Stop za šetnju srama

V. B. M. - A. Đ.

09. 10. 2010. u 15:49

U Beogradu su u subotu, uoči održavanja "Parade ponosa", održane dve protestne šetnje, čiji su učesnici zatražili otkazivanje te manifestacije

NEKOLIKO hiljada građana protestovalo je u subotu u centru Beograda protiv “Parade ponosa”. Studenti, srednjoškolci, roditelji sa decom i penzioneri okupili su se na platou ispred Filozofskog fakuleta, odakle su krenuli u, kako su je nazvali, “Porodičnu šetnju”. Skup koji je organizovao Srpski sabor “Dveri” obezbeđivale su jake policijske snage i sve je proteklo bez incidenata.

Još pre 13 časova, za kada je bio zakazan početak skupa, na platou ispred Filozofskog počeo je da se okuplja veliki broj ljudi. Postavljena je bina sa koje su se masi obratili predstavnici “Dveri”.

Od Vlade Srbije je zatraženo da se otkaže “Parada ponosa”, koja je ocenjena kao sramna i nemoralna.

- U Srbiji ne postoji sistemski pristup rešavanja pitanja populacione politike, ali se zato veoma revnosno radi na rešavanju problema gej populacije - rekao je predstavnik “Dveri” Miroslav Petrović. - Zbog toga mi treba odlučno da kažemo da nam niko neće rušiti najsvetije, a to je porodica.

Nekoliko sati ranije, na uglu Resavske i Nemanjine ulice, kod parka “Manjež”, održan je prvi protest protiv “Parade ponosa”, koji je organizovao raščinjeni monah Dragan Davidović iz manastira Crna Reka. Okupilo se oko 200 ljudi koji su noseći krstove i crkvene zastave prošetali trasom gde će u nedelju proći “Parada ponosa”. Pevali su molitvene pesme, a sveštenik Žarko Gavrilović je šetnju nazvao “miroljubivom litijom”. Građani su pozvani da se okupe i u nedelju, a da posle bogosluženja u Sabornoj crkvi krenu sa ikonama, “pa dokle stignu”.


Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (79)

Vladanko

09.10.2010. 16:06

Hocemo porodicne setnje treba omladina da vidi kako je to biti porodica. Roditelji da se drze za ruke i setaju decu, a ne gej i lezbo. Zar nije lepse napraviti porodicnu setnju do hrama svetog Save na liturgiju. Sutra je nedelja dan kada se ide na bogosluzenje.

u-pravu_si

09.10.2010. 17:21

@Vladanko - a ko brani bilo kome da ode u bilo koji hram sutra na bogosluzenje, nek svako ide tamo gde mu je drago.Pitanje je koliko ce ovih "normalnih" roditelja sutra spoznati da im je dete gay, hoce li se udariti po celu i pomisliti da su potpisivali nesto i protestvovali protiv necega sto ce sutra njihovoj deci doci glave, ili ce se prosto odreci svoje dece.Da nismo svi skupa malo licemerni.

Bojan

09.10.2010. 18:12

@Vladanko - Što se više upinjete da Srbiji turate prst u oko to će vama homićima biti sve gore. Dok niste pošto poto tražili tu skarednu paradu bilo je u Srbiji daleko više ljudi koji su vas podržavali, a sada ste skoro sve njih okrenuli protiv. Tako da vam ništa ta šetnjica 10. uz pomoć 5.000 policajaca neće pomoći, može samo da vam bude na štetu, ali sami ste izabrali da bude tako.

sladjana

09.10.2010. 18:48

@Vladanko - Setnjom je Srbija pokazala nedostatak razuma, netoleranciju i nespremnost da evoulira. Koje su to vrednosti koja ove porodice "cuvaju". Neka budu iskrene i neka kazu te iste porodice koliko puta su zene i dece sto fizicki sto mentalno maltretirane. Da li su to porodicne vrednosti kojima se nasa porodica dici. Majka sam osmogodisnje devojcice i mi pokusavamo da je vaspitamo postenju, toleranciji i razumevanju. Srbijo vreme spaljivanja vestica te nije napustilo. Sramota.

