Nikolić: Biramo Kosovo pre Evrope

Milan BABOVIĆ

07. 07. 2011. u 20:58

Predsednik SNS Tomislav Nikolić: Raskidamo put u EU, ako priznanje KiM bude uslov za članstvo. Jači smo od DS za 11 odsto. Koalicija sa Tadićem više nema nikakve šanse

SRPSKA napredna stranka prekinula bi evropski put, ako konačan uslov za prijem Srbije u EU bude priznanje nezavisnosti Kosova.

To bez zadrške poručuje lider SNS Tomislav Nikolić. On strahuje i od ishoda pregovora koje u belgijskoj prestonici Beograd vodi sa Prištinom.

- Dobro je da se razgovara, ali vlast igra opasnu igru u koju nije uključena Srbija. Strah me je da Srbija ovim pregovorima ne postaje saučesnik u građenju albanske države na Kosovu.

* I vi ste za dijalog? Zašto onda osuđujete vlast što učestvuje u njemu?

- Zato što ni poslanici vladajuće koalicije ne znaju šta je dogovoreno i šta će na kraju da bude. Da smo stvarno pobedili, otišao bi Tadić u Brisel da se bije u grudi, a ne neki Borko. Ruše li Ustav oni koji državna dokumenta predaju onima koji tvrde da su predstavnici nezavisne države Kosovo? Je li pitao neko građane: slažete li se da matične knjige predamo Tačiju?

* U čemu bi se vaš pristup razlikovao?

- Predlagao sam da se odmah povedu pregovori o statusu. Ali, ovde svaka vlast vodi svoju politiku o KiM i svaka ga udalji za deset koraka od Srbije. Ne postoji nacionalni plan za najvažnije pitanje. Je li, možda, plan to što Dačić kukuriče o podeli, pa da sačekamo hoće li završiti u loncu? Ili, kad lupi glupost ravnu veleizdaji da treba da budemo susedi sa velikom Albanijom?

* Hoće li na kraju Kosovo biti uslov za EU?

- Ne zamišljam još takav scenario. Ne mogu da zamislim da u EU imamo tako neozbiljne partnere koji nam odmah nisu pomenuli glavni uslov. Bolje bi bilo da su nas na početku suočili sa tim, jer bismo onda tražili druge izlaze za Srbiju. Stav poslanika Bundestaga shvatio sam kao prvo ozbiljnije upozorenje.

* Vlast planira da na izbore ide u aprilu. Hoćete li ih pritiskati da to bude ranije?

- Obustavili smo zahteve za održavanje vanrednih izbora, zato što smo učinili sve što nam je na raspolaganju da se do njih dođe. U Srbiji se sve lošije živi i svi uslovi za održavanje vanrednih parlamentarnih izbora su samo pojačani. Iskreno, izbori će biti održani u nepovoljno vreme za građane i SNS. Ali, nema sumnje da ćemo da pobedimo.

STRAHUJEM OD
PONOVNOG MITINGA
* SPREMATE li nove akcije posle odmora? Je li tačno da u septembru oragnizujete veliki miting u Beogradu?
- U velikoj sam dilemi. Strah me je da ne bih mogao da organizujem još jedan tako miran i veličanstven skup. Pred očima su mi sto hiljada onih koji ne bi pristali da ih opet pozovem i da se uveče vrate, a da se ništa ne promeni. Takvi bi sigurno ugrozili mir, bezbednost i ugled SNS. Ne znam da li mitinizi u ovako naelektrisanoj atmosferi donose išta dobro.

* Poslednje ankete govore da vas DS stiže, vi kao da ste se povukli posle štrajka glađu...

- Samo neka sabiraju procente oni kojima je to jedini posao. Kada analiziramo i ono što oni objavljuju, SNS ima veću podršku od DS za osam do 11 odsto, i ta se razlika nikada neće smanjiti. Oni bi mogli da je smanje kada bi nezaposlenost bila manja od 22 procenta, kada potpredsednici DS ne bi bili najveći tajkuni, kada ne bi bilo korupcije i kada bi bilo pravde za sve. A, što se tiče mog povlačenja, to nije moja volja. Sklonjen sam zahvaljujući Tadićevoj dvorskoj kamarili, koja ispira mozak svakom uredniku i preti svakom vlasniku. Ali, ne obazirem se na to i mnogo radim u stranci i na spoljnom planu, pripremajući se za dan kada ćemo povesti Srbiju.

* Kako ćete da pobedite ako partije vlasti u zbiru imaju veću podršku od SNS?

- Računam na to da će narod da uvidi da su sve te kolone samo pešadija DS. Većina njih je u vladi samo da bi mogli time da se pohvale tetkama i strinama.

* Čemu ti napadi kada i vi nećete moći da formirate vladu bez manjih partija?

- Svako ko želi sa SNS, neka već sada zna da će ta vlada da sprovodi program naprednjaka i niko neće moći da je ucenjuje. Ne potcenjujem manje partije i evo sada obećavam da ćemo strankama manjina dati resore, čak i ako sami formiramo vladu.

* Zatvara li se vaša predizborna koalicija sa NS, PSS i Vulinom ili ćete tražiti još partnera?

TADIĆU RUKA ZBOG KONUZINA
* MEDIJI su predstavili vaše rukovanje sa Tadićem u ruskoj ambasadi kao veliko pomirenje. Jeste li i vi to tako doživeli?
- Rukovao sam se samo zbog ruskog ambasadora Konuzina, pošto smo se samo nas trojica zatekla na istom mestu. I u Skupštini se pozdravljam uglavnom sa svim radikalima. Ne mrzim Tadića. Mržnju ostavljam njemu.

- Imaćemo svoju listu. Računam da će na izborima biti referendumsko izjašnjavanje i da smo kadri i da sami formiramo vladu. Ne mogu da zamislim Srbiju u kojoj posle izbora neće biti promena.

* Merkali ste Ljajića, a on izgleda ide sa Dinkićem. Hoćete li sada više da zagrizete za PUPS i SVM?

- Otvoreni smo prema svim manjinskim partijama, a oni neka odluče gde će. Ako im narod sada lepo živi, neka ostanu u koaliciji sa DS. Mađarima sam odavno poručio da prave vladu sa onim koji pobedi. Sa Krkobabićem nisam pregovarao, mada sam čuo njegove javne poruke upućene SNS.

* Računate li na podršku DSS posle izbora?

