KOMPANIJA "Opel" je jedan od proizvođača automobila sa najbogatijom tradicijom na svetu. Sledeće godine, brend će proslaviti 120 godina proizvodnje automobila. Nakon što je poslušala savete svojih sinova karla, Vilhelma i Fridriha, Sofija Opel je rešila da počne sa proizvodnjom automobila 1899. godine – četiri godine nakon smrti osnivača kompanije Adama Opela.

Ono što je započelo u garaži u Riselshajmu na Majni sa 65 ručno proizvedenih patentnih motornih automobila "System Lutzmann" je uveliko postalo masovni fenomen sa preko 70 miliona proizvedenih vozila do danas. Od samog početka, "Opel" je bio šampion u tome da proizvodi automobile najefikasnije moguće kako bi bili pristupačni za široku publiku. Na primer, "Opel" je bio prvi nemački proizvođač koji je uveo vrlo ekonomičnu proizvodnu liniju čak 1924. Ovo je uticalo da "Opel 4/12 PS Laubfroch" i kasnije sve varijante "Opela 4 PS" postanu bestseleri.
Pročitajte još - Zablistao "opel kombo lajf"

Kompanija smeštena u Riselshajmu je već 1930. proizvodila tehnološki napredne automobile za mase u vidu modela "Opel P4" i "Kadet" (već tada sa samonosećom karoserijom). Proizvedeni su u Nemačkoj i na taj način je nemački inženjering postao pristupačan i dostupan. "Opel" je čak ostao veran svojim vrednostima demokratizacije mobilnosti kada je razvijao sportski automobil: pristupačan auto iz snova, "Opel GT", je stigao na puteve 1968.

Brend je igrao vodeću ulogu u svim segmentima – modeli kao što su "opel kadet", "rekord" i "kapitän" bili su karakteristični za period rekonstrukcije i ekonomskog čuda. Stilske ikone kao što su "opel GT", "manta" i "monca" su kasnije usledili.

"Opel" je postao prvi evropski proizvođač da otvori moderan dizajnerski studio juna 1964.Redjali su se mnogi, sada već legendarni modeli poput "korse", zafire", "insignije"...

"Insignia A" je prvi "Opel" koji može da prepozna saobraćajne znakove još od 2008. i nudi inteligentni AFL+ sistem osvetljenja.

SUV modeli su glavni trend automobilske industrije u ovom trenutku. Kupci žele da sede nešto uzdignutiji kako bi imali bolji pregled i da uživaju u avanturi i udobnoj vožnji na duže staze. Opel je prepoznao ovaj trend u njegovom začetku i predstavio jedinstvenu ponudu u B segmentu. Potkompaktni kul model Mokka je takođe dostupan sa pogonom na svim točkovima i pokazao se kao ekstremno popularan od samog starta. Tokom 2017. godine u kompaktnoj klasi su mu se pridružili Crossland X i Grandland X. Svi članovi X porodice su dostupni sa AGR (Aktion Gesunder Rücken e.V.) sertifikovanim aktivnim sedištima.

Naravno, budućnost pripada električnim automobilima a i tu je "Opel" među pionirima sa svojom !"amperom".

"Opel" priča koja traje.