Ivan

09.10.2010. 19:40

@Vladanko - Bravo Sladjana. Tekovine moderne srpske porodice su sve one sigurne kuce po Srbiji, sve one ubijene, silovane i ponižene žene, kojima mačo Srbin svakodnevno lome kosti. Jadna je i bedna ova država kojima je grupa homosekualaca jedini povod kako bi istakla porodične vrednosti, gde ste bili ranije. Što niste šetali protiv nasilja u porodici??

Sladjana

09.10.2010. 19:43

@Vladanko - E pa ti lepo sutra sa svojim papucarom i cerkicom na gej paradu pa kad vas pita mala sta je to a ti kazi ...tako treba sreco majkina!

Jovana

09.10.2010. 19:44

@Vladanko - Sladjana nemoj se truditi puno da pametujes.da neces ti mozda vaspitati cerku da se zaljubljuje u devojcice a ne decake.Ajte molim vas prst na celo.Sve pinkovci do pinkovaca.sutra cerku za ruku pa na liturgiju ili u luna park a ne da gleda kako se cike ljube

Zoran

09.10.2010. 20:27

@Vladanko - Da sladjana Srbija nije spremna da evoluira u nešto što nema nikakve perspektive za budućnost. Evolucija takvog tipa ne dovodi do napretka ljudskog roda, već do njegovog nestanka.

Marko

10.10.2010. 02:09

@Vladanko - Sladjana,Srbija nikada u istoriji nije spaljivala vestice.To je radio upravo taj zapad kome se do besvesti divis!

Koje ovde zrtva

09.10.2010. 18:00

@nada popovic - Srpskim porodicama nesmeta! oni su deo te iste porodice, pre bi se reklo da sami sebi smetaju pa maltretiraju sve ostale.

sečanjac

09.10.2010. 16:42

Čovjek više ne zna,šta bi ovoj vlasti rekao.Ne vide, ne slušaju narod. Odrođeni,okrenuti sebi,slušaju tamo neke druge, koji nam ne misle dobro.Rade na štetu ,svoga naroda.I, što je šteta veća, bar oni misle, da im je bolje.A, jednog dana, kada sve ovo prođe, a, proći će sigurno, treba stati pred boga. I, onda po zasluzi.

4С-КНН

09.10.2010. 16:48

Што не кажете колико је тачно људи било бандо!? Како вас није срамота!? Преко 20 хиљада правих Срба је било данас на улици.

Аскурђел

09.10.2010. 19:36

@4С-КНН - Кад је почетак колоне скренуо у Таковску још је било људи на Теразијама Па сад ко воли да рачуна нек рачуна.

Posmatrač

09.10.2010. 23:27

@4С-КНН - Vidim da su se mnogi okomili na broj učesnika... Zauista je bilo dosta, izmedju 5.000 i 10.000 ljudi. Ali ni novinarsko "nekoliko hiljada" nije netačno. To je nebitno. Bitna je poruka skupa koja je jasno iskazana u tekstu i naslovu Novosti.

klo

09.10.2010. 16:49

bolja reakcija se nije ni mogla ocekivati od dveri, jedine zdrave organizacije u drustvu poremecenih vrednosti koje ce sutra kulminirati obezbedjivanjem egzibicionizma grupice ekstremista "lgbt populacija" . Bivsi monah davidovic se vec poceo ponasati kao sektas...

