Golf hit i na struju
09. 01. 2018. u 23:07
U "Folksvagenu" trljaju ruke: Zbog povećanje tražnje za električnim "golfom" uvode još jednu smenu u fabrici u Drezdenu. Cilj je da se proizvodnja duplira sa 35 na 70 jedinica
NEMAČKI automobilski div "Folksvagen" uspešno se oporavio od poznate afere "dizelgejt", zbog koje je samo u SAD platio više od 22 milijarde dolara zato što je, kako je presuđeno, varao u vezi sa emisijom štetnih gasova.
Dokaz za to je i podatak da je "Folskvagen" i dalje verovatno najveći proizvođač automobila u svetu, kao i činjenica da okretanje prema elektromobilima daje prve značajnije rezultate.
PROČITAJTE JOŠ: "Stinger" i "stonik" na kreš testovima
Tako su iz sedišta kompanije saopštili da će zbog povećanje tražnje za električnim "golfom" uvesti još jednu smenu u fabrici u Drezdenu. Cilj je da se proizvodnja duplira sa 35 na 70 jedinica, odnosno sa 1.050 na 2.100 "golfova" mesečno.
"Golf" na struju ima bateriju od 35,8 kilovat-časova koja omogućava domet od oko 200 kilometara, dok je prethodna verzije imala baterije od 24,2 kilovat-časa i "gradski" domet od 135 kilometara.
"Golf" tako nastavlja da ruši sve granice kada je proizvodnja u pitanju. Naime, u prošloj godini, kako su saopštili predstavnici "Folksvagena", proizvedeno je i prodato oko milion "golfova". Od početka prodaje ovog modela 1974, kada je prva generacija sišla s proizvodnih traka, prodato je više od 34 miliona automobila sa ovom oznakom.
.jpg)
PROČITAJTE JOŠ: Terenci za sve prilike
.jpg)
Nemci su posebno ponosni na činjenicu da "golf" ni lane nije imao takmaca na tržištima Evrope i Nemačke, gde je i dalje apsolutni lider. Zanimljiva je činjenica da je verzija "golf karavan" zabeležila rast prodaje od 11 odsto.
.jpg)
Velja
10.01.2018. 03:15
daleko je Golf od Tesleinog modela S koji prelazi 450 km sa punim baterijama.
Тренутно гледам да купим нов ауто. Не пада ми на памет да поред Јапанаца, Тојоте или Хонде, које се готово никада не кваре, купујем Голфа. Где ви живите? Па Голф је један од најпроблематичниј аутомобила, мењач на првим месту.... Да не причамо о невиђеној са варањем на тесту.
@Miki Kontikiу - japanci najvise kopiraju tj kradu tehnologiju i detalje iz nemackih auta...to sam video svojim ocima jer radim u autoindustriji, jevtina su kopija a ako hoces druskane jevtin auto onda uzmi kineski...i oni kradu podatke i tehnologiju al su bar jevtiniji od japanca. Ja vozim "Nemca" preko 40 god. i uzivam !
Ово је плаћена реклама
pa kada na lopovluku "pošteno" zaradiš, pa malo provučeš kroz uši ljudima - uspešno se oporavio, verovatno najprodavaniji, pa trljaju ruke... Pa udariš visoku cenu, zbog - kvaliteta i šta ćeš lepše...
Komentari (6)