Lazar Krstić mogući prvi čovek finansija Srbije

I.M. - M.L.

10. 08. 2013. u 20:30

Krstić je rodom Nišlija, diplomac Jejla, zaposlen u konsultantskoj kući „Mekinzi“ i živi u Njujorku

NjEGOVO ime se nigde zvanično ne pominje, ali vrh države najverovatnije sa Lazarom Krstićem (29) pregovara o imenovanju za novog ministra finansija. Krstić je rodom Nišlija, diplomac Jejla, zaposlen u konsultantskoj kući „Mekinzi“ i živi u Njujorku.

Biografija mu je briljantna još od đačkih dana, kada je nizao samo petice i medalje sa matematičkih takmičenja. Nakon što je kao đak generacije maturirao u gimnaziji „Bora Stanković“, primljen je na prestižni američki univerzitet Jejl i tamo dobio stipendiju za školovanje koje je godišnje koštalo 42.500 dolara.

Već od prve godine studija izdvojio se kao jedan od najboljih akademaca, u trećoj godini proglašen najperspektivnijim, a 2007. je i diplomirao u oblasti matematike, etike, politike i ekonomije. Tada počinje karijeru u konsultantskoj kući „Mekinzi“, gde kao finansijski ekspert radi i danas.

Kao đak u Srbiji, bio je i polaznik naučne stanice „Petnica“, gde je i saznao od starijih kako bi mogao da konkuriše za strane fakultete. Probao je na više njih, ali kada je shvatio da je primljen na najbolji, nije imao dilemu.

Na Jejlu je bio jedan od osnivača Društva evropskih studenata, a primljen je i u bratstvo „Delta Kapa Epsilon“, čiji su članovi bili i američki predsednici - sin i otac Džordž Buš. Osim njih, tu su se školovali i Džerald Ford i Bil Klinton. Krstić je takođe i član srpske „Mense“, koja okuplja ljude natprosečne inteligencije. Dobitnik je i jednog od prvih 200 novih pasoša, koji su pripali samo zaslužnima.

Lazar je i ranije govorio da bi se rado vratio u Srbiju, čak i za mnogo manju platu nego što je ima u Americi. Govorio je da bi pre u Srbiji radio za 6.000 evra nego u Americi za 60.000. Nije bežao ni od pomena javnog angažmana.

U intervjuu našem novinaru 2006. godine, dok je još studirao, mladi Nišlija rekao je:

- Ljudi u Srbiji na nas studente u inostranstvu gledaju kao na ljude koji ne žele nikada da se vrate kući. Zameraju nam što nas je država besplatno obrazovala u Srbiji, a mi „otišli u strane zemlje i ne želimo da se vratimo“. To nije tačno, barem za većinu ljudi koje ja znam u SAD. Većina diplomaca želi da se vrati u Srbiju, ali ovde uopšte nema sredstava, ne samo finansijskih, nego i tehničkih da se ovde neko od njih bavi ozbiljnom naukom. Dakle, problem je u tome što mi nemamo gde da se vratimo, jer nemamo gde da radimo. Čim nam Srbija stvori te uslove, evo nas kod vas...

- Promene kod nas, i kod pojedinca i u društvu, treba da idu odozdo. Suština je da verujemo da se mora raditi da bi se stvorile promene. Da svako misli šta može da uradi na ispravan način. Verujem da je to moguće, mada mnogi moji prijatelji, čak i roditelji, misle da sam malo blesav. Za to je potrebna prava revolucija, jer 5. oktobar je bio zezanje samo zato jer nam se ništa nije dogodilo od promena u glavama.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (346)

mitrovic d ilija

10.08.2013. 21:40

@Buha Radivoje - Buha pravi komentar. moramo krenuti baš od tri puta mir. DA BI SRBIJA NAPREDOVALA MORA DA SE IBEZBEDI MIR. a mir je uslov za napredak ekonomije i saradnju ne samo sa komšijama nego i evropom, rusijim ,kinom. mir se ne čuva bojevom municijom njega čuvaju zadovoljni gradjani.

Darak

10.08.2013. 21:24

Дођи дечак па се ухвати у коштац са проблемима који нас муче, с обзиром да си члан МЕНСЕ можда си способан да решиш енигму звану Србија. Срећно!

ACA BG

10.08.2013. 21:56

@Aleksandar69 - Grešiš! Najbolji bi bio Piroćanac. Pa NIKOM NIŠTA!!! Nema raspianja na službena vozila, na mobilne, na putovanja... NEMA BRE!!! :-) A i stvarno nema...

Дика-Бг

11.08.2013. 03:44

@Aleksandar69 - Не заборави и Ђелић је Пироћанац.

ACA BG

10.08.2013. 21:58

@ugljesa - Ne, najbolje da se smuca po državnim preduzećima do 59.godine pa kad ništa ne nauči a i ono što je znao zaboravi, umesto u penziju ode u ministarsku fotelju! Mora ovako! Promene iz korena i samo mladi sposobni i neiskompromitovani!!!

Bgd

10.08.2013. 22:32

@ugljesa - Pustio bradu da izgleda starije. Mada, imamo i onog djecarca na mestu ministra pravde. Cuti i radi kako mu receno. Zato se i nalazi tu gde jeste

trig

10.08.2013. 21:39

@ - Koliko god bio dobar do sada, premlad je za tako odgovornu poziciju. Amerika je prepuna diplomaca sa Jejla i radnika Mekinzija, pa niko ispod 40 godina nije bio ministar finansija...

trig

10.08.2013. 21:39

@ - Koliko god bio dobar do sada, premlad je za tako odgovornu poziciju. Amerika je prepuna diplomaca sa Jejla i radnika Mekinzija, pa niko ispod 40 godina nije bio ministar finansija...

Od kauča do vile

10.08.2013. 21:40

Na isti nacin i istim ralozima su doveli i Bozidara Djelica. Ostatak price znamo.

Cherry

10.08.2013. 23:00

@Od kauča do vile - Mozda su oni OK, nego ih pokvare ovi nasi politicari, a niko nije gadljiv na pare. Kad bi pronasli nekog ko nije podmitljiv to bi verovatno i bilo resenje. Sa toliko loseg iskustva covek vise nikom ne moze da veruje. Sto kaze nas narod, kad te zmija ujede i gustera se plasis.

ljubiša

12.08.2013. 13:43

@Miomir Maksimcev - U Srbiji je i krenulo sve 'nizbrdo' od kada je Dolanc svojom " sečom kadrova" sklonio najbolje direktore crnogorce? Dokle stereotipi o crnogorcima kada ih obično nema tamo gde se 'mulja'.

ljubiša vuković

10.08.2013. 22:03

Ništa nam ne govori, bez obzira što je obdaren za matematiku, i što je bio student Jejla, kako bi eventualno prošao na ispitu kod pok. profesora Radiše Radovanovića iz analize bilansa. Ekonomija je nauka, kao što je i matematika nauka, i kada ta notorna istina bude prihvaćena u Srbiji biće šansi za napredak. Američko školstvo, gde na osnovnim završiš hemju, a doktoriraš političke nauke odavno nam je jasno. Dobro je primećeno da je tako najavljivan i Đelić.

Omanac

10.08.2013. 22:05

Bas sam se sada iznenadio, jer sam prepoznao Lazu, mog drugara iz decackih dana, sa kojim sam zajedno bio dve godine u decijem kampu na Kopaoniku, 1997. i 1998. god. Secam ga se da je bio mali, sitan, ali predobar decko i zaista vrlo inteligentan. Podrzavam ovakav izbor, nadam se da se nije promenio!

Raša

10.08.2013. 22:23

Uopšte ne msilim da će Krstić biti pogodna ličnost za mesto Ministra finansija. Za to mesto je pored dobrog znanja potrebno još više dobro iskustvo i znanje rada u Evropi i na ovim prostorima. Biće običan promašaj!

hans ali srpski

11.08.2013. 06:09

@komentator - Ma tako je! Treba angazovati jos mladjeg coveka, da je maksimalno 13 godina star! Za nase finansije je to dovoljno!!!!

Milos

10.08.2013. 22:36

@ - Imas moju podrsku. Dosta nam je domacih postenjacina. Kada bi svi ministri u vladi bili mladi ljudi cenjeni u svetu mozda bi i moglo nesto da krene na bolje

slobista

11.08.2013. 03:20

@fikus - Pa Delic je pirocanac ali nista nije ustedio, ustvari jest za sebe ali ne za "drzavu" Srbiju.

Aleksa

11.08.2013. 02:07

@saša - Zaboravio si Aleksandra Vlahovica. On je vodio privatizaciju 90% srpski firmi i satro ih je u prah u rekordno kratkom vremenu. Gde je on sada i da li ga briga. Verovatno ne, jer je za to primio ogromnu lovu.

poznavalac

10.08.2013. 22:51

Prosto je neverovatno da najveći broj komentatora okarakteriše jednog mladog, na prvi pogled pozitivnog čoveka. Pa zar ste toliko ubijeni u pojam da ne možete da dozvolite (sebi i drugima) da Vam se možda i nešto lepo desi u životu? Dosta tog negativnizma i jeda bre!

Mirkovic Zoran

10.08.2013. 23:54

@poznavalac - @poznavalac Prosto je neverovatno,da se ne sećaš priče,na koji način je Boža Đelić,(nošen krilima DS-a)došao svojevremeno u vladu Srbije..Što bi Ti rekao,bio je mlad,pozitivan,završio najveće moguće škole,..I zahvaljujući mišljenju današnje vlasti,postao čovek koji je ekonomski unakazio Srbiju..Danas,naša vlast,koja pljuje po Boži,koristi recept DS-a,da ovog baju dovede u vlast..Da li je copy-paste varijanta SNS-a dovoljna da im verujemo??Ako nije,objasni zašto??

Objasnjivac

11.08.2013. 04:09

@poznavalac - @Mirkovic Zoran Toboz trazis objasnjenje,a niko te na svetu ne moze ubediti ni u sta drugo sem u ono cime je prozet tvoj komentar. Jedino objasnjenje koje tebe moze da "zadovolji" je - cekaj i gledaj,analiziraj, a onda posle ili likuj ili pak pocni da menjas i sam sebe ako shvatis da te je neko "ubedio". Ne verujem ni ja a priori, vec gledam, analiziram pa onda zakljucujem.

tomislav1

10.08.2013. 23:21

Samo da ne bude jos jedan DJelic. Ili bar da se nadamo da nece tako brzo ce se privikne .....!

