Marija se odriče Srbije

Z. U. - N. B.

05. 10. 2010. u 20:56

“Novosti” saznaju: Marija Milošević zatražila otpust iz srpskog državljanstva. Policija u Beogradu odbila zahtev jer joj se sudi zbog pucanja u vili "Mir"

ĆERKA bivšeg predsednika Srbije Slobodana Miloševića, Marija Milošević zatražila je otpust iz srpskog državljanstva - saznaju "Novosti". Taj zahtev joj je, međutim, odbijen, jer se protiv nje u Beogradu vodi sudski postupak.

Do završetka suđenja Marija Milošević neće moći da, i na ovaj način, napusti Srbiju. Ona već nekoliko godina živi u Crnoj Gori i formalno ne može da dobije tamošnje državljanstvo dok se ne ispiše iz srpskog. Ona ima prijavljeno mesto boravišta u Nikšiću.

POTERNICE
ZA Marijinom majkom Mirom Marković i bratom Markom Miloševićem srpsko pravosuđe raspisalo je poternicu zbog neodazivanja na sudske pozive. Oni su u Rusiji, a Marko Milošević je nedavno dobio politički azil. Protiv njih se u Srbiji vodi postupak zbog šverca cigareta sredinom devedesetih godina prošlog veka. Prošle nedelje iz te grupe optuženi su Bojana Bajrušević, Mihalj Kertes i još tri soobe.

Protiv Marije Milošević vodio se postupak pred Drugim sudom u Beogradu zbog pucnjave u vili "Mir", 1. aprila 2001. godine, prilikom hapšenja njenog oca. Prvestepenom presudom, koja je doneta krajem septembra 2002. godine Marija je osuđena na osam meseci zatvora, uslovno na dve godine.

Tadašnji Okružni sud u Beogradu uvažio je žalbu njenog advokata i ukinuo presudu. Predmet je vraćen na novi sudski postupak. Sredinom novembra 2004. godine počelo je ponovljeno suđenje, ali Marija Milošević se nije odazivala na pozive suda. Stigla su lekarska opravdanja da je bolesna, a neki pozivi su i vraćeni sa naznakom da nije pronađena na prijavljenoj adresi u Podgorici.

U međuvremenu, krivično delo neovlašćeno posedovanje oružja, za koje je Marija Milošević, takođe, bila optužena, zastarelo je. U ovom trenutku protiv nje se vodi postupak za izazivanje opšte opasnosti. Tokom hapšenja njenog oca Slobodana, ona je istrčala iz vile "Mir" na Dedinju i pucala u vazduh.

Saslušano je više svedoka, među kojima su i Branislav Ivković, Čedomir Jovanović, tadašnji istražni sudija Goran Čavlina, ali i svi drugi koji su prisustvovali pomenutom događaju.

Tokom prvom sudskog postupka Marija Milošević je u svoju odbranu iznela podatke da je kritične noći tokom pregovora o predaji njenog oca pila lekove za smirenje uz alkoholna pića. To je moglo da dovede do smanjene uračunljivosti. Napomenula je da nije htela nikog da ubije niti povredi i da je "iz očaja pucala u vazduh".

ŽIVOT NA CETINjU

MARIJA Milošević svojevremeno je živela u Nikšiću. Pre osam godina udala se za Cetinjanina Slobodana Bulatovića, po zanimanju turističkog inspektora, kad se i preselila u ovaj grad. Brak se raspao posle dve godine, ali je Marija ostala da živi na Cetinju.

