Lavrov: Srbija i Rusija mogu još mnogo više

Branko VLAHOVIĆ

31. 10. 2011. u 19:00

Ministar spoljnih poslova Rusije govori ekskluzivno za "Novosti" o saradnji dve zemlje, odbrani Kosova, ulozi međunarodnih misija, novim investicijama

MOSKVA - OD STALNOG DOPISNIKA

BRANEĆI svoju teritoriju Srbi i dalje treba da se drže međunarodnog prava i Rezolucije 1244 SB UN u kojoj je jasno zapisano da je Kosovo i Metohija deo teritorije Srbije. To je, a treba i ubuduće da bude, ključni dokument za Srbe. Rusija će i dalje zadržati svoj stav o Kosovu i ne namerava da ga menja. Ni u budućnosti neće priznati samoproglašenu državu Kosovo. Odnosi Rusije i Srbije su zaista dobri, ali postoje još velike rezerve da se oni unaprede u više oblasti.

To su glavne poruke koje u ekskluzivnom intervjuu za ”Novosti” iznosi ruski ministar spoljnih poslova Sergej Lavrov.

* Na inicijativu Rusije članice SB su nedavno raspravljale o situaciji na severu Kosova. Može li se, uopšte, doći do zajedničke pozicije za rešenje kosovskog problema kad Amerika beskompromisno štiti samo albanske interese?

- U suštini vi pitate: može li da se napravi kompromisan rasplet u rešavanju kosovskog problema? Ne treba zaboraviti da je Rezolucija 1244 SB UN bila rezultat složenog kompromisa. Rusija je insistirala na tome da u rezoluciji budu potvrđene norme međunarodnog prava i realnost koja se dogodila. Rusija je insistirala na teritorijalnoj celovitosti Srbije i neophodnosti da se sporna pitanja rešavaju putem dijaloga i dogovora strana, u skladu sa principima OEBS, pre svega sa Helsinškim završnim aktom. Pri tom smo polazili od toga da će Rusija podržavati sve aktivnosti koje je Beograd nameravao da učini u okvirima političkog rešenja problema na osnovu Rezolucije 1244. Kao i do sada čvrsto se držimo takve pozicije, nastale stremljenjem da doprinesemo jačanju dugoročne stabilnosti u balkanskom regionu. Upravo rukovodeći se takvim pristupom mi smo podržali proces dijaloga između Beograda i Prištine. Pažljivo pratimo njegov tok. Ocenjujemo da je dijalog nedavno bio prekinut zbog destabilizacije situacije na administrativnoj liniji između Kosova i ostalog dela Srbije.

MEDVEDEV NE MENjA MINISTRA KOJI JE VEOMA POPULARAN

Iako je sadašnji ruski predsednik Dmitrij Medvedev i najverovatnije posle izbora 2012. novi premijer, najavio da će podmladiti vladu, moskovski analitičari procenjuju da će Sergej Lavrov i dalje ostati na mestu ministra spoljnih poslova. Formalno je ministar spoljnih poslova član vlade, ali po ruskom ustavu predsednik države je zadužen za vođenje spoljne politike.Tako Sergej Lavrov ima dva šefa - predsednika države i premijera. Prognozu da će i posle 2012. Lavrov ostati ministar analitičari temelje na osnovu njegovog dobrog rada i visoke popularnosti u narodu. Prema istraživanjima, on je jedan od deset najpopularnijih ruskih političara.

* Rusija je i ranije upozoravala na opasnosti od jednostranih poteza Prištine...

- Mi smo mnogo puta i na različitim nivoima izjavljivali o opasnosti jednostranih aktivnosti, čiji je cilj da stave pod kontrolu Prištine administrativnu liniju sa Srbijom. Govorili smo da je neophodno da se poštuje statusna neutralnost međunarodnih snaga prisutnih u pokrajini - Snaga za Kosovo i Misije EU u oblasti vladavine zakona. O tome se govorilo i na poslednjem zasedanju SB UN o Kosovu. Nažalost, naša upozorenja nisu poslušali. To je i stvorilo eksplozivnu situaciju u regionu. U tim uslovima posebno je važno ne samo sačuvati ulogu UN i njenog SB u pregovaračkom procesu, već i aktivizirati delatnost Misije UN na Kosovu, koja je u skladu sa Rezolucijom 1244 dužna da u punoj meri ispuni svoju funkciju u regulisanju kosovskog problema.

* Hoće li ruske i srpske diplomate i dalje koordinirano voditi aktivnosti oko Kosova?

- Kosovska problematika zauzima prioritetno mesto na dnevnom redu mojih kontakata sa spoljnopolitičkim rukovodstvom Srbije. Konkretno, za vreme 66. zasedanja Generalne skupštine UN u Njujorku sreo sam se sa ministrom spoljnih poslova Srbije Vukom Jeremićem. U razgovoru sa srpskim kolegama uvek podvlačimo našu doslednost u podršci Srbiji u kosovskom procesu. Regularno postavljamo pitanje o neophodnosti da se poštuje Rezolucija 1244 sa drugim našim partnerima, uključujući i dijalog u okviru Saveta Rusija-NATO, a takođe u razgovorima sa SAD i EU.

* Srbi koji žive na KiM izgubili su poverenje u zapadne zemlje i dosta nade polažu u Rusiju. Kakvu podršku Srbi mogu da očekuju od Rusije?

- Što se tiče rešavanja problema u ovoj srpskoj pokrajini Rusija nije izmenila svoju poziciju. Normalizacija se mora sprovoditi u strogom skladu sa Rezolucijom 1244. Pokušaji da se zaobiđe ta rezolucija su grubo kršenje međunarodnog prava i vode destabilizaciji situacije na Balkanu. Kao što je poznato, mi ne priznajemo samoproglašenu nezavisnost takozvane republike Kosovo. Pricipi međunarodnog prava i ubuduće će biti u osnovi stavova i pravca Rusije kako da se reguliše kosovski problem.

* Kako ocenjujete perspektivu istrage o trgovini ljudskim organima na Kosovu?

- Teško je očekivati pomirenje na Kosovu i normalizaciju u balkanskom regionu bez marljive i nepristrasne istrage vezane sa nezakonitu trgovinu ljudskim organima na Kosovu. Moraju se kazniti krivci bez obzira na to kako visoke položaje oni zauzimali. Rusija je bez kolebanja podržala predlog Srbije da Savet bezbednosti formira specijalni međunarodni mehanizam istrage. Nameravamo da i ubuduće podržavamo razvoj odgovarajućih inicijativa, i pažljivo ćemo pratiti da se pravovremeno i bezuslovno realizuju prihvaćena rešenja.