- Sa Koštunicom sam se dogovorio da se ne napadamo, i to se poštuje. Isto mi razmišljamo o EU, samo što DSS traži neki svoj poseban identitet. Znamo i ja i on da Srbija ne sme da ima samo jednu alternativu. Ali, jedna od dve glavne su EU i SAD, a druga Rusija.

* Je li tačno da se niste videli još od onda kada vas je posetio u bolnici?

- Tačno je. Poodavno se nismo videli. Ali, najvažnije je da nema negativnih kontakata.

* Ako SPS ponovo bude jezičak, hoćete li biti gadljivi na njihovu podršku?

- Ne mislim ikoga da otimam. Saradnja sa SPS moguća je samo ako se već u kampanji opredele za tu saradnju. Nemoralno je da čekaju ko će da pobedi.

* Postoje li makar nezvanični konatakti sa DS posle vašeg štrajka?

- Štrajkom sam konačno ubedio medije da su besmislene teme o našoj saradnji sa njima.

* Znači, nema šanse za veliku koaliciju?

- Posle ovih izbora apsolutno nema.



Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (160)

Bata Dosen

07.07.2011. 21:26

Gospodine Nikolicu , nisam vas pristalica , al bih voleo i uradicu puno da na izborima pobedite . A ako vi racunate na Dacica ( SPS sa Dacicem ) onda ce ceo narod biti protiv vas budi siguran i izgubiliste .

milos

07.07.2011. 21:34

Ti biraj Kosovo, idi trazi dokumenta dole kad ga tolko biras. Narod bira buducnost, a ne proslost. ratni podpredsednice iz 1999.

Zbunjen

07.07.2011. 22:14

@milos - A o kom ti narodu govoris covece,kada ogromna vecina gradjana Srbije podrzava stavove i politiku koju zastupa Nikolic!? Narod nije LDP,zato Cedomire Jovanovicu,ovaj komentar ti u opste ne stoji....

milos

08.07.2011. 17:02

@milos - Gospodine veciti drugi ili veciti kandidatu, komentar ti ne stoji!

Gojko B.

07.07.2011. 21:35

Svu političku i ekonomsku agoniju, u Srbije su načinile baš sve male partije, koje su bile teg na kantaru. Kud više sa malim partijama ? Kakve koristi od njih ? Valjda se partije trebaju preispitati, svaka ponaosob, dali išta mogu uraditi u ovoj bedi. Da se zaustavi ovo propadanje, ako ništa drugo. Nek nestanu sve male partije, od njih se nemože više disati...

Glasac

07.07.2011. 21:44

E moj Nikolicu, data ti je sansa, imao si momentum i uspon u popularniosti ali si debelo zabrljao. Cak su se i mnogi glasaci demokrata pitali treba li ti dati sansu, a ti? Hoces na vlast strajkom a ne mozgom i programom. Ipak, sudjeno ti je da budes vecita opozicija.

Bojic

07.07.2011. 22:12

@Glasac - Mozda mu i jeste sudjeno,ali sudija svakako neces biti ni ti niti glasaci Demokratske stranke!

Lala iz banata

07.07.2011. 21:53

Izneseni su ti vazn slucajevi sa kojim se demokracka moderna srbija neslaze, i da ima boljih resenja.

Goran

07.07.2011. 21:56

Naprednjaci treba da budu sledeća vlast, oni bi bili milion puta bolji i efikasniji nego sadašnje Demokrate koje su nas dovele u ovaj haos i beznadje..

Jole

07.07.2011. 21:56

Još su mi samo Naprednjaci neka nada da nešto može da se uradi, jedino ako oni sa nekim novim ljudima uspeju nešto da urade inače ovako propast..

milos iz banata

08.07.2011. 17:07

@Jeki - Aha, jeste, jeste. Evo bas sad pijuckam kaficu u pristini i citam ove komentare...Dodji i ti dole da te castim jedno pice za izjavu veka..hahaha

Duki

07.07.2011. 22:08

Mislim da ću ovog puta sasvim sigurno dati glas Tomi Nikoliću i naprednjacima. Veoma mi se sviđa pomisao da ću posle izbora konačno moći da živim u jednoj dostojanstvenoj, pravednoj i zaista demokratskoj zemlji.

Angelina

07.07.2011. 22:09

Nista nesme biti ispred Kosova dargo mi je sto je ovo SNS izjavio sad sam sigurna da na izborima glasam za njih.

Dragan Vl.

08.07.2011. 04:05

@Angelina - Koji cirkus,pa to isto izjavljuju i clanice vladajuce koalicije,da nikad nece priznati KiM kao nezavisnu drzavu,pa koja je sada razlika izmedju ovog sta prica Nikolic i stranka koje cine Vladu.Jedini tas na vagi koji ce odluciti o tome ko ce pobediti na predstojecim izborima moze biti programi stranaka koje se budu okupile oko SNS,odnosno oko DS i to je sve,Kosovo tu nece odgirati presudnu ulogu,ljudi su zeljni boljeg zivota,a ne guslanja o svetom kosovu,dok su nam kosova svuda oko nas.

jovan

07.07.2011. 22:15

I ako ga nesto puno ne volim, sve vise vidim da je u pravu..Prvo uradio sve sto je mogao da se izbori odrze. A potrebni su nam, sto pre. Drugo, izmedju EU i Kosova, uvek bi izabrao Kosovo. Ako bih odobrao drukcije i glasao za neku drugu opciju, bilo bi me sramota posle izbora, da mojim drugarima sa kosova pogledam u oci..

Vesperzijan1

07.07.2011. 22:25

А зар би другачије и могло ? Избаци душу и духовност из Србије и остаје мртва држава на истоку.

Zemunac

07.07.2011. 22:40

Jasna poruka na kojim stavovima se zasniva političko mišljenje Naprednjaka prema statusu Kosova. Da ne bude više nejasnih tumačenja,kvazi analitičara sumnjivog kredibiliteta.Ovo je razmišljanje koje deli ogramna većina građana Srbije! Evropa da ,ali ne po svaku cenu!

karamelica

07.07.2011. 22:42

pustite ovoga coveka da nas izvede na pravi put! sta treba da se bacimo na kolena pred evropu,da nas gaze i preskacu doveka? to nije resenje! hocemo evropsku srbiju sa nasom dusom i srcem a to je Kosovo!

bgd

07.07.2011. 22:45

A da nam se ne bi desilo da ostanemo bez Kosova (gotovo izvesno) i bez Evrope?? O tome Toma ne misli?

Laki

07.07.2011. 22:54

U pravo je čovek sve što kaze potpisujem, ovaj narod i drzava zasluzuje bolju vlast i bolji život!

Srpski vitez

07.07.2011. 22:55

Svaka čast Tomo, mada mislim da je ipak malo veća razlika od 11%, jer narod je svakim danom ogorčeniji na ovu vlast i sve je više onih neodlučnih koji će svoj glas dati SNS jer jedino tu vide spas.

Vladan

07.07.2011. 22:55

Vrh licemerja!!!Pored Dinkica vise nam ne treba jos jedan populista koji ide po Srbiji,slusa sta narod kaze i onda vodi dnevnu politiku.Za ovog coveka mogu da glasaju samo ljudi koji imaju kratko pamcenje.Srbiju treba da vodi onaj koji ima viziju i sposobnost da resava probleme,a ne neko ko ce se kriti iza naroda.Ne treba zaboraviti narodnu euforiju na referendumu koji je Milosevic raspisao o prisustvu stranih posmatraca na Kosovu pa smo dobili bombe po glavi.To nije politika,to je kukavicluk!!!

mirko

07.07.2011. 22:58

samo napred povedi svoje ukucane i pravac kosovo a nas ostavi na miru da zivimo,koje crno kosovo ko jos veruje to,a i oni koji su rodjeni amo prodali sve i rasuli se po balkanu,cuti tomo i peci rakiju u tome si bolji

ee

07.07.2011. 23:12

stra prica nikolic ? on je posle onog pozorisnog komada starca koji ne jede hleb pao svima u ocima.... ugledajte se malo na prave ljude, kao npr na nase sportiste, kako se dolazi do trona.... ali kad lova zamaze oci, i hleb ne bi jeo samo da dodjes do nje.... demokrate,nikolic, sve je to isto ljudi moji... svi su isti... ovaj covek se 100 god maje u politici i nema nijedan trijumf, niti ce ga,verujte, imati// to je to

Alberto Kontador

08.07.2011. 00:00

To i jeste pravi izbor...uvek treba izabrati i sacuvati tekovine svog naroda, a posle tek razmisljati o EU

Ivana

08.07.2011. 00:10

Naši zvaničnici još nisu izašli pred javnost i dali saopštenje šta su oni to potpisali. Ni Vuk Jeremić sam ne zna kakav dokument je potpisao, moguće da bi od Kosovo stvorili albansku državu. Nama su pod hitno potrebni izbori. Potrebne su nam nove političke ideje, potrebne su nam novi strateški planovi. Vlast nas 20 godina uništava teritoriajlano.

kole

08.07.2011. 00:26

nikolicu,ti si politicar koji ima nasjvece poverenje gradjana!ocekujemo da nas izbavis iz ove propasti.............

sale

08.07.2011. 00:27

treba mu dati sansu na sledecim izborima, jer od ovih aktuelnih mislim da nema goremozda se varam, vreme ce pokazati ko je bio u pravu samo narodu da bude bolje

Vizionar

08.07.2011. 00:52

G-ne Nikolicu, nema vise velikog mitinga bez rezultata! Velika sansa je otisla u nepovrat jer akcija nije osmisljena kako treba. Neko je u timu podbacio? Sledeci put mora da se ide na sigurno sa pravim adutima u rukama a ne sa laznim obecanjima drugih pa vas u odsudnom trenutku ostave na "cedilu".Sto se tice EU , najbolje je, kako nas narod kaze : "Man'te se corava posla". A Kosovo se davno otelo kontroli. Kada smo mogli da resimo pitanje Kosova nismo znali , a sada hocemo ali i dalje neznamo.

Milos Andjelic

08.07.2011. 00:59

Pa vdi se ko voli ovu zemlju Srbiju u punom sastavu, a pogotovu narod na Kosvu i Metohiji, a ne kao vladajuca koalicija koja bi svoga tatu prodala samo da udju Evropsku uniju.Svaka cast sa pitanjem Kosova nema kompromisa.

Бранко

08.07.2011. 01:10

Ici u Evropu po svaku cenu? Zasto? Da nas oni izdrzavaju, da mozemo da lencarimo i krademo a da lepo zivimo? Usdput se slazemo na sve samo da nas uzmu na izdrzavanje. To nece vecina naroda Srbije, ali hoce neko ko je na vlasti i kome se ne gadi da preuzmemo taku sramnu ulogu. Znaci prostitutke mu nisu mrske. Njemu nisu mrski ni pederi ni lezbejke, cim podrzava njihovu paradu a proganja normalne ljude koji se protive poroku. Znaci voli prostiticiju i pedre. Takav nam je glavni vodja.

ja

08.07.2011. 01:31

Danas Kosovo, sutra Raska Oblast, pa Vojvodina...Slazem se sa Nikolicem. Zivim na tom zapadu i tvrdim da im mi Srbi uopste nismo dragi, niti smo ikad bili, tako da, priznali mi Kosovo kao drzavu ili ne, nista im to ne menja...U tom slucaju a i u svakom slucaju, Kosovo je Srbija, Kosovo smo mi Srbi i nikad ne bih sebe mogao da pogledam u ogledalo, kada bi priznao nezavisnost. To je dugotrajna borba, s' tim sto mi Srbi bi sve preko noci, pa cak i prodali Kosovo, k'o muve bez glave. Pamet u glavu!

saborac 78

08.07.2011. 02:00

Samo sa Kosovom mozemo uci u Eu nikako drugacije!!! Ako nam je uslov da se odreknemo svoje istorije,bolje i da ne idemo u Evropu,jer nas onda oni ne priznaju kao narod sa istorijom koji im je uzgred dosta pomagao u mnogim ratovima!!! A sto se tice koalicije sa Ds-om,kakve to promene onda bile kad oni opet usli u vladu???

velja_srbenda

08.07.2011. 02:15

zato ti jedini mozes da stanes pred kosovske srbe i jedini ces moci da ih pogledas u oci.

beli

08.07.2011. 02:27

Kada je trebalo KOSOVO da se brani gde je bio gospo. Nikolic. A sada bira Kosovo od Evrope. Zbog slicne politike devedesetih i ideja smo ostali najsiromasnija zemlja u regionu. Ali narod nepada na price i bajke koje SNS prica kako ce poboljsati zivot u Srbiji. Tako da se iskreno nadam da ce DS PONOVO POBEDITI.

Predrag Zdrale

08.07.2011. 02:49

Daj nikolicu idi odmori malo, umori nas bre. Prvo si izdao svog kuma kojem rade o glavi tamo u holandiji pa si onda "rasturio" radikale. Trcao si kod tadica i slihtao se ali te je on najurio. Sad kao ti neces koaliciju, pa kako normalan covek moze i da razmislja o koaliciji sa tadicem? Mnogo si pokvaren i prevrtljiv, vazno ti je samo da si ziv u politickom smislu a sta radis i za koga saznacemo i to jednog dana! Poslace tebe Voja, jedan ili drugi, u "penziju"!

