KO je ovih dana pazario nov automobil jedne poznate marke dobio je na poklon vikend za dve osobe na Zlatiboru u jednom od najprestižnijih hotela na ovoj planinskoj lepotici!

Ovo je samo jedan od "mamaca" koje koriste prodavci novih automobila u Srbiji ne bi li "ubedili" kupce da se odluče baš za njihov model.

Takva "briga o svakom kupcu" daje i opipljive rezultate pa je tako, prodaja u julu ove godine (2.761 vozilo) za više od 20 odsto veća nego u istom mesecu lane.

- Faktički u Srbiji sajam automobila traje cele godine - kaže generalni sekretar Srpske asocijacije uvoznika novih automobila i delova Boban Nikolić - Posle dužeg vremena očekujemo da na kraju godine premašimo cifru od 30.000 prodatih vozila.

Da bi taj plan ispunili, prodavci vozila nastavljaju sa brojnim "akcijama". Tako je ovih dana, jedna od kompanija koja je do sada kupce "pecala" na sedmogodišnju fabričku garanciju na sva vozila, sada ponudila "određeni kontingent izuzetno dobro opremljenih vozila" iz "specijalne edicije" sa popustom od tri do pet hiljada evra u zavisnosti od modela vozila!

Već je uobičajeno da prodavci, uz svako novo kupljeno vozilo, nude "četiri zimske gume", ali sad na poklon daju četiri točka sve sa gumama! Ako je vrednost vozila nešto veća od 15.000 evra jasno je da je poklon više nego povoljan.

- Ne treba zaboraviti ni povoljne kredite koje daje veliki broj poslovnih banaka - kaže Dragan Škrnjić, analitičar automobilskog tržišta

Kupce mame i besplatnim servisom, kasko osiguranjem, navigacijama...

ZA LUKSUZ NEMA KRIZE

NIJEDNE godine od početka svetske ekonomske krize (2008) do sada prodaja luksuznih vozila u Srbiji nije bila u padu!Zato i ne čudi da je do 1. avgusta ove godine, u našoj zemlji, većinom za keš, prodato 2.141 vozilo iz takozvanog premijum segmenta ("mercedes", BMV, "audi", "jaguar", "porše"...) među kojima i dva "ferarija", po jedan "aston martin" i "rols-rojs"...