Небојша

09.10.2010. 17:33

Данас се показало здраво лице Србије,сигурно је били преко 10000 МЛАДИХ људи којима је доста уништавања породице,државе,војске итд!БРАВО СРБИЈО!!!!!

koka

09.10.2010. 18:12

ej narode zar ne vidis da drzava ne zeli da ocuva porodicu imaju li ovde deca bilo kakve povlastice pa najmladji nemaju cak ni osnovnu hranu mleko.decije stvari opterecene velikim porezima,skolovanje preskupo a kad zavrse skolu bez partijske knjizice nema posla a bez posla nema porodice ,nema obnavljanja nacije pa i ne treba da je bude kad hoce da misli svojom glavom a zna se da ima ko misli i odlucuje,mozda ce se pominjati u istoriji bio jednom jedan narod sram vas bilo vlastodrsci

Robert Duymo-Witch

09.10.2010. 21:05

@SSSS - pa nade ce da bude tak kad se sklone i pohapse tajkuni. od ovih sto paradiraju nema ni koristi ni stete, od njih ne zavisi da li ce biti posla i plate. a od posla i plate zavisi da lie ce oni koji jure zanske imati dovoljo dece za prostu reprodukciju u drzavi. kakve veze ima nada i parada ponosa.

SSSS

10.10.2010. 11:53

@SSSS - Ako zdravo razmišljaš, dobro ćeš da radiš, od nečeg mora da se počne, tajkune štiti vlast, a vlast je birao narod, sve loše što ovaj narod doživljava, sam je sebi napravio. Živelo Pravoslavlje i Srbija!

Aleksandar

09.10.2010. 19:40

Ama ljudi, "parada ponosa"! "Parada" aman! "Ponosa" aman! Koliko znam, kad neko trazi svoja prava, kad neko smatra da je na neki nacin ugrozen od strane bilo koga, on protestvuje al' nikako paradira. Kako na drugi nacin shvtatiti sve ovo? Ogromna vecina ljudi u Srbiji je ogorcena. Teror manjine nad vecinom. Kako rece Dell-boy: "ma moze i da opsti i sa baraznim balonom ako mu odgovara (a ne sa plasticnom lutkom), ali sve dok to cini u privatnosti svog sopstvenog hangara!!!! Toliko!

Robert Duymo-Witch

09.10.2010. 21:03

@Aleksandar - parada ponosa je kao i svi drugi prevodi kod nas, jako los prevod necega sto to ne znaci. bukvalno i izvadjeno iz konteksta, zasto se hvatati toga kao pijan plota, svi smo svesni da je diskriminacija normalna pojava u srbiji, i na to treba obratiti paznju i iskoreniti je. sigurno ne kamenovanjem i spaljivanjem vestica.

drsrdjan

09.10.2010. 22:58

@Aleksandar - mani se demagogije! upravo si ti taj koji se hvata za sitnice (pogresan prevod i sl) i skreces sa prave teme. cilj te parade je da se homoseksualci proglase manjinom i ugrozenom vrstom, te da na taj nacin obezbede obavezno zaposljavanje svojih istomisljenika u osnovnim drzavnim institucijama ( obrazovanje, medicina,odbrana itd.). stalno se prica o maltretiranju homoseksualaca na radnim mestima, a niko ne prica kako oni ucenjuju u oblastima gde oni su dominantni - moda, muzicka scena itd.

DM

09.10.2010. 23:23

@Aleksandar - Vi niste u pravu. Engleska rec PRIDE (prajd) u prevode znaci PONOS. Tako da nikakve greske u prevodu nema.

A.Semjonov

09.10.2010. 19:59

"Porodicna setnja" imala je, pre svega, za cilj sopstvenu promociju ukljuciv politicke poruke koje su slate sa tog skupa. U osnovi je ovde rec o KONTRA aktivistickoj kampanji.Po pravilu takve akcije usmerene su nekom drugom cilju pri cemu jedino ogolevaju sav svoj psedomoralni zanos presvucenim onom otuznom ikonografijom."Parada ponosa' predpostavljam, ma koliko kontroverzna, nosice PROaktivini predznak sa jasnom porukom- zivi i pusti druge da zive. U protivnom gubi ono malo naklonosti gradjana.

Вук НС

09.10.2010. 20:23

Ово нек буде знак издајничком режиму да је започела жестока борба за њихово скидање с власти,а и ово је јасна порука свим српским душманима да нећемо дозволити уништење српске породице!НЕКА БУДЕ БОРБА НЕПРЕСТАНА,НЕКА БУДЕ ШТО БИТИ НЕ МОЖЕ!

iizuzetan

09.10.2010. 21:22

@Вук НС - Meni uopste nije jasno ko to i na koji nacin preti "srpskoj porodici". Ako u dvomilionskom gradu nema mesta za manje od hiljadu razlicitih, onda je to grad primitivaca. Prilikom dolaska u grad, seoski mentalitet treba da ostane na selu, a ne da se njime busa u grudi. Bas me zanima kad ce da bude protestna setnja protiv ridjokosih ljudi na ulicama - i njih ima malo, sto je ocigledno dovoljan razlog za mrznju.

Šjore

09.10.2010. 21:52

@Вук НС - Videli smo koliko je tamo danas bilo dece a videcemo koliko ce ih biti sutra.Ovi vampiri ih sigurno nece dovesti jer ih nemaju a ovi kobajagi normalni koji ih podržavaju neka dovedu svoju decu pa neka im objasne šta je to parada ponosa.Stvarno nisam znao da nas homoseksualci vode u evropu.

da da

09.10.2010. 22:42

@Вук НС - Tako je,dogorilo je do nokata.Ovolike gluposti i ponizenja od ove demokratije su prevazisli svak zdrav razum.Macuge u ruke i na Bastilju.Srpstvo nema alternativu.

Бранко

10.10.2010. 07:40

@Вук НС - Ridjokosi nikog ne ugrozavaju i za to ih niko ne dira. Homoseksualiste takodje niko ne dira dok ne podju da paradiraju. Kada bi paradirali ridjokosi njih niko ne bi dirao, a kada paradiraju homoseksualci AGRESIVNO PROPAGIRAJUCI HOMOSEKSUALIZAM, TO SVE IRITIRA, JER NE POSTUJU STO IH SE NE DIRA, NEGO HOCE DA NAM HOMOSEKSUALIZAM PREDSTAVE KAO NESTO DOBRO I NAPREDNO, A MI SVI ZNAMO DA JE TO NEPRIJATELJ RODU LJUDSKOM.

Дејан Марковић

09.10.2010. 20:24

Gospodo iz Novosti. Prošlo je vreme kada se gutalo sve što se napiše, danas ima internet, YouTube i ostalo. Lepo se vidi da vaša cifra od 2000 ljudije zlonamerno napisana....

Lukas03

09.10.2010. 20:27

Zivim u inostranstvu i hteo bi da vas pitam ...." Koji vam je argumenat, da ste protiv te parade i kome to i zasto smeta ??"Meni je sve jedno svi smo mi deca od boga i svi mi imamo pravo da zivimo zato sto su drugaciji nikoga ne ogruzavaju...A oni sto se izgovaraju da to nije po pravoslavnoj religiji do juce su nosili u dzepovima KPJu crvenu knjizicu a danas pale svece i mole se bogu.Molim vas dali smeju da sebe ujutro pogledajo u spiglu, molim vas pa valjda niste toliko zaostali.

Slobodan

09.10.2010. 20:41

@Lukas03 - Argument je jedan,a on glasi ovo je Srbija!!! Možda je to normalno u toj satanističkoj Eu, ili Americi, nznm gde živiš,ali ovde to ne može da prođe, neka oni govore da smo mi zaostali, ali mi opet držimo neki kult porodice!!! A to ste vi tamo zaboravili, kako izgleda, jer radite stalno, po ceo dan, i nemate vremena za porodicu, i verujete u svakojake gluposti na Tv-u. Izdvojiti 11 miliona za paradu, a narod na KOSOVU gladuje, i bez struje živi??? To je apsolutno nedopustivo....

