Luksuzno i bezbedno

P. Ž.

21. 03. 2018. u 10:50

"Novosti" u Valensiji na svetskoj premijeri "Setra 531 DT" dabl-deker autobusa

Луксузно и безбедно

U mnogim granama automobilske industrije teško je sa sigurnošću reći da je neki automobil najbolji na svetu u svojoj klasi. Jedino, kada su u pitanju autobusi, pa još oni na sprat, popularno nazvani dabl-deker, nema dileme.

Biser svih voznih parkova najvećih turoperatera sveta godinama unazad je - "setra". Od 1981. godine, kada je napravljen prvi dugolinijski autobus na sprat sa znakom "Setra", zna se gazda.

"Novosti" su bile među retkim redakcijama sa ovog prostora koje su imale priliku, da zahvaljujući kompaniji "Emil Frej" iz Beograda, zastupniku "Mercedesa", ali i čuvene marke "Setra" za Srbiju, Crnu Goru i BiH, prisustvuju svetskoj premijeri novog modela "serije 500" - dabl-dekera sa oznakom "S 531 DT".

Ovaj autobus, čija je početna cena 450.000 evra, a uz ispunjavanje posebnih želja kupaca dostiže i milion evropskih novčanica, vozilo je u kojem biste poželeli da obiđete svet.

Počevši od vozačkog sedišta (više nalik pilotskom kokpitu samo mnogo udobnija) do mini-bara, tableta kao u hotelima sa pet zvezdica do akrilnih stepenica, panoramskog krova, sve je skrojeno sa mnogo ukusa, luksuzno i vrhunski funkcionalno.

Ova "setra" ima koeficijent 0,35 što, uz sjajni "OM" motor omogućava najekonomičniju moguću (i ekološku, naravno) eksploataciju (potrošnja oko 25 lit. na 100 km, servisni interval je na 120.000 km) što uz čuvenu "Setrinu" dugovečnost znači da vlasnik uloženi novac vraća veoma brzo.

BROJKE 510 KS je maksimalna snaga 450 hiljada evra početna cena 12,8 litara je motor

U zavisnosti od konfuguracije i želje kupca, broj putnika varira do maksimalnih 93. Njima je, rekosmo, sav mogući komfor pri ruci. Od neverovatne klime, osvetljenja, udobnih sedišta, izuzetne zvučne izolacije do panoramskog krova.

Još važnije je što je u ovu "setru 531 DT" ugrađeno nebrojeno mnogo bezbednosnih sistema, a dovoljno je da kažemo da će najnoviji radarsko-senzorski sistem "ABA 4" na vreme uočiti i pešaka koji sa slušalicama na ušima, zanesen, stupi na kolovoz. "Setra" će sama zakočiti i ako vozač, koga će sistem upozoriti na potencijalnu opasnost, ne stigne da reaguje...

Imali smo priliku i da testiramo u vožnji ovaj izuzetan autobus pa ćemo u jednom od narednih brojeva dati i opširniji prikaz sa vrelih drumova Španije.


Pratite nas i putem iOS i android aplikacije