Kađar je kadar svuda stići...

P. Živković

23. 06. 2015. u 15:30

Regionalna promocija “reno kađara” održana je na veoma zahtevnim terenima Deliblatske peščare, ali i na poligonu koji je specijalno za ovu priliku, osmislila Gorska služba spasavanja Srbije

Кађар је кадар свуда стићи...

PRVI utisak je da je “reno kađar” novi adut francuskog giganta u C segmentu - krosovera, “kadar svuda stići i na strašnom mestu postojati”...

Regionalna promocija “reno kađara” održana je na veoma zahtevnim terenima Deliblatske peščare, ali i na poligonu koji je specijalno za ovu priliku, osmislila Gorska služba spasavanja Srbije.

Kađar” je sve prepreke sa lakoćom savladao...

Na prvu vožnju, grupa specijalizovanih novinara krenula je iz Erport sitija u Beogradu, preko Pančeva do Deliblatske peščare. Dovoljno da se isproba ponašanje vozila na asfaltnoj podlozi. Udobno, komforno, uz muziku sa devet “Bouz” zvučnika - vožnja kao u limuzini.

Drugi deo testa, “of-roud” vožnja po stazama Deliblatske peščare je oduševila sve. Adrenalin u potocima i “kađar” koji sa lakoćom diže oblake prašine iza sebe.

Poligon je samo potvrdio da su stručnjaci “Reno-Nisan” alijanse napravila krosover koji će obradovati vlasnike i zabrinuti konkurenciju u jednom od najbrže rastućih segmenata na tržištu.

Kađar” ima mogućnost pogona na dva i na sva četiri točka, ali i za one, manje zahtevne “avanturiste” sistem koji je prvi put predstavljen u “reno senik h modu” - “ekstended grip”.

Sve je potpuno automatizovano i jednostavno za upotrebu. Vaše je samo da pritiskate papučicu gasa, kočnicu i držite obruč upravljača - ukoliko se ne parkirate, jer onda ni to nije potrebno jer u tom slučaju “kađar” sam “mota volan”....

Podrazumeva se da “Reno” u “kađar” ugrađuje najsavremenije benzinske i dizel motore. Sem što su veoma štedljivi, ovi agregati su i veoma ekološki nastrojeni pa tako dobro poznati 1,5 DCi dizelaš sa 110 “konja” emituje svega 99 grama CO2 u atmosferu po pređenom kilometru! I troši 3,8 litara na 100 kilometara!

Prodaja “kađara” je u Srbiji, zvanično počela juče. Uz 500 evra “popusta” dobrodošlice, varijanta sa benzinskim motorom 1,2 TCe košta 17.090 evra.

Najjeftinija dizelska varijanta 1,5 DCi sa pogonom na prednje točkove košta 19.090 evra!

Naravno, sve je lakše uz “Reno” beskamatno finansiranje, a garancija na ovo vozilo je punih pet godina!


Pratite nas i putem iOS i android aplikacije