Test Novosti: astra GTC

V. N.

13. 08. 2013. u 11:48

Reporteri "Novosti" za volanom prelepog "Opelovog" aduta - "astre GTC". Pod haubom motor od 180 KS. Krivine "guta". Dizajn za čistu "desetku"

ATRAKTIVNA! Samo ova reč dovoljna je da na najbolji način opiše prelepo "čedo" nemačkog automobilskog giganta - "astru GTC". "Opel" je, kao nebrojeno puta dosad, u potpunosti uspeo da kreira auto koji je, već na prvi pogled, vozaču prirastao za "dušu i telo". I upravo ova "sportistkinja" zapala je za oko gotovo svakom ko ju je ugledao.

"OPEL astra GTC" je u pravom smislu reči "sportista u duši", ali je i prilikom "obične" vožnje zaslužila najviše ocene. Ova "mašina" odlična je za "krivudanje" gradskim ulicama i bulevarima, dok svoj maksimum pokazuje na otvorenom. Model na testu "Novosti" bio je opremljen 1,6-litarskom benzinskim turbo agregatom od 180 KS. Svoj "trk" od 0 do 100 "odrađuje" za 8,3 sekunde, maksimalna brzina je 220 kilometara na čas, dok je emisija CO2 168 g/km.

Specifikacije * Radna zapremina 1.598 cm3
* Broj ventila 16
* Obrtni moment 230 Nm
* Emisija CO2 168 g/km
* Cena "sport" paketa 21.500 evra

Ono što moćna "astra" krije ispod haube predstavlja zapravo motor koji je, pre svega, praktičan. U gradskim uslovima vožnje, beleži potrošnju od oko 10 litara (fabrički deklarisana potrošnja j 7,2 litra benzina na 100 kilometara). "Astra GTC" krivine "guta" bez većih problema, pa deluje kao da je "zalepljena" za asfalt. Uživanju u vožnji doprinosi i šestostepeni manuelni menjač.

SPOLjAŠNjI izgled ove "lepotice" možda je i najjači adut, pa "astra GTC" prosto pleni na svakoj krivini. Sjajne proporcije čine da linija ovog automobila predstavlja priču za sebe. Nemački dizajneri tako su spojili nespojivo - "mišićavost" i "nežnost" ovog automobila, pa slobodno možemo reći da karoserija predstavlja pravo umetničko delo. Uživanje se nastavlja ulaskom u kabinu, gde je izvanredan ambijent. Instrument-tabla, volan, sedišta, menjač, nasloni za ruke, moćan audio-sistem... vozača opuštaju dok "krstari" drumovima.

"OPEL astra GTC" u "sport" paketu košta 21.500 evra. Za ovaj iznos dobijaju se, pored ostalog, automatski dvozonski klima-uređaj, putni računar, komande na upravljaču, ambijentalno osvetljenje, senzori za kišu, uređaj za nivelisanje prednjih svetala, automatska duga svetla...

Dimenzije * Međ. razmak 2.695 mm
* Masa vozila 1.371 kg
* Zapr. prtljažnika 375 l

KOMFOR

UKUPAN kvalitet takozvane završne obrade nadmašuje sve dosad viđeno u "Opelovim" modelima.

Komforu dodatno doprinose sjajno postavljeni odeljci za odlaganje stvarčica i centralni, pomični naslon za ruke, ispod koga se takođe mogu odlagati sitnice.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije