Nisan iks-trejl Zove u avanture

V. N.

11. 05. 2016. u 13:33

NOVI "nisan iks-trejl" je, za razliku od većine "modernih" SUV vozila i "krosovera", stvarno skrojen tako da sem asfalta, bez problema može da savlada i zahtevnije terene!

Нисан икс-трејл Зове у авантуре

Iako uglađen ovaj terenac vas naprosto mami da se otisnete u "avanturu" i osetite čari "ofroud" vožnje.

Novi "nisan iks-trejl" je kombinacija uglađenog urbanog dizajna i čvrstine koja odlikuje terenska vozila, pa je istovremeno i dinamičan i elegantan. Pri tome je ovaj automobil udoban poput limuzine, a visoka pozicija vozača omogućuje izuzetnu preglednost pa je i bez pomoći senzora i zadnje kamere, ovaj poprilično veliki terenac moguće vrlo lako parkirati i na preuskim ulicama Beograda.

I odmah da kažemo, ovo vozilo je, kako i dolikuje japanskim automobilima, krcato najsavremenijom tehnologijom.

Na testu "Novosti" imali smo model sa dizel-agregatom 1,6 DCi sa 130 KS, tiptronikom, automatskim menjačem, i to takozvanu "360 stepeni" verziju. Ova varijanta je lako prepoznatljiva po uzdužnim krovnim nosačima, aluminijumskim felnama od 19 inča...

Oznaka "360 stepeni" znači da vozač može, uz pomoć sistema kamera, da na velikom ekranu, vidi "pun krug" oko vozila, svih 360 stepeni, ali i panoramski prikaz. Pogled iz ptičje perspektive je nešto što će vam omogućiti da vozilo parkirate na mestu na kojem ne bi ni pomislili da uparkirate neki automobil i manjih dimenzija od "iks-trejla".

BROJKE * 5,3 litara je prosečna potrošnja
* 550-1.982 litara je zapremina prtljžnika
* 22.500 evra je cena
* 1.830 mm je visina
* 130 KS je snaga motora
 * 1.715 mm je visina
 * 4.640 mm je dužina

Kad smo već kod savremenih tehnologija da odmah pomenemo i "Nisan konekt" - novi sistem takozvane više povezanosti, koja omogućuje vozaču kontrolu audio-sistema, navigacije, telefoniranja uz korišćenje 7-inčnog ekrana veoma lako.

Ono što je veliki plus ovog vozila je i "sejfti šild", sistem zadužen za pomoć vozaču koji mu pomaže da uoči vozila koja dolaze iz mrtvog ugla, ali i da izbegne sudar! Automobil će vas sam, zvučnim i svetlosnim signalima, upozoriti da nenamerno napuštate kolovoznu traku, da vam vozilo dolazi iz mrtvog ugla, upozoriti na mogućnost frontalnog sudara. "Nisan h-trejl" čita i saobraćajne znakove, kontroliše kretanje šasije, omogućujući vam maksimalnu udobnu i bezbednu vožnju.

Motor 1,6 litarski dizelaš, dobro poznate "DCi" porodice, ima 130 veoma razigranih "konjića". Pri tome je potrošnja, u proseku, na našem testu bila oko pet litara na 100 pređenih kilometara, što je i niže od 5,3 litara koliko je fabrički deklarisana potrošnja.

I cenovno je "iks-trejl" sa obzirom na dizel motore i pakete opreme u ponudi veoma konkutrentan u svojoj kategoriji.

Početna cena (dizel-agregat modela sa pogonom na prednje točkove" je 25.200 evra.



Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (1)

rajko

11.05.2016. 14:39

ovo vozilo je napravljeno za amerikance,zato sto oni ne koriste mozak kada voze,pa sva ova pomagala su napravljena da ne moraju da misle,da se okrecu,da znaju ko je pored,ko iza ,ko ispred,dakle ludi koji sednu za volan i ne znaju gde su,a sto se tice voznje van puta,cista budalastina,ko je lud da unistava automobil po dzombama i kamenju.Iks-trejl ne zove u avanture,vec u jos vece zaglupljivanje,avanture vise ne postoje.