Svojevremeno je izjavila da se sa majkom i bratom ne čuje, da sa njima nije u kontaktu. Između njih je bilo nesuglasica posle smrti Slobodana Miloševića oko toga gde će biti sahranjen. Ćerka je insistirala da bude sahranjen u Crnoj Gori u rodnom mestu, a ne u Požarevcu.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (61)

Djoko/Crnogorac/New Zealand

05.10.2010. 21:05

znaci maca nece da bude srpskinja,maco,maco,ako hoces drzavljanstvo,novog zelanda,ili australije javi se ja cu ti pomoci,da sredis dokumenta,ok javi se maco,maco,

ss

05.10.2010. 21:58

@Djoko/Crnogorac/New Zealand - Djoko Balkan je uvijek bio "sjasi kurta da uzjase murta". Dzoko tebi dojadili ti Aboridžini-ke Pa bi malo bijeloga mesa. ;-)

jasnajc

05.10.2010. 23:52

@Djoko/Crnogorac/New Zealand -  Sto se tice doticne gospodje,ima prava da radai sta hoce,zar ne zivimo u demoNkratskom svetu!!!Jeste da nas je njen tata unistio kao narod,ALI MI SMO MU DOZVOLILI I SVI TREBA DA SNOSIMO KRIVICU.Inace i sama Marija zna da je njen zivot zapecacen zanavek.Sigurna sam da nema finansijskih teskoca kao 90%srp(b)skog stanovnistva.

Milan Stanic Dzaja

06.10.2010. 07:57

@Djoko/Crnogorac/New Zealand - ma ne bolje da se druzi sa nama vamo iz najbogatije dezale na svetu ostralije nego sa vama tamo balkancima,eto k vama dolaze turci pa ce biti puno ajsi,i turcenja,i robovlasnikanja,netreba nam opet roblje,i krvna braca,i turcenje zar ne bolje je maci medju svojima odje sa balkana,

Tomislava

05.10.2010. 21:50

To je bilo tako davno, batalite ljudi... Koja svrha? Nama nece biti bolje ako nekoga osudimo na vesala. Srbija ide ka ponoru brzinom svetlosti, a vlast nas zamajava ulaskom u Evropu i izvlacenjem i naftalina ovakvih i slicnih (Karici) slucajeva. Hocu da meni bude dobro u ovoj zemlji! Sad, ne za 100 godina! Boli me uvo za Mariju Milosevic!

ss

06.10.2010. 09:52

@Tomislava - Tomislave ae vidis ako isteras bogate zemlja ce ti biti siromasna a i ti. U kapitalistickom sistemu su na vlasti bogati (kapitalisti) i oni daju obezbedjuju dobr standar svojoj drzavi i narodu. Istjerali ste Bogate (kapitaliste) iz drzave Rascerali mafiju A ko ce da vas rani hljebom sada ae Tomislave demokrate sirotinja raja ae E prevario si se Tomislave Zapad ce da te rani na kasikicu I stavlja recke koliko kasikica si im duzan;-) pa ti uzivaj Tomislave na tudjem lebu. Lezi lebu da te jedem

lili

05.10.2010. 22:16

Ovo je zaista besmislica. Koliko god sam bila protiv Milisevicevog rezima, ja licno mogu da je razumem kada je pucala u vazduh iz pistolja u trenutku kada su njenog oca hapsili. Meni lici da je to bio njen potez kako bi na neki nacin pokusala da spase oca od hapsenja. Tako nesto je prirodno i ljudski. Na kraju nikoga nije ni povredila i verujem da nije ni imala nameru. Pustite zenu da zivi.

Ljubomir

06.10.2010. 08:51

@lili - @ LiliPostovana g-do-dice Lili, Slazem se sa Vama da bi Mariju apsolutno trebalo osloboditi svake krivice.Ona je iz familije Milosevic jedina pozitivna osoba?!.Marija nije pucala u plafon da bi sprecila hapsenje svog oca.Koliko samja saznao istog dana kada se to dogodilo,Marija je pucala u plafon sajako izgovorenim recima"Predaj se gnjido!". Bilo bi humano i pozitivno osloboditi je.

Stefan

06.10.2010. 09:34

@lili - A nije prirodno i ljudski da spreči brata i oca da rade to što su radili Srbiji desetak godina?