Samo jednog pitanje !

08.07.2011. 03:10

Ako priznamo Kosovo i Metohiju to znaci da su svi nasi preci ginuli i borili se za dzabe !?

nemac

13.07.2011. 19:58

@Samo jednog pitanje ! - vi priznajte kosovo a njma pravite jedan spomenik , stime da albanci pisu TEXT

Gvozden

08.07.2011. 03:18

Sve ovo stoji, samo je pitanje ko jos veruje Tomi i Vucicu i koliki je njihov kredibilitet. Posle velikih blamova zista ne mislim da su oni resenje za Srbiju. Mozda pravo resenje jos nije vidljivo. Mozda ce se ukazati pred same izbore. Mislim da ce u Srbiji doci do velikog preporoda koji ce povesti mladi, skolovani i posteni ljudi i iznad svega velike patriote. Ovi sada prisutni na politickoj sceni su toliko smuseni i da ne upotrebljavam ostrije reci, izaprani, da je zista krajnje vreme da odu.

nikolica

08.07.2011. 05:24

krajnje vreme da se jasno i glasno kaže sve što tišti i narod i članstvo. neophodno je postaviti granicu ispod koje je nemoguće ići. kosovo je deo koji nam je otet i tako treba razmišljati - deo na kom je izvršeno "raseljavanje" nealbanskog i naseljavanje albanskog naroda (hag to zove drugačije). život nema alternativu jer samo ekonomski jaki možemo provoditi svoju politiku i zahtevati i od drugih da nas poštuju.

ljubica

08.07.2011. 06:52

Kosovo jeste Srbija,nista i nesme da bude ispred Kosova i Srbije nikakvi uslivi za EU.Pitanje je samo moze li se verovati ovakom coveku kao sto je Nikolic.Znamo mi dobro da su oni svi obecavali a sve su upropastili i izdali.

nemac

11.07.2011. 23:46

@ljubica - ti kazes da je kosovo srbija, sigurno ne vjerujes svojim recima.

saybeer

08.07.2011. 08:03

E moj Tomo, dzaba pricas kad su oni vec priznali Kosovo. Odavno su ga oni prodali sad mozemo samo da ga gledamE moj Tomo, dzaba pricas kad su oni vec priznali Kosovo. Odavno su ga oni prodali sad mozemo samo da ga gledamo.o.

jasna

08.07.2011. 08:09

Gle, provirio iz rupe nas strajkac gladjom i zedjom. I sad vec uveliko govori o svom strajku, kao da smo zaboravili blamazu stoleca i foliranje. I sad Kosovo na repertoaru. Pratite li redovno Koraksove karikature druze Nikolicu? E, tamo lepo stoji koliki vam je ugled. Ugled koji vam se nalazi zataknut za uvo.

Sloboda Vojvodini

08.07.2011. 08:46

Samo vi birajte Kosovo. I idite da se bijete za Kosovo. A nas pustite da idemo svojim putem. Dosta nam je više !!!!

Gojko B.

08.07.2011. 14:28

@Sloboda Vojvodini - Vidim da ti sve cvetaju ruže, koji ti sadi Čanak i ostali, zar nevidiš da će vas potrovati po bačkoj, genetskom hranom, otreznise. Nek dođe onaj ko hoće da zasuče rukave, da radi ...

Sremac

08.07.2011. 18:03

@Sloboda Vojvodini - Ne "mi" nego TI, idi svojim putem, ja bih ti rado pokazao gde. Srbija iznad svega!

gashi

08.07.2011. 08:51

Biramo Kosovo pre Evrope. Sa takvim parolama se služite več dvadeset godina. Polovične izjave su te. Skim bi vi pregovarali o statusu, Kosova,to niste navedli.! Rezultat poznamo svi. Kosovo vam ne daje nikakvo budučnost niti hleba, Tako dugo se vrtite u krugu da više nije ni kolo. Osvestite več jednom Srbi, ako neče političari.

nemac

11.07.2011. 23:40

@gashi - gashi, ne vredi pricat sa onima koji jos uvek vode milosevicevu politiku, treba se nadat na mladu generaciju koja ce snaci hrabrosti za sva nedjela koje su cinili i izvinitise u ime srpskog naroda. taj dan ce doci .

fabrikant

08.07.2011. 09:01

Bili u EU ili ne, Kosovo nece biti u Srbiji. Dakle, ponuda Kosovo ili Evropa ne postoji. U EU treba da idemo jer je to u interesu ovog drustvo, koje samo, bez pritisaka sa strane, nije sposobno da uredi ekonomiju ili da suzbije korupciju. Na zalost je tako. I ono malo dobrog sto je uradjeno u poslednjih 10 godina, uradjeno je uglavnom zbog integracije u EU.

Leo

08.07.2011. 09:11

Kako se blize izbori tako Toma menja misljenja.Zna toma da Srpski narod ne zeli EU pa okrenuo plocu.Tomo opozicija ti je zagarantovana.

m66

08.07.2011. 09:13

Biramo Kosovo pre Evrope. Znači biramo milion Šiptara pre 500 miliona Evropljana, biramo konstantno žarište pre saradnje. Teritorijalno smo Kosovo izgubili posle oružanog sukoba sa NATO kada je sva vojska, policija i državna administracija otišla sa Kosova (klasična predaja). Samo novim oružanim sukobom može biti vraćeno. Ko je spreman da plati cenu?

sermonija

08.07.2011. 09:42

Naravno da treba reći otvoreno svoje mišljenje po pitanju Kosova i naravno treba raspisati referendum pa nek narod odluči, a ne ovako kao ove demokrate mogu lične karte sa Kosova, ali samo kao identifikacija. Pa gospodo koga vi zezate jer vi mislite da smo mi maloumni pa to je faktički priznavanje državnosti jer samo država može da izdaje lične karte, a ne može autonomna pokrajina.

filipo

08.07.2011. 18:00

@sermonija - Formulacija "moze ali samo za identifikaciju" ne da je glupa, nego je svetski nivo. Pa cemu sluze licne karte, za cuvanje po kredencima?

Joe

08.07.2011. 09:44

''Jači smo od DS za 11 odsto. Koalicija sa Tadićem više nema nikakve šanse...'' Ako je ovako nešto ikada i moglo da se desi...