Robert Duymo-Witch

09.10.2010. 21:02

@Lukas03 - SLobodane, da neko brine o porodici u toj srbiji, ne bi se deca vaspitavala po ulici, nego kod kuce, da ima roditelja koji necemu uce decu ,ne bi bilo decijeg divljastva i nasilja koliko ga ima danas. dosta farse i pametovanja, sve je otislo u majcinu. da nisu ovi sto paradiraju krivi za sve to? To sto je to srbija, to je srbija i onima koji su diskriminisani u njoj kao da je 13. vek ,nekima i jeste 13. vek, makar kao izgovor da budu divljaci.

marko...kg

10.10.2010. 03:30

@Lukas03 - protivimo se iz jednostavnog razloga...u svetu tj. u pojedinim delovima sveta vlada bela kuga (sve je veci mortalitet od nataliteta)bebe se ne radjaju ali i kad se rode zbog losih uslova za zivot umiru posle samo par nedelja, a sve je vise gej populacije...bog je stvorio coveka da se razmnozava, a zbog zega oni koji mogu sasvim solidno da izdrzavaju porodicu se opredeljuju (ne znam na koji nacin) da budu gej-evi...sasvim nebulozno !!!

Aleksandar

10.10.2010. 07:15

@Lukas03 - @ Robert-dymo witch-donekle si u pravu,ali skreces sa teme.Gay populacija nije nista neobicno,ali paradiranje sa svim "alatkama" nije u redu!Vodi ti svoje dete pored te iste parade,ili u njoj,pa mu posle objasni da voli zenu!Kad mu to objasnis i ono odraste kao strejt-imaces moje postovanje.Dotad-silentio :P

maja

10.10.2010. 10:25

@Lukas03 - @Lukas.., mi se ne gledamo u spiglu ili zrcalo...izvini imamo razlicit sistem vrednosti i ne volimo da nam se nesto grubo namece....posebno "uvezena demokratija"...citaj npr, globalresearch.ca, saznaj malo vise o demokratijiinace nemam nista protiv homoseksualaca, poznajem, ustvari, neke uspesne i obrazovane ljude koji se nikada ne bi eksponirali na takvoj paradi. Domaci zadatak, zapitaj se ko stoji iza parade ponosa??

Proka

09.10.2010. 20:33

Bravo Srbijo,Kada komšija bije ženu i decu okrećemo glavu; korupcija i droga nas se ne tiču, gledamo svoja posla. Ali zato sada branimo moral, porodicu pa i celu Srbije time što nekim ljudima osporavamo njihovo osnovno pravo da budu ono što jesu.Pa ljudi on pevaljke po TV-u i Pinkove fartme štetnije po moral i porodicu od ovih veselnika što hoće da paradiraju.

Petar

09.10.2010. 20:57

@Proka - Svako moze da bude ono sto jeste u privatnosti svog doma. Ni na jednoj aplikaciji za posao poslodavca ne interesuje tvoja seksualna orijentacija tako da prava ove sacice ljudi nisu niucemu povredjena. Samo se skrece paznja Srpske javnosti sa juzne pokrajine i teskih ekonomskih problema.

Бранко

10.10.2010. 07:26

@Proka - Proko niste u pravu, niko im ne osporava da budu ti sto jesu, ali im osporavamo da reklamiraju to sto jesu i da time javno prizivaju druge da postanu to sto su oni, pre svega mislim na omladinu.

sladjana folprecht

09.10.2010. 20:54

Danas je dan sramote za srpsku porodicu. Jos uvek smo u vremenu spaljivanja vestica. Sve sto je drugacije treba unistiti?! Gde su te porodicne vrednosti da prosetaju kada se turista navijac baca sa stepenista jer je stranac i navija za suparnicki tim? Kad se vadi "batina iz raja "da se pokaze "bog" nad nemocnom decom i suprugama. Sramota Srbijo sa kojim vrednostima zivis! Majka sam osmogodisnje devojcice i vaspitavamo je u duhu tolerancije, razumevanja i postovanja. Izbacite mrznju iz sebe.

miki

09.10.2010. 21:52

@sladjana folprecht - Da si ti sladjana folprecht ili samo sladjana zaista majka teško da bi se ovoliko angažovala sa komentarima na ovom tekstu. Nego, ako i jesi majka hoćeš li i ćerkicu da povedeš sutra na paradu srama i šta ćeš joj objasniti zašto se dve tete ljube međusobno, ako ne bude i nekih drugih izliva istopolne ljubavi?

milica

09.10.2010. 22:12

@sladjana folprecht - Parada ponosa je sve, samo na ponos nije! Svoju izopacenu orijentaciju ti iz te ponosne parade neka ostave kod svojih kuca, nije to za javnost i setnje, ovo je Balkan.

Rade

09.10.2010. 22:26

@sladjana folprecht - Mislim da menjate teze. Niko njih ne dira niti ih proteruje, ali morate priznati da je vasa privatna stvar da li spavate sa vasim muzem ili vas neko drugi ili druga cini seksualno sretnom, to je prostor vaseg stana. Kada tako mali broj ljudi izadje na ulicu da paradira iz ponosa, kako oni to zovu, sta zapravo zele? da pokazu da su razliciti? Pa to znamo i to im niko ne osporava? Da dobijete drugu fazu i da vam priznaju pravo na brak i usvajanje dece?. Mislim da je to zapravo krajnji cilj.

MIroslav

09.10.2010. 22:42

@sladjana folprecht - Свака част Слађана. Ево ја ти у истом духу унапред честитам снајку. Нека су живе и здраве, нека се сложе и умноже.

nIKO

10.10.2010. 00:17

@sladjana folprecht - Draga Sladjana Forprecht ima mali problem sa shvatanjem realnosti. Nabrajanje desavanja , normalno u kontekstu kjoi navodi, bez shvatanja uzroka je bespredmento. Zaboravila je da su razlozi nezaposlenost, besperspektivnost, pljacka drzave, diktatura u medijima, politicki nepotizam, bezkicmenjastvo, gubitak drzavnog i nacionalnog samopostovanja, osecaj ponizenosti glavni razlog svih negativnioh desavanja u drsutvu. Sramotno je kad drzava stane iza jedne marginalne grupe, a ostale ko j...e.

sf

10.10.2010. 01:01

@sladjana folprecht - postovani Miki bez prezimena,Priroda je nesto sto se ne bira. Ili jesi lii nisi. Ko bi izabrao da javno prizna da je sklon istom polu i da bude maltretiran od strane netolerantnih ljudi kao sto ste vi. Moje dete u skoli ima informacije kao i u prodicii mi je ne skrivamo od izliva ljubavi ma koje prirode ona bila. Malo treba vise citanja knjiga a manje "farmi" i narodnjaka i prosirite intelektualne vidike.

Sejn

10.10.2010. 05:37

@sladjana folprecht - Sladjana i ostali ljudi koji realno gledaju na ovo..... prijateljski savet, dzabe trosite vreme ovde tipkajuci po kompjuteru, jer ovo je Srbija, glas razuma ovde ne vredi.... Lepo si rekla, sto se nisu organizovali za protestnu setnju ubijenom navijacu koji je mirno sedeo u kaficu, a ubili su ga isti oni koji ce sutra ici da "brane" kult porodice i koji prodaju deci drogu. Pustite ih neka se uguse u svojoj mrznji i ako moze idi i zivi negde daleko gde ljudi jos uvek koriste svoju glavu...

Бранко

10.10.2010. 07:20

@sladjana folprecht - To sve sto je Sladjana naveli je tacno, ali ne moze biti opravdanje za provodjenje takve parade. Tolerancija se ogleda da im dozvoljavamo da imaju ista prava bez obzira sto su homoseksualisti, ALI NE I PRAVO NA AGRESIVNU ILI BILO KAKVU REKLAMU HOMOSEKSUALIZMA. Reklamu homoseksualizma treba sasecati u korenu rigorozno, jer je ona protiv porodice I LJUDSKOG RODA UOPSTE.