REALNO

06.10.2010. 10:37

@lili - stefane a sta rade ovi???? pa ko je odgovaro za drzavni udar???? palili su skupstinu i nikom nista!!!!

lili

06.10.2010. 14:15

@lili - Postovani Ljubomire, nema logike da je bila optuzena i da je sada jure a da je tako bilo kao sto vi kazete.

situlacija

05.10.2010. 22:46

Isto su radili komunisti porodici Romanov pocetkom 20 veka. Danas isto rade demokrate u srbiji u 21.veku.

Milos

05.10.2010. 22:59

Nikada nisam bio pristalica Miloševićevog režima . Ali ovaj progon prestavlja naj primitivniji revanšizam . Nadao sam se boljoj Srbiji ali vidim da kao društvo nismo daleko odmakli od primitivne plemenske zajednice koja je željna krvi !!

Boro sa Manjace

05.10.2010. 23:41

Pa ovo ti je dokaz kakva demokratija vlada i u Srbiji i u CG. Ovi iz Srbije ce sigurno podizati nove optuznice po politickoj liniji jer dok se moze spominjati ime Milosevic to ide u korist njihove politike.Cim bi se oni bavili da nije tog imena.Ovi pak u CG tek sad pokazuju da nemaju veze sa demokratijom iz EU a kace se da udju u EU. Odluka jedne drzave da ne izda ispis znaci automatski da je ta osoba ugrozena u vlastitoj drzavi i dobija sve papire drzave u kojoj je nasla utociste zbog progona.

Petar Petrovic

05.10.2010. 23:42

Sramota je kako maltretiraju citavu porodicu Milosevic. Kriminalizacija Mire i Marka je vec odavno otpoceta, sad je na red dosla i Marija. A sta je sa petooktobarskim kriminalcima? I drugo, "Novosti" ne bi smele da iznose lazne podatke: Slobodan Milosevic je rodjen u Pozarevcu i zato je tu sahranjen, a njegovi preci su rodjeni u Crnoj Gori.

jova

05.10.2010. 23:46

Od kada je u Srbiji zabranjeno pucanje u vazduh? Puca se na svadbama,za razne nove godine,puca se da se proslavi bilo cega,puca se i kada ti hapse oca,pa sta? Valjda je zabranjeno pucanje u vazduh kada je mali Ceda u blizini,da se dete ne bi prepalo?

jasnajc

05.10.2010. 23:55

Jeste da je proslo od tada 20 dugih godina,a" nasa" demoNkratska "elita"jos uvek jurca za ostatkom familije slobodana milosevica.Da li se neko pita,ZASTO?I gde su bili svih ovih dvadeset godina?Jesmo narod za zaljenje.DEFINITIVNO

miki

06.10.2010. 01:00

zakon je zakon. Nije ona luda hoce tamo gde nema zakona ali onda nek u srbiji obavi svoju gradjansku duznost i nek odsedi zasluzenu kaznu.

Srpkinja

06.10.2010. 01:08

Dokle ce te verovati komunistickim novinarima da je ona samo pucala "u vazduh".Nikada nije objavljeno sta je je bilo te noci,kada je pored Legije i Cede Jovanovica bio i treci covek{policajac}koji je ranjen te noci i sta je bilo sa njime..Da li iko zna kako se zvao taj covek i sta je sa njim.Zasto je Ceda Jovanovic odbijao da svedoci o tome?A Legiji i da ne govorimo.O njegovoj ulozi te noci i sta je sve bilo posle toga.

Boro sa Manjace

06.10.2010. 17:14

@Srpkinja - Neverujem da si srpkinja jer ti je Ceda suvise blizak srcu.

Marijan

06.10.2010. 04:44

Pucala je u vazduh kada su joj hapsili oca! To je zaista za osudu. U takvimsituacijama oni pravi ne pucaju u vazduh.