Kokaniđa

08.07.2011. 09:46

Ne smemo, ko god bio na vlasti, da kršimo Ustav republike Srbije. To bi svetu pokazalo da ne cenimo ni sebe, a kamoli njih.

Dogon

08.07.2011. 09:47

Možemo mi i bez evrope. Sa ovim obostranim SSP-om, možemo veoma lepo da živimo sa EU i bez da budemo član.

Tatko na mafiju

08.07.2011. 09:49

Subjektivno, ja sam evroskeptik, objektivno, jesam za EU, ali u isto vreme verujem, kao i NIkolić, da možemo bez nje. Prost primer je Švajcarska, Engleska...

MatijaBG

08.07.2011. 10:28

Nikolic je ovom izjavom definitivno potvrdio odlazak Vojvodine i Sandzaka,kao i Presevske doline!!!Strajk gladju je ostavio velike posledaice.Ovaj radikal ce biti taj zbog kojeg cemo mi iz Zoranovih kolona ponoviti 5.oktobar,ovog puta sa pravim rtezultatima.Jedva cekam,jedva cekam da budem opozicija,a verovatno ce to brzo.Ovo je covek kojeg vecina trenutno podrzava,a to znaci da vecina treba da bude spremna na raspad Srbije,ekonomsko/geopoliticki.

LV

08.07.2011. 11:29

@MatijaBG - Sto pominjete vojvodinu i rasku o tome ne treba ni pomisljati na ocepljenje,i pominjati naziv sandzak to ne postoji.

Srpski vitez

08.07.2011. 10:44

Pa normalno Kosovo je srce Srbije, a ako je to uslov da uđemo u EU, onda nas EU ustvari i ne želi.

nemac

11.07.2011. 23:33

@Srpski vitez - Srpskom vitezu, ako je kosovo srce srbije, jado moje pa vi ste ostali bez srca,

Lady D

08.07.2011. 10:44

Rezultati istraživanja raznih agencija variraju, međutim potpuno je jasno da naprednjaci uživaju veliko poverenje građana. Taj podatak ne čudi, s obzirom na opšte stanje propadanja u koje su nas dovele stranke vladajuće koalicije na čelu sa DS-om. Mislim da je svima u interesu da se nešto promeni na bolje, tako da verujem u apsolutnu pobedu SNS-a.

Pink Panter

08.07.2011. 10:50

Ulaskom u EU Srbija bi je činjenica dobila dosta povlastica, ali ako za ‚‚ljubav" prema EU treba da se odreknemo naše svete zemlje onda to prelazi neku granicu.

rokipn

08.07.2011. 11:42

@Pink Panter - A koje bi mi to "povlastice" dobili ulaskom EU osim komunisticko - fasisticke diktature medija,politike i belosvetskih korporacija sto je ta Rotsfild - Habzburska tvorevina stvarno. "You tube Slovenac o Europskoj uniji " i "You tube Poziv na budnost!!!"

Gospon

08.07.2011. 13:12

@Uzicanin - Ekonomski odnosi sa drugim zemljama a time i dobit Srbije, ne zavise od evropske unije. Nelegalno proglašenje Kosova, gej parade i ostalo su oni nametnuli Srbiji. Njihov moto je zavadi pa vladaj, i samo nas uslovljavaju dok je na Kosovu anarhija i radi se šta hoće, a oni to tolerišu. EU ne treba da bude uzor. I Nikolić je dobro objasnio.

Mali bata

08.07.2011. 10:59

Kosovo je u Srbiji a Srbija je u Evropi, alternativna norma je neostvarljiva na starom kontinentu!

Miki Maus

08.07.2011. 11:02

Neki bi se odrekli svega zarad nečega što jeste poželjno, ali je cena previsoka. Zato, Tomo svaka čast na ovakvoj politici, takvi ljudi treba napokon da vode ovu državu.

Srba

08.07.2011. 13:04

@Dusan - Džaba se buniš demokrato, vaše vreme je isteklo. I da, evropska unija je prilično ojadila Srbiju sa nekim od njenih zakona, tako da smatram da je Nikolić upravu za to što je rekao. Vi ste se dovoljno nasedeli u fotelji.

Principessa

08.07.2011. 11:10

Prilično je sve nejasno kod pregovora. Izgleda da nam vlast radi iza leđa, a nama po običaju priča neke svoje priče. Sve je od ove vlasti moguće! Trebalo bi da nam Vlada saopšti javno šta se događa ? Ovako, ništa ne znamo, a morali bi znati, jer se to ipak tiče svih nas. Iz tog razloga mi se jako dopada što SNS iznosi jasno i glasno svoj stav. Nema nikakve dileme niti nejasnoća. Još jednom pokazuju ozbiljnost i odlučnost koja nam je jako potrebna.

Nodi

08.07.2011. 11:11

Ako EU zaista želi Srbiju da vidu u svom savezu onda neće ni biti ucene. Ali ako bude ucene onda je sasvim jasno da žele da nas ponize i ništa drugo.

MatijaBG

08.07.2011. 11:19

@Nodi - hahahah....u EU bas briga bilo koga sto Srbija nebi usla.Jos bolje za EU,fondovi ce manje da se trose,a kad pogledaju na sta lice Srbi Gastarbeiter/i,cudim se da uopste pregovaraju s nama!Srbija je ta koja ce moliti da udje u EU!

Nodi

08.07.2011. 11:41

@Nodi - Samo da ne bude dala baba dinar da uđe u kolo, a sada daje dva da izađe.

paja

08.07.2011. 13:22

@Nodi - koliko ce da kosta srbiju evropa to svi cute zasto se nekaze jasno koliko je u evrima

filipo

08.07.2011. 17:53

@Nodi - Dotakao si dno gluposti ("kad pogledaju na sta lice Srbi Gastarbeiter/i,cudim se da uopste pregovaraju s nama!Srbija je ta koja ce moliti da udje u EU!") Barem sto se tice gastarbajtera nisi prisao ni najsiromasnijem ni najruznijem jednostavno zato sto nemas petlju da se otisnes u svet nego cekas da svet tebi dodje.Kukavica koja sanja tudje snove. Ogromna je razlika biti tamo ograniceno vreme ili ziveti tamo. Jos je gadnije sto si do sada ispljuvao 95%Srba, po tebi tvoj narod je manje vredan.

Rado

08.07.2011. 11:17

Velika koalicia treba Srbiji,kako bi izasla iz krize.Onaj ko nije za Evropsku uniju,nije ni za Srbiju i Srpski narod bi trebao to da shvati,treba da raskine sa Slobom i drugim socialistima,lejberistima ,demokratima.