SPORT MU POMAŽE

Sergej Lavrov ima 62 godine, ali zahvaljujući tome što se bavi sportom, izgleda mlađi i odlično podnosi brojna putovanja i intenzivnu diplomatsku aktivnost. On je karijerni diplomata, završio je 1972. Moskovski državni institut međunarodnih odnosa. Govori engleski, francuski i singalski. Prvi posao mu je bio u Sri Lanki. Kasnije je mnogo godina proveo u predstavništvu SSSR-a pri UN. Od 1992. do 1994. bio je zamenik ministra spoljnih poslova Rusije, a od 1994. do 2004. stalni predstavnik Rusije u Savetu bezbednosti OUN. Od marta 2004. je ministar spoljnih poslova. Oženjen je, ima odraslu ćerku. Od sportova voli i igra fudbal, a leti splavari ili vozi kanu na sibirskim rekama.

* Beogradski listovi su već objavili da je tekst Dogovora o strateškom partnerstvu Rusije i Srbije gotov. Hoće li on biti sličan dogovorima sa drugim zemljama, ili će u nečemu, ipak, biti specifičan?

- Naša saradnja sa svakom državom ima svojih spacifičnosti koje se, što je razumljivo, odražavaju u dogovorima koje potpisujemo. Rusko-srpski odnosi su na visokom nivou. Težimo tome da naše partnerstvo odgovara savremenoj realnosti, da se gradi na međusobnom poverenju, razumevanju i poštovanju interesa naroda obe zemlje i međusobnoj podršci kako ono ne bi bilo podvrgnuto trenutnoj političkoj konujnkturi. Polazimo od toga da su rukovodstva naših država čvrsto raspoložena da razvijaju saradnju upravo na takvim principima. Pravna forma kojom ta dobra saradnja treba da se učvrsti je drugostepeno pitanje.

* Rukovodstva Rusije i Srbije visoko ocenjuju političke odnose naših dveju zemalja. U čemu, po vašem mišljenju, Rusija i Srbija mogu još da poboljšaju odnose?

- Zaista, Rusija i Srbija su bile i jesu, a uveren sam da će tako biti uvek, države bliske jedna drugoj. Narode naših zemalja vežu mnogovekovne istorijske, kulturne i duhovne veze. To je čvrsta osnova za građenje i stalni rast obostranih odnosa. Što se tiče sadašnjeg stanja, visoke ocene se mogu dati ne samo političkom dijalogu, nego i našoj ekonomskoj i humanitarnoj zajedničkoj aktivnosti. Već se realizuje niz velikih zajedničkih projekata u oblasti energetike, aktivno se širi investicijska saradnja, postoje dobri planovi međusobne saradnje u transportu i infrastrukturi, poljoprivredi, a raste i međusobna trgovinska razmena.

* Vi smatrate da su između naše dve zemlje moguće i nove forme kooperacije?

- Ako se pažljivo analizira taj, nemali potencijal koji postoji u rusko-srpskim odnosima, može se zaključiti da čak i sadašnji dosta visok nivo saradnje odgovara potrebama i mogućnostima dveju zemalja. Postoje rezerve za usavršavanja, traženja novih formi kooperacije. Ekonomski aspekti naše razmene bili su duboko proanalizirani na nedavno održanom redovnom zasedanju međuvladinog komiteta za trgovinu, ekonomsku i naučnotehničku saradnju u Beogradu. Posebno bih hteo da izdvojim projekt stvaranja zajedničkog regionalnog centra za vanrednu humanitarnu pomoć u Nišu. Ta inicijativa je, zapravo, otvorena i njoj mogu da se pridruže i druge zemlje regiona.

* Rukovodstvo Rumunije se dogovorilo sa Vašingtonom o ”gostoprimstvu” za elemente Protivraketne odbrane, što je u Srbiji izazvalo zabrinutost.

- Prisiljen sam, nažalost, da konstatujem da je potpisivanje dogovora između Vašingtona i Bukurešta o razmeštanju u Rumuniji baze raketa-presretača globalnog američkog sistema PRO - samo jedna karika iz lanca događaja poslednja dva meseca, koji potvrđuju nameru SAD da ubrza realizaciju svojih protivraketnih planova, bez obzira na zabrinutost Rusije, a što smo mi mnogo puta obrazložili. Analogne dogovore o razmeštanju komponenata i infrastrukture PRO Amerikanci su takođe postigli sa Turskom, Poljskom, Španijom. Pritom, po svemu sudeći, to nije konačan spisak zemalja. Sve se to događa kad je dijalog Rusije sa Vašingtonom i severnoatlantskom alijansom o, za nas, principijelnim pitanjima ušao u ćorsokak. Za nas su principijelna pitanja da se daju garancije u pravnoj obavezujućoj formi da američki i NATO PRO nije uperen protiv ruskih snaga odvraćanja. Mi tražimo da se napravi precizan kriterijum iz kojeg se vidi da njihov PRO nije usmeren protiv nas.

* Kakav će biti odgovor Rusije ako dogovora ne bude?

- Spremni smo da produžimo protivraketni dijalog i sa SAD i sa NATO. Ali, ipak, ako naši partneri budu i ubuduće ignorisali našu poziciju mi ćemo morati drugim metodama da štitimo vlastite interese u oblasti bezbednosti. Možda će za to biti potrebne konkretne, hteo bih da podvučem, iznuđene mere, tj. odgovor vojno-tehničkog karaktera. Reći ću otvoreno: takav razvoj događaja mi ne bismo želeli.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (135)

trokur

31.10.2011. 19:21

Rusija ce kao i uvijek bratski pomagati(1945 vojnici su ruski silovali i srpske krave a neznam zaista kad su nesto pomogli.Putin i njegovi puleni su zajedno bogatiji od cijele Srbije) i koji je njihov interes da pomognu drzavi i narodu kojima ce trebati decenije da iskupe svoje grijehove.)Kakvu politiku vodite i Pasaluk vam je veliki ne mrzim vas ali se konacno spustite na zemlju nebeski narode ).

bokac

31.10.2011. 19:21

Kako to dokazati Čanku i njemu sličnim, koji od američke "demokratije" mrze sve ostale koji ne misle tako... nadam se ubrzo novoj vlasti koja će to promeniti i koji će konačno da stabilizuje ekonomiju koju su srušili ovi sadašnji po nalogu, naravno, Amerike...

MatijaBG

31.10.2011. 21:04

@bokac - Ma sta kazes,Rusi ce da nam obogate ekonomiju,ima da grade i kupuju...onako na finjaka da maznjavaju kao NIS?:))Bice tebi kad dodje nova vlast raspisan najpre referendum u Vojvodini,pa polako ne zuri......mozda ces plakati za Tadicem i ovom vlascu:))

sl

31.10.2011. 22:24

@bokac - da a Ameri su dali bogatstvo za zelezaru u Smederevu, a znamo i sta je bilo sa duvanskom industrijom u Nisu, prvo su je bombardovali jer je to bilo u interesu americkih prizvodjaca cigareta

gorski

01.11.2011. 09:54

@bokac - Da, ali su nas oni "demokratski bombardovali", a to znatno menja sliku? Ne mogu tamo neki Srbi, i to još iz Srbije da pogledaju Albance u Srbiji popreko, i ako im de penju na glavu! To nije "demokratski" a pošto demokratija nema cenu, nisu žalili hiljade tona bombi i raketa, da nas privedu demokratiji na potpuno demokratski način!