Bata Dosen

06.10.2010. 04:46

Ne razumem te Marija , gde od koga i sta trazis ?? Pa da mogu i zivot bi ti uzeli . Demokratija je demokratija

Alo

06.10.2010. 08:13

Svi smo otkupljivali stanove bud zašto. Ja sam na vračaru stan od 94 kv. otkupila sa mojom porodicom za 600 evra. Danas mogu da ga prodam za debele pare. A Svi smo otkupili stanove za siću a sad nam je sporno kako je Milošević kupio jevtino. Sramota šta se radi u Srbiji. Čujem izbacili Paroškog sa farme. Od kada je uvreda ako nekom kažež da je musliman. Izgleda braćo srbi ako ne počnemo da cenimo i poštujemo sebe da u Srbiji ne ćemo smeti da kažemo da smo srbi.

voki

06.10.2010. 11:13

@Alo - Da lepo kazes dobila si stan za cenu ves masine,a ja otplacujem stan 30 godina po ceni od 60 000 eu,do kraja zivota, 60 m2 ,sa radnim stazom 26 godina supruga i ja.Pa gde je tu pravda,gde je moj stan kao i tvoj.Pa da otplacujem ja i tvoj stan,i znas tu da pricas gluposti...pokrij se usima i cuti

Vuk

06.10.2010. 11:28

@Alo - Ti si kupila stan ,i sad se pitas da je jos komunjara na vlasti sta bi tek sad radila... Eeeeeh kad se setis,ni brige ni pameti.

Boro sa Manjace

06.10.2010. 17:11

@Alo - Neznam od kuda ti vuce znas da je Slobo bio veci komunjara od Tadica? Slobo nije bio u internacionali a Tadicev DS jeste. To da je svatko ko je dobio drzavni stan preko fabrika isti otkupio kako doticna gospodja-ica napisa. Islo se na simbolicne cene jer je ta osoba kao radnik uplacivala neki samodoprinos i slicno. Vi koji ste se mrzeli porodicu Milosevic mrzite sve sto nije po vasem ukusu i ako je vas najveci problem danasnja vlast a ne pokojni Sloba. Ovi vam zagorcavaju zivot a ne on.

2fast

06.10.2010. 09:12

Eto vidite da i Milosevicnije bio Srbinnego Crnogorac. I Karadzic nije Srbin nego Crnogorac. Mladic nije Srbin nego Bosanac.Pa sto onda Holandija, EU i Amerika nas zezaju zbog njih?Neka zezaju nezavisnu Crnu Goru i njdrazu im Bosnu i Hercegovinu.

Ja

06.10.2010. 10:28

Da je bilo srece, cela porodica Slobodana Milosevica bi se odrekla drzavljanstva jos pre 20 godina!

Velimir

06.10.2010. 10:32

Boze,tragikomicno ! Ova vlast bi da sudi,hapsi i blati sve.Cerka ustala u odbranu oca koga su na prevaru i laznim obecanima oteli i prodali tudjinuna Vidovdan napredne snage poput Cede,Legije,Djindjica i slicnih.Kap je prelila casu,sto zamajavate ovaj gladni narod dok mu zaduzujete praunucad2016 "se nadate" da udjete u EZ,a tamo vas ceka raj.

Banja Kaluđerović

06.10.2010. 10:37

Marija je dobro došla na Cetinje!Normalna đevojka koju svaki komšija i građanin poštuje!Greota je toliku hajku dizatI protiv đeteta koje je pokazalo kako se brani svoj roditelj od svojh IZDAJNIKA! Marija je dobro došla i u našu kuću!Pozdrav redakciji!

