RETKO kada se neki proizvođač automobila odluči da organizuje "vezano" dan za danom svetsku prezentaciju dva svoja vozila. Pogotovo ako su sasvim suprotnih klasa i kategorija, namene.

"Pežo" koji poslednjih godina doživljava zvezdane trenutke, samouvereno je na Azurnoj obali predstavio, samo dan kasnije, posle promocije prestižne limuzine "508" i vozilo iz takozvanog MPV segmenta "rifter". I opet su Francuzi "pogodili", jer novinari iz brojnih zemalja, od Japana do Srbije, nisu krili svoje oduševljenje novim "multipraktikom".

Iako svesni da poslednjih godina MPV vozila gube utakmicu sa krosoverima, u ovoj kompaniji su shvatili da bi kombinovanjem najboljih osobina vozila iz oba segmenta mogli da dobiju veoma jak adut na tržištu - i rođen je "rifter".


PROČITAJTE JOŠ:
Ograničena NRING serija


Simpatično, lepo skrojeno vozilo, bogato je opremljeno, krcato najsavremenijom tehnologijom, sa izuzetno lepim enterijerom, a isporučuje se u dve verzije - sa pet i sedam sedišta. Duža verzija ima 35 dodatnih centimetara što je sasvim dovoljno da se i putnici u trećem redu sedišta putuju "prvom klasom".

"Rifter" u unutrašnjosti nudi, za ovu vrstu vozila, do sada, neviđen komfor. Počevši od obruča volana, do ručice menjača, tač-skrin ekrana, sve je moderno, maksimalno prilagođeno vozaču i putnicima.

U ponudi su vrhunski motori sa 6,2 evro standardom (koji tek treba da stupi na snagu). Benzinci su 1,2 "pjuer tek" sa 110 i 130 KS i dizelaši 1.5 blu HDI u verzijama sa 75,100 i 130 KS. Menjači su ili manuelni sa pet, odnosno šest brzina ili osmostepeni automatski /u zavisnosti od motora).

Prtljažni prostor je 775 litara i "naraste" do čak 4.000 litara sa obaranjem ("ravan pod") sedišta. Iako je ovo putničko vozilo sposobno da ponese 660 kg tereta.

U Srbiji će prodaja početi početkom jeseni kada će biti poznata i cena, a ona se u Francuskoj kreće od 20.000 evra.