Shankly

10.10.2010. 18:50

@sladjana folprecht - Od danas im je pravo na brak i usvajanje dece ustavno zagarantovano koliko i ova parada. Nije daleko dan kad ce neko i to pitanje staviti na dnevni red. Pitacu tada sve ove superliberalne sta ce imati da kazu. Da li ce im i to biti "cool" i "evropejski"? Mozda cemo i granicu polne zrelosti spustit na 12 godina kao u Holandiji? Sta vecina izglasa to ce i biti.. osim, naravno, u sluaju gej populacije, oni imaju posebnu tezinu izgleda.

djuka

09.10.2010. 22:29

Svako u svojo kuci ima pravo da radi sta god hoce,to mu niko nespori.A sta znaci to parada ponosa?Ponosa na sta?Pitajte njihove roditelje jesu li zamasljilai sebe sa unucicima ili da im sin jednog dana umesto zene u kucu dovede decka!!!!To je parada sramote,nikakvog ponosa!!!!

nasrtljivi

09.10.2010. 23:09

Zahvaljujuci sposobnim ljudima iz vrha vlasti uspeli smo u proteklih 10 godina na gotovo svim bitnim poljima dostignemo zapadnjacke standarde, da bi uklonili i poslednju razliku izadjimo na ulice, nasmejanih lica ispratimo trijumfalni mars pedera.

temida

09.10.2010. 23:26

" Koji vam je argumenat, da ste protiv te parade i kome to i zasto smeta ??"Razlog je taj sto ce mnoga deca, u periodu kada se jos uvek pronalaze, postati gej samo zato sto je to "in", gledace paradu i misliti da tako treba i naravno da im roditelji nece moci objasniti da to ipak ne mora tako. S kojim pravom se dozvoljava manjoj grupi ljudi da vrsi uticaj na tudju decu. Jos jedno ispiranje mozga. Nije zabranjeno biti gej i ne smeta mi gej sve dok se drzi dalje od mog decka

Gugler

10.10.2010. 00:01

Bog nije stvorio Adama i Stevu nego Adma i Evu.....sa ponosašima u lečilišta ...

Srbin

10.10.2010. 00:10

Шта човек треба да напише да би сте објавили његов коментар.Како Вас није срамота. Постали сте као комунистичка инквизиција.... Емутујете шта вам је воља и то после десет година тзв. демократије. Пар хиљада!!! Срамота!

Dejan Strpce

10.10.2010. 00:12

Ja danas postadoh otac jedne divne devojcice.Zar to nije nesto najlepse sto moze da se desi jednom normalnom gradjaninu nase zemlje?

Voja

10.10.2010. 00:41

Dve krajnosti....gej parada i parada "Dveri" i "Crne reke". Ni jedni ni drugi nisu "u vinklo".

englez

10.10.2010. 01:20

E pa moji glupi Srbi, ne moze to tako, hocemo u EU a necemo njihove vrednosti. Sve sto nam postave na trpezu ima da pojedemo ako mislimo postati deo EU odnosno njihova jeftina radna snaga.

spajder

11.10.2010. 12:18

@englez - dragi moj englez, imaju i srbi vrednosti koje ponosno neguju. na prvom mestu pravoslavlje, moralnost i porodica. nemoral je ipak uvek vazniji onima na vlasti.

Marko

10.10.2010. 01:41

Nije setalo nekoliko hiljada ljudi vec vise od 20 000,kako izvestavaju strani mediji,mada je dovoljno pogledati snimke i shvatiti.Hocemo li izaci iz medijskog mraka i lazi?Drugo,mislim da normalni gejevi nemaju nameru da dodju na ovaj skup zato sto ne zele da prave budale od sebe...znaju da je ova stvar silom nametnuta i ispolitizovana od strane nekih nevladinih organizacija koje ocigledno zele da izazovu nove nemire jer im je ponestalo materijala i razloga za pljuvanje po narodu ove zemlje!

vladimir

10.10.2010. 02:16

ovo zaista nije parada ponosa nego parada srama.nemam nista protiv homoseksualaca, neka ih, njihova stvar. samo ne zelim da mi paradiraju ispred nosa i ispred moje dece.

