Stigao novi “auris”
30. 06. 2015. u 22:29
Tojota započela prodaju novog modela u Srbiji
Od ponedeljka je u "Tojotinoj" mreži ovlašćenih prodavaca u ponudi nova “tojota auris”, koja donosi značajna poboljšanja kroz ključne aspekate: dizajn, unutrašnji kvalitet, hibridni model, sigurnost i unapređenje pogonskih opcija.
Novi dizajn spoljašnjosti donosi redizajnirani prednji i zadnji kraj, pružajući “aurisu” otmeniji i elegantniji izgled. Izgled unutrašnjosti kabine je značajno unapređen kroz redizajn kontrolne table, premijum kvalitet svih površina i elemenata i novi 4,2-inčni TFT multiinformacioni ekran (dostupan od srednjeg nivoa opreme, a u hibridnom modelu kao serijska oprema).
Nova verzija “aurisa” dodatno je unapređena redizajnom ogibljenja i sistema upravljanja kako bi se poboljšali kvalitet vožnje, udobnost, upravljivost i angažovanje vozača. Takođe, dodatno je smanjen nivo buke, vibracija i zveckanja u kabini.
Sa dva oblika karoserije, hečbek i “turing sports”, uz izbor dizel, benzinskog i hibridnog pogona, kao i osveženim nivoima opreme - nova verzija “aurisa” dizajnirana je kako bi zadovoljila sve potrebe kupaca zahtevnog “C-segmenta”.
U ponudi na tržištu Srbije, zasad su svi poznati motori koji zadovoljavaju “evro 6” standard (1.3 VVT-i, 1.6 valvematik, 1.4 D-4D i 1.8 THS). Provereni 1,4 litarski D-4D turbo dizel je unapređen, nudeći najbolje emisije CO2 u klasi u kategoriji do 90 KS.

Sa lansiranjem novog “auris hibrida” u 2010. godini, “Tojota” je postala prvi i jedini proizvođač automobila u segmentu sa izborom tri različita pogona. Hibridni model trenutno odnosi više od 50 odsto prodaje “aurisa” na tržištu zapadne Evrope, s očekivanim porastom te brojke kroz sledećih nekoliko godina. Otkako je hibridna tehnologija dostupna u “aurisu”, prodato je više od 200.000 primeraka, čime je “auris” danas postao najprodavaniji hibrid u Evropi.

Početna cena za model 1.33 VVT-i “tera” je 13.490 evra, a za sve pakete opreme u kombinaciji sa 1.6 valvematik benzinskim motorom, u ponudi je finansiranje bez kamate na iznose do 7.000 evra.
BROJKE
200.000 “hibrida” je prodato
4,0 lit/100 km dizela je potrošnja
13.490 evra je početna cena

Dare
30.06.2015. 23:15
Nikada mi nece biti jasno zasto samo jednu sliku postavite
i sad bi mi trebalo da pojurimo i kupujemo odmah?? ili sta? ne razumem
Ruzan k'o lopov
Dizajn je sve samo ne otmen i elegantan...!
Довољно је рећи Тојота. Највећи произвођач аутомобила на свету и један од најпоузданијих аутомобила на свету
Komentari (5)