjena zajednica muskarca i zene. Nadam se da se taj zakon nece menjati. A to da li neko u svoj krevet dovodi osobu istog ili suprotnog pola i sta radu u svoja cetiri zida to ne treba nikoga da zanima.
@marko - Ustav je tu da se poštuje, zakon je tu da se menja. Za sve postoji vreme, pa će i to doći na red.
@marko - Dragi Nix svako zeli ista prava a taj ce se zakon za par godina promenuti to je neminovno i jedino posteno !! Nasilje nad manjinama od strane primitivnih srba je uskoro gotov . Svet je uporan i istrajace da zastiti ugnjetavane
@Lara - Strašno je i kad su crnci prestali biti robovi i kad su žene dobile pravo glasa... Strašne stvari.
@Lara - A kakve veze imaju crnci robovi i zensko pravo glasa sa vama pederima,osim sto ne volite zene a volite kad vam udje crnacki ....?
@Lara - Jos strasnije je kad su zene prestale krpiti carape.
@Lara - Pa sta hoces da kazes @Stalker, da homoseksualci u Srbiji robuju i da im je uskraceno pravo glasa?
@Lara - Uskraćena su im mnoga prava koja imaju heteroseksualci, a da to nije usvajanje dece , za šta se mnogi prvo uhvate. Crnci i žene su prošli kroz isti diskrimitativni scenario i na kraju su se izborili za svoj status. Naravno, borba za ljudska prava i slobode je trajan proces, pa s tim u vezi hoću da kažem da ćemo i mi preležati iste dečje bolesti, ali ćemo doći na isto.
Tako znači, krenulo se baš oštro i neumorno, do sledeće parade. Da li oni stvarno žele građanski rat na ulicama?!
Ja sam lovac, i vraćam se iz lova obično preko kafane i negog roštilja i kotlića, i još me niko nije nag.zio!?
@Petar - E vidiš šefe, sada kada se podmladak bude obrazovao ovakvom literaturom, moraćeš da staviš šatorsko krilo ispod ranca kako bi sačuvao pozadinu :)
Metak u celo svima: onome ko je tu sramotnu knjigu napisao, onoga ko mu je to odobrio i platio, onome ko to prodaje, onome ko to kupuje deci i onome ko to cita. Svima metak u celo.
Ovo je tek pocetak. Pogledajte udzbenike za 10-20 godina. Toliko kasnimo za napredno-nazadnim zemljama.
Neko se uporno trudi da od Srba napravi pedere(izvinjavam se sad se to moderno zove gejevi) Ovo vam neće proći pa da eurupa vrišti do neba
@čiča - ...."neko se uporno trudi da od Srba napravi pedere".....Srbi su sami sebe napravili pederima,glasajuci za danasnju garnituru na vlasti...zasto uvek optuzivati druge i traziti krivce izvan srpskog korpusa...kakav narod takva vlast...
Zlonameran naslov.Sporni tekst nije umesto obavezne lektire vec je u knjizi seksualnog vaspitanja.Nisam imao prilike da vidim tekst ali čini mi se važnom okolnost da nije bilo ni jednog negativnog komentara različitih relevantnih mišljenja stručnih ljudi itd.A šta o svemu misli i komentariše lokalni aktivista,mizantrop i njegov šegrt važno mi je koliko i prekjučerašnje novine.Zar nam u ovom moru nasilja i patosa nije neophodno negovati baš ljudskost i toleranciju prema svakom čoveku
@Niki - Pa u tome i jeste problem, svi vi koji se predstavljate kao "humanisti", "civilizovani" , "tolerantni gradjani", "evropejci", "LGBT"... ste zapravo najagresivniji deo srpskog drustva. Kontra tome, svi odlucni istupi inteligentnih ljudi u Srbiji, kako god ih vi nazvali (retrogradni, zaostali, desnicari, nacionalisti...) su iskljucivo samoodbrana. To je jos jedan bitan deo ljudske prirode, na agresiju se uvek odgovara agresijom. To je kao refleks.
@Niki - Laane@ Sve bih rekao da upravo ti imas veliki problem sa svojom orijentacijom. Kao da si u ličnom problemu seksualne dileme pa si zato ultimativno agresivan.Nema mišljenja koje ti nisi iskomentarisao.Sta ti i kome dokazujes? U pravu si jedino da ja jesam tolerantan i civilizovan čovek i do toga mi je posebno stalo npr baš kad treba da postavim granicu izmedju sebe i tebe.
@Niki - Ja sam vrlo jasno orjentisan protiv takvih tzv. "aktivista-partijasa" kao sto si ti @Niki. Stranke u Srbiji, isto tako kao i "homo-lobi" angazuju svoj podmladak (partijase) da pisu komentare na ovakve clanke, da zavaraju ljude kako imaju podrsku za svoje nakaradne ideje. Ali, to ne prolazi. Nasi strucnjaci, a i svetski, su odavno dali svoje misljenje o hormonskim poremecajima i njihovim propratnim drustveno-socijalnim efektima. Ja nisam rekao da si ti tolerantan, vec naprotiv.
Volim sto sam rodjen ali nisam zainteresovan da i ja dam nekom zivot. Kako ovo definisati ,u normalno ili nenormalno?Bice prirodna selekcija ,prezivece oni tradicionalni,ovi "savremeni"ce izumreti jer nece imat normalnu reprodukciju. Razumem da neko nema decu jer ne moze da je dobije ,ali ovi sto propagiraju nesto sto nije prirodno da bi zadovoljili svoje SEBICNE hirove ne mogu .
