Jat: I đakuzi kraj piste
09. 08. 2010. u 20:55
Najavljeno preseljenje „Jat ervejza“ iz upravne zgrade na aerodrom papreno će koštati. Za selidbu oko milion evra. Luksuz u kabinetu
NACIONALNA avio-kompanija uskoro će „odrešiti kesu“, jer prema procenama, preseljenje službenika iz upravne u zgrade „Jata“ na beogradskom aerodromu, koštaće oko milion evra. Kabinet generalnog direktora, luksuzno opremljen, kako „Novosti“ nezvanično saznaju, biće smešten u letačkoj operativi, dok će ostali službenici biti u zgradi „Jatovog“ školskog centra.
Građevinskih radova još nema, ali je projektna dokumentacija za renoviranje kancelarija spremna. Takođe, kako saznajemo, priprema se tender za nabavku kancelarijskog nameštaja i kompjutera i izbor izvođača. Sve informacije o preseljenju pokušali smo i zvanično da potvrdimo u „Jatu“. Međutim, odgovori na postavljena pitanja nisu stigli.
Još u aprilu ove godine „Jat“ je za oko 10,3 miliona evra prodao „Telekomu“ svoju poslovnu zgradu u Bulevaru umetnosti 16. Ugovoreni rok za iseljenje bio je 120 dana. Međutim, nacionalna aviokompanija iseljenje planira tek u novembru. Do tada bi trebalo da budu renovirane i opremljene nove kancelarije na beogradskom aerodromu.
Najzanimljiviji deo u projektnoj dokumentaciji vezan je za kabinet generalnog direktora, koji će kako nezvanično saznajemo biti opremljen đakuzijem i tuš-kabinom. A zahvaljujući staklenom zidu prvi čovek nacionalne avio-kompanije će svakodnevno pratiti poletanje i sletanje „Jatovih“ aviona, pošto se iz kancelarije, prema projektu, pruža pogled na pistu beogradskog aerodroma.
Naravno, postoji mogućnost da projekat bude i promenjen, jer u ovom trenutku „Jat“ teško da ima pokriće za bilo kakav luksuz. Nacionalna avio-kompanija u odnosu na prethodnu godinu beleži pad broja putnika, a u prvih šest meseci ima i minus od zvanično 10, a nezvanično oko 14 miliona evra. Na jesen, „Jat“ je trebalo da dopuni flotu sa dva nova „boinga 737-700“, koje je planirao da uzme u zakup. Kako nezvanično saznajemo, od tog posla nema ništa.
F/O ATR-72
09.08.2010. 21:34
Steta sto niste nasveli vise detalja, kabinet je predvidjen za cetiri clana - za generalnog direktora, sekretaricu, seficu kabineta i obezbedjenje. I dok on misli kako da sebi obezbedi luksuz mi se sve cesce vracamo na aerodrom odmah posle poletanja, nema ni cestit briefing room, sve se manje ulaze u usavrsavanje posada. Mogu da potvrdim da u nasem skolskom cenytru nema nikakvih radova. Ali vazno je da nam oduzmu ucionice....
Ma, sta kazete! I jos je generali direktor JAT-a i jos nije smenjen. Setite se samo kada je nas bivsi generalni direktor Kristo poceo da se luksuzira odmah je dao ostavku, i palament je o njemu raspravljao. Ovaj umesto da unapredjuje flotu hoce kanabe, kadu .... Da li vi znate da nas putnici opsedaju zbog propusta u JAT-u. Pa prosle nedelje su preko 100 putnika smestilu u hotel da cekaju sledeci let - samo dva dana. A za djakuzi se vec uveliko pricaju vicevi - nema velicine XXXL
da gospoda iz vlade i jata malo zavire u kanceralije drugih uspesnih avio kompanija videli bi da takvog likcuza nema, vec samo rad i rad, profit je jedino bitan i usluga putnicima, kada ce se vise nesto raditi normalno u srbiji.
A onