KLASA ZA SEBE: Nisan x-trejl na skeneru Novosti (FOTO)
09. 12. 2018. u 20:17
Novi "x-trejl" je čistokrvni SUV. Vozilo sposobno da se odvažno kreće van asfalta ali i da u gradu odgovori na sve zahteve vozača, da ga nagradi lakoćom upravljanja, parkiranja,obraduje ekonomičnošću
Tu su i jedinstveni "džuk" i naravno moćni "x-trejl" kojeg smo zahvaljujući kompaniji "Reno-Nisan Srbija" imali na višednevnom testu.
Novi "x-trejl" je čistokrvni SUV. Vozilo sposobno da se odvažno kreće van asfalta ali i da u gradu odgovori na sve zahteve vozača, da ga nagradi lakoćom upravljanja, parkiranja,obraduje ekonomičnošću...
Jednostavno "x-trejl" je klasa za sebe.
Početna cena "Nisanovog" aduta je 25.200 evra.
Za taj novac dobijate vozilo sa 1,6 litarskim dizel motorom koji isporučuje 130 KS i manuelnim menjačem sa paketom opreme "vizija". Tempomat, limitator brzine, imobilizator,daljinsko centralno zaključavanje,start-stop sistem, indikator pritiska u pmeumaticima (aluminijumski točkovi 17 inča, gume dimenzija 225/65 R17)sve je u takozvanoj "serijskoj opremi".
U taj početni paket opreme "Vizija" (postoje još i "Akcenta", "N.Konekta", "N. Konekta plus" i "Tekna") "Nisan" je utkao mnogo toga. Počevši od ABS sistema(Anti-lock Brake System),pa sistem protiv blokiranja točkova EBD (Electronik Brake Force Distribution), elektronskog regulatora kočione sile.Pomoć pri kretanju na uzbrdici se podrazumeva baš kao i elektronska kontrola pogona "All mode" sistem 4x4).Tu je i ESP (elektronski nadzor stabilnosti vozila),sigurnosni vazdušni jastuci (vozač i suvozač),bočni vazdušni jastuci (vozač i suvozač) sigurnosne vazdušne zavese (vozač i suvozač).

Instrument tabla ima TFT ekran od pet inča, audio sistem šest zvučnika...Ocenu više "Nisan" zaslužuje i zbog rezervnog točka punih dimenzija u standardnom paketu opreme, LED dnevnih svetala, centralne konzole koja ima mesta za čaše,limenke sa mogućnošću grejanja ili hladjenja. Tu je i elektrionska kontrola stabilnosti šasije, električno podesivi i grejani retrovizori, klizna zadnja klupa deljiva 60:40, sistem od devet kombinacija pregrade u prtljažniku...

Pored ovog motora od 1,6 DCI u ponudi je i snažniji dizelaš od 2,0 litara sa 177 KS (motor koji smo mi imali na testu) u kombinaciji sa manuelnim ili automatskim menjačem.
Najnoviji benzinski motor od 1,6 litara sa oznakom "DIG" isporučuje 163 KS.
Pročitajte još: "Nisan lif" najprodavaniji u Evropi
Svi motori su u skladu sa najnovijim ekološkim zahtevima EU i isunjavaju "evro 6" standarde.
Novi "nisan x-trejl" nudi konfiguraciju sa pet odnosno sedam sedišta. Zanimljivo je da verzije sa sedam sedišta imaju kao serijsku opremu stakleni, pokretni krov, koji je opcional kada je u pitanju verzija sa pet sedišta.

Naravno,u višim paketima opreme "nema šta nema", počevši od vrhunske kože , dvoozonske klime, najsavremenijih sistema asistencije poput čitača saobraćajnih znakova, kočenja u iznenadnim situacijama do celog sistema kamera,senzora radara ( kamera od 360 stepeni) auto-parkiranja...
Početna cena je 25.200 evra uz garanciju od tri godine ili 100.000 pređenihkilometara. Garancija protiv korozije je 12 godina.

TEHNIČKI PODACI
DUŽINA:4.690 mm
ŠIRINA:1.830 mm
VISINA: 1.740 (sa krovnim nosačima)
MEĐUOSOVINSKO RASTOJANJE:2.705
NAJMANJE ODSTOJANJE OD TLA: 210 mm
MASA:1.670 kg
PRTLJAŽNIK :
VERZIJA SA 5 SEDIŠTA: 565(/1.995 lit.
VERZIJA SA 7 SEDIŠTA: 445 lit.
REZERVOAR:60 lit.
MOTORI
1,6 DIG BENZIN
ZAPREMINA:1.618 ccm
MAKSIMALNA SNAGA:163 KS
MAKSIMALNI OBRTNI MOMENT:240 nm
0-100 km/č:9,7
MAKSIMALNA BRZINA:200
POTROŠNJA:Lit/100 km
GRAD:7,9
VAN GRADA:5,3
KOMBINOVANO:6,2
EMISIJA CO2:145 g/km
1,6 DCI DIZEL
ZAPREMINA:1.598 ccm
MAKSIMALNA SNAGA:128 KS
MAKSIMALNI OBRTNI MOMENT:320 nm
0-100 km/č:10,5
MAKSIMALNA BRZINA:188
POTROŠNJA:Lit/100 km
GRAD:5,7
VAN GRADA:4,5
KOMBINOVANO:4,9
EMISIJA CO2:129 G/KM
2,0 DCI DIZEL
ZAPREMINA:1.995 ccm
MAKSIMALNA SNAGA:177 KS
MAKSIMALNI OBRTNI MOMENT:380 nm
0-100 km/č:9,6
MAKSIMALNA BRZINA:199
POTROŠNJA:Lit/100 km
GRAD:6,2
VAN GRADA:5,3
KOMBINOVANO:5,6
EMISIJA CO2:148 g/km