Srbin100%

11.08.2013. 02:05

@tomislav1 - Ne moze jedan los primer da nas sputava u pokusajima da vratimo nase mlade i kvalitetne strucnjake u zemlju

pampers

10.08.2013. 23:32

maa dajte ljudi da probamo jer ovde i tako nemamo ko da vodi finansije ili ste se ponovo uzeleli Dinkica....e ko ce srbima ugoditi ljudima iz zemlje cuda...

InfoSys

11.08.2013. 00:29

Ja ne znam sto su ljudi toliko sujetni. Jeste da je i Djelic tako bio najavljivan,ali vama izgleda niko ne odgovara. Kada se zaposli neko sa Megatrenda, zavrsio je privatni fakultet,taj ne zna nista. Ovaj decko (ako hoce),moze mnoooogo da nam pomogne, u vidu konekcija koje je stekao u najjacoj consulting firmi na svetu. Hocete da ne teramo mlade van Srbije, a ako su vec otisli,hocete da se vrate. Ovaj decko jos nije ni dosao,a vec ste osuli drvlje i kamenje po njemu. Srecno Lazare

gavra

11.08.2013. 00:47

covek je strucan i edukovan i verujem da bi posao odradio valjano...verujem u Vucicevu odluku.

gavra

11.08.2013. 00:48

novi ljudi su uvek dobrodosli pogotovu ako su reseni da nesto i urade za ovu drzavu pogotovu za ekonomiju.

Beki Blumvud

11.08.2013. 00:48

Meni je drago da se ``odliveni mozak`` vraca u Srbiju. Dosta nam je odliva. S obzirom na to da je mlad i da je Nislija, verujem da ce biti pun pogodak. Najzad pravi covek na pravom mestu. Takvii su nam potrebni. Bravo i za Vucica. Mislila sam da ce sam preuzeti finansije, ali ovim je jos jednom pokazao da zeli da pokrene Srbiju i uradi nesto za ovaj narod.

Beki Blumvud

11.08.2013. 00:51

Ne brinite ljudi, buduci ministar finansija ima kljucnu garanciju kvaliteta: Srbin je! Mirno spavajte!

blabla

11.08.2013. 00:54

Da bi odoleo pritiscima covek na takvom polozaju mora biti ili iskusan Japanac ili Nemac, odn. stranac, neko koga ce sve cuditi, a prepoznacete ga po tome sto ce stalno govoriti "ovo je neverovatno, ovo jos nisam doziveo" ))):

Umnjak

11.08.2013. 01:14

Naša iskustva s genijalnim, mladim, pametnim povratnicima su katastrofalna - setimo se samo Đelića koji je došao kao vunderkind da spašava Srbiju. U početku se mučio, spavao u maloj garsonjeri na kauču kod tetke, ali je posle samo 10 godina postao milijarder iako je sve vreme bio u državnoj službi. Treba li da nabrajamo i ostale koji su s njim došli...

Konacno

11.08.2013. 01:19

U nesrecnoj srbiji gde se nerazume da i budala ostari desi se nesto pozitivno da se nadje mlad pametan i vredan koji hoce da radi. To bi trebalo da je razlog za slavlje i pomoc i podrsku za grozni posao koji mu predstoji da razjuri i natera da radde pijandure i lopove koji mozda samo kraduckaju ali sigurno nevode nigde dobro...daj boze da se ukljucimo u civilizaciju, kroz mlade i naucene

komentarac

11.08.2013. 01:24

ovo je odlican djak sta vam je on zna da mnozi i oduzima naravno narodu takvi trebaju srbima dobro dosli mladi gospod grobare

Zoran Maletic

11.08.2013. 10:42

@komentarac - U bre ala si ti sumoran čovek.Pa što ste glasali protiv Miloševića hteli ste zapad,hteli ste tada da budete deo njih,sada kada su namestili naše da nas dotuku posle bombardovanja,lopovi i kriminalci,tebi nije smetalo.Sad odjednom si postao patriota i bojiš se za državu.Ti pripadaš onoj grupaciji koja je prošle godine kukala kako dolaskom Vučića i Nikolića sledi nam izolacija i sankcije,pa šta se desi.

SARA sm

11.08.2013. 01:24

Najbitnije da u ministarstva dodju strucni i pre svega posteni ljudi, dosta nam je strucnjaka koji su poslove obavljali iskljucivo u svom interesu. Nemam nista protiv i da stranci preuzmu odredjena ministarstva jer ocigledno da do sada nismo umeli sami da vodimo racuna o sebi, a jos mi biti draze da to bude srbin koji je znanje stekao na prestiznom univerzitetu u USA!

Dusan pravi

11.08.2013. 01:25

Samo neko izuzetno naivan (sto obicno ide sa mladoscu) moze da prihvati da radi sa ovom vladom.Zato i nece naci nekog starijeg. Njima treba zrtveni jarac i to je sve. Vidi sta su lopovi iz DS, posle ubistva Djindjica, uradili sa Djelicem. Gurali su ga pred javnost da se kriju iza njegovog kredibiliteta, a nikada mu nisu dali da bilo sta odlucuje. Coveku se brak raspao, karijera otisla dodjavola, da bi ga SNS firer proglasavao za glavnog krivca za sve ekonomske probleme.

Optimista

11.08.2013. 01:33

Stvarno mi nije jasno zasto toliko zlonamernih kritika koje se odnose na angažovanje stranaca, ili u ovom slucaju srbina koji se skolovao u inostranstvu, bas smo strucnjaci za nipodastavanje bez argumenata.

MILOS M

11.08.2013. 01:44

Covek je radio u najvecim svetskim kompanijama i njima je bio dobar a nama naravno nece valjati, pa kakav smo mi to narod postali, mi necemo ni kako hocemo! Moramo pod hitno poceti da se menjamo jer za ovakvu situaciju u kojoj nam se drzava nalazi nisu krivi samo politicari vec i mi sami, navikli smo da ne radimo, da zabusavamo, da trzimo prava i kad nam nisu ugrozena i tako u nedogled! A kad odemo u inostranstvo onda smo najbolji radnici! Zato moramo poceti da radimo vise jer nam nema spasa!

Slavica62

11.08.2013. 01:48

ovo je za svaku pohvalu... treba angazovati strucnjake da spasavaju ovu drzavu...

Soova75

11.08.2013. 01:52

sto vise treba dovoditi mlade i strucne ljude ... To je koliko se secam bilo jedno od obecanja A. Vucica..

Vucitrnac

11.08.2013. 01:53

Mi smo narod koji je sam sebi najveci neprijatelj.Nekima se ne svidja ideja da se u Srbiju dovedu stranci a to je samo da bi napakostili sami sebi jer boze moj mi smo valjda najbolji,najpametniji,najsposobniji...a godine prezivljavanja su pokazale nasu pamet i sposobnost. Evo sada kad se pojavila informacija da ce to biti neki mladi nadprosecni srbin ekspert za ekonomiju, opet nekima ne valja! Piatam se zasto svi ti genijalci koji imaju nesto protiv dovodjenja stranaca nisu uradili nesto za Srb

Ljiljana Bg

11.08.2013. 01:54

ovo je sansa za te mlade ljude, treba ih pogurati i pomoci im... svaka cast!

Vita Jela83

11.08.2013. 01:55

napokon da dovodimo mlade i strucne ljude a ne da nam ljudi sa fakultetima rade kao vozaci... Nadam se da ce Vucic uz pomoc tih mladih i strucnih ljudi staviti Srbiju tamo gde joj je mesto !!

Psiholog777

11.08.2013. 01:57

imamo mnogo problema u finanisjama... zato je Dinkic i sklonjen... Svaka cast Vucicu na zelji da dovede mlade i strucne ljude !

Cica Maca92

11.08.2013. 01:59

samo mogu da kazem .. SVAKA CAST ! Svidja mi se to sto ti momci nisu clnanovi ni SNS-a ni bilo koje druge partije.. Ipak Vucic misli ozbiljno kada kaze da mu nije stalo da neko bude clan stranke, bitno je da je taj neko strucan !

Julija84

11.08.2013. 02:00

ipak ova rekonstrukcija Vlade nije samo kozmeticka kako neki to kazu... Ovo je veliki pomak sto se dovode mladi, strucni i pre svega ne stranacki ljudi na vazna mesta !

Terza74

11.08.2013. 02:02

Vucicu, dovodi sto vise ovako mladih i pametnih ljudi !! Ovu zemlju mogu da spasu samo posteni i strucni ljudi !

Srbin100%

11.08.2013. 02:03

Ovaj mladi strucnjak poseduje sve akreditive da bi bio uspesan ministar finansija

Klaudio

11.08.2013. 02:03

Vucic me iz dana u dan sve vise i vise iznenadjuje ali u pozitivnom smislu !! Verujem da ce on uz pomoc ovih mladih i postenih ljudi uspeti da izvuce ovu nasu zemlju iz krize

Istvan67

11.08.2013. 02:04

Vucic u predizbornoj kampanji obecao je da ce mladi ljudi voditi zemlju, da ce strucnjaci biti na ministarskim mestima... ovim samo pokazuje da drzi datu rec i da nije bitno da neko bude clan SNS.a da bi radio odgovoran drzavni posao, naravno, ako je strucan za to !

Aleksa

11.08.2013. 02:05

I Djelic je zavrsion Harward ali posto je bio clan Harward kluba i placen sa strane odveo nas je u zemlju nedodjiju. Upropastio je srpske finansije za sledecih 100 godina. Sada imamo jos jednog briljantnog studenta koji sa 29 godina treba da vodi ekonomiju celokupne zemlje. Ekonomija se ne vodi samo na osnovu znanja iz skole vec i na osnovu iskustva. Ovo je krajnje sumnjivo da se jedan obican konsultant kandiduje za ministra finansija. Tako je i Hadwar-ski djak Papandreu osakatio Grcku privredu.

таnja

11.08.2013. 08:23

@Aleksa - Nema mesta za pricu unapred,jer ne znamo hoce li biti bolje ili nece.Moramo dozvoliti prvo da nas uveri ili razuvrei.

Aleksa

11.08.2013. 02:12

Treba znati da su i Mladji Bus i Dzon Keri zavrsili Yale i bili clanovi prestiznog masonskog kluba Skul Bones. Ako ne verujete proverite na internetu. Tu je se i ovaj malisa nasao. To je sve strani kadar. Nema od S. od srpskog vise. Sve je to Amerika isisala a vidi se i da je bio zadojen petooktobraskom propagandom. Vracaju nam petooktobrase na mala vrata. Valjda necim mora da se plati cena vlasti. Dinkic je u poslednje vreme radio za Srbiju da se valjda zamerio osnivacu NED-u. Zato je i pao.