Gresni pop Milorad

08.07.2011. 11:46

Sadasnja vlast iza zatvorenih vrata vodi pogubnu politiku ,barem sto se Kosova i Metohije tice, za preostali Srpski narod na KiM-u. Sve sto se " dogovara" nije potrebno da prodje verifikaciju u nijednom od parlamenata ,Srpskom i Kosovskom, pa je na taj nacin sve ono sto se tamo dogovori merodavno. Zato nam sada Siptari oduzimaju dokumenta a Borko prica pricu za Malu decu...

centurion

08.07.2011. 11:59

zao mi je ministra Jeremica, svojim kapacitetima je se borio, a njegova stranka ga je pustila niz vodu, posluzio je kao uvod i izgovor za sve sto sada rade!

zox

08.07.2011. 11:59

To sto on hoce da odbije evropski put nece nista promeniti. Kosovo ce ostati van Srbije i ovako i onako. Odbijanjem EU samo cemo nastetiti sebi, a Kosovo necemo povratiti. Kad bi se Kosovo moglo povratiti odbijanjem EU ovakva politika bi imala smisla, ali prema sadasnjem stanju jedino sto se moze postici ovakvom politikom je povratak u devedesete.

levijatan

08.07.2011. 12:26

kakva sad demagogija? demagogija je Tadiceva koji kaze i EU i Kosovo! covek je lepo rekao, ako se postavi pitanje, biramo Kosovo!

Mirmidonac

08.07.2011. 12:42

situaciju koja se postavlja pred nas bih predstavio kao ponudu da recimo, dobijem milion dolara nasledstav, al da za uzvrat, pristanem da mi odseku nogu! zalim slucaj, ne bih

Amon Ra

08.07.2011. 12:46

Tebi vise nista ne verujem !Dali si bio na konsultacijama u US ambasadi pre izjave????

Bojanče

08.07.2011. 12:54

Neće biti isto raspoloženje većine naroda, ako budemo u EU bez Kosova i Metohije, odnosno ako ne budemo članica EU, a imali Kosovo i Metohiju. Zašto? Zato što nas ništa ne sprečava da ostanemo potpisnici SSP-a sa EU, što nam je bitnije nego samo članstvo.

mephisto

08.07.2011. 12:59

svakome je drago KiM, to je emotivno dozivljavanje, a ne racionalno. medjutim demokratke tradicije su vrlo jednostavne, ko misli da se treba odreci dela tradicije, neka raspise referendum i propagira svoj stav, a ne da na mala vrata priznajemo drzavnost pokerajine! Biraci se opredele, drzavni vrh je obavezan takvim stavom i nista sporno!

cvrca

08.07.2011. 13:11

Ispunjavanje uslova, jedno za drugim, to je nesto u cemu je ova vlada najbolja. Znaju oni od pocetka da je Kosovo uslov za EU, samo nas zamlacuju i kupuju vreme. A nisu u stanju da se izjasne, kao sto je to sada uradio Nikolic!

knedla

08.07.2011. 13:12

Vlada Srbije je odavno shvatila poruku medjunarodne zajednice. Pa su se podelili: jedni pricaju da se moramo pomiriti sa cinjenicom da ce Kosovo biti nezavisno, a drugi da je Kosovo teritorija u sastavu Srbije i da ce tako ostati. Istina je samo jedna: Jedan lider opozicije ima jasan stav po tom pitanju, a oni koji vode drzavu i ucestvuju u pregovorima za KiM, oni nemaju stav uopste!!! Pa ko je tu lud?

karington

08.07.2011. 13:12

Sva sreca pa na politickoj sceni Srbije jos uvek ima odlucnih ljudi. Nikolic pokazuje stav i izjasnjava se, dok vladajuca koalicija ne ume da se sastavi sa izjavama! Ni misljenje nisu usaglasili, a vode drzavu! Odlucno i konkretno, tako to rade drzavnici koji vrede. Podrska Nikolicu!

Gaj Marije

08.07.2011. 13:12

Zasto se u Parlamentu o tome jos nije raspravljalo?! Ko vodi te pregovore za Kosovo? Da je nasoj vladi to pitanje bitno, poslali bi tamo predsednika, premijera, ministra inostranih poslova... Ne, oni poslali Borka???

Dragana Crni Vrag Jankovic

08.07.2011. 13:12

Mnogo treba da se radi, jer nas je mnogo sadasnja vlast upropastila. Izbori ce pokazati koliko je narod nezadovoljan. Najbolje je uci u EU i imati dobre poslovne i prijateljske odnose sa Rusijom, i to je jedini nacin da se izvucemo iz krize. Ali ako je uslov da udjemo u EU to sto cemo predati Kosovo onda je najbolje da batalimo tu pricu o Srbiji kao Evropskoj zemlji.

macak

08.07.2011. 13:13

Medjunarodna zajednica je jasno dala do znanja da ce Srbija uci u EU, ukoliko prizna nezavisnost. Nasa vlada je to precutala i sad smo dosli dovde! Malo odlucnosti im ne bi skodilo. A glavna odluka, kojom bi trebali da se pozabave, je da li idemo u EU ili ostajemo kompletna drzava, koja ukljucuje KiM! Kao oni koji vladaju drzavom, ipak nam duguju neke odgovore! Zar ce se Tomislav Nikolic jedini izjasniti po tom pitanju, a nije cak ni u vlasti? I ponovo je on na strani naroda, a vlast ko zna...

vrazalic

08.07.2011. 13:13

"Biramo Kosovo pre Evrope", kaze lider opozicije!!! Misli li nasa vlada ili nas predsednik da se oglase uopste po pitanju Kosova? Ili ce samo u nedogled da ispunjavaju sve postavljene uslove, a gradjane Srbije i dalje da zamajavaju pricama o borbi protiv nezavisnosti! I ponovo je Nikolic taj koji pokazuje osobine pravog lidera!

CezarMilan

08.07.2011. 13:13

Ponovo se prvi konkretno izjasnjava neko ko nema udela u vlasti. I naravno ponovo je to lider naprednjaka, Nikolic! Ko bi se iz vlasti drznuo da kaze da zeli da sacuva tu teritoriju, makar i po cenu clanstva u EU? Ne, nasa vlada je pravolinijski skoncentrisana na EU, bez obzira na to sto nam oduzimaju i dele teritoriju! Ako ovako nastave, sledeca je Vojvodina.

