U okviru tradicionalne kampanje „Superheroji na putu“, posvećene povećanju bezbednosti dece u saobraćaju, kompanija Hjundai Srbija organizovala je edukaciju o upotrebi dečijeg auto sedišta u Narodnom pozorištu u Beogradu.

Kako se pravilno ukoriste auto sedišta za decu pokazali su savetnici iz udruženja "Roditelj".Učesnicima koji su pokazali najbrže i najobuhvatnije poznavanje pravilne upotrebe uručena su i auto sedišta.

Predavanje na sceni „Raša Plaović“, deo je akcije koja se, u saradnji sa udruženjem "Roditelj", održava od oktobra do decembra. U ovom periodu u Školi roditeljstva Nada Lazić, Gradskoj opštini Zemun i Lokalnom savetu za bezbednost u saobraćaju Gradske opštine Vračar, realizuje se deset edukativnih predavanja tokom kojih roditelji dobijaju priliku da se informišu, čuju korisne savete i praktično osposobe za pravilno korišćenje dečijeg sedišta.

Učesnici svakog predavanja na poklon dobijaju knjigu priča Biljane Kordić „Čarobne priče o saobraćaju“.

- Ponosni smo na činjenicu da svojim aktivnostima u okviru kampanje „Superheroji na putu“ Hyundai Srbija već deset godina ostvaruje pozitivan uticaj na povećanje bezbednosti najmlađih. Cilj ovogodišnje kampanje „Superheroji na putu“ jeste upoznavanje roditelja sa svim onim detaljima o kojima, kada su u pitanju auto sedišta, moramo voditi računa kako bi mališani bili u potpunosti bezbedni - izjavila je Anđelka Brzulja, direktorka marketinga kompanije Hyundai Srbija.
Kampanja „Superheroji na putu“ pokrenuta je 2008. godine.Učestvovalo je više od 10.000 dece predškolskog uzrasta, kao i učenika nižih razreda osnovnih škola širom Srbije.
Tokom protekle decenije kampanju „Superheroji na putu“ podržale su brojne institucije uključujući Narodnu kancelariju predsednika Republike Srbije, Ministarstvo unutrašnjih poslova, Saobraćajnu školu u Zemunu, ali i profesore Saobraćajnog fakulteta, javne ličnosti kao i osnovne škole širom Srbije.