Aleksa

11.08.2013. 02:16

Interecuje me takodje kako nije napravio drustvo Srpskih studenata, vec Evropskih. Takodje me interesuje kakvo je to bratstvo Delta Kapa Epsilon. Kakvi su im obredi, kakvi ciljevi i kakvi zadatci. Kako nije bio clan nekog srpskog bratstva ili neke srpske organizacije kao Srpskog Nacionalnog Saveza na primer ili Srpske Bratske Pomoci koju je u Americi organizovao Sv. Vladika Nikolaj. Sve mi zvuci kao produzena ruka globalisticke internacionale.

таnja

11.08.2013. 08:20

@Aleksa - Sva ta srpska drustva u inostranstu su koristoljubive,a ne humane organizacije..

Slavko

11.08.2013. 10:00

@Aleksa - Tanja, ocigledno ne kapirate o cemu covek ovde prica. Lebdite u oblacima i sve mislite sad ce resenja da vam padnu sa Neba. Srbiji nema pomoc ako ne zasuce rukave do ramena. Od ovog decaka nece biti mnogo pomoci. Od Dominika ce mislim biti.

goran

11.08.2013. 02:51

sve najlepse o gospodinu samo mislim da su izabrali nekog iz vrta na kalemegdanu rezultat bi bio isti. problem srbije nije u losem upravljanju novcem nego sto se nema cime upravljati. mora se povecati proizvodnja, organizacija i poslovnost a to zahteva veliko smanjenje drzavnog aparata i drzavnog mesanja a ne obrnuto.

Drgan

11.08.2013. 03:08

Sve je ovo dobro ali članstvo u ovom bratstva nije bas dobro zna se da ko u njega udje mora da odasve svoje tajne čak i o svom seksualniom životu zbog toga Vas mogu ucenjivati ako ne radite po njihovim pravilima

Slavko

11.08.2013. 09:56

@Drgan - Bolje bi ti bilo da pocnes malo da citas nego da lebdis po oblacima gospodjo iz administracije.

Zoran Maletic

11.08.2013. 10:36

@Drgan - Idi begaj čoveče mnogo gledaš Američke filmove.Ovde važe Balkanska pravila,kojih nema nigde u svetu.Da bi ovaj zadobio poverenja moraće da prođe puno vremena,a i da ima dobre rezultate inače kraj.Sve tajne ova države neće saznati jer je većina koja sedi u vladi i ne zna niti će ikada saznati.

slobista

11.08.2013. 03:17

Po opisu reklo bi se da je briljantan, ali treba biti oprezan, tako ste vi predstavljali I Milana Panica I Bozidara Djelica.

таnja

11.08.2013. 08:17

@slobista - Imali smo lose iskustvo,ali to ne znaci da ce se takva praksa nastaviti.

Nesa

11.08.2013. 03:21

Svaka cast...a sada da vidimo jel on ima konkretne rezultate.Koju je firmu vodio i sa koliko zaposlenih. Imali smo mi Djelica i Jelasica sa McKinsey-a i nema ih nigde, cela privreda upropascena. Drugo, ko ce u Srbiji da slusa klinca od 30 godina?

Vladimir

11.08.2013. 03:47

Vidite ovako, decko radi za ozbiljnu platu koja je ozbiljna i za americke uslove, radi za jednu od najboljih a mozda i najbolju konsultantsku kompaniju na svetu vec skoro 6 godina, pre toga je radio za najveci hedge fund u USA, ima diplomu Jejla i mislim da mu ovo mozda i ne treba s obzirom na negativne komentare ljudi..U svakom slucaju podrska za Lazara i pozz iz NYC..;)

Slavko

11.08.2013. 09:55

@Vladimir - $60,000 je pocetnicka plata u toj inustriji, stavise ispod pocetnicke. To je vize srednja inzinjerska plata, a u finansijskim institucijama plate su preko $100,000

D_NYC

11.08.2013. 04:53

30 god., zavrsen prestizni Jejl i 6 godina radnog iskustva ..? Da li mislite da ce mladi Krstic sa samo 6 godina radnog iskustva resiti sve finansijske probleme u Srbiji ? Volela bih da uspe...ali sumnjam. Ministar finansija bi trebalo da ima bar 15 godina radnog iskustva na slicnim poslovima.

таnja

11.08.2013. 08:15

@D_NYC - Mi takvog nemamo.U Srbiji je obrnut slucaj,svi ti sto imju vece radno iskustvo na mestima ministara i slicno,debelo su zgrabili za sebe deo drzavnog koalca.Tako,njih i ne spominjite uopste...

Marko, USA

11.08.2013. 14:18

@D_NYC - Kazete da treba da ima bar 15 godina iskustva na slicnim poslovima- znam jednog: Mladjan Dinkic!! On je bio ministar finansija 10 godina.Ono sto ovom gospodinu treba je podrska Vlade( izgleda da ce je imati), dobri savetnici ( bez rodjackih, kumovsih, itd veza--nisam siguran)poznanstva i veze u svetu( Yale mu otvara vrata)poznavanje finansijske kulture zapada i Srbije(i to zna) mnogo energije,entuzijazma i 3-4 telohranitelja.Znanje ima.

црв

11.08.2013. 22:43

@D_NYC - по твојој логици девојчице, сви који се школују напољу су генијалци, а остали који немају новаца за некакве јејлове и харварде као вук јеремић и остала елита, су глупандери !!!

Yale

11.08.2013. 05:06

E pa ovako...ne poznajem coveka ali znam da je njegov "major -EPE" jedan od najelitnijih. Za jedno mesto konkurise po 10ak studenata i to ne bilo kojih studenata nego onih koli su vec najbolji od najboljih kad su vec promljeni na Yale.Jos jedna devojka poreklom iz NIsa zavrsava isti " mejdzor"- bravo Nislije!!!

djuro

11.08.2013. 06:17

"Vratio bih se kad bih imao gde da radim"?? Po ovome se vidi da ne zna nista. Zapad ne zavisi od drzave da otvara radna mesta?! Ko otvara radna mesta? Drzava ne sigurno sto se Zapada tice! Radna mesta otvaraju privatne kompanije ili bolje receno preduzimaci! A kako? Drzava svojom ekonomskom politikom stimulise preduzetnike iz svoje zemlje i inostranstva da otvaraju preduzeca u Srbiji (ili u Americi, ili u Kini) i tako se otvaraju radna mesta u Kapitalizmi na zapadu! Sve drugo je sranje!

djuro

11.08.2013. 06:23

I da nastavim. Drzava zaposljava mali procenat ljudi na Zapadu tzv birokratiju koju niko ne voli. Corporacije zaposljavaju oko 20 do 25%. Sve OSTALO su male firme ili bizinisi od 1 do 50 zaposlenih i oni cine 75% zaposlenih na Zapadu u recimo Americi ili Canadi! tako da totrljanje o Google ili JATu ili Microsoftu i tako dalje NECE zaposliti Srbiju i njen narod! Da ako ovaj Lazo to zna!? Narod ZAPOSLJAVAJU opet da ponovim MALE i SREDNJE firme tj biznisi! ZA OVE firme treba da se stvore uslovi!

Nadzor

11.08.2013. 06:33

Njihov sistem školovanja nevalja ničemu. Amerikanci su upravo poznati da kupuju znanje iz drugih siromašnijih država. Naš čovek koji se školovao u Srbiji, a potom u nekom trenutku nastavio u inostranstvu pogotovo u Americi, vrlo dobro zna koliko mu je bilo lakše. Dečku svaka čast ali sumljam da je stavrno brilijantan.

Noca

11.08.2013. 07:35

Kako su vodili finasije Dinkic, Djelic,Cvetkovic i doveli Srbiju do dna,nema sumnje da ce biti mnogo mnogo bolji i uspesniji od njih.

Neregistrovani

11.08.2013. 07:37

Ne može se sve ovo, što piše "prodati svima"!!! Za četiri godine školovanja u SAD i da je stekao poziciju da ima mesečnu platu 60 000 (šezdeset hiljada?!), što ne verujem i zato je normalno da bi za mesečnu platu od šest hiljada Eura došao u Srbiju! To je veoma slično kao i slučaj sa Đelićem, magistar, koji je brzo "završio kod Poljaka"! Nema kraja našoj z..........!

zoki

11.08.2013. 09:22

@Neregistrovani - Ne znam zasto se petljate u ono sto ne znate.Mnogo je nasih mladih talenata,koji u svetu rade za ogromne pare,sto je kao na ovom primeru za neke od nas nezamislivo.Ima nekih koji su mnogo vise placeni od Lazara Krstica i cija mesecna primanja prelaze duplu njegovu platu.Tamo je pamet na ceni...

Neregistrovani

11.08.2013. 11:04

@Neregistrovani - Petljam se u to jer sam prošao svet, dobro sam obavešten i ne može mi se "prodavati rog za sveću"! Sad još i "ima mnogo naših koji imaju i duplo veću platu od 60 000 Eura mesečno"!!!???

XY

11.08.2013. 07:40

Kako on moze biti stranac? Ne zavidite narode, i ne kritikujte odmah negativno! Sve najbolje Lazare, otisao kuci ili ne!

krle - dron

11.08.2013. 08:25

Ovo sto je o mladom srbinu napisano zasluzuje samo pohvale i mi u srbiji mozemo biti samo ponosni na njega,ALI dali je on sa 29-godina spreman na takav izazov kakvo je mesto ministra finanasija u razvaljenoj srbiji??,NO MOZDA to i jeste prilika da se krene potpuno novim putem i u tom slucaju ON bi mogao mozda da svoju viziju pretvori u delo,svakako da bi on onda imao podrsku neke ekipe kao sto se i suska o Stros Kanu ili englezima,to bi onda imalo smisla jer oni moraju da imaju operativca ovde.

zoki

11.08.2013. 09:19

@krle - dron - sta nam se tice sta se krije iza necega,interesuje me da moja porodica i ja zivimo kao sav normalan svet.

Slavko

11.08.2013. 09:52

@krle - dron - Prvo, ovo nije vreme za eksperimentisanje. Drugo to eksperimetisanje moze da kosta i Srbiju i njen narod milijardi dolara. Neko ko je konsultant nema znanja da vodi ekonomiju cele zemlje. To je prosto kao pasulj.

Zoran Maletic

11.08.2013. 10:32

@krle - dron - Prati će se njegov rad pa ćemo videti gde to vodi,ako nema rezultata ili su oni mršavi i za naše uslove,ćao đaci.