Jasna

08.07.2011. 13:50

Pregovori Beograda i Pristine su najveca glupost na svetu, jer nasa drzava ne moze ni policiju da posalje na Kosovo gde treba, nego gde nam dozvole, zatim, Albanci nikada nisu postovali svoje sporazume i na kraju, pregovori na ravnoj nozi znace da se druga strana (Albanska) priznaje za jednaku i ravnopravnu, tj. za drzavu !!!

Goranche

08.07.2011. 13:51

Ako je stav Bundestaga zaista takav, onda mi za njih nismo nista vise do obicna kolonija. Setite se samo kako su najavljivali ulazak Turske u EU - dolazak sveze krvi! Ocigledno je da EU nije u svojim najboljim godinama, te da im je potrebno nesto sveze da ih odrzi na povrsini. Pa vi sad lepo razmislite gde hocete da ide ova Zemlja...

Regoje

08.07.2011. 13:52

Meni nije bitno kada ce biti izbori, ali mi je bitno da li cemo uci u EU sa ili bez Kosova. Podseticu sve citaoce da su na Kosovu druge najvece rezerve lignita u Evropi, posle Poljske! Da ima rude uranijuma, crvenog boksita, nafte, zlata, srebra, olova, bakra,...da su do skoro tu uzgajana najkvalitetnija vina u Evropi, da je voda bila medju najcistijim,... I sada bi neki politicar toga da se odrekne, kao da je njegovo! I posle se pitamo zasto nas svi gnjave.

Regoje

08.07.2011. 13:53

Meni nije bitno kada ce biti izbori, ali mi je bitno da li cemo uci u EU sa ili bez Kosova. Podseticu sve citaoce da su na Kosovu druge najvece rezerve lignita u Evropi, posle Poljske! Da ima rude uranijuma, crvenog boksita, nafte, zlata, srebra, olova, bakra,...da su do skoro tu uzgajana najkvalitetnija vina u Evropi, da je voda bila medju najcistijim,... I sada bi neki politicar toga da se odrekne, kao da je njegovo! I posle se pitamo zasto nas svi gnjave.

MatijaBG

08.07.2011. 14:36

@Regoje - Evo ja cu da ti kazem.Srbija ce uci u EU i NATO bez Kosova,a ukoliko bude Kosovo vaznije od EU,Srbija nece ni postojati!!!A sto se rudanih bogatstava tice,trebalo je misliti o tome kad su se slali Skorpioni da ubijaju i da vrse etnicka ciscenja po regiji.

Regoje

09.07.2011. 20:14

@Regoje - Slusaj Matija, protivustavno je priklanjati se bilo kom vojnom savezu, a cak i da postoji Ustavom dozvoljena mogucnost za takvo sto, moralo bi se ici na referendum! Sto se tice EU, Turska je vec desetak godina "kandidat" i kao sto vidis nije usla, ali su zato Rumunija i Bugarska (znatno slabije ekonomije od Turske) usle pre nje zbog....izlaza na Crno more. S obzirom da mi nemamo nikakav poseban strateski polozaj, ni jaku ekonomiju, necemo videti EU bar 6-8 godina!

Duca7

08.07.2011. 13:54

Mislim da vlast zaista igra neku opasnu, zakulisanu igru. Bojim se da ishod ne bude jako nepovoljan po Srbiju. Mada, iskreno, ništa me više ne bi iznenadilo. Navikli smo već da par ljudi u vrhu odlučuje o svemu. Zato i jeste ovako katastrofalno stanje u zemlji. Vreme je za ozbiljne promene. Rekla bih da su naprednjaci jedini u stanju da ozbiljne promene i sprovedu. Zato, ja nemam dilemu za koga ću glasati. Vreme je za prave vrednosti!

Slavce

08.07.2011. 13:55

Dacic je poceo ozbiljno da krsi Ustav svojim izjavama, pogotovo imajuci u vidu da je on ministar policije! Pocinje sve vise da lici na mesavinu Dinkica (karijerista) i Jovanovica (ne interesuje ga Kosovo). Koliko je nisko SPS pao nemam reci. A bili su stranka sa najjacim kadrom u zemlji (pre 5.oktobra).

Ork

08.07.2011. 13:56

Ide mi na nerve sto ce opet jedna marginalna stranka tipa SPS ili DSS da odlucuje o sudbini zemlje! Treba da se da mandat samo jednoj stranci + manjine i kraj. A ne da se te parazitske male stranke guraju u prvi plan, kao da sudbina sveta zavisi od njih!

Bezusni

08.07.2011. 13:57

sramota je postaviti jedan takav uslov suverenoj drzavi, nije sramota odbaciti predlog!

milan

08.07.2011. 13:57

Samo ti Nikolicu ubedjuj sebe samog mozda ce ti pomoci ali do sada jedini razlog vama glas dati je da ste druga partija a nikako da imate program koji obecava.

Ema

08.07.2011. 13:59

Kako bilo ko iz Vlade moze da izadje u javnost i eto, tek tako da neku izjavu, kao da ne znaju da Vlada mora da funkcionise kao jedno telo ?! Misljenje ministar moze dati samo ako se tice njegovog rada i rada ministarstva, a ne da daje pausalne izjave o Kosovu ili cemu drugome.

Haiku

08.07.2011. 14:00

Stav Nemacke ni malo ne cudi, oni su prvi priznali nezavisnost Hrvatske, kada se exYU raspadala, isto je bilo i za Kosovo, isto ce biti i za Rasku i Vojvodinu. Ako mi nismo sposobni da se brinemo o svojoj zemlji otece nam je ko god je bude zeleo. Uzgred budi receno, mi imamo dobrih 6-8 godina do ulaska u EU! Svedskoj je trebalo 8, pa vi racunajte!

Kaliko

08.07.2011. 14:02

Manjinske partije moraju da budu zastupljene bez obzira na vlast. Stub ravnopravnosti je da se cuje glas manjina, i da se to sve lepo uklopi u plan razvoja zemlje. Tako da je ova a priori odluka o inkluziji manjinskih stranaka iskorak u napred u odnosu na devedesete godine. Necu izaci na izbore, ali je lepo videti da se nesto menja u stavovima politicara.

Zico jajar

08.07.2011. 14:05

Razgovori su ok ali nacin na koji nasa vlada pregovara je strasan mislim da ne znaju sta rade.

Borka

08.07.2011. 14:06

Kad bi EU postavila takav uslov nakon svega odmah bi trebalo odustati,sta vise nemam poverenja u EU.

Che Gevara

08.07.2011. 14:07

Volelo bih da SNS dodje na vlast da pokrene privredu i ekonomiju da mozemo bar da se nadamo boljem zivotu.