Marko

31.10.2011. 19:28

Ej, penzioner?! Ili akcija ili prestani da blebeces kao i svi ostali!Zivela Srbija! Zivela RUSIJA!

trokur

31.10.2011. 19:29

Ja vam se mogu prijaviti i pod drugim imenom i pisati vam bajke ,ali posto je vas daje najveci doprinos sopstvenom propadanju okrenite se 21 vijeku i ne vracajte se vise na 14

Miro Markovic

31.10.2011. 19:29

Sve je ovo lepo sto g-dn Lavrov prica. Medjutim, ko ce da natera naseg predsednika i njegovu 'kvinslisku vladu' da se drze Rezolucije 1244. Ocigledno, njima diktira zapad, jer su na njegovim krilima dosli na vlast pa posle 'demokratski obmanuli' narod. Sva sreca da izbori dolaze uskoro, pa ce narod da se njih na lep 'demokratski nacin' da se ratosilja. Dosta je bilo lazi i jos laznijih obecanja!

trokur

31.10.2011. 19:35

Draga demokratska SrbijoVec sjutra Rusija uzima lukove i strijele i angazovace sve kozake da sodju na Kosovo i spase tvoju danasnjicu

LATIF

31.10.2011. 19:37

RUSIJA I SRBIJA DVE DRZAVE KOJE SE POMOGNU MEDJUSOBNO!!Srbija sada ima oko 800.000 duse koje se hrane na narodnim kuhinjama koje Crveni Krst brina za tu hranu.Rusija ima najveci krimi tajkune u svetu,i vise od 150.000.000 gladnih dusa.KO KOME DA POMOGNE???

trokur

31.10.2011. 19:41

Stvarno se vidi koliko narod Srbije vidi Ruski bratski rezim u zelji za pomoc pa nemogu da Vam se procitaju svi komentari.Sta sam vamzgrjesio pa ne objavljujete moje komentare ma ja sam vam iskreni prijatelj koji vidi 100 godina unaprijed

MatijaBG

31.10.2011. 21:34

@DSS - Zivela demokratska ,evropska,nezavisna drzava Srbija!!!!Bas me briga za Rusiju,Ameriku i sve ostale!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Činić Čedomir

31.10.2011. 19:43

kakva je situacija danas za sada to moze samo Rusija a Srbija priprema novi drzavni tim da izadje u susret i saradjuje na ocuvanju demokratskih vrednosi porodica ljubitelja mira

Ivica Iwian

31.10.2011. 19:48

Lepo bi to bilo da nasa vlast ne radi za interese zapada!Ali u svakom slucaju zapad ima svoju rezervu! Steta da nemam za koga da glasam! :(Od 7 miliona Srba najpametniji Tadic, Kostunica, Nikolic....To ne mogu da verujem! Potreban nam je novi poredak!!!!Dajem svoj glas Lavrovu!

Shvatite konačno

31.10.2011. 20:49

Bataliti evrointegracije (11 godina nas uvode u EU i nisu nas uveli, a hoće da nam uzmu Kosovo) i udružiti se sa braćom rusima koji brane interese srba, i pravo Srbije na Kosovo.

kurrizi

01.11.2011. 07:38

@Shvatite konačno - "hoce da nam uzmu Kosovo" ha ha ha kakfa glupost, pa Kosovo vec 12 godina ne pripada vise Srbiji. Kako ludi sanjaju u Srbiji za nesto sto ne postoji vise,uh zaboravio da ce vam Kosovo vratiti srbiji Rusi, malo morgen bi rekli nemci. Sanjaranje nista nekosta, i ja sanjam kako jednoga dana i Nis ce pripadati Kosovi, kesera vidjet cemo.

Miroslav

31.10.2011. 22:42

@Ivan - Danas, ko ne zna engleski jezik ,smatra se nepismenim! Samo zalim sto nisam ucio ruski, valjda cu poceti uskoro.Pametan covek hoce sve da nauci, a glup se samozavarava i bezi od znanja.

khm

31.10.2011. 23:41

@Ivan - danas svaki seljak zna da trućka engleski. Ja sam ga učio vrlo aktivno i nikada mi u životu ni za šta pametno nije služio, voleo bih da bolje znam nemački jezik, na primer, a o ruskom da ne pričamo..

Miloš

01.11.2011. 00:32

@Ivan - Da! Slažem se! Takodjer treba se zabraniti fizika i hemija, i sve ostale lažne nauke, i samo da učimo teologije. Žašto nas hoćete vraćati nazad? Kako je bolje znati Ruski od Engleski? Osim ako nije to neka osobna želja. A ti khm, kad nisi koristio Engleski, znači da još dosad nisi radio neko dobar posao. Ljubomora je ružna stvar.

Kaodaje Vazno

01.11.2011. 01:36

@Ivan - Engleski ce vjerovatno imati znacaja jos neko vrijeme (mozda i deset narednih godina). Ne treba ga zabraniti, ali treba povecati prisustvo kineskog i ruskog u nasim skolama. Francuski je slijepa ulica. Njemacki treba da ostane.

Bata Dosen

01.11.2011. 04:45

@Ivan - Miroslave , eto po tebi ja sam nepismen a i nije mi ni zao sto ne govorim taj jezik . Al zato Miroslave prodjo ceo SVET i jos odam po njemu i odacu ako Bog da , I sve to nepismen . Samo me nasmejavas sa takvim razmisljanjem , jer Inke i Maje kazu ako si dobar covek ni jezik ti ne treba .

glogov kolac u Nato pakt

31.10.2011. 21:21

Pitajte Lavrovazasto Rusi nece da izgrade svoje vojne baze u Srbiji,antiraketne i protivavionske,a dajemo im besplatno zemlju na koriscenje?Zasto su se povukli sa Kosova?,zasto se ponovo ne vrate na Kosovo.Dok rese da se vrate,ponovice im se oktobarska revolucija iz 1917....

Бранко

01.11.2011. 07:16

@glogov kolac u Nato pakt - Zato sto im to niko ozbiljno i ne nudi. O tome govorimo samo kada zagusti i kada nas biju, a cim to prodje mi se ljubimo sa amerikancima i hocemo u NATO (mislim na nase rukovodstvo). Oni ne zele da ispadnu budale.