MIKA

11.08.2013. 08:32

Svaka čast tako treba dovesi naše mlade stručnjake a ima ih bogami puno po celom svetu .

dragan1955

11.08.2013. 08:37

Verovatno da je ovaj mladi covek obrazovan i da bi mesto jednog od savetnika ministara finansija bilo idealno mesto.Po meni ministar finansija ili neke ozbiljne institucije u drzavi ne moze da bude neko ko je jako mlad. Drugo on je vec kupljen i radice za interese mega kapitala koji vec porobljava celo svet. Mega kapital vec drzi u svojim rukama i onog ko postavlja ovog mladog coveka.Mi smo se vec toliko zaduzili da je to put u provaliju sa slabim sansama za povratak .Zao mi je sto je tako.

Zoran Maletic

11.08.2013. 10:30

@dragan1955 - Loše ceniš prijatelju.Ne misliš valjda da će naša vlast biti sluga njemu.Njegov rad će biti praćen i skeniran svakodnevno.Dosta smo mi imali ovde meinistara mešetara u vladi sve ove godine i gde smo danas nema nas nigde.Ako ovaj bude uspešan nekaga,a rezultata mora biti i u kratkom roku.Ovaj se sigurno neće čekati neograničeno da da pozitivne rezultate.

sumadinac

11.08.2013. 08:49

CIA snaikjka CIA!!!!Devat od deset ucenih stranih "Amerikanaca"radi za vladu Amerike.Konacno i Mi da slusamo jaceg od sebe.

zoki

11.08.2013. 09:16

@sumadinac - I vi sa jos jednom teorijom zavere? Nego,mene ne zanima za koju sluzbu radi,vec ocekujem da upotrebi svoju pamet i napravi dobru strategiju za napredak u Srbiji.

Slavko

11.08.2013. 09:50

@sumadinac - zoki, ocekivali smo to i od Djelica, Dinkica, Vlahovica oni su nam i kastrirali privredu i ekonomiju

Borislav

11.08.2013. 09:07

Bilo bi dobor kad bi jedan ovakav covek postao ministar ali samo ako bi bio potpuno nestranacka licnost koja bi imao slobodu da samostalno odlucuje i da sam sebi bira podredjene i savetnike. Nece nista moci da uradi ako ga postave za ministra a oko njega naredaju stranacke kadrove koji ce da slusaju stranku. Inace neznam zasto su ljudi odbojni prema nama koji zivimo u inostranstvu. Nismo mi otisli samo zato nevolimo nasu Srbiju vec sto som morali.

Slavko

11.08.2013. 09:48

@Borislav - Problem je u tome sta se donosi nazad. Pred Prvi Svetski Rat mnogi su nasi intelektualci bili na zapadu i odatle doneli od masona nametnute Jugoslovenske ideje, zaboravljajuci na svoje poreklo. Ta nas je Jugoslavija kostala vise nego ista u hiljadugodisnjoj istoriji. Onda su kasnije Djelic, Ana i ostala Harwardska ekipa bili na zapadu pa su nas i oni ojadili. Eto to je problem. Koliko ja vidim ovaj ima neke druge ideale a rodoljublje mu je na zadnjem mestu. Ako je tako kako ce sluziti Srbiji?

golub

11.08.2013. 09:08

nama trebaju mladi ljudi nove snage, neko ko ce taj posao posteno raditi, svaka cast na tom potezu

vito

11.08.2013. 09:14

Nisam siguran da bi ovaj čovek znao da se nadmudruje sa našim demagozima. Ima nas lukavih i jako dobrih glumaca.

Zoran Maletic

11.08.2013. 10:25

@vito - Ne brini ti lukavci i pametnjakovići kod nas naićiće na štit ovoga stručnjaka,tj. moraju prvo da se suoče sa Vučićem,a mnogi to i do sada rado zaobilaze,a tek sada će morati da se drža po strani.

VENDOKSIN KAPI

11.08.2013. 09:26

Srbiji trebaju mladi ljudi nove snage, neko ko ce taj posao posteno i korektno raditi, koliko vidim da se radi o coveku koji je sebe svojim kvalitetima vec dokazao, svaka cast na tom potezu.

Bojana

11.08.2013. 09:29

Vucic je do sada pokazao da mu je stalo do Srbije i uopste ne treba da sumnjamo u njegov izbor

Evelin

11.08.2013. 11:36

@Bojana - Vidi se da vicepremijer daje sve od sebe da vrati malde, pametne i strucne ljude gde im je mesto. U rodnu Srbiju.

Bojana

11.08.2013. 09:35

Dugo smo imali ministra finiansija koji nije znao da radi posao, tako da je vreme da u najvaznijem sektoru imamo strucnog coveka koji ce nam pomoci u oporavku drzave

momcilo

11.08.2013. 09:44

"expert" sa 29 godina, I sa nekoliko godina radnog staza, sa 29 godina mi vise lici na pomocnika Dominika Stros-Kana ( ovoga Dominika Stros-Kana uopste ne podnosim) ali Srbiji je potrebno iskustvo, normalno uz to iskustvo treba dati I sansu Lazaru kao buducem expertu, za 10_20 godina.

Raje

11.08.2013. 09:44

Sasvim malo radnog iskustva! Zaposlenje u "Mekensiju" je dobro za jedan CV ali nedovoljno za ministra finansija. Takvih mladih ljudi ima puno na zapadu. Neki od njih su iz nase male zemlje.

Raje

11.08.2013. 09:58

Ovde je puno onih koji su poslali komentar koji zive na zapadu i znaju sta pisu! napr. Dragan 1955, infosys itd.

NEŠA IZ NIŠA

11.08.2013. 09:58

I Djelić je bio ekspert. Stvar je u tome što pametni, u našoj sredini, vrlo brzo dožive MORALNO POSRNUĆE.

VILJEMOVKA

11.08.2013. 10:04

Srbiji trebaju mladi ljudi nove snage, neko ko ce taj posao posteno i korektno raditi, koliko vidim da se radi o coveku koji je sebe svojim kvalitetima vec dokazao, svaka cast na tom potezu.

zoki

11.08.2013. 10:10

Mogu vecini koji su komentarusali poruciti da bi prvo morali svoje glave da promene pa tek tada da pisu komentare i dele savete!To znam i sam iz iskustva posto zivim i radio sam van skoro 40 godina!!To vazi za 90% ljudi u Srbiji koji misle da su Srbi najbolji,u svemu i svacemu,i da ih zato celi svet mrzi!Nazalost istina je uoravo suprotna nismo nista i niko a sa tim nema ni boljeg zivota!I ja sam Srbin a ukoliko Srbija zeli prave Srbe moze ih naci u Dijaspori !!! Hvala

Ivon

11.08.2013. 11:54

@zoki - Slazem se da iskustvo koje ima dijaspora treba uzeti jer smo mi godinama bili zatvoreni i nije bilo evolucije! ALI ova zemlja se nalazi u specificnoj tranzitnoj situaciji u kojoj se experti iz inostranstva slabije snalaze jer su navikli na rad u uredjenim sistemima. Samo saradnja domaceg i expertskog znanja mogu da pimognu!

nevena

11.08.2013. 14:17

@zoki - zoki@ I jazivim dugi niz godina u jednoj maloj skandinavskoj zemlji.NIKADA nisam niti cu govoriti o narodu. kojem pripadam na tako arogantan nacin.RECi "DA NISMO NISTA I NIKO" to moze samo neko ko je zaboravio ko je. odakle dolazi. ko je emotivno posve udaljen od ove zemlje i njenih ljudi.Arogantno.Bezosecajno!

Zoran Maletic

11.08.2013. 10:23

Verujem da će konačno i biti pozitivnog pomaka i u našim finansijskim tokovima.Ali pored ovog stručnjaka,mora biti i maksimalna podrška vlade što i ne sumnjam Vučić je garant tome,ali i mora da sve ovo prate i adekvatne zakonske uredbe.Mnoge stvari u Srbiji su okrenute naglavačke sve to mora da se ispravi jer je to i kočilo i ometalo zemlju do sada.

Demetra

11.08.2013. 10:26

Srbiji su potrebni ljudi koji imaju karijere i koji imaju nadprosečnu inteligenciju Srbiji trebaju ljudi koji znaju da izvuku zemlju iz krize, koji će pronaći rešenja za izlazak iz krize. Zahvaljujući Aleksandru Vučiću koji je krenuo u potragu za talentovanim i mladim ljudima koji su imali velike uspehe svojoj karijeri. Potšuno podržavam Aleksandra Vučića, volim, cenim i poštujem njegov rad, jer znam da Srbija ima budućnost sa naprednjacima na vlasti.

kremisimo

11.08.2013. 10:45

Samo mogu pohvaliti Vucica, koji je resio vratiti mlade talente ponovo u svoju rodnu zmelju. Do sada su nerado odlazili u inostranstvo jer u Srbiji nisu imali buducnost, ali sada se sve to vraca na svoje mesto.

Iz djacke klupice u ministarsku foteljicu ?

11.08.2013. 10:48

Ja sam se uvek bojao "maldih experata" tipa: Pajtic - premijer Vojvodijne, i asistencic na faxu; Selakovic - zavrsio fax, dobio nagradu iz besednistva pa odmah na ministarsko mesto u pravosudju! Narode srpski? Znanje se stice na fakultetu, ali i u zivotu, kroz iskustvo, poraze i pobede, a za sve to treba vreme. Sve DOS ovske i Nazadnjacke igrice bez granica na koje vecina naseda podgrejavaju demagogiju : mladost = cistota = znanje = umece ... sto ne ide zajedno jer je protivrecno !!

Milan

11.08.2013. 18:42

@Iz djacke klupice u ministarsku foteljicu ? - Bravo. Ovo je apsolutno tacno, ista demagoska prica o mladim, obrazovanim i perspektivnim kadrovima je pricana i u vreme SFRJ i u vreme DOS-s i sad. Ja mislim da su ministarske pozicije nesto kao generalske, na njih treba da se dolazi postepeno, kroz ucenje, rad i unapredjivanje.

Zoran

11.08.2013. 10:52

Bez uvrede, ali sa 29 godina teško može da bude ekspert. Nama su mladi eksperti, poput Božidara Đelića, došli glave...

banex

11.08.2013. 13:15

@Zoran - Ovakvi komentari su jedan od razloga što je i ovaj mladi gospodin, koji se spominje kao mogući ministar i otišao iz Srbije. Sve što je svojom inteligencijom odskakalo od proseka je kritikovano i izmišljale su se priče kojim bi takvi ljudi bili osporeni, a te priče su plasirali upravo oni koji su u tim pametnim mladim ljudima videli neko ko će ugriziti njihove pozicije.

MakSim

11.08.2013. 11:01

Ovakav eksperimenat imali smo sa čuvenim M.Panićem i potom Kori Udovički.Oba eks- perimenta služila su za veštačko skretanje pažnje javnosti sa stvarnih problema i pro- dužetka valsti po svku cenu.Ja rekoh i spasoh dušu svoju a ovi što veruju u čuda rade to za siću !

