Jaguar u razvoj dva nova SUV-a kreće u saradnji s BMW-om

Tanjug

18. 08. 2019. u 23:07

Bavarci bi tako dali svoju FAAR platformu, a vrlo verovatno i neke motore

Јагуар у развој два нова СУВ-а креће у сарадњи с BMW-ом

Ilustracija / Depositphotos

LONDON - Proizvođač automobila Jaguar je već godinama pod indijskom kapom, a tamo mu ne cvetaju ruže pa je da bi zainteresovao mlađu klijentelu olako odbacio svoju aristokratsku notu i pokušao da se nametne naglašenom agresivnom sportskom notom.

I zaista, Jaguarovi modeli, bar kad je SUV u pitanju, vrlo su atraktivni, ali nedovoljno da bi uspeli da ugroze nemačke rivale, posebno BMW, koji u domenu krosovera ne zna za poraz.

To je slučaj i u Kini, gde Jaguar beleži drastičan pad. Ne pomaže ni Bregzit pa je Jaguar Land Rover samo u zadnjem kvartalu prošle godine ostvario minus od 354 miliona dolara. Time se pokazao kao pravi gutač novca pa je prilično olakšao indijski Tata Motors.

Indijcima je očigledno prekipelo pa su odlučili da smanje troškove na novim modelima. Tako poslednje informacije govore da će u razvoj dva nova kompaktna SUV-a Jaguar krenuti s BMW-om. Bavarci bi tako dali svoju FAAR platformu, a vrlo verovatno i neke motore.

To znači da će novi BMW X1 i Jaguarov mali krosover imati jako puno zajedničkog, a njima će se verovatno pridružiti i mini kantrimen.

Pretpostavlja se da ih na putevima nećemo videti pre polovine sledeće decenije.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (2)

esb-puerto@arcor.de

19.08.2019. 00:04

Koliko nas poštuju englezi , toliko mi njix i njixove proizvode.. Znači englezi , nama netrebaju vaši proizvodi ..

Bungi

20.08.2019. 14:03

Jaguar-Land Rover platforme su previše teške(oko 200 kg) u odnosu na konkurenciju.To se odražava na voznu dinamiku, potrošnju, a na kraju i na brže propadanje kugli, spona,stabilizatora,amortizera,kočionih diskova i pakni.Zato je mnogo jeftinije uzeti lakšu platformu od konkurenta nego razvijati spostvenu.