Lami Memaj

01.11.2011. 01:39

@dan osman - usta kaze sta god hoce so se tice rusije teritor je veliko al mala je sa populaciju japan ga je napadao kada god hteo rusiju nemojte da se nadate u rusiju

Jovan

01.11.2011. 10:23

@dan osman - Vidim Memaj kako su Rusi "slabašni", "vratili" Japanu Kurilska ostrva.

MiRo_LDP

31.10.2011. 21:54

Šta Srbi mogu da očekuju od Rusije ? Prevedeno na srpski: jedno veliko ništa. Guraće nas i dalje u konflikte sa susedima. Investicije će i dalje obećavati. Pomoć ćemo i dalje uzalud čekati. Ucenjivaće nas da ne uđemo u EU sa pričom o "zajedničkom slobodno tržištu". Ucenjivaće nas na našem stremljenju da uđemo u NATO sa pretnjama da će uperiti rakete u nas (jedino će ovo ostvariti). Zato sa Rusima budimo prijatelji. Sa Zapadom budimo parteri. A uzdajmo se u se...

Mihailo Krunić

31.10.2011. 22:37

@MiRo_LDP - Prijateljstvo se ne traži preko interesa, jer to i nije prijateljstvo. Prijatelj ti je onaj koji ti ne čini ništa da ti bude gore, i ako bi to mogao da učini. Izgleda da si zakasnio, a možda i nemaš mogućnosti da obiđeš svet, jer tek tada bi mogao da daje sud o nekome. Prijatelj nije daleko ma gde da se nalazi, a neprijatelj je uvek blizak, pa bio vrlo, vrlo daleko. Mihailo

Ivan

01.11.2011. 00:24

@MiRo_LDP - Mihailo, ni sam ne znaš šta pričaš, metafora ti ne radi. Nismo mi osobni prijatelji as Rusima, ove su neovisne nacije, i to nacije sa interese. Očito je da Rusi samo pričaju, mi smo njima samo jedna jadna kolonija ili član njihova sfera interesa.Šta su oni realno uradili (ne rekli) za nas? To mi odgovori.Krv nije voda, ali krv ništa ne znači kada ne samo lagaju.

Atanasije

01.11.2011. 00:44

@MiRo_LDP - Moram priznati, koliko god se trudim ne mogu da shvatim misli, ukoliko se ovakav haos u umu uopste moze tako nazvati, ovog od magle i pomracenja obuhvacenog polit-strucnjaka (nekada su bili polit-komesari). Pogotovo mi nisu jasne neke reci koje upotrebljava. Nemam pojma sta su to "parteri", a kako biti nesto ne znajuci uopste sta je to? Ali kod ovakvih i pogotovo u Srbiji je sve moguce.

Raseljeno Lice

01.11.2011. 01:34

@MiRo_LDP - Uzdajmo se u se - to se slazem, tako je uvijek i bilo najpametnije. Sto se partnerstva sa zapadom tice i tu se slazem. Ali, to partnerstvo se nije dogodilo - zapad nas ugnjetava i unistava, cine to i ekonomski i fizicki (bombardovanje, postavljanje baze na Kosovu, potpuno podrska Albanskoj strani, a protiv drzave Srbije). Sto se prijateljstva s Rusima tice - ne slazem se. Staljin je jedan par opanaka, ali bez njihove pomoci u Prvom svjetskom ratu ko zna sta bi od nas bilo. Te se ne zaboravlja!

Bata Dosen

01.11.2011. 04:34

@MiRo_LDP - Mihailo , prevedimu to malo jednostavnije on kaze da je LDP i njima treba kade da to razjasne . Zemunci su ih kupovali za Nemacke Marke i oni znaju za samo takvo prijateljstvo .

Бранко

01.11.2011. 07:13

@MiRo_LDP - Sramota me je sto sam srbin kada citam Vas komentar. Sa rusima treba biti srbin zato sto smo pravljeni od istog testa, zato nas zapad i mrzi, oni su bombardijuci nas pokazivali kako mrze ruse, i nas zajedno, samo njih ne mogu da bombarduju, inace samo i misle kako bi da komadaju njihova bogatstva. Zapad, a posebno amerika i nemacka nas mrze jer smo slobodoljubivi, oni bi da nas nema ovakvih kakvi smo, da nam izmene dusu, a rusi to ne zele, zato i traba da smo sa njima prijatelji.

Бранко

01.11.2011. 07:27

@MiRo_LDP - MiRo_LDP kako te nije sramota? Sa kime su nas to posvadjli rusi i gurnuli u konflikt. Jesu li nas rusi bombardovali ili NATO na celu sa amerikom? Kaku su nam to pomoc obecali rtusi pa nas slagali. A kakvu su nam pomoc poslali amerikanci osim uranovih bombi. Kada su se rusi izjasnili da su protiv naseg ulaska u EU? Ako odemo u NATO, znaci da smo smradovi, a ako sa nase zemlje budu ugrozavali Rusiju (a to hoce da unistimo jedni druge) onda Rusija ima pravo da nas sravni sa zemljom i treba.

Amerikanac

31.10.2011. 22:28

Kazu "Rukovodstvo Rumunije se dogovorilo sa Vašingtonom o ”gostoprimstvu” za elemente Protivraketne odbrane, što je u Srbiji izazvalo zabrinutost. "A jedva cekam da se ovo desi tako da mogu ici da radim tu u Rumuniji na Aegis Ashore sistemu. Bici mnogo blizi kuci. A Srbija ne treba da se brine ovih stvari sto su u Rumuniji, hhahaha to je tu sto se tice Irana i Sirije a ne Srbije.

boban

01.11.2011. 08:28

@Jaroslav Streltsov - Zivela Srbija i zivela Rusija ! Mi smo bratski narod i nemoze nam ni ova "demokratska " vlast nista.Pozdrav Jaroslave !

2fast

01.11.2011. 08:48

@Jaroslav Streltsov - E to je bitno. Da mi podrzavamo Ruse. tako smo "podrzavali" i sadama i Gadafija. Znamo kako su skoncali.

sPRINT

01.11.2011. 10:00

@Jaroslav Streltsov - Vidi ovoga Jaroslava. On ce da vam povrati i Kosovo. Izgleda da on smatra sebe svomocnim. Koko misli on, isto misli i Medvedev, Putin itd.!!!! A ovo koji mu daju plusve skoro u transu. Ovaj covek sigurno je bio pod uticajom neke Vodke , sa losim kvalitetom. I S indikat je isti.

Jaroslav Streltsov

01.11.2011. 10:42

@Jaroslav Streltsov - Lazas si! Ne pijem ja alkohol nikad! Isto kao su i mnogi Rusi. Volim Srbiju! I mislim sta volim nju vise od tebe! Pozdrav iz Moskve za svih rodoljubivih srpskih prijatelja!

