NOVI RENO KOLEOS: Kolosalni korak ka premijum klasi
13. 06. 2017. u 22:41
Veliki i atraktivni SUV stiže u Srbiju u septembru, dok će cene biti poznate već u julu
Reno Koleos
NEMA dileme da proizvođači automobila najviše kajmaka kupe prodajom vozila u SUV segmentu. Krosoveri idu kao alva, a veliki SUV terenci još i bolje od toga. Stopa rasta tržišta za ova vozila je dvocifrena, pa ne čudi što je i francuski gigant "Reno" požurio da predstavi novi "koleos".
Kako je veoma uspešni model "kađar" u neku ruku zauzeo tržišnu poziciju "koleosa" prethodne generacije, Francuzi su odlučili da novi "koleos" ode korak dalje i pređe i višu kategoriju SUV vozila.
"Koleos" je prvo počeo osvajanja tržišta Bliskog istoka, Australije, Azije i Južne Amerike, što je razumljivo s obzirom na to da "koleos" deli platformu sa novim "nisanom H-trejlom", veoma zastupljenim na ovim tržištima. Sada je novi "Renoov" SUV krenuo u osvajanje i evropskog tržišta.
Veoma atraktivno vozilo ima pogon na sva četiri točka (visina klirensa 213 mm) i zamišljeno je da između ostalog ljubiteljima avantura koji siđu sa asfalta, uz savršene of-rod sposobnosti ponudi i visok nivo komfora i udobnosti. Za konekciju će biti zadužen novi "R-link 2" multimedija tablet i biće krcat najnovijim tehničkim rešenjima.
Posle "talismana", "kaptura", "klija" i "espasa", i "koleos" će biti dostupan u najvišem, specijalnom nivou opreme "paris initijale".
- Novi "koleos" je kompletirao stilsku renesansu "Renoa" započetu sa modelom "klio" 2012. Imali smo veliki dizajnerski izazov da "koleos" ne bude samo elegantan već i moderan - kaže Loren van der Eker, potpredsednik odeljenja dizajnera kompanije.
Upravo zbog obilja prostora, atraktivnog dizajna i bogate opreme, u "Renou" sa pravom očekuju da "koleos" otkine deo kolača i premijum segmentu, s obzirom na to da će cena biti povoljnija nego kod nemačkih konkurenata.
Novi model je dug 4.670 mm, širok 1.840 mm, visok 1.695 mm, a međuosovinsko rastojanje je 2.710 mm. Uz pogon na sva četiri točka vozač može da bira između tri moda: 2WD, 4WD AUTO i 4WD LOCK. Pod haubom će se nalaziti isključivo dizel agregati. Bar zasada. Reč je o dizelašima 1,.6 dCi sa 130 KS i 320 Nm i 2.0 dCi sa 175 ks i 380 Nm. Mogu biti upareni sa manuelnim ili X-tronik automatskim menjačem.
Po rečima Milana Belina, direktora kompanije "Reno-Nisan Srbija", ovaj SUV u salone u Srbiji stiže početkom septembra, a cene će biti poznate već u julu.
LAcity
14.06.2017. 05:10
Ljudi moji kakav je ovo plastikaner. Sama plastika. I spolja i iznutra. Ostao sam zaprepascen koliko je plastican, a plastika u kabini na nivou Dacije Logan. Kakav X-trail, ovo je ulepsani Duster. Za ove pare moze da se kupi Honda CRV, Nisan Kaskaj, Skoda Kodiaq sa brdom opreme. Nisam skoro video da je neki auto toliko plastican kao Koleos. Ne shvatam odakle Renou idrja za toliku cenu
Komentari (1)