balkanac

06.10.2010. 14:15

@Banja Kaluđerović - u "tvoju" zemlju su takvi uvek rado i dobrodosli,necudi.Nije prvi put da ste izdali svoj narod.Dug je niz primera u vasoj "ponosnoj"istoriji.Sad kad ste"drugi narod"kada polako izvrcete i jezik i bukvar i sa siptarima zejdno pijete i sverate cigare i drogu,sad mozete da glumite i pametujete.Nece dugo ,mozda ja i moje generacije to nece doziveti,ali siguran sam da cete da cvilite za bracom kad- tad,al se isto tako nadam ,da pouceni iskustvom svojih djedova necemo napraviti istu gresku.

balkanac

06.10.2010. 15:08

@Banja Kaluđerović - "balkanac" srbi i albanci vec vekovima suruju. Neces im ti podariti mnogo pameti ;-)

atabaz

06.10.2010. 16:17

@Banja Kaluđerović - u pravu ste i van toga sta je bio Milosevic, branila je oca, od izdajnika, koji su ucinili sto se nikada nije desilo u moderna doba, isporucili su bivseg predsednika njihovim naredbodavaocima sa zapada. Ako je Milosevic bio za sudjenje, onda je trebalo da mu se sudi u Srbiji. A njoj, svaka joj cast, neka zivi gde hoce.

rocker

07.10.2010. 12:33

@Banja Kaluđerović - pa sta se drugo i moglo ocekivati od vas iz MNE ... nije prvi put da terate kontru srbiji i srbima ... e zato idem u Grcku na more i lepo mi je sto ne slusam vasa `pametovanja` :)))))))) uostalom i cistije je u Grckoj ... :)

mikaele

06.10.2010. 10:41

Ovo je strasno pametno....Kao ni Jovanku Broz, tako ni Miloseviceve Srbijica ne ostavlja na mir..Nije mi jasno cemu taj cinizam??Kaze Tadic bolje je sad nego pre 10 godina, hahhahhahhahahha..A ja kazem , bolje je bilo pre 40 godina nego danas, pa nek me g. Tadic negira ako moze.SPRDNJA!

Milan

06.10.2010. 11:09

Koliko se secam Legija i drugari kad su upali u vilu nisu imali nikakva obelezja policije. Tako da se njeno prangijanje moze okarekterisati kao samoodbrana.

sale

06.10.2010. 11:56

што се мене тиче нека иду на крај света он и цела породица, јел упропастили су и уништили ову земљу за наредних 100 година! далеко им лепа кућа !

DENIS

06.10.2010. 12:09

meni je smesno kad cujem ove komentare a sto je zalosno sto jos narod podrzava milosevica i njegove covek koji je spustio srbiju na kolenima i pobijo svoje ljude a kad cujem kako s marko obokatio noseci gajbe smesno .jedino sto mogu da zamerim ovoj vlasti to sto posle 10 god gospoda milosevic jos nije osudena ona je odavno trebala da bude u zatvor i to samo ne zbog pucanja

ss

06.10.2010. 13:34

@DENIS - Lepi "Denise" Jel ti umes da citas ? citaaj i uci. Ne pobijam tvoju teoriju zelje i misljenja " to je demokracija-tija" da prostis. Ja nema nist protiv ni protiv koga. Ali da li vi znate koliko su hrvati pobili srba u Hrvatskoj Jos vise su Komunisti (srbi) pobili srba u Srbiji. A svi oni koi su pokusali da ciste "siptare" na kosova su maknuti u ime "demokacije-tije" A u srpskom narodu ima jedna izreka "kom opanci a kom obojci" kolo srece se okrece ;-)

baćo

06.10.2010. 14:33

Izvinjavam se narode, jedna mala ispravka, ja ne trošim metke uludo, pogotovo kada su dušmani u pitanju. Hvala.

fica

06.10.2010. 15:00

Branila je svog oca, a otac je kakav god bio. Branila ga je od izdajnika i americkih slugu. Za svoje grehe Slobodan Milosevic je trebalo da odgovara pred svojim narodom, ali trebalo je po nalogu zapada a uz pomoc domacih izdajnika ocrniti ceo srpski narod. To je jedino sto su za cistu desetku uradili oni koji danas slave 5. oktobar. A narod je "gospodine predsednice" bolje ziveo pre 50 godina, a danas zivite vi i vase porodice dok narod gladuje.