Olga_rus

01.11.2011. 13:14

@Jaroslav Streltsov - Ярослав, мислим као и ти. Поздрав, Нижний Новгород.

sPrint

01.11.2011. 15:22

@Jaroslav Streltsov - Radoljubivi srpski prijatelji iz Moskve!!!! Mozda ih ima. Ali sta je uradjeno sa Cecenijom ??? Ratovi, ubistva civila, razoranja , silovanja itd. Onda polozaj opozicionara , novinara koji ne idu po meraku vlasti njehova likvidcija ,.Politkovskaja. Dali si se ogradio neki puta od toga. Pitamte " radoljube " Jaroslav Streltsov iz Srbije ???

gorski

01.11.2011. 20:10

@Jaroslav Streltsov - Jedino ste vi Rusi kroz istoriju bili spremni da živote dajete u Srbiji i za Srbiju. Takvu pomoć od zapada nikada dobili nismo! Jesu nam pomagali, da za njih mi ratujemo i da nas bombarduju iz humanitarnih razloga. Zato će vas većina Srba uvek poštovati i biće nam čast da budemo prijatelji. Slučajno poznajem nekoliko Rusa koji su istinski prijatelji nama Srbima. Nasa sudbina se prepliće i povezuje nas. Zdravo Rusi!

Jaroslav Streltsov

01.11.2011. 20:16

@Jaroslav Streltsov - Pozdrav Olga! Bas me drago sta nisam jedan u Rusiji da citam ovaj sajt! Pozdrav za Niznij Novgorod!

Olga_rus

01.11.2011. 20:27

@Jaroslav Streltsov - Хвала, Gorski! Драго ми jе! Руси и Срби су добри приjателjи!

gorski

31.10.2011. 23:40

Na istoku zora sviće i rađa se novi dan! Na zapadu Sunce zađe i pada nam opet mrak! Takav nam je i politički život. Sve je ciklično i sve se menja, tako i "zapadni mrak" odlazi, Sunce će ga sa istoka rasterati! Naravno da i mi moramo na sunce izaći, ako hoćemo da nas ogreje. Sa zapadom je drugarčije. Ovi koji za njih rade, a ima ih i ovde, uopšte ne moraju ulaziti u mrak. Njihovi "zakleti prijatelji" će ih u mrak uterati, valjda je Sunce, pa još istočno, opasno?!

Qshke

01.11.2011. 07:14

@gorski - > valjda je Sunce, pa još istočno, opasno?!gorski, da li si mozda procitao knjigu "Rekvijum za istok" i ako jesi sta mislis o njoj? Pozdraf.

Dejan

01.11.2011. 10:14

@gorski - Šta reći za Rusa Makina, autora Rekvijema za istok, a koji živi u Francuskoj???

nesta ne stima

01.11.2011. 00:03

"Srbija i Rusija mogu još mnogo više"Tacno !! Mogla bi Rusija da se konacno udostoji i reaguje na poternice drzave Srbije, a za Mirom, Markom i Bogoljubom. Umesto toga ona im daje politicke azile. A ovamo Rusija u 'prijateljskim odnosima sa Srbijom ??

G.R.

01.11.2011. 00:49

@nesta ne stima - Blago vama sto vam je samo to vazno.Za stimanje imate nove vlastodrsce, malo gore od vasih navedenih, pa uzivajte.

rajko

01.11.2011. 02:04

@nesta ne stima - A sta si se ti okomio na Milosevice,popusti malo zar ti nije dosta hapsenja i zatvaranja srba.Probudi se covece nemoj lupati,drzi se jedne osnove da za tebe nemoze biti prijatelja u svetu osim SRBINA ma kakav god bio.Samo tako mozemo opstati,jer je dotle doslo.

Бранко

01.11.2011. 07:04

@nesta ne stima - Rusi ispravno rade. Kada se je formirao SSSR, kralj Aleksandar je primio 40000 rusa i dao im gostoprimstvo, mada bi u to vreme SSSR velikom delu sudio (po nasem misljenju nepravedno). Kralj je imao razloga da tako uradi i uradio je pravilno. Od tada mi jedni drugima nikada nismo isporucivali ni mi njima njihove gradjane koje oni progone, ni oni nama nase. Bili bismo glupi kada bi to pitanje proglasili glavnim. Biti prijatelj ne znaci po svim pitanjima se slagati sa prijateljem.

2fast

01.11.2011. 08:46

@nesta ne stima - Pa to se ne racuna. Ipak su oni "braca", sto su pokazali kada nas je NATO bombardovao 1999, pa u vreme sankcija 90-tih, pa su prvi zauzeli pristinski aerodrom pa ga predali Britancima i Amerikancima. Rusi se bore sa zapadom do zadnje kapi srpske krvi.

Bojan

01.11.2011. 09:11

@nesta ne stima - Tipičan srpski komentar u stilu : "Da komšiji crkne krava". Pa gospodine, možda bi trebali malo gledati neke više ciljeve od revanšizma. Ne kažem da zločinci treba da izbjegnu pravdu, ali, nije li to ipak beskonačno manje bitno od napretka Srbije?

Stoja

01.11.2011. 09:24

@nesta ne stima - ...te "poternice" nisu poternice "drzave Srbije" vec nazovi pravda Anglo-Saksonske kolonijalne uprave koja se lazno predstavlja kao Srbija ... Srbske poternice imaju biti raspisane za marionetskim politicarima trenutno na vlasti i za svim njihovim medijskim i ostalim spijunima kao i za njihovim Anglo-Sakskonskim nalogodavcima - kada bude trenutak za to !

Nemanja'78

01.11.2011. 15:05

@nesta ne stima - Da nisu se umešali ratom, samo zaboravljaš da je tada na čelu Rusije bio čovek po imenu Boris Jeljcin, nešto slično kao i ovaj "naš" Boris, klasična štetočina. Njihov Boris je bio Gruzijac a Rusija je malo posle vladavine tog izdajnika ratovala sa Gruzijom i praktično je pregazila za 2 dana. Kako neko očekuje da mu pomong e rusija na čeu koje je izdajnik i neprijatelj i samog ruskog naroda???

maki57

01.11.2011. 01:23

Moze li mi neko odgovoriti na pitanje,kad je to Rusija u istoriji pomogla Srbiji,molim pomozite mi,ja nemem nikakve spoznaje o tome.

