Novi BMW X5 ne zna za prepreke
05. 06. 2018. u 23:07
Novi BMW X5 ispunjava najviše zahteve u pogledu agilnosti, preciznosti, kontrole i komfora
Kao prvo SAV (Sport Activity Vehicle) vozilo sa pogonom na sva četiri točka koje je oduševilo vozače uživanjem u vožnji tipičnim za ovaj brend na krivudavim seoskim putevima i dugim trasama auto-puta, BMW X5 prve generacije postavio je temelje za potpuno novu kategoriju vozila pre skoro dve decenije.
U sledećoj, četvrtoj generaciji modela, svestrani talenti automobila dovedeni su u prvi plan kao nikada pre toga. Ovo se postiže uvođenjem novih sistema vešanja i šasije, koji su prvi put dostupni u jednom BMW X modelu i praktično su jedinstveni na ovom konkurentnom polju.
Prototipovi su dokazali sposobnost novog modela BMW X5 za ubrzanje, upravljanje i kočenje u centru za zimska testiranja u Arjeplogu, u Švedskoj, na južnoafričkom šljunku i u pejzažima peščanih dina u SAD. Vozila su bila podvrgnuta i maksimalnoj hladnoći i krajnjoj vrelini - novi BMW X5 morao je savladati ekstremno suv planinski teren, ali i tropsku vlagu i blatnjave puteve. A pošto testiranje izdržljivosti samo dokazuje deo nepogrešivo prepoznatljivog karaktera automobila, podjednako su važne serije testiranja obavljene na probnoj pisti "BMW grupe" u Miramasu u Južnoj Francuskoj, zatim na stazi za velike brzine u Taladegi u američkoj državi Alabama kao i na trkačkoj stazi Nirburgring u Nemačkoj.
Ovde prikupljene informacije i zaključci pokazuju da novi BMW X5 ispunjava najviše zahteve u pogledu agilnosti, preciznosti, kontrole i komfora, posebno zahvaljujući adaptivnom M oslanjanju "Professional" i integralnom aktivnom upravljanju, koje je, takođe, prvi put u ponudi.
.jpg)
Premijera novog modela biće u oktobru na Salonu u Parizu, a prodaja će početi krajem godine.
.jpg)
TERENSKI PAKET
Novi terenski paket nudi impresivnu kombinaciju najvišeg nivoa komfora u vožnji putem i mogućnosti promene postavki vozila pritiskom na dugme tako da one savršeno odgovaraju uslovima vožnje mimo utabanih staza.
.jpg)
Bio to put pod snegom, peskom, kamenjem ili šljunkom - novi BMW X5 ima savršen pogonski sklop i postavke vešanja za svaku površinu.
zaliv.net
05.06.2018. 23:50
a potrosnja cista sitnica od 15 do 19l po gradu....u zavisnosti koliko prelazite treba ce vam bar 300eur mesecno za gorivo i bar 150eur mesecno (prosecno) za odrzavanje sto na godisnjem nivou iznosi bar 5000eur a dzip u osnovnoj verziji vredi preko 50000eur....da ne pominjemo ozbiljnije kvarove registraciju i osiguranje....
@залив.нет, ако неко у Србији има 50000е да да за ауто, њему је 300-500е за гориво и одржавање најмањи проблем :)
Komentari (2)