I u 2018. luksuzni brend "Leksus", petu godinu za redom, nastavlja sa rastom prodaje u Evropi.

Prošla godina, u kojoj je "leksus" isporučio 76.188 vozila kupcima na Starom kontinentu , što je rast od 2,0 odsto u odnosu na 2017. je i rekordna. Koliki napredak beleži ovaj japanski brend ,najbolje ilustruje podatak da je rast prodaje u 2018. u odnosu na pet godina ranije, čak 76 odsto!

" Leksusove" perjanice, modeli "LS" i "LC", zabeležili su izuzetan rezultat u prethodnoj godini. Tako je prodaja nove generacije "LS", lansiranog decembra 2017, porasla za čak 552 odsto u 2018. i dostigla nivo od 1.075 primeraka, dok je luksuzni kupe "LC" imao plasman od 689 jedinica i na taj način zabeležio rast od 17 procenata.

" Lexus NX", SUV srednje veličine, ponovo je bio bestseler brenda u Evropi sa 29.508 primeraka, što je rast u odnosu na 2017. od 6,0 odsto. Veći "RX" drugi je na listi uspešnosti sa 18.847 jedinica, nastavljajući na taj način uspešnu priču tog modela lansiranog 2015. i proširenu novom "RX L" varijantom sa sedam sedišta u 2018.

Pročitajte još - Luksuzni sportski „leksus“

Podržan osveženjem krajem 2017, kompaktni "hečbek" CT takođe je demonstrirao snažne "performanse" i dostigao obim od 9131 primerak (+3,0 odsto u odnosu na 2017).
S rekordnih 45.675 prodatih "hibrida" u Evropi, "Leksus" nastavlja trend "elektrifikacije" u premijum delu tržišta. Modeli s hibridnim pogonom činili su čak 95 odsto prodaje u zapadnoj i centralnoj Evropi tokom 2018.


-Predstavljanjem dva nova važna modela, "leksus ES" poslovnog sedana i "UX" kompaktnog krosovera,očekujemo dalji rast u Evropi, na našem putu do planiranih 100.000 prodatih vozila u 2020. - istakao je Paskal Ruh, direktor Leksusa Evropa.