Dejan

01.11.2011. 10:09

@maki57 - Pošto nemaš spoznaje definitivno nisi iz Srbije. Ne znam susjed što te to toliko zanima. Ipak ukratko susjed da ti odgovorim. Da nam Rusija nije pomagala Srbija bi odavno bila rasparčana.

maki57

01.11.2011. 01:45

Gospodine Lavrov..Odite u Ceceniju drzite govore,rezite i opet rezite,,osobina besnih pasa.Okanite se propagande,laganja prevara ,kojima je obilezena nasa istorija.Gospodine Lavrov idi kuci,ne lazi srbski narod,svaki put u istoriji,kad god ste nam nesto obecali uvek ste nas prevarili.Ili se mozda varam,ako je tako molim vas da osvezite moje poznavanje istorije

krstivoje

01.11.2011. 02:28

Srbija i rusija nisu ni poceli da privredno saradjuju i to je najveca tragedija za op;jackani i besposleni narod.Ovde su 11-godina talibani na vlasti koji su ogrezli u pljacki sobstvenog naroda i oni nikada nece moci da razmisljaju o industrijalizaciji jer o tome neznaju nista.Sreca za unesreceni narod je da ubrzo idu izbori a kad dodju na vlast ljudi sa znanjem oni ce za 5-godina dostici izvoz u rusiju od 1-milijarde eura mesecno.

MOGU I MORAJU VISE

01.11.2011. 04:00

Ali politicki establisment na vlasti a i dobar deo opozicije je finansiran od USA, MMF i EU. Domaca privreda je privatizovana, pokradena i unistena bez ikakve mogucnosti da finasira politicare od/iz poreza. Kao i svuda u svetu ako hoces da ti gazda plati moras uraditi ono sto se od tebe ocekuje. A ocekuje se potpuno unistenje Srbije - definitvno ne neko udruzenje sa Rusima pa ne daj Boze uskrsnuce velike i snazne Srbije u buducnosti. Drze nas za shiju ko zaklanog petla i cekaju da ispustimo dusu

Bata Dosen

01.11.2011. 04:50

Gospodine Lavrov , ovu vasu zadnju recenicu u inetvju bi trebalo dobro da procitaju nasi Politicari i da je dobro razumeju .

kurrizi

01.11.2011. 07:30

Dok je gospodina Lavrova i Rusije crni oblak nad Srbijom nece se skinuti. Nemam reci za ambasadora Konuzina koji se ponasa u Srbiji kao da je u Rusiji kao da ne postoji Srbija. . Iksputa je dokazano da Rusija radi protiv interesa Srbije a za svoj racun, zemla potstrekivaca srba koji trebaju da odgovaraju pravdi u Srbiji. Samo mentalno poremeceni srbi sfe to nemogu da uvide. Od siromaha fajde nema. Sto dalje od Rusije da se ne zarazite od njih.

Srb

01.11.2011. 08:36

Samo bla, bla od rusa. I ja bih voleo da je Rusija partner i prijatelj, ali oni samo hladno gldaju na svoje interese. Neznam ni jedan problemcic koji je uz rusku pomoc resen. Nazalost rusima neznaci nista ni vera ni nada srpskog naroda.

Sale

01.11.2011. 11:27

@Srb - A mi satro gledamo nesto mimo svog interesa??? Hteli bi neki Srpcici da za njih ginu Rusi dok oni piju kaficu. A onda kada ih odbrane, da im kazu bye-bye i potrce za onima sto su ih do juce ubijali. Zarad nase svetle EU buducnosti i leba bez motike. Ne ide to tako. Nisu ni Rusi sisali vesla.

gaucho

01.11.2011. 08:57

sta to mogu jos vise srbija i rusija da nam rusi maznu jos nesto. ma batalite ruse oni nikad nisu bili uz nas od osmanlija pa do dana danasnjeg.uvek su obecavali pomoc a nikad nisu konkretno pomogli.jedino su nam pomogli francuzi u 1.svetskom ratu.i to je to .oni su sila i samo brane svoje interese.bas njih briga za nas.

Stefan

01.11.2011. 09:05

Kada su nasi politicari dosli 2009 da pozajmljuju pare od Rusije, Rusi su ih pitali: na sta cete potrositi novac? Imate li projekat? Kako mislite da vratite dug? Ni na jedano pitanje nisu dobili odgovor.Tek kasnije je nadve natri,napravljen plan oko izgradnje puteva.To govori samo o toma da mi i dalje pocenujemo Rusiju, a pri tome zelimo da zivimo od stare slave.U Moskvi nema kulturnog centra Srbije, skole za Srbsku decu, Srbskog TV kanala...idt. Ovo je formula sirenje saradnje + vojna baza

Krstić

01.11.2011. 10:38

@Stefan - Postojalo je istureno odeljenje osnovne škole Branko Radičević u Moskvi, ali je sadašnja srpska vlast zatvorila.

Mia

01.11.2011. 09:11

Naravno da mogo mnogo više. Da nam je vlast kao što nije , imali bi daleko bolju saradnju sa Rusijom , od koje bi građani imali velike koristi. Nadamo se da će nova vlast ispraviti ovu grešku.

sreto

01.11.2011. 09:37

Gospodine Lavrov, divim se Vasoj neizmjernoj pomoci Srpskom narodu na Balkanu. Dok Vi i Vas Ambasador u Srbiji, pokusavate Srbiju i Srpski narod spasti agonije Neo-kolonializma, istovremeno SRPSKI PETOKOLONASI iz vlade i opozicije "pljuju" po Vama. Mnogi (NE TAKO DAVNO) sa ovih Balkanskih prostor, pristupali su koje-kakvim "paktovima" i kretali da POROBE Ruski odnosno Sovjetski narod. Rezultat bi trebalo da im je poznat. Malte ne, na istim prostorima i danas se stvaraju "paktovi" protiv Vas.

Marko Janic

01.11.2011. 09:41

Da politicari iz kruga 2 znaju da srpsko selo u ovom trenutku zivi iskljucivo od izvoza jabuke kruske sljive breskve uskoro sira jogurta, mesa u Rusiju ne bi se bavili ovakvim temama o Ambasadoru, ukoliko bi Rusija ponov uvela carinu na nase poljuprivredne proizvode, stala bi sva prodaja ili Vi EU nastrojeni politicari obezbedite prodaju Austriju Dansku Englesku ili Spaniju...pa cemo onda da razgovaramo to tada gledajmo ekonomsku realnost i prestanimo da se bavimo istorijom i politikom.

Munja

01.11.2011. 09:45

Sve zemlje koje su priznale Kosovo:Srbija bi trebala da tuzi jer su prekrsili UN Rezoluciju 1244.A stime i pogazili suverinitet jedne Praven drzave koju su i bez UN- Mandata bombardovali NATO-Okupatori

Velimir

01.11.2011. 10:00

Ovo je sve ocigledno.One,koji su okupirali deo nase teritorije,naoruzani i saneprijateljima paktirajuci patroliraju nasim prostorom,poklanjaju nasa dobra kao svoja i cepaju ovu zemlju nemozemo biti ne "partneri" vec ni neki prijatelji.Pamtimo njihove bombe i jauk nase dece,od Rusa kao brace po krvi ocekujemo ne samo podrsku vec i svaku pomoc ukljucujuci i vojnu kao sto je to bilo u proslosti.Svaki Srbin nosi u srcu nepobedivu Rusiju.

MatijaBG

01.11.2011. 11:16

@vito - Pred jednim i drugim klece samo Srbi,ostali im se smeju!Drago mi je da si njihova imena ispisao malim slovom,toliko su i bitni u svetu:)

Nemanja'78

01.11.2011. 14:57

@vito - Matija,otvori oči i gledaj oko sebe, što tako lako podležeš uticaju medija sa zapada i njihovih eksponenata ovde?Evo npr. Rsija je ovegod. uložila 60 milijardi dolara u odbranu, Putina je američki "Times" proglasio zan osobu godine i da ne nabrajam sad ovde dostignuća

dan osman

01.11.2011. 16:46

@vito - Svi vi možete da pričate i ostavljate komentare do sutra, ali jedno je jasno: Srbi i Rusi su BRAĆA, pravoslavna braća. Mnogo šta nas vezuje a te veze su neraskidive.

Miladin

01.11.2011. 10:38

Ovi sto toliko vole Rusiju i prizeljkuju ruske tenkove rakete i vojne baze neka zapitaju malo Cehe, Rumune, Bugare, istocne Nemce, Poljake, kako im je bilo pod "majcicom Rusijom". U to vreme gradjani bivse Jugoslavije i naravno Srbije ziveli su kao da su na zapadu, putovali kuda su hteli, imali mnogo visi standard od svih zemalja takozvanog socijalistickog bloka, zato sto je 1948. godine Rusima receno NE. I jos nesto, u to vreme se ovde lepo zivelo zahvaljujci pomoci Zapada, konkretno Amerike.

MatijaBG

01.11.2011. 12:06

@Miladin - Ma oni ne vole "Majku Rusiju"vec rade po zadatku......pa 99% Srba ne poznaje licno nijednog Rusa,a nemaju ih najverovatnije ni kao slucajno izabrane medju prijateljima na facebook/u:))To su parolisti gubitnici koji su osramotili Srbiju gubeci sve ratove.

Jeremija

01.11.2011. 12:31

@Miladin - Za vreme hladnog rata sigurno gore nego nama, koji smo bili kukavice da izaberemo jednu stranu. Nakon hladnog rata, bas mi kukavice smo najgore prosli, sto smo se medjusobno poklali, ne znam nijednu sovjetsku republiku da je prosla u ovakvom krvoprolicu 90'ih. Da nas je Rusija uzela po okrilje, trpili bi tezak rad, bez americkih kredita, ali bi nam Jugoslavija i dan-danas ostala cijela, i region u stabilnosti. Kad se dva lava bore, samo onaj koji im cuva pare moze da ostane neutralan.

bivsa gastarbajterka

01.11.2011. 12:39

@Miladin - Dakle i ti Miladine zapdne kredite prekrstavas u "pomoc" Amerike, EU... E crni mi dok ne shvatimo sta je bila zapravo da "pomoc"

ziveli mi

01.11.2011. 13:44

@Miladin - Miladine sad im je mnogo bolje, u Bugarskoj je unisteno gde god je sta postojalo, da bih ih onda tako unistene primili u ,,rajsku uniju gde tece med i mleko,,

Atanasije

01.11.2011. 15:20

@Miladin - Miladine zamisli, pitao sam Cehe, Slovake, Rumune, Bugare, Poljake i istocne Nemce. Bilo im je uglavnom bolje nego onima u Koreji, Vietnamu, Granadi, Somaliji, Jugoslaviji, Iraku, Afganistanu, Libiji itd. A to sto navodis kao argumenat onu titoisticku bajku iz 1948 zvanu NE pokazuje da ti je znanje o istorijskim zbivanjima i prilikama u tom periodu ravno jednoj cistacici! Vrhunac tvoje nebulozne price je tvrdnja kako se uz pomoc zapada i Amerike ovde lepo zivelo. Vecu glupost odavno nisam citao!

macak

02.11.2011. 13:13

@Miladin - Ja ovom MatijaBG uvek lupim minus a da ni ne procitam sta je napisao jer mislim da nema svrhe citati vise, ono sto sam ranije proctao od njega je sasvim dovoljno da se kod mene pretplati na minuse do kraja karijere.

MatijaBG

01.11.2011. 11:08

1993/ce ,Rusija se slaze sa uvodjenjem ekomomskih sankcija Srbiji,1999 godine Rusija ne blokira odluku o NATO bombardovanju Srbije,2000 /te godine,Rusija povlaci svoje snage s Kosova,2007 godine Rusija "drpise NIS.............Zivela majka Rusija:)))

sreto

01.11.2011. 12:26

@MatijaBG - MatijaBG, u navedenom vremenskom razdoblju, u Rusiji su vladali PETOKOLONASI, kao sto danas vladaju Srbijom.

MatijaBG

01.11.2011. 13:22

@MatijaBG - Sreto,sta mislis da ce Putinovi petokolonasi vladati doveka,sta ako opet na vlast u Rusiji dodju ti isti petokolonasi.....?:))Sta cete sa bratstvom sa Rusima kad na vlast dodje danasnja ruska opozicija koja je u mnogome prozapadna?

ziveli mi

01.11.2011. 13:41

@MatijaBG - matija BG, 1991 NATO pomaze odvajanje Slovenije, podstice Tudjmana i Aliju na rat, salje oruzje hrvatima i muslimanima, na silu cepa Makedoniju i Crnu Goru, forsira albanske teroriste...drpise Sartid Smedervo, Nisku industriju duvana...zivele evroatlanske integracije jer nisu krivi oni sto nas ubijaju kriv je neko drugi sto nas nije branio:))))))))))))

BN

01.11.2011. 14:29

@MatijaBG - @MatijaBG, Одлука о бомбардовању СРЈ донета је мимо Савета безбедности УН и Русија је није могла блокирати, односно уложити вето! Учите историју. Поздрав.

Nemanja'78

01.11.2011. 14:52

@MatijaBG - Pa svetski moćnici biraju zgodan momenat kao taj kada je Rusija bila posle raspada SSSR-a na kolenima ali vama kojima nije jasno da su Rusi braća i prijatelji onda bar treba biti jasno da nas taj narod NIKADA u istorji nije oštetio svojom namernom nego samo nemogućnošću da pomogne. A Srbija kao država je par puta tokom istorije opstala zahvaljujući Rusiji, tako da računajte da i danas nebi postojala da nas Rusija nije vekovima održavala.

englez

01.11.2011. 18:06

@MatijaBG - A 1994-e Srbija uvodi RS sankcije i tako to, prvo samopostovanje pa onda mozda i bude Srbija imala kakvu takvu korist.

ziveli mi

01.11.2011. 19:42

@MatijaBG - ANTIK hoce da kazes da 1914-e nisu stali na stranu Srbije i objavili rat austro-ugarskoj i nemackoj, u taj isti rat angazovali Francusku i Britaniju da to isto ucine, zar nisu po njihovom nagovoru Francuzi poslali brodove uprkos švapskim podmornicama da izvuku Srbe sa obale jadranskog mora i da ih prebace na Krf!!!!! A 1945-A ???????