LOLA

11.08.2013. 11:01

Ja mislim da je odlican predlog da se dovedu strani eksperti u Srbiju jer su sigurno bolji strucnjaci od nasih megatrendovaca i fabusovaca a zbog nedostatka dobrih kadrova treba da se zahvalimo svima koji su se svojski trudili da nam uniste skolstvo.

rajko

11.08.2013. 11:03

Pozdravljam mladog Gospodina i Strucnjaka, ali on za Srbiju i ojadjeni srpski narod kao ministar finansija nije dobro dosao. Za Srbiju i ojadjeni srpski narod je dobro dosao samo ministar unutrasnjih poslova i ministar pravosudja iz ino stranstva kao stranac.

021

11.08.2013. 11:04

mladi su buducnost ove zemlje,treba mnogo vise ulagati u znanje i mladost i srbija ne mora da brine za buducnost.

Evelin

11.08.2013. 11:25

@021 - Obrazovana i talentovana mladez je stub stabilnog drustva. Sva sreca da konacno imamo coveka koji poznaje prave vrednosti.

021

11.08.2013. 11:04

ne vidim cemu ovi komentari osude i kritike kada jos covek nije ni dosao na to mesto niti pokazao svoje umece,cemu kritika bez osnova?

Evelin

11.08.2013. 11:23

Zaista cenim Vuciceve napore da pronadje ovako kvalitetne kadrove i vrati u Srbiju.Prioritet nam je sada da strucne ljude postavimo na goruca mesta kako ismo resili glavne probleme, nezaposlenost, ekonomiju, privredu. Znanje i poznavanje problematike i resenja su jedino vazni.

SUNCE

11.08.2013. 11:31

Ako, trebamo vratiti nase mlade ljude, koji su pokazali svuda u svetu da su vrhunski strucnjaci!

TOP

11.08.2013. 11:42

treba nam mlad,uspesan i strucan covek.posle toliko godina pseudostrucnjaka,ovo je pravo osvezenje.

xxLLxx

11.08.2013. 12:24

Bolji je od skoro svih iz prethodnih Vlada. Covek je skolovan u postenom i nekorumpiranom drustvu. Za pocetak nije naucen da se bavi malverzacijama sto je veoma bitno.

Balkonac

11.08.2013. 12:33

Naravno da treba pruziti priliku mladim strucnjacima da se dokazu i pokusaju nesto da promene u Srbiji. To nam je poslednja prilika da pokusamo da se izvucemo i krenemo da zivimo i radimo.

Demokracija

11.08.2013. 12:38

Ko bi rekao prosle godine u ovo vreme, da cu ja imati lepo misljenje o Aleksandru Vucicu. Neverovatna promena tog coveka na bolje. Iako nisam nikada podrzavao politiku njegove prethodne stranke i nisam imao poverenja u njegove price i obecanja, sada sam potpuno zatecen desavanjima i politickim potezima koje ovaj covek iz dana u dan povlaci. Potez sa ovim deckom tj sa nasim strucnjakom i uvozom experata moze da bude istorijska sansa. Sve sto bih dalje napisao bi bilo suvisno.

Berta

11.08.2013. 12:39

Treba sto vise ovakvih nasih mladih, perspektivnih i uspesnih strucnjaka polako vracati u zemlju, jer su oni nasa nada, nasa buducnost.

Alexei

11.08.2013. 12:39

Mislim da svakom polako postaje jasno koliko je SNS zapravo razlikuje od drugih stranaka.

Pedja

11.08.2013. 13:30

@Alexei - Na isti takav fazon je doveden i Djelic. Tako da dok se ne pokaze i dokaze u istom je loncu kao i ostali politicari.

1402

11.08.2013. 12:43

Decko je sa svojih 30 godina postigao vise nego mnogi za ceo zivot.Potreban nam je mlad,strucan kadar.Potrebne su nam nove ideje.Verujem da ce Krstic zajedno sa Vladom Srbije uraditi sve sto se moze uraditi da Srbija konacno krene napred.

Uran

11.08.2013. 12:46

Skolovao se na jednom od najboljih fakulteta u svetu, ima bogatu biografiju, Srbin je, plus je mlad, pun energije i ideja. Svidja mi se ovaj izbor i uliva mi poverenje.

Palytrex

11.08.2013. 12:46

Neverujem da ovakav potez moze da bude los za Srbiju, moze samo da bude od koristi.

Strumpf

11.08.2013. 12:58

Ma mali moze da bude zmaj. Sigurno je bolji od Cvetkovica, Dinkica i Djelica.

DrDullitlle

11.08.2013. 13:16

Svaka cast decku na dosadasnjim rezultatima u skolovanju i drago mi je da ima takvih ljudi a da su jos iz Srbije.

čubura

11.08.2013. 13:17

Konačno se u Srbiji pojavio političar koji želi da ono što najbolje Srbija ima, a što je zbog neshvaćanja okoline moralo da ode iz Srbije, vrati u Srbiju, i pruži im šansu da u svojoj zemlji rade ono u čemu su već uspešni u svetu.

kasapi 1987

11.08.2013. 13:18

dobro je da polako vraćamo školovane sunarodnike iz inostranstva, verujem da je ovo samo početak i da će se vraćati u našu zemlju u sve većem broju.

Miodrag

11.08.2013. 13:33

Vidim neki tu spominju CIA, i svasta nesto vezano za tu kompaniju u kojoj je doticni mladic radio i doprinosio. Ne vidim sta nije jasno u odabiru strategije i biranjem jaceg za partnera? Ja bih vise voleo da saradjujem sa CIA, nego protiv njih, realno da smo tako razmisljali ranije, ne bismo imali ni rat, ni 90-te, ni bombardovanje, ni KiM sa ovim statusom i problemom...Sve nase muke su nastale samo pogresnim odabirom saveznika!

logoped

11.08.2013. 13:36

Ovakvu šansu ne smemo ispustiti, još čovek Srbin, puna podrška za dovođenje ovog čoveka.

Luka

11.08.2013. 13:39

Ne mogu zaista da cenim o njegovoj strucnosti, jer ni sam nisam strucan, ali mogu da kazem da treba pokusati sve i probati sa svima. Ali svemu tome dati prolazno vreme i seci ukoliko ne valja.

Valjevka

11.08.2013. 13:39

Svaka cast, izuzetna biografija. Konacno je doslo vreme i da se mladim, skolovanim i kvalitetnim ljudima pruzi prilika u Srbiji.

Dona

11.08.2013. 13:43

Jos jedan u nizu Vucicevog pozitivnog stava da Srbija stane na noge,a Lazaru zelimo dobrodoslicu u domovinu i uspeha u radu...Ministar sa svim kvalitetima.

Emilijan

11.08.2013. 13:45

Ne dopada mi sto u komentarima citam kako sadasnji rezim porede sa DOS rezimom, za razliku od te pljackaske bande, gde se nije znalo ko koliko trpa po dzepovima, ovde je sve vrlo transparentno. Pocev od ciljeva,odabira saveznika,planiranja, pa sve do trosenja i zajmova. Takav rezim rada nije mogao da se zamisli kod "demokrata" zato su ta poredjenja neumsna i maliciozna sa cilljem da se prave reformisticke snage poistovete sa pljackasima. A upravo to pljackasi rade

RAKAC

11.08.2013. 13:52

Samo neka se nastavi trend povratka nasih skolovanih ljudi,godinama je Srbija gubila na pameti,nadam se da je sada dosao kraj tome i da ce ovo biti putokaz ostalima a ujedno i poziv da se vrate u svoju zemlju i da zajedno pomognemo vracanje Srbije na mesto u svetu koje joj i pripada.

clan biblioteke

11.08.2013. 16:27

@RAKAC - Dosta mi je skeptika,do sada su politiku i ekonomiju vodili sinovi i unuci bivsih komunista(post ratnih heroja, siromaha,probisveta zeljnih osvete nad bogatim srpskim porodicama,pa ni dan danas ne dozvoljavaju povratak imovine otete na silu,pod plastom komunizma i ideje jednako svima.Neki novi klinci sa ogromnim mocima (kapacitet intelekta i znanja) trebaju nasoj zajednici da se ne vracamo u doba Milosa O. i Slobodana M. sto nepismaniji to korisniji za aktuelnu vlast. Na mladima svet ostaje.

naranca

11.08.2013. 19:56

@RAKAC - @clanbiblioteke.Jel to oni bogati domacini koji su opevani u Glisicevoj "Glavi Secera"?I Ideja komunizma nije jednako svima, nego svima prema potrebama.To ti je neki kulak pogresno objasnio.I odakle znas da je on sa "Ogromnim mocima".Mozda je samo sa ogromnim ocima.Da se ispomogne a posle cemo da vidimo.kao sto su non-stop radili ovi demokratski tajkuni i patriote.

Stepan

11.08.2013. 13:59

Ja ne mogu da verujem koja kolicina ksenofobije vlada medju nasim narodom. Izgleda kao da se radjamo sa urodjenom ksenofobijom. Dakle urodjeni strah od nepoznatog se sve vise siri! Nasa nesvesnost pocinje da me podseca na one konkviskadore koji su tamanili ona nesrecna(do spoznaje belog coveka srecna)plemena. Tako i mi, najvise bismo voleli da izbrisemo sve ono sto nas ne podseca na "tradiciju" i bla bla bla.

Dona

11.08.2013. 14:00

Vucic najbolje zna a Lazarove kvalifikacije govore da je ekspert i pre svega uvodi se mladi kadar...

Dona

11.08.2013. 14:06

Dinkic je umislio da ce Srbija propasti ako njega nema ,e pa vreme ce mu pokazati kako se radi..Lazare dobro dosao u Vladu Srbije...

Vlada12

11.08.2013. 14:13

Treba nam vise ovakvih ljudi, besprekornih biografija i sposobnih da se uhvate u kostac sa problemima. Cenim to sto aktuelna vlast ima nameru da postavi sto strucnije kadrove.

Bojovic G.

11.08.2013. 15:53

@brboć brboć - Treba podrzati, ali ako oni citaju komentare, odustace vrlo brzo. Takavi smo ljudi, odmah napadamo bez ijednog argumenta.

