Novi Bavarac oduzima dah

04. 04. 2018. u 23:46

U Srbiji predstavljen novi "BMV M5": Prvi put "BMV M5" stiže sa specijalnom verzijom pogona na sva četiri točka MxDrive. Vozač pritiskom na dugme aktivira pogon na zadnje točkove ili pogon na sva četiri točka

Нови Баварац одузима дах

"BMV M5"

POSETIOCI nedavno završenog "BG kar šoua" imali su priliku da vide (neki su se njime i odvezli kući) prvi put u Srbiji novi model "BMV M5", šeste generacije, koji je privukao veliku pažnju širom sveta (kombinovana potrošnja goriva: 10,5 l/100 km; kombinovana emisija CO2: 241 g/km) vredan 174.000 evra.

"BMV M5" pokreće poboljšana verzija "V8 tvin turbo" motora sa 600 KS, čak 40 KS više od svog prethodnika. Prvi put "BMV M5" stiže sa specijalnom verzijom pogona na sva četiri točka MxDrive. Vozač jednim pritiskom na dugme, po želji, može da aktivira pogon na zadnje točkove ili pogon na sva četiri točka.

Novi "M5" dostiže brzinu do 100 km/č za svega 3,4 sekunde, čak sekundu brže u poređenju sa svojim prethodnikom. Maksimalna brzina ovog modela elektronski je ograničena na 250 km/č, ali uz opcionalni M Driver S paket može se podesiti na 305 km/č.

Ovaj model je baziran na novom modelu " serije 5" i u odnosu na svog prethodnika veći je u svim dimenzijama. Njegova dužina je 4.965 mm, širina 1.903 mm, a visina 1.473 mm, i može se pohvaliti činjenicom da je do sada najveći "M5". Iako povećanih dimenzija, novi "M5" je za 25 kilograma lakši u odnosu na svog prethodnika, iako sada ima i MxDrive pogon. Ovo je postignuto zahvaljujući pametnoj upotrebi aluminijuma i ugljeničnih vlakana.

Kada je transmisija u pitanju, sedmostepeni menjač sa dvostrukim kvačilom zamenjen je novim, "ZF2 osmostepenim automatskim menjačem, koji poseduje tri različita režima rada, ali i potpuno manuelni mod.

Treba napomenuti da se u izduvnom sistemu nalaze klapne koje utiču na jačinu zvuka koji se oslobađa, a aktiviraju se odabirom različitih modova vožnje - Efficient, Sport i Sport Plus, dok je dodatno prisutan i M Sound Control taster kojim vozač može direktno da pojača zvuk.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (9)

Miki

04.04.2018. 23:59

Nista narocito, malo se dobije a dobro se plati, nemacki marketing vrlo uspesan, alternativa lexus gde kvalitet odgovara ceni

eeeee

05.04.2018. 00:04

verovatno cenom a ovo što je na slici je klasika klasike švapskog auta šta ovde ima da te zapanji budaleština obična

Kazimir

14.04.2018. 06:19

@Брале - Volvo nema u svom proizvodnom programu automobil koji bi mogao da se na bilo koji nacin priblizi ovom BMW-u. Volvo je u vlasnistvu Kineza,pametnom dovoljno.

Fedja

05.04.2018. 01:08

Izgleda mi isti kao i svaki BMW u poslednjih 20 godina.. Ni Nemci nisu šta su bili

Bungi

05.04.2018. 08:01

Sve je na mjestu kod ovog auta osim cijene,koja je blago rečeno,prenaduvana.Realno,ovakav automobil nebi smjeo da košta više od 120 000 Eura.

Moris

05.04.2018. 08:20

Kao prvo, ne zna se, gde je ovaj BMW prodat. Ova sajamska postava novih automobila je pre Beograda obišla i Bukurešt i Sofiju, Atinu...Zato batalite iščudjavanje o tome kako je neki skupoceni automobil sa Sajma, vec prodat. Onaj, ko ga je pazario u Sofiji, dobice ga tek kada obidje sve sajmove.

Pjer

05.04.2018. 09:19

Lexus... Toyota sa vrhunskom opremom... Ko nije vozio BMW, a vidim komentatori nisu, komentarise ovako... A tek M je prica za sebe... A sto se tice cene, precenjen naravno, kao i svaka druga gomila metala.

zaliv.net

10.04.2018. 16:44

@Pjer - Ja bih radije uzeo Lexus, bmw je za kompleksase koji zele da nesto pokazu, to je auto za klince ili one koji ne mogu da odrastu