Kalimero

08.07.2011. 14:08

Kakao li cemo preziveti do izbora nije mi jasno sto nisu raspisali kad su sigurni u svoju pobedu.

MatijaBG

08.07.2011. 14:38

@Kalimero - Kad smo preziveli Milosevica,Seselja i Nikolica,izguracemo sve!!!A ako Tomica dodje,prezivljavacemo onako kako nam je predocio svoj tj.program svoje stranke.Strajkovacemo gladju i zedju!

Stojan Ilic

09.07.2011. 08:36

@Kalimero - Izgleda da si se dobro udomio kod ove vlasti.Dali vidiš da mnogima nije dobro? I da jedva preživljavamo.Ovakvi komentari su nemoralni.

Car Dusan

08.07.2011. 14:09

Nemam poverenja u nase pregovarace za Kosovo to je osetljivo pitanje a oni su neozbiljni i korumpirani.Lakse bi mi bilo da u pegovorima ucestvuje neko iz SNS.

Jeki

08.07.2011. 14:10

Kosovo je nasa sveta zemlja a EU vestacka tvorevina koja ce puci pre ili kasnije a za Kosovo je prolivena srpska krv.

MatijaBG

08.07.2011. 14:20

Ovo je biala poruka za Kostunicu.Ovo sto je rekao je bilo cisto ulizivanje Kostunici,jer nema s skim da saasstavi vladu,pa ko fol malo da ovako izokolo.Nikolicu je jasnije nego bilo kome da Kosovo vise nikad nece biti Srbija.On je tada bio koalicioni partner Milosevicu sa svojim radikalcicima.ko vise veruje ljudima koji su nosili puske po Vukovaru,koji je lepio Mladiceve slike,koji je preko noci postao evropejac.Zanimljiv neki evropejac ovaj Nikolic!!!Jadni mi kad nam taj dodje

Voja Haski

08.07.2011. 14:28

Do nedavno, Toma i Vucko nikako nisu hteli ni izrucenje Ratka Mladica u Hag, a sada isticu da bi i oni tako postupili !Tako je to i sa Kosovom ....

dudule

08.07.2011. 14:39

Kad bi, kad bi. Ti samo u kondicionalu i možeš da pričaš jer niti si bio. niti ćeš biti u prilici da vodiš državnu politiku. Srećom.

edo

08.07.2011. 14:41

Srbi sa Kosova i Metohije,narocito oni juzno od Ibra, imaju narocite koristi ako Srbija prizna visokoskolske diplome sa Pristinskog univerziteta...hehehe.

pera

08.07.2011. 15:27

ti kazi ili napravi jos jednu budalastinu(o onim ranije i da negovorim) kao ono sa strajkom gladju i izgubices i ovo malo prednosti sto ti je ostalo nad ovom bandom na vlasti .

Драган Филиповић

08.07.2011. 15:44

Ау, немој ми рећи, сад ми је лакнуло!

Vojvoda

08.07.2011. 15:54

Naivnim komentatorima:Zapitajte se ko plaća zakup prostorija u centru Beograda i stranačke aktivnosti tzv. naprednjaka? Koloko znam oni nisu na budžetu...Plaćenim komentatorima:Budite malo maštovitiji.

Stojan Ilic

09.07.2011. 08:44

@Vojvoda - Dobro ste informisani.Samo mi recite ko ostalim partijama plaća zakupnine?

UrbanTip

08.07.2011. 16:21

Ispravna politika g. Nikoliću, ova zapadna stoka je nezajažljiva, pa kada bi se odrekli i formalno Kosova, kidisali bi i na druge delove teritorije. Treba se setiti da albanci crtaju kartu velike albanije i po ostatku Srbije a o nekima gore severnije da i ne govorim.

dusanka

08.07.2011. 16:41

Sta tu ima da se kaze,ovaj lik je isti zcao se Radikal ili SNA, N aprednjak na isto mu dodje. On nema veze sa Europom, nikada nije ni imao ,sve je bila laz i dobro sto je to konacno rekao.Ne daj Boze da taj lik pobedi ,nadrljali smo svi Serbi!!!!

Stexy

08.07.2011. 18:42

Konačno neki odgovoran političar, Evropska unija jeste imperativ ali svakako ima alternativu!

atlas2000

08.07.2011. 21:22

Da, "bira Kosovo", koje je Srbija izgubila jos prije 10 godina, hahahaha! Kako on to misli da ce "vratiti" Kosovo, moljenjem ili vojnom intervencijom, hahaha! Samo te dvije opcije postoje i niti jedna mu bas nista ne vrijedi. Moljenje, nece EU i US i druge zemlje ponistiti priznanje suverenosti Kosova. Vojna intervencija, doista bilo bi i tragicno i smijesno!

srbijakos

08.07.2011. 23:33

kosovo nema vise nikakve veze sa srbijomkako ne shvatate neki,ili se plasite istine

rjokili

09.07.2011. 15:02

bravo g nikolicu,samo je to pravi put kojim srbija treba da ide dalje.necemo valjda da damo nesto sto je nase i za sta su se nekada borili nasi preci...sns do pobede

stole nbg

09.07.2011. 15:04

nedamo nase svetinje,nedamo kosovo ni zbog cega,nece nas niko ucenjivati...bravo nikolicu

Lazarevac

09.07.2011. 22:58

Bravo Nikoliću, tako se za Srbiju bori, a ne kao ovi na vlasti. Zato ću ovaj put sigurno glasati za SNS, do sada nisam izlazio na izbore jer nisam imao za koga da glsam.

zola

10.07.2011. 11:00

@Lazarevac - SNS=DS.. ceo sistem treba menjati..ja sam za Dveri ..ovo je sve isto,ma kvazi patriote su pokazale sta znaju i one su umesane u afere .ko jos veruje nikolicu

zola

10.07.2011. 11:01

ko jos veruje nikolicu SNS - DS..to svako zna..treba neko nov da dodje na scenu,a to su Dveri..

Sindjelich 2

10.07.2011. 23:07

Prvo je nacionalni interest pa onda politika i sta sve drugo, prosto ne verujem da gospodin Nikolic shvata da, ako na bilo koji nacin izgubomo srpsku pokrainu KiM, nece ni njemu biti lako

dragoljub stamenkovic

11.07.2011. 08:09

nikolic se za srbiju bori tako sto sina postavlja za predsednika gradskog odbora u kragujevcu a snajinog oca za visokog partijskog funkcionera. ko izda prijatelja u nevolji izdace i otadzbinu.