црв

11.08.2013. 22:38

@brboć brboć - у нашој историји се није десило да је неки наш мозак дошао из белог света и урадио нешто добро и корисно. а ако је и дошао, брзо се вратио. зашто ? зато што га је самлео систем и власт и на крају и народ !!!

slobodan

11.08.2013. 14:23

ma daj bre ... ko pise ovakve stvari ili jos gore nije valjda da je ovaj mladic stvarno kandidat za to mesto (svaka njemu cast ali ovo ne deluje ozbiljno)

ljiki

11.08.2013. 15:57

@slobodan - A zasto da ne, po cemu je ovo neozbiljno? Neka mladi , pa jos provereni, dokazani, sa rezultatima iza sebe zamene starije. Kao takav, mladi Krstic je na Zapadu izmedju ostalog naucio na nema krsenja zakona niti mahinacija koje se tamo skupo placaju. Mladima treba dati sansu i dosta vise tog Krkobabica, Micunovica i njima slicnih koji su decenjama na poitickom tronu.

komentarac

11.08.2013. 14:24

jedan ode drugi dodje kako da me srce ne boli jer ostavljaju rane duboke koliko vole srbiju ko robijasa za drzavu

IvanGrozni

11.08.2013. 14:29

Da ne bude samo kao Đelić. Kada je došao 2000. u Srbiju Đinđić je za Đelića rekao da je "naš Vlade Divac u ekomoniji", da je došao da se oduži Srbiji, da je diplomirao na Harvardu... I da će zajedno sa Labusom, Dinkićem i Vlahovićem činiti dream team. Što se ne kaže na kojoj radnoj poziciji Krstić radi u Mekenziju i koji su njegovi profesionalni uspesi do sada?

Obrad

11.08.2013. 14:31

Ne moze se nasem narodu udovoljiti. Tuzna ali istinita cinjenica! Ne valja ima mlad savremen covek, sa kontaktima i svezim znanjem, ne valja im hrast, ali verujem da crna magija prija.

vikentije87

11.08.2013. 14:37

Tolika frka i buka, a sve je jos u domenu tako reci fikcije. Pre koji dan su svi brujali o DSK, a sada o ovom mladicu...a narod se peca na avgustovske novinarske patke kao gladna stuka! Ljudi bre mora nesto da prodaje novine, mora necim masa da se inspirise. Uostalom valja i ispitati javno mnjenje, a narod se przi samo tako. Svi nesto sude, osudjuju, osujecuju...a u stvari nisu ni sami svesni svoje nesvesti!

Magistar Colovic

11.08.2013. 14:57

Znaci,nas diplomac iz Amerike ce da se vezba na nama,pa ako ne uspe moze opet nazad za Ameriku i nista ne gubi,bar je probao.Serbia is a land of "opportunity".Who dares...... wins!!!

Bojovic G.

11.08.2013. 15:52

@Magistar Colovic - Da nije mozda bolje vratiti Dinkica? On je naucen, iskusan...

Maca

11.08.2013. 15:08

Kako su ljudi pesimisti. Zasto ne veruju da neko od nasih moze da se vrati i da pomogne svojoj drzavi . Nisu svi srbi isti. Sto se Lazara tice on kao da je studirao bas ono sto nama treba. Nadam se da ce prihvatiti poziv.

rajko

11.08.2013. 15:14

Niste dobro razumeli predhodni komentar, Decko je stvarno genije, ali ne za Srbiju, jer on nije dorastao srpskom hohstapleraju. Srbiji su potrebni strani policajci i strani ministar policije, i strani pravosudni organi i strani ministar pravosudja, A sve ostalo ce samo po sebi da funkcionise kako treba.

komentarac

11.08.2013. 15:21

bogami ga maca poznaje dobro vidis njen student jeli dobio korpu ili diplomu kod tebe maco

Ivan Perovic

11.08.2013. 15:38

Bolje mlad strucnjak koji se nije iskvario, nego neki iskusni sa domaceg terena koji samo gleda da natrpa dzepove

Polonez

11.08.2013. 15:40

Boze koliko zluradih komentara... Reklo bi se da je ovaj momak osudjen na propast u ovakvom okruzenju kakva je Srbija! Trebalo bi da buda sramota sve one koji sumnjaju u namere ovog izuzetnog coveka!

Bojovic G.

11.08.2013. 15:44

Biografija ovog mladog coveka je mnogo bolja od ovih nasih domacih sa mnogo vise iskusta.

Noddy

11.08.2013. 15:45

Pojedinci su vidim vec osudili ovu opciju na propast. Ne znaju nista o ovom coveku, a znaju da neargumentovano kritikuju i sude. Mislim da se ljudi plase promena i novina, a ja mislim da nas samo one mogu izvuci iz krize.

ljiki

11.08.2013. 15:47

Iz ove kratke biografije se moze zakljuciti da je covek pameta, strucan i ima rezultate iza sebe sto je vrlo bitno. Treba mladima pruziti sansu. Koliko je samo takvih koji su otisli iz Srbije jer od nasih ustolicenih politicara niko nema sansu i ovo je za svaku pohvalu. Podrzimo predlog!

Sladjana

11.08.2013. 15:54

Svaka čast ovom mladom čoveku ali Srbija ne može sebi da dozvoli luksuz da joj se deca igraju državom. Trebalo bi postaviti domaćicu koja od dinara pravi dva i održava domaćinstvo sa minimalnom zaradom. I tako nekoliko njih, sigurno bi našle načina da srede državne finansije.

Macosa

11.08.2013. 15:58

Ovaj momak ne duguje ovoj drzavi nista, ali moze da joj pomogne! Drzavi koja nije verovala u njega i dozvolila da ga angazuju Amerikanci, koja mu je i oduzela ono malo crkavice, koju inace izdvaja za stipendije, cim je zapalio u SAD. Samo napred momce, imas podrsku svih gradjana!

Natalija

11.08.2013. 16:13

Eto šta ti je Srbija... Kada se govorilo o stranim stručnjacima, odmah su se javljali neki pesimisti i kritikovali tu ideju. Evo sada se priča o NAŠEM mladom čoveku koji je uspeo u Americi i odmah se širi defetizam u vidu "šta je taj do sada uradio i kakvo iskustvo i reference ima?". Ma stvarno ova država ne zaslužuje bolje pored takvog naroda...

Gavra

11.08.2013. 16:24

"Na Jejlu je bio jedan od osnivača Društva evropskih studenata, a primljen je i u bratstvo „Delta Kapa Epsilon“, čiji su članovi bili i američki predsednici - sin i otac Džordž Buš. Osim njih, tu su se školovali i Džerald Ford i Bil Klinton." Dovoljno mi je da procitam samo ovu recenicu....ne bi me iznenadilo ni da je clan "Lobanja i kosti"

naranca

12.08.2013. 10:42

@Gavra - @gavra Nije,ali ce da postane kad razvali srpsku ekonomiju.Kao i neki od gore pmenutih.

čubra

11.08.2013. 16:28

Konačno se u Srbiji pojavio političar koji želi da ono što najbolje Srbija ima, a što je zbog neshvaćanja okoline moralo da ode iz Srbije, vrati u Srbiju, i pruži im šansu da u svojoj zemlji rade ono u čemu su već uspešni u svetu.

marko

11.08.2013. 16:29

Aman ljudi nadjite nekog penzionera koji se razume u materiju i koji je radio nesto u zivotu a ne ove klince bez dinara i dana staza da nam sole pamet

Jabre

11.08.2013. 18:01

@marko - Misliš penzionere koji su zaradili penziju glumeći najveće drugove i drugarice i sonove socializma ? Ti su još najmanje radili ...

naranca

11.08.2013. 19:08

@marko - @jabre a sta si ti to izgubio u socijalizmu,a sta si dobio u ovoj demokratiji???

Jabre

11.08.2013. 19:37

@marko - Ne moram ja ništa ni da dobijem ni da izgubim, bolje se pitaj šta je Srbija izgubila u socijalizmu. I ne govori da je tada bilo bolje nego danas jer je bilo bolje u celoj Evropi a da smo bili demokratija bilo 10 puta bolje i tada i sada.

Jabre

11.08.2013. 19:41

@marko - Ja sam ne bitan, bitna je Srbija, u "vreme" socijalizma da smo bili demokratija živelo bi se 10 puta bolje, da smo bili Srbija nikad nam se ne bi desilo ovo što nas je snašlo. A te "demokrate" kako ih nazivaš su obični komunisti koji su uzeli nove kravate i pokrali državu ono što je ostalo i opet glume novo bratstvo i jedinstvo tj EUforiju, a Srbima je lako odreći se srpstva za nešto "moderno".

Jabre

11.08.2013. 22:16

@marko - Zašto spuštaš diskusiju na nivo prvog razreda osnovne škole ? U Grčkoj se je do skoro dobro živelo imaju i oni svoje komuniste i demokrate, a u ostalom oni nemaju nikakve veze sa nama i tadašnjim vremenom. I nemoj sebi da daješ pluseve to se ne radi.

naranca

11.08.2013. 23:20

@marko - @jabre Grci su mnogo gore ziveli od nas dok smo se mi "patili "u komunizmu.Isto vazi za Irsku,Portugaliju,Spaniju,Italiju.Govorim nas i njihov prosek.Ne govorim nas prosek i njihov grof Cano.A zivelo se (do skora) dobro jer su progutali EU kreditnu udicu.A sad som ide na suvo.U koju to skolu ti ides kad ti je ovo nivo prvog razreda?Mogao bi i ti da budes ministar?Dao sam ti minus to se radi.

Jabre

12.08.2013. 12:28

@marko - Yugoslovenski komunizam je bio uspešan samo zato što su komunjare sedele sa jednom zadnjicom na dva stola i vukle korist od međuprostora između dva pakta. Ali posle raspada SSSR-a je došlo vreme da se plate računi zato smo tu gde smo niko ne voli licemere.

blaza

11.08.2013. 16:34

Nisu svi Srbi isi, verujem u Vucicev izbor i ako je on procenio da ovaj mladi covek moze pomoci, potpuno se slazem sa tim. Nama trebaju mladi, obrazovani i posteni ljudi. Pred mladim i ambicioznim ljudima, ne postoje granice nemoguceg, a ako su uporni, oni i uspevaju u namerama....

Nemanja

11.08.2013. 16:37

Treba ukazati sansu mladom skolovanom coveku i treba ga maksimalno podryatim.Mislim da Vucic radi pravu stvar, dovodi mlade kadrove bey trunke mrlje u karijeri.

Mina

11.08.2013. 16:43

Da, u Srbiji nema nijednog intelektualca, koji bi mogao da pruzi svoje znanje. Hoce nazad dijasporu! A to, sto ima toliko obrazovanih ljudi ovde koji sede kod kuce??!! Jadni smo!

naranca

12.08.2013. 01:10

@Bojan @ - @bojan Da ga ostavimo na miru a on da bude ministar.Ne moze.Ako se penjes na visoku krusku moraju svi da te vide.

