IZBOR ZA EVROPSKI AUTOMOBIL GODINE: Trofej jaguaru na struju!

P.Živković

04. 03. 2019. u 19:45

Najbolji automobil izabran je od strane međunarodnog žirija sastavljenog od 60 automobilska novinara iz 23 evropske zemlje

ИЗБОР ЗА ЕВРОПСКИ АУТОМОБИЛ ГОДИНЕ: Трофеј јагуару на струју!

Foto: P. Živković

Uoči zvaničnog početka 89. međunarodnog sajma automobila u Ženevi proglašen je evropski "Automobil 2019. godine" a laskavu titulu osvojio je električni "Jaguar i-pejs", ispred "alpine A110", i "kije sid".

U finalu je bilo sedam modela:"Alpine A110"," Citroen C5 Aircross", "Ford Focus", "Jaguar I-Pace"," Kia Ceed", "Mercedes A klase" i "Peugeot 508".


Jaguar je dobio 250 bodova, koliko je imao i drugoplasirani Alpine A110.ali je na osnovu toga što je veći broj članova žirija dodelio najveći broj poena u odnosu na Alpine titula pripala Jaguaru.


Iza njih, na trećem mestu ostao je novi Kia Ceed sa 247 bodova.



Četvrti je "ford fokus" (235), peti "sitroen C5 erkros" (210), šesti je "pežo 508" (192) i poslednji, sedmi "Mercedes A klase" (116).


Najbolji automobil izabran je od strane međunarodnog žirija sastavljenog od 60 automobilska novinara iz 23 evropske zemlje.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (5)

Milan

05.03.2019. 10:06

Pre sam mislio da je automobil godine biran na osnovu objektivnih kriterijuma i subjektivnih osecaja, a sad vidim da je lista samo odraz koliko je ko novca dobio u ziriju za glasanje. Ova lista nema nikakve veze sa mozgom, nikakve logike u izboru.

Cile

05.03.2019. 12:10

@Milan - A tvoj komentar ne govori nista. Da si bar izneo neke argumente, ovako opet da kažem da I-pace ima karakteristike prostranosti, udobnosti u vozni, snagu i moderan izgled i pri tome na elektricni pogon. Sta vise hoces od objektivnih i subjektivnih kriterijuma.

Александар

05.03.2019. 22:08

@Milan - Милане, да си видео једног уживо...

Bungi

06.03.2019. 09:34

@Milan - Proizvođač navodi da ima 400ks,700Nm,bateriju od 90kWh,autonomiju od 470km.Nju je moguće postići pri idealnim uslovima,pri brzini od 90km/h na ravnom autoputu,kada spoljašnja temperatura iznosi oko 21-23C,pa ne moraš trošiti baterije ni za grijanje ni za hlađenje kabine.Ako povećaš brzinu na 150 km/h ako temperatura padne ispod 0C ili skoči na+39C ta autonomija se skraćuje za više od 1/2.Baterija traje oko 150 000km ili oko 10 godina i čini više od 1/2 vr.,tako da kupovina polovnjaka otpada.

Majestyk

06.03.2019. 09:20

Bitno je da je izbor politički korektan. Automobili odoše u aut, a bili su redak tehnički proizvod koji je napredovao u odnosu na ranije vreme.