obrad

10.10.2010. 08:07

U Šumatovcu u Makedonskoj me je zatekla parada porodica, tih nekoliko hiljada u povorci je prolazilo pola sata, čitava Makedonska i Svetogoska sa rekom ljudi je za autora teksta nekoliko hiljada ljudi. Parada o kojoj niko nije pričao i koju niko nije najavljivao bila je u stvari prava parada ponosa,.Novinar koji je prebrojao nekoliko hiljada ljudi od te reke je čovek biser i odmah da mu se da nobelova nagrada za matematiku.

Evropo stizemo i mi....

10.10.2010. 08:22

OVDE NASA POZNATA STARA KLETVA "Da Bog da ti sin zeta u kucu doveo" TOTALNO GUBI SMISAO !!!

Poki58

10.10.2010. 08:24

Imam utisak da su i oni koji dozvoljavaju paradu zastranili.Narode ONI nam unistavaju osnovno PORODICU!

ljubica

10.10.2010. 08:29

Zasto je vlada dozvolila tu paradu ,srama,jel to nije parada ,ponosa,.Ponos je kad ozenis sina ili udas cerku i ocekujes da dobijes unuce od toga nema veceg PONOSA.Ja nemam nista protiv da svako u svojoj kuci zivi svoj zivot,ali zasto je potrebno setati ulicom i pokazivati svoju nastranost,koliko je meni poznato ni hetero parovi neprave parade.Bog je stvorio Adama i Evu a ne dva Adama i dve Eve ,pa mi nije jasno da Sladjana koja je majka moze da razmislja na ovaj nacin kako pise.

raky

10.10.2010. 09:22

danas ponosno setaju ulicama i oni navijaci,nekada velikog drzavnog projekta,koji su pre 2 dana okrenili ledja Srbiji. ovi ponosni setaci su njihov klub podrzavali sms-ovima,i odglumljenim youtube predstavama u protivnickim dresovima,dok su navijaci petokrake odlucili oduziti se setacima odavanjem pocasti tako da sebe nazivaju gejlije,i ponosno,pod ruku prosetati sa njima....sve protiv srbije

anonimni anonimus

10.10.2010. 09:53

Pita sin oca policajca: Tata koliko je to 2000 ljudi?Otac mu odgovara : Zavisi sine, zavisi !

Ludi Milojko

10.10.2010. 11:12

Protiv sam parade ponosa, ali zasto porodicna setnja nije organizovana ranijih godina?

Posmatrač

10.10.2010. 11:30

Treba da vidite šta su 09.10.2010 pisali Time i Amnestz International o porodičnoj šetnji.Iz tih članaka možete shvatiti istinu o demokratiji i ko su nam i dalje neprijatelji.Objektivnost, HA!

SajTek

10.10.2010. 23:19

Protestna "Porodicna setnja" u organizaciji Dveri zacudo nije komentarisana od strane rezima - a i kako bi, kada je sve proteklo mirno. Medju ovim normalnim svetom u duhu pravoslavlja, bilo je mesta i za sve one rezimske figure koji nisu skloni perverzijama i izopacenostima - medjutim takvih ili nije bilo ili se nisu udostojili da podrze ovu mirnu protestnu setnju. Zastrasujuce je da ni gradonacelnik nije nasao za shodno da se obrati ovim moralnim ljudima i njihovoj deci. Svako svojima zar ne?

dragan

11.10.2010. 09:52

pa dobro sta treba da napisem da bi objavili moj komentar.izgleda da smo mi vecina ovde ugrozeni,jer su i mediji u sluzbi rezima i EU.zelim samo da kritikujem odrzavanje ove sramne predstave u beogradu...ali vama gospodo iz ;Novosti,to ne odgovara pa necete da objavite komentar.ova garnitura vlasti je potpisala svoju propast vec na sledecim izborima,zato sto je dozvolila odrzavanje ove nazovi parade.