Bolbona

11.08.2013. 17:23

@ - Koliko ima narucenih losih komentara pa to je strasno. Dobro bre ljudi kako vas nije sramota da napadate decka a nije mu ni pruzena sansa da se dokaze. Bolji ce biti od DS-ovih strucnjaka sigurno.

zvrcky

11.08.2013. 17:48

Kako mozemo da sudimo i da kudimo decka samo po izgledu. Na protiv ja mislim da ce da bude pokretacka snaga i osvezenje u Vladi. I konacno da prekinemo tradiciju da ministar mora da bude neki od visokih funkcionera neke partije. Podrzavam tu novinu da strucnjaci budu i ministri.

Filip

11.08.2013. 17:56

Zbog cega bi dosao u Srbiju? Verovatno zeli da pomogne da se Srbija pokrene jer mu je skoro sva rodbina u ovoj Srbiji. Kao i svaki normalan covek i njima dobro misli, a i naravno zeli i uspeh na tom prestiznom radnom mestu

Mina

11.08.2013. 17:57

Niko decka ni ne dira, samo se postavlja pitanje zbog cega je bolji od nekog drugog tridesetogodisnjaka iz Srbije sa doktoratom?

Jabre

11.08.2013. 19:38

@Mina - Iskustvo koje je stekao radom, uspeh koji je postigao i to što je završio studije na fakultetu u kojem se ne prolazi sa kilo rakije i pečeno prase.

svicer

11.08.2013. 20:36

@Mina - @Mina .Da li si cula za iskustvo u svetskm poslovanju .Konsultantska firma u kojoj gospodin radi. Rade za milone firmi po svetu mnogi primeri poslovanja iz sveta mogli bi da se primene u nasim firmama itd . Kod nas sve ide na misice i tatine sinove poslovanja firmi . Iskreno neke stvari koje se desavaju u poslednje vreme daju mi nadu da je ova vlast na dobrim putu . Mislim konkretno na poslednja hapsenja u policiji e tu ako srede kriminal ostalo ce lako.

naranca

11.08.2013. 23:11

@Mina - @svicer a jesi ti cuo za Liman braters 10x veca i uglednija od od ove a bankrotirala i povukla celu USA.Ime ne znaci nista.

samohodni mis

11.08.2013. 17:58

Malo mladih talenata je ostalo u Srbiji jer su vladali jedni te isi ljudi godinama. ovo ce biti osvezenje

Jabre

11.08.2013. 18:02

Svaka čast treba dovesti uspešne ljude koji su se dokazali a ne da eksperimentišu. Vidim da ima mnogo zatucanih ljudi zamislite da u Americi kažu što da dovodimo strane naučnike kada imamo svojih dovoljno ? To je razlika zašto su oni uspešni a mi nismo oni grape inteligenciju sa cele planete.

sima

11.08.2013. 19:32

@Jabre - Tibre stvarno nisi svestan svoje nesvesti amerikanci su uspesni za racun tudje krvi za racun tudjih zivota za racun tudje slobode otimaju resurse podcinjavaju vise od pola sveta i na tudjoj nesreci grade srecu a u srbiji se nikad nista nece promeniti mizerne plate ce ostati zauvek i stalno ce nam neko objasnjavati da su za to krivi komunisti i Tito milosevic itd. I ovaj ustirkani ce pokupiti milioncice kao Djelic pa natrag u ameriku zato uzdaj se u se i svoje kljuse

Jabre

11.08.2013. 22:12

@Jabre - Znači mi svi koji ne živimo momentalno u Srbiji smo lopovi i želimo samo vas da pokrademo ? Ko je pazio Đelića i njegov rad ? Dvanaest godina su vam bili dobri žuti, a ako ne znaš Srbi van Srbije su organizovali Srbiju, vlast, zakone, školstvo za vreme oslobođenja od Turaka, danas bi vi i Dositeja Obradovića oterali jer je došao da vas pokrade. Pljujeto sopstvenu decu jer su studirala na stranom fakultetu umesto da ste ponosni na njih. A Amerika otima a mi ni svoje nećemo ...

naranca

12.08.2013. 12:13

@Jabre - @jabre."-Srbi van Srbije su organizovali Srbiju, vlast, zakone, školstvo za vreme oslobođenja od Turaka"-Koji to molim te???

naranca

12.08.2013. 16:59

@Jabre - @jabre.Dositej je dosao kod Karadjordja koji mu je dao da bude ministar obrazovanja.Osnovao je veliku skolu nesto kao gimnazija gde se ucilo on sto se uci u gimnaziji.Umro je 1811.Znaci da mu je uticaj trajao max 5 godina.Bio je Pisac i filozof.Znaci da se nije mesao u vlast i zakone i ekonomiju.Nadam se da ovaj tvoj branjenik nije isto pisac i filozof._-_Nista licno ali sam primetio da su Slobine generacije:bezocne,nekulturne,agresivne i tanke sa znanjem.E zato je Sloba zlocinac.

arsa

11.08.2013. 18:10

Ovaj Krstic me "neznam zasto" strasno podseca na Bozu Djelica, zvanog Boza derikoza.Onog Bozu koji rece da je za godinu dana sasvim legalno u Srbiji zaradio 11 mil.evra, ako se dobro secam.Nemam nista protiv Krstica i svih ostalih koji su po belom svetu u potrazi za poslom, ali dok mi vracamo Krstice odlazi nam iz nase Srbije jos deset takvih "Krstica".Imamo mi i te kako dobrih i mladih kadrova u nasoj Srbiji.U tome Srbija nikada nije oskudevala.Potrebno je samo dati im sansu.Pozdrav iz Nisa.

Jabre

11.08.2013. 19:33

@arsa - Znači po toj logici Srbija treba da se zatvori ko Severna Koreja i da ne pušta nikog da izlazi niti da ulazi ? On je iz Srbije, Srbin, otišao da završi fakultet u svetu i stekne znanja kojih nema u Srbiji a Srbija ga neće jer joj je već dobro a Amerikanci ga hoće. Hteli bi ga i Kinezi sigurno i Japanci, Nemci ... Ali Srbiji ne treba.

Vranac

11.08.2013. 18:14

A ko nam je dosad vodio finansije???Dajte obrazovanju i mladosti sansu, a ne odma pljuvanje.

kondor

11.08.2013. 18:31

Koliko se secam o ako me secanje dobro sluzi bio je Panic u Srbiji cinimi se pred. valad , ali znam dobro da je bio na nekoj vaznoj funkciji u Galenici . Dobro se vidjelo kako je to sve proslo , nemam nista protiv ovog mladog strucnjaka mozda bas on nedostaje Srbiji.

ja

11.08.2013. 19:00

Tako nam je došao i Božidar Đelić. U medjuvremenu sse samo on obogatio. Teško nama. A mi smo dotakli samo dno. Ako takvu pamet planira da nam donese diplomac sa Yale savetujem mu da ostane tamo gde je sada, zarađuje 60 000 USD i uštedi za avionsku kartu ili je donira u humanitarne svrhe.

Jabre

11.08.2013. 19:43

@ja - Zato se treba paziti rad, svi koji su bili na vlasti od Karađorđevih vremena do sanas su se obogatili. Treba proveravati kako se radi iz meseca u mesec i ako nema rezultata nogu u tur.

naranca

11.08.2013. 19:02

Predugo je ziveo tamo i previse je dobio od njih .Njegova lojalnost je za USA a na za Srbiju.Vrlo opasno!!!!!

Jabre

11.08.2013. 19:31

@naranca - Kažu ljudi lopov misli da su svi drugi ljudi lopovi. Ne prenosi svoj karakter na druge, ne bi svi prodali majku za 30 srebrenjaka.

naranca

11.08.2013. 21:15

@naranca - @jabre.Pa zar nisu?Pokazi mi nekoga koji nikada nista pod nebom nije ukr.....otudjio,Na ovaj ili onaj nacin.Materijalno ili intelektualnoSvesno ili nesvesno.Jedino Isus.A ne mozes da kazes da je ovaj decko Isus.

naranca

11.08.2013. 19:16

"a 2007. je i diplomirao u oblasti matematike, etike, politike i ekonomije."Pa sta jo ovo?Koji je to fakultet?Svaka od ovih disiplina je kao Lovcen visoka?

Neksi

11.08.2013. 19:19

Treba ukazati sansu mladom skolovanom coveku i treba ga maksimalno podryatim.Mislim da Vucic radi pravu stvar, dovodi mlade kadrove bey trunke mrlje u karijeri.

naranca

11.08.2013. 19:20

A gde je onaj drugi genije fizicar sto je pravio srpski kosmicki program?

Mihajlo Stamenkovic

11.08.2013. 19:25

Pravi je covek ovaj gospodin Vucic i vidi se da zna zaista sta radi. Mnogo je veci vodja nego neki Tito!!

Vizionar

11.08.2013. 20:10

Kuku Lazo , s'tobom cemo izgubiti Carstvo. Ostani tamo gde jesi jer ces izgubiti glavu na vatru malu.

mila

11.08.2013. 20:17

Decko je obrazovan,ima iskustva. Treba mu dati sansu. Potrebni su nam mladi ljudi.

Momica

11.08.2013. 21:10

Ovaj momak je odličan izbor za ministra finansija jer je naš čovek, a što je najbintije pravi je ekonomski stručnjak, genijalac, predan poslu i upućen u sve tokove svetske ekonomije i tržišta i sigurno bi za dobre uslove i platu rado prihvatio funkciju ministra i obavljao je savesno, temeljno i odgovorno. Ovakvi ljudi treba da rade u vladi i ministarstvima. Bravo za izbor i samo napred!

naranca

11.08.2013. 21:25

@Momica - @momica.Genijalac???U ekonomiji???Kapitalistickoj???Jedini ,genijalac u ekonomiji je bio onaj koji je sve ovo svo se danas desava, do detalja opisao pre 200 godina.

Jabre

11.08.2013. 23:23

@Momica - Od praznih parola se ne živi narandžo ovaj momak ima šta da pokaže i dokazao se je a ti nisi. Ne znam da li je reč o ljubomori ili pukoj pakosti ali žao mi te je.

