Svetska premijera u Los Anđelesu: Zablistala nova mazda 3

P. Ž.

28. 11. 2018. u 17:15

JEDAN od najvećih i svakako najznačajnijih automobilskih sajmova na svetu, Los Andjeles "Auto šou" u sredu je bio domaćin svetskoj premijeri potpuno nove "mazde 3"

Светска премијера у Лос Анђелесу: Заблистала нова мазда 3

Foto: Promo

JEDAN od najvećih i svakako najznačajnijih automobilskih sajmova na svetu, Los Andjeles "Auto šou" u sredu je bio domaćin svetskoj premijeri potpuno nove "mazde 3" čija prodaja će na svetskom tržištu početi već početkom 2019. godine.

Čuveni "Kodo" ("Duša pokreta" na japanskom) pravac dizajna i ovoga puta je upotrebljen da novom modelu da još naglašeniju "suštinu japanskog dizajnerskog pravca i estetike", koja je na prethodnim modelima doživela velika međunarodna priznanja potvrđena sjajnim odzivom kupaca.

Nova "mazda 3" slažu se svi koji su iz dizajnerskog ugla pogledali ovu lepoticu je "dizajn koji predstavljajednostavnu formu čija suptilna ulegnuča unose živost izmenom svetla i odsjaja koji se prelivaju preko površine karoserije".

Stručnjaci su rekli svioje što se tiče dizajna, a publika i naravno kupci, potvrdiće uspešnost novog modela.

Japanci su uspeli da iako, hečbek i sedan verzija imaju iste korene imaju i "različite karaktere" - dizajn hečbeka je dinamičan, doke je sedan naglašeno elegantan.

Potpuno nova "mazda 3" koristi Mazdinu novu "Skajaktiv" arhitekturu vozila, osmišljenu kako bi ljudima omogućila da maksimalno iskoriste svoj prirodni osećaj ravnoteže.Pogonska grupa obuhvata najnovije "Skajaktiv - X" i "Skajaktiv - F", kao i "Skajaktiv - D" motore od kojih svaki omogućava usklađenost i linearnu kontrolu snage u svim uslovima vožnje.

Držeći se svoje ključne filozofije - dizajniranja automobila oko čoveka, "Mazda" je dramatično poboljšala osnovne atribute vožnje tako da ubrzavanje,skretanje i kočenje svi u vozilu osećaju potpuno prirodno.

Od svog prvog izdfdanja 2003. do danas prodato je više od šest miliona primeraka "mazde 3".Ona je globalnio strateški model koji je pomogao rast kompanije kako iz perspektive ugleda marke tako i finansijski.

Pročitajte još - Mazda CX-5: Japanski recept za uživanje

"Mazda 3" je pružila kupcima širom sveta prepoznatljiv užitak u vožnji i bila je globalno , najznačajniji model u ključnim proizvodnim pogonima japanskog giganta.

- Sa potpuno novom "mazdom 3" koju danas otkrivamo, za Mazdu počinje nova era - izjavio je Akiro Marumoto , Mazdin predsednik i izvršni direktor.

- Nova generacija Mazdinih automobila poboljšaće vrednost iskustva posedovanja automobila. Sa novim proizvodima dodatno ćemo povećati vrednost brenda Mazde i stremiti našem cilju izgradnje kače veze sa kupcia širom sveta.

Los Anđeles auto šou biće otvoren za publiku od 30. novembra do 9. decembra.


Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (1)