arizona

07.10.2010. 10:32

@fica - eto sta je nas narod prvo pljuju po milosevicu i njegovoj porodici a sad kontra ja sam znam jedno da sam bila u beogradu 2000god kad je slobina tetka i slobino obezbedjenje pokrali stangle zlata i pobegli a to sto su jos mnogo toga opljackali mogli bi napisati roman a to i vi svi znate dobro a plus koliko je svog naroda unistio

rocker

07.10.2010. 12:28

@fica - izvini ja ne znam nista o tome . aj mi objasni , kakvo zlato bre, sta pricas ? uostalom - OTISAO SI .. sto sad talasas?? krckaj dolare i plivaj, sami cemo da izadjemo na kraj sa nasom mukom ...

arizona

08.10.2010. 10:39

@fica - rocker doro znas da je iz banke slobina tetka i njegovo obezbedjenje iz banke pokrali zlato stangle a cuvare vezali a oni pobegli u nepoznatom pravcu a to se desilo oktobra 2000 god posle demostracija i lupanja slobinog kabineta i tad je maknut sa pozicije a ja nisam otiso nego otisla a ne krckam dolare nego sam majka od petoro dece 4 sdudenta i jedno u osnovnoj skoli i radim po 12 sati i jedva izdrzim a nadam se da ste me gospodine rocker razumeli o kom zlatu govorim a daj boze da krckam dolar

Vlada

07.10.2010. 01:21

Glupost je sto joj se uskracuje otpiust iz drzavljanstva. Kakve veze ima to sto se protiv nje vodi krivicni postupak? Pa valjda se u ovoj zemlji za pocinjeno krivicno delo sudi i strancima i srbima? Proteklih godina ovog drzavljanstva su se odricali sportisti, lekari, inzenjeri, mafijasi, zanatlije i ostali gradjani koji su emigrirali iz Srbije, jedna Marija vise ili manje - "vrlo vazno"!

leka

07.10.2010. 13:05

pa sta se vrijedjate sto dama ne zeli da ima srbijansko drzavljanstvo ,ne zeli ga imati vise niko iako su vam i vize ukinute ,srbija je svoje rekla ,porazena iz vana i iznutra,sem gradjana r srpske koji tu i tamo usmu po drzavaljanstvo ,kazem tu i tamo vise niko ne zeli drzavljastvo srbije ,,cak da se nudi i novac ne bi bila situacija bolja a zasto je tako pa :srbija je sve svoje najbolje ljude pohapsila i dala sto hagu sto hrvatima sto dusmanima,pa ni marija ne zeli da ima drzavljastvo takvo

micun salipur

07.10.2010. 17:08

@leka - Razumljivo je sto ona trazi ispis iz srpskog drzavljanstva i hoce crnogorsko.U pravu ste,jer poslednjih godina je velika borba za crnogorsko,jer svi kriminalci sveta bi u crnu goru.Sto bi marija bila izuzetak.Nego ona jos,mozda,nezna da za kriminalce,Milo ima posebnu proceduru.Platis odredjenu cifru i dobijes.I neka ide,eto vam je,vasa i jeste.I tata joj je bio vas,pa trzite i njega,rado cemo vam ga dati.Ma vratite se svi tamo ako hocete i srecno vam bilo.

mrakmrak

07.10.2010. 14:05

Po komentarima je jak utisak da politika još uvek odredjuje život i sve u životu. I posle onih načelnika, Jovice i Momčila, ljudi se još uvek zaklinju u patriotizam Miloševića?! Treba se obrazovati, ali ne iskljućivo iz politike koja se servira. Zbog sebe, a i da nam ne bi ceo svet govorio da smo upravo takvi kakvi zaslužujemo da budemo.