Momica

11.08.2013. 23:33

@Momica - Nije napisano da je genijalac u ekonomiji već da je ekonomski stručnjak i genijalac i predan poslu itd. Da genijalac. Znaš li koliko njih uspe da dobije stipendiju Jejla za studiranje? Mizeran broj. A to je zato što je izvrstan matematičar koji je osvajao mnoge medalje i nagrade za šta nije dovoljno samo učenje već i kefalo i to kakav. Genijalan IQ!

naranca

12.08.2013. 01:04

@Momica - @momica Znas koliko multimilionera i milijardera u svetu,ima genijalan IQ?Ni jedan.Znas koliko je od njih izvrstan matematicar?Ni jedan.Znas kako Ameri dele te stipendije?Ubace sve te genijalce iz celog sveta pa ih vade iz sesira.I sta ti to znaci,ta rec,genijalac??????Was ist das?

naranca

12.08.2013. 10:07

@Momica - @momica.Znas koliko milijardera u svetu ima genijalan IG?Ni jedan.Znas koliko su izvrsni matematicari?Ni jedan.Znas koliko ima takvih genijalaca u Srbiji?Vrlo mnogo. I sta u stvari znaci rec genijalac?

naranca

12.08.2013. 10:10

@Momica - @jabre.Verovatno i ljubomora i pakost.Ali se plasim da bi nam obojici bilo zao sa velikim zakasnjenjem, ako bi se napravio los i prenagljen potez.

dementor

11.08.2013. 21:39

Za svaku pohvalu je napor i trud koji se ulaže u cilju vraćanja mladih, obrazovanih ljudi u Srbiju. Svaka čast ovom mladiću. Takvi ljudi su nam uvek potrebni!

пасарела

11.08.2013. 21:54

Србији су потребни млади,стручни и образовани људи,којих треба да буде што више у влади,а не да одлазе из државе,због претходне власти која није ценила њихов потенцијал!

Amanda Lir

11.08.2013. 22:03

Lazare,ja ti zelim uspeh i srecu,pomozi nam ako je to moguce u ovoj situaciji,u nasoj zemlji,Pravi si patriotski nastrojen mladi covek vredan svakog postovanja.

Amanda Lir

11.08.2013. 22:04

Nadam se da si ti nama pravi izbor ali i da smo mi tebi takodje pravi izbor,samo u toj kombinaciji bice sve kako treba. Sve najbolje NAMA zelim.Uz Boziju pomoc.

@црв

12.08.2013. 06:48

@Amanda Lir - @Аманда Лир бог ће нам сигурно помоћи, као и раније

zlatousti

11.08.2013. 22:09

Sreća naša ako ovaj čovek posle svega prihvati da se vrati u Srbiju.

Sremac RU

11.08.2013. 22:21

Ovakvom čoveku treba dati šansu. Šansu je dobio u svetu, pokazao se. Ja sam se nadao da će naši stručnjaci početi da dolaze posle 2000-te, ali evo kad nije moglo pre.

црв

11.08.2013. 22:46

дечко је луд ако се врати у Србију да ради за вучића и дачића !!!

@црв

12.08.2013. 06:47

@црв - Дечко је луд ако се врати да ради у Србију за БИЛО КОГА! Разлике нема!

naranca

11.08.2013. 23:28

-"Govorio je da bi pre u Srbiji radio za 6.000 evra nego u Americi za 60.000"!!!!-E ne bi ga ja zaposlio da mi bude racunovodja u mojoj obucarskoj radnji a kamoli nesto drugo.On nema pojma sa biznisom!!!!

đorđe5656

12.08.2013. 09:45

@naranca - E vala pravi si "šuster". Ja skidam kapu svakom ko želi da se vrati u ovakvu Srbiju

Jabre

12.08.2013. 12:23

@naranca - A ti imaš, običan lopov koji prenosi svoju bolest na druge. Pre bi takve kao što si ti trebalo proterati da zemlju ne vučete dole.

naranca

12.08.2013. 13:46

@naranca - @jabre.On ministar finansija a ti ministar pravde pa da Srbija procveta :)

Antonina

12.08.2013. 09:06

Alo narode! Sta vam odgovara?! Jeste li na vest da dolazi stranac pljuvali sve to, znali ste da komentarisete da nam ne treba da dovodimo strance, a toliko nasih ljudi emigriralo jer ovde ne prepoznaju njihove sposobnosti!? A sada kada hoce da dovedu naseg coveka, mladog, ambicioznog, sa odlicnim preporukama, sta sada ne valja????

pa zar opet

12.08.2013. 10:00

Ukoliko Vlada Srbije i sam gospodin Vucic smatraju da je pomenuti mladi gospdin strucan i kopetentan da obavlja veoma zahtevan posao na odgovornoj funkciji u Vladi, treba ga dovesti. Ocigledno je da ima zavidnu karijeru, jer ne moze neko ko nema snanja i sposobnosti da postigne sve ove rezultate i uspehe u poslu i skolovanju. Treba pruziti nasim ljudima mogucnosti, da u svojoj zemlji premene znanja koja su stekli skolovanjem na prestiznim univerzitetima.

naranca

12.08.2013. 10:35

@pa zar opet - @pazaropet.U kom poslu?Koji je to posao on vodio?A i te drzave sa prestiznim univerzitetima!Kriza im traje od 2008!!!!!!!!Dje su im ti strucnjaci?Otisli u rat?"Da ne bjese pod onim imenom nesce se se bojat od uroka"

Jabre

12.08.2013. 12:22

@pa zar opet - Narandžo i Kinezi su pre svog uspeha slali svoju decu da studiraju na Yale i ostale zapadne univerzitete. Da si pročitao tekst znao bi koji je posao radio, a sa svojom logikom neka vodi finansije države neko ko nije izašao iz svoje njive samo pokazuje tvoju pakost i nezrelost.

naranca

12.08.2013. 13:53

@pa zar opet - @jabre Ko god vodi bilo koji posao a ignorise logiku njive,pijace ili susterke radnje,osudjen je na propast.I Kinezi(komunisti!) su prvo uspeli pa su onda decu slali okolo.Skupa zaje.......

Jabre

14.08.2013. 15:48

@pa zar opet - Ne Kinezi su prvo uništili škole, pobili profesore, lekare, i sve što je imalo veze sa mozgom a kada su videli da će svi crknuti onda su okrenuli ploči i sada su napredovali do kapitalizma.

Nebojša sa Zvezdare

12.08.2013. 11:07

Ne4 bih imao ništa protiv čak podržavam ovu mogućnost. Mlad, ambiciozan, obrazovan, ima iskustva sa finansijama i naravno, mngoo poznanstava i kontakata po celom svetu sa finansijskim institucijama i ljudima koji bi mogli biti potencijalni investitori u Srbiji

Ivana 87

12.08.2013. 11:54

Nadamo se da ce biti bolje kada decko postane ministar ...Nove nade Srbije ...Bravo...bravo...

Angelina977

12.08.2013. 12:13

Nama je potrebno sto vise tih nasih mladih eksperata koji su studirali u inostranstvu i koji su pokazali zavidno znanje za oblasti koje im se dodeljuju

zivko977

12.08.2013. 12:14

Svaka cast na izboru i verujem da ce da pokaze svima da mu nije poverenje uzaludno ukazano

Zarko9877

12.08.2013. 12:15

Ove nase mlade strucnjake je trebalo odavno vratiti u drzavu iz koje su otisli na skolovsanjje van zemlje u nadi da nam mogu pomoci

rostov

12.08.2013. 15:33

mi smo takav narod-ne valja nam jejl,ne valja megatrend,ne valjaju drzavni fakulteti...ovaj mladi covek je pravo osvezenje posle raznoraznih skandala sa ministarstvom finansija.

Stevan

07.12.2013. 02:14

@Đole - A sto dve godine nema zaposljavanja u javnom sektoru?Gde cu ja kao buduci lekar kome su ostala jos 3 ispita do kraja da radim?Daj mi to objasni????

Jacca

12.08.2013. 17:55

Mlad, pametan, ambiciozan, školovan... Zar mu je potrebna još neka kvalifikacija da pomogne svojoj državi?

Alelni geni

12.08.2013. 17:59

Lepo je cuti i procitati da nam se pamet vraca u zemlju. Doslo je vreme da se oni oduze onim sto smo ih zaduzili.Ako nicim drugim bar privilegijom da su Teslini zemljaci. Jos jedan dokaz je i to da je vlada shvatila i jedno krene da vraca nasu pamet.Potez za postovanje.

Macado

24.08.2013. 10:12

@tripko - Jel neko iz Nisa moze da prepozna Krstica, ja ga nikad nisam video a iz Nisa sam i ista smo generacija. Zasto nije dao ni jedan intervju na Srbskom?

tadja

12.08.2013. 19:50

Dostignuća ovog čoveka su fantastična, za svaku pohvalu. Ali...ovo bratstvo, kome je moto "Prijatelji od srca zauvek" meni to smeta. Smeta mi zato što je on već položio neku zakletvu bratstvu, a svi znamo koliko su ta bratstva jaka, čak i piše da su Bušovi članovi takvih društava. Šta oću da kažem, takvi ljudi su već rezervisani i imaju nekakvu obavezu prema tim bratstvima.Masonima, juzuitima, skull&bones, rotari članovima nebi se smelo ukazivati poverenje

Jinx

13.08.2013. 07:24

Dae Bog da se vrati, ovakvih nam još treba! Bravo za ideju i ko ga je pronašao!

Basamak

13.08.2013. 13:50

Svaka cast. Ovakvi strucnjaci i mladi ljudi trebaju Srbije. Bravo za Vucica, ogroman plus ako uspe da dovede ovakve strucnjake.

Zika

13.08.2013. 20:45

@Basamak - Ima li kakve veze Lazar Krstic sa Zivadinom Krsticem Njurskim biznesmenom milijonerom? Da li neko zna?

Goran

13.08.2013. 16:59

Finansijski ekspert na Jejlu verujem zna sve u teoriji, ali Srbija je nešto drugo. Ne želim da mračim, Bog ti pomogao kao i svima nama.

Nadzor

14.08.2013. 09:22

Treba angazovati naseg coveka koji se ovde skolovao I ovde bio genijalac, a silom prilike mu upravo ti Ameri ponudili da prede kod njih jer kod nas nasi politicari nemaju sluha za nase genijalce. Pogldeajte nasu decu koja se skolju u Srbiji I pogledajte nema ni jedne ekipe da neuzme neku medalju na stranim takmicenjima iz obalsti nauke. Prvo taj kadar treba zadrzati.

Jabre

14.08.2013. 15:45

@Nadzor - Pa on i jeste jedan od njih školovao se u Srbiji, skupljao medalje i dobio šansu da studira na jednom od najpoznatijih svetskih univerziteta, što ga naravno u Srbiji odmah čini kugavim, stranim plaćenikom, lopovom, i ko ti zna šta sve. Drugi narodi bi bili ponosni na njega. Verovatno bi i Tesla prošao isto jer se je školovao u Austriji i radio u Americi.

Ivanopopulo

15.08.2013. 17:42

Jel' bejase Krstic onaj vlasnik autobusa u "Ko to tamo peva". Joj joj, joj joj.

Špijun

17.08.2013. 11:32

Čoveku treba pružiti priliku da pokaže svoj način rada pa onda suditi.