@LOGIKA - A šta bi po Vama neko ko "zadovoljava svoje sebične hirove" trebalo da uradi? Da ne sluša svoju prirodu, da radi sve suprotno od onoga što jeste? Ajde malo uključite tu logiku, pa se zapitajte u kakvom okruženju bi rasla ta deca, u kakvom psihičkom stanju bi bio taj muškarac ili ta žena i kako bi se tek osećali njihovi partneri. Da ne pominjem mogućnost dvostrukog života. I sve to zbog nekakve uvrežene slike. Budite nesrećni, isfrustrirani i tradicionalni, to je moto.
Mi Srbi nikada, ni u najtezim okolnostima, ni u naletima najzesce propagande (kao sada ove "homo-propagande"), nismo klonuli duhom i prestali da se borimo. Pa, kad se tako zestoko i olako napadaju sve vrednosti ovog drustva i pravdaju nekim smesnim i pojedinacnim "argumentima" izvucenim iz konteksta, evo i jednog takvog odgovora. Ovo sto pise iznad slike, o "brizi" homoseksualca za tudju decu, "najbolje" je demantovao onaj homo-pedofilski-par sa Novog Zelanda silovanjem usvojenog decaka.
@Laane - A takve se grozote inače ne dešavaju u hetero-pedofilskim parovima? Nismo li čitali pre par dana kako je majka držala svoje dete, dok ga je očuh silovao u zatvoru? I, treba li sad generalizovati zbog nekoliko bolesnih primera?
@Laane - Nisi razumeo @Stalker, procitaj ponovo. Ja sam naveo samo jedan primer i to u istom maniru kako to rade "homo-propagandni-aktivisti". Tako tvoji istomisljenici izvuku detalj iz konteksta (kao npr. recenicu iz teksta) i onda ga tumace kako im odgovara, a sa ciljem da uticu na ljude i proguraju svoje destruktivne ideje. Tako da smo mi vec vise puta slusali kako se tako strasne stvari (zlostavljanja!) desavaju samo u normalim brakovima, a nikako medju homoseksualcima...? Medjutim...
Kad se u mom selu lovci vracaju iz lova,pred selom pocne organizovano senlucenje sa puskaranjem.Nisam dosad znao da tim daju do znanja da je neko kresnut, ko ono crnogorci kad mladozenja pokaze gace.
nije homoseksualIZAM vec homoseksualnost.!Ne vidim nista sporno ovde, ovo nije propagiranje homoseksualnosti i nametanje iste deci, vec samo pokusaj da se deca nauce da postoje drugi vidovi seksualnosti sem heteroseksualne..da nauce da nije nenormalno i neprirodno ako im se nekad svidi neki vrsnjak istog pola jer ce tako biti postedjeni stresa od sredine u tada mozda normalnijem i tolerantnijem drustvu. Propagiranje seksualnosti kao same nije potrebno, deca ce je sama razviti nezavisno od svega
@Igor - Ma, je li, majke ti? A hoće li unuci te dece što sada uče da je to "normalno" jednog dana da uče i da su zoofilija i pedofilija "normalne"?Seksualni odnos između muškarca i žene je jedina normalna stvar čoveče! Mada, i tu ima odvratnih devijacija, nije ni to uvek sasvim čisto. Ali je svaka izvedba toga normalna za razliku Adama i Steve!
Zapadu, pa I EU, ne trebaju pametni...ili tacnije...tebaju ih u ogranicenim kolicinama.Pametnima se, pogotovu ako se namnoze , veoma retko upravlja....dakle, izbaciti Anu Karenjinu, Na Drini cupriju...a zameniti ih Karleusom, Farmom I tekstovima onavodnim ljudskim slobodama.. Takvom populacijom se lako upravlja "Hleba I igara".a pametni su gotovo neprimetna manjina, koja je svesna da ni na sta ne moze da utice.Uz to, za uspesno sprovodjenje 'demokratije' je potrebno par estradnih disidenata,
Onaj ko se nije hos, neka se ne sekira niko nije perfektan.
I opet trazim, obajvite sve komentare! Zato volim Novosti!
@Laane - Ko da objavi?! Novosti?! Pa njihova cenzorska bagra kao da je u Kini ili Severnoj Koreji isla na obuku!!! Pola mojih komentara nije objavljeno iako sam samo iznosio moje misljenje koje ne bi trebalo da vredja nikoga, jer moje misljenje je samo moje i nicije vise, ali djaba... Izgleda da je vreme da se presaltam na Blic...
Nije opredeljenje, nego orijentacija, pa shodno tome nije nešto što se može preneti dodirom, literaturom ili propagandom. Pitanje je samo hoćemo li okruženje u kom osobe koje shvate da su homoseksualci moraju da se bore sa osudom okoline, depresijom i diskriminacijom ili ćemo da stvorimo normalno okruženje u kome toga neće biti, a homoseksualci, kao i heteroseksualci moći da se ostvare kao osobe u emotivnom, ali i u ostalim aspektima života.
@Marko - A kako to stvarate ? Maltretiranjem većine ? Pokazivanjem gejevske pornografije deci, silujete ljude na ulicama svojom psiho-seksualnom poremećenošću ? Ako si depresivan nisu ti ostali krivi, pitaj se da nije nešto drugo u pitanju.
Ovo je vec preslo u nasilje homoseksualnog lobija na hetroseksualnu populaciju sveta.
Onaj ko veruje u navode ovog udžbenika, kao i u bilo koju drugu gej propagandu, neka zna da su mu se priroda i Bog ozbiljno sa glavom poigrali. Ali za konkretan slučaj mogu prst samo da uperim u roditelje đaka koji dozvoljavaju da im to deca uče u školi. Trebalo bi lepo da se skupe, pa da odu za vreme neke sednice ili velikog odmora u dotične škole, pravac zbornica, podele jedan baraž šamarčina i problem će biti rešen!
Komentari (87)