Pežo 308 karavan 2.0 HDI 150 KS: Korak ka premijum segmentu (foto)
11. 11. 2017. u 22:40
Na tržištu se pojavio restilizovani model i tehnološki unapređeniji, spreman da odgovori žestokoj tržišnoj konkurenciji i sve zahtevnijim kupcima
Pežo 308 karavan 2.0 HDI
KADA je pre samo nekoliko godina na tržište izlazio restilizovani model, obično se radilo o jednostavnom "zatezanju bora" ili "fejsliftingu" kako su to saopštavali proizvođači.
Sada restilizovani model znači da se na tržištu pojavio znatno unapređeniji tehnološki, ali i dizajnerski model, spreman da odgovori žestokoj tržišnoj utakmici i sve, što je sasvim i normalno, zahtevnijim kupcima čiji se ukus ali i navike, pa i očekivanja od toga šta im moderni automoil nudi, znatno izmenio.
Ovaj model "Pežo" je dosad prodao u 760.000 primeraka i jasno je, restilizacijom je hteo da sačuva tržišne pozicije do pojave sasvim novog naslednika.
Na prvi pogled je jasno da je "Pežo" nastavio ka svom cilju - premijum segmentu. Automobil je "kao lađa", velik, prostran, izuzetno skladnih dinamičnih linija. Materijali su vrhunski, i nemate utisak da se na bilo čemu štedelo.
U unutrašnjosti dominira novi veći "tač-skrin" ekran bez kog se novi automobili ne mogu ni zamisliti. I sve što uz to ide od mogućnosti konekcije sa "pametnim telefonima", do sve sile podataka, od navigacije, čitanja SMS poruka i brojnih modernih čudesa savremene tehnologije. Naravno, u "Pežou" se već podrazumeva sjajan audio-sistem, automatska klima, pa i ambijentalno osvetljenje... Karavanska verzija ima prtljažnik od 610 litara, odnosno 660 kada se zadnji red sedišta pomeri unapred, a kada se obori dobija se svih 1.775 litara.
.jpg)
Na početku prodaje u Srbiji kupcima su na raspolaganju benzinski turbo "pjuerteh" motori od 1.200 kubika sa 110 i 130 KS, nosioci titule Engine of the year treću godinu zaredom u kategoriji od 1.0 - 1.4 kubika. Pored njih u ponudi su i svima dobro poznati HDI motori sa 120 i 150 i 180 KS.
.jpg)
Mi smo na testu imali model 2.0 HDi sa 150 KS čija je prosečna potrošnja bila oko 4,1 litar na 100 kilometara (fabrička specifikacija je 3,7 litara u proseku) i koji emituje svega 100 grama CO2 po pređenom kilometru.
Početna cena je 14.990 evra.
PODACI
* 1.457 mm je visina
* 4.585 mm je dužina
* 1.863 mm je širina
Bre
11.11.2017. 23:20
A ima li neki model 3,08 (zarez, naravno) za nas obične smrtnike?
Astra K je mašina za ovog Pežoa u svim segmentima.
@VASKE - Pezo je kupio Opel, do sada, opeli dizeli, manje zapremine imali su Fiat motore, sada ce verovatno ugradjivati Pezovljeve. Sa druge strane, Opelovi dizel motori vece kubikaze su GMS ( General Motorse ) Americki motori koji su najpokvarljiviji od svih motora te kategorije.
@VASKE - Bas nemas pojma, ne mozes porefiti Opel i Pezo, posto su u sustini to usti automobili, platforma i dizajn, potrosnja isl i odskora je Opel u vladnistvu Pezoa,. A vec nekoliko godina Pezo daje celu ligistiku Opelu. Mozes recimo da poredis sa pasatom, audijem ili renaultom, i tad Pezo i Opel su bolja opcija jer nemaju laznee softere i imaju pristojnu cenu i nije se desilo da poput pomenutih iz vw i Reno , PSA povlaci sa trzista milione automobila zbog ovog ili onog kvara.
Vi novinari ste cudo. Uvek kao "testirate" najskuplje modele. Zasto niste vozili taj benzinac od 1200 ccm?I sta znaci ono na kraju teksta: "Početna cena je 14.990 evra."? Prikazanog modela ili uopste...Pežo 308 karavan?
Komentari (4)