ziveli mi

01.11.2011. 19:47

@MatijaBG - matija bg, znaci u rusiji ce da pobedi opozicija i onda ce rusija da udje u eu, a srbija ce da ostane bez podrske rusije, iako putin ima podrsku 90%biraca. ma moze ko hoce da vlada rusijom srbija ce uvek imati podrsku rusije, izuzev ako se u srbiji ne budu pitali takvi kao ti

lolzinjo

01.11.2011. 11:25

Nema kod Rusa cile mile ovo ce da traje vekovima a mi politicari krademo i mazemo oci narodu sa Evropskom Unijom koja ce nam pare pokloniti !!! Nema !!! Ili se izjasni i pocni da radis ili prekini da se slihtas kao sto si to do sad radio !!! Ova vlada je pokrala svoje nista nije uradila , samo je jos vise unistila ovu drzavu ! Hocemo promene !

arsa

01.11.2011. 12:45

Zapadne zemlje na celu sa SAD vode veoma agresivnu politiku kada je KIM u pitanju, ne osvcuci se na medjunarodno pravo a najmanje na rezoluciju 1244 koju su usvojili 1999.Nasuprot toj politici je politika Rusije koja je blaga bez inicijative i, zao mi je sto moram da priznam, nemocna da parira SAD.Ocigledno da nije dovoljno reci "mi nikad necemo priznati nezavisno kosovo", jednoj sili koja najavljuje da ce ubuduce intervenisati sirom sveta bez obzira na stav Saveta Bezbednosti.

Dragan

01.11.2011. 14:15

He, he, Rusi se mesaju pa smeta petoj koloni. Oni nas bar ne bombarduju, podrzavaju celovitost Srbije, daju i kredite, pomoc...a one debele dolarske uplate zapadnih diplomata i CIA-e petooktobarskim "politicarima" da sruse Milosevica, rasparcaju i predaju Srbiju na milost i nemilost NATO-u pod parolom "donosenja demokratije i slobode" nije mesanje. Ali to je u redu, gazde moraju da se slusaju, zar ne?

dan osman

01.11.2011. 16:43

Zar nije mešanje u unutrašnje stvari Srbija kada Merkelova u sred Beograda kaže Zaboravite na kosovo. Kosovo je za vas Srbe izgubljeno!!!??! Zar to nije mešanje u unutrašnje stvari jedne zemlje ravno političkom skandalu prve vrste ??? A Konuzin nam samo kaže istinu u oči.

MatijaBG

01.11.2011. 17:57

@dan osman - NIJE>Merkelova kaze istinu,a Konuzin prica bajke.Istina je da Kosovo nije Srbija,pa ti proceni ko mulja:))

miki

01.11.2011. 18:28

@dan osman - dosadan si s tvojim SUVISNIM komentarima................... na svakoj stranici moras da komentarises MatijaBG MatijaBG.... i sve neke gluposti idi peri paprike ili tako nesto...!!!

dan osman

01.11.2011. 18:28

@dan osman - Da da Merkelova kaže trenutnu "istinu" koja glasi prevedeno: oteli smo vam Kosovo, vojno ga ne možete povratiti,bombardovali smo vas zbog kosova i smatrajte kosovo izgubljenim. A Ruska poruka glasi : sve dok se vi sami ne budete odrekli kosova niko vam ga ne može oteti jer se političke prilike stalno menjaju...a mi Rusi nismo više oni iz doba Jeljcina..

Миро Цвијетиновић

01.11.2011. 18:25

Ljudi živimo u demokratskom uređenju može svako da priča šta hoće; i Čanak i Merkelova i moj čiča Milojko... Stvar je u tome koliko su njihove izjave vredne pažnje!

zvezdincetnik

01.11.2011. 19:02

Kosovo jeste Srbija,zato sto je to po medjunarodnom pravu tako,a to sto oni otimaju Kosovo i sto nasa vlast uporno to omogucava,priblizavajuci se upravo onima koji nam nasilno cepaju teritoriju,a ne na pravu stranu!

Srki

01.11.2011. 19:20

Srbija vec 11 godina ceka da postane clanica EU!I svaki dan novi uslovi pogotovu oko Kosova.I oni nebih poklonili nikome deo njihove teretorije.A Rusija jeste veliki prijatelj Srbije.Kao i Kina i sve ostale zemlje.Oni nisu priznali Kosovo i zato im puno hvala.Bez njih nemoze Kosovo ni da prdne.

MatijaBG

01.11.2011. 20:41

@DELIJE CRNA GORA - Pogledaj Partizan/Zvezdica na you tube/u 7/1..................eto malo da se relaksiras posle mojih poruka........:)))

Amerikanac

01.11.2011. 20:11

Braco Srbi samo pogledajte historiju Srba i Rusa sa pocetkom Berlinskog pakta 18XX godine i sve posle toga sta su na uradili dobro- nista. Gotova price bolje da se druzite sa Kinom a ne Rusima.To ce vam biti unapredenje

MatijaBG

01.11.2011. 20:31

Posto vidim da ovde svi pisu da je Rusija majka,bogata,nadirajuca,jaka,najjaca,ajde lepo da zamolimo Zapadne Evropljane ,da oteraju sve Srbe sa Zapada ,koji tamo mlate novac i lepo neka idu svi u bogatu Rusiju da zaradjuju.Tako ce braca Rusi i braca Srbi moci da uzivaju u blagodatima rusko/srpskog bogatstva i ljubavi.Zasto idete u Zapadnu Evropuuuuuuuuuuu?Idite radite u bogatu Rusiju!!:)))Nemate vi pojma,vi ste gubitnici,a ulazak Srbije u EU i NATO zapusice vam usta za svagda.

Borislav

01.11.2011. 21:42

@MatijaBG - Ti si malo odlepio mali. Nikakvo čudo što te ovde svako malo šalju u Dr Laza Lazarević. Možeš da žvrljaš komentare svaki dan, ali stavove Srba nećeš promeniti.

dan osman

02.11.2011. 19:29

@MatijaBG - Srbi sve više idu u Rusiju i tamo dobro zaradjuju.. informiši se malo

AlKr74

03.11.2011. 00:12

Mi ne mogem bitj serbami, boljshe chem sami serbi !U vas hotjat v ES? V NATO? Vi zabili bombi demokratizatorov?Albanskie terroristi i ubijci v serbskoj provincii Kosovo - na sodeganii USA i ES. Serbi! Russkie vsegda s vami, no ne s predateljami, kotorie zamanivajut vas logju! Miloshevich, Sheshel, Mladich etc. Kogo u vas esche hotjat prodatj?