Usvojena medijska strategija
28. 09. 2011. u 21:00
Država se povlači iz svih medija u roku od dve godine. FOrmira se šest regionalnih javnih servisa. Prihvaćena primedba EK o jasnim pravilima za državno oglašavanje
- Prihvatili smo ono za šta smo smatrali da je relevantno da se nađe u Strategiji. Primedbe nisu bile suštinske, pre bi se moglo reći da je reč o preciznijim definisanjima. Najvažniji segment Strategije je da se država povlači iz svih medija u roku od dve godine - kaže Milićević-Milutinović.
Glavna primedba EK, koja se odnosila na formiranje šest regionalnih javnih servisa, ipak, nije uvažena. Ovi servisi biće osnovani jer, kako kaže pomoćnica ministra, država ne sme da dozvoli da građani ostanu bez medija koji ih informišu o regionu. Ali zato, po njenim rečima, jeste prihvaćena primedba EK o jasnim pravilima za državno oglašavanje. Kako je navedeno u primedbama, ”izvori finansiranja medija u Srbiji koncentrisani su u rukama malog broja učesnika, pa je potrebno primeniti pravila o zaštiti konkurencije, kako bi se sprečila koncentracija marketinških budžeta i njihova distribucija na način koji može da rezultira zloupotrebom dominantnog položaja i uticajem na profesionalni i finansijski integritet medija”.
- Prihvatili smo rešenja u skladu sa evropskim propisima - kaže Dragana Milićević-Milutinović.
Mediji saveta nacionalnih manjina, uprkos primedbama, ipak će biti finansirani iz budžeta, a Strategija planira i precizne rokove za privatizaciju Tanjuga.
nesa inzenjer
28.09.2011. 21:13
Opet neko nešto unapred obećava, a da nije svestan da će naizborima izgubiti, i da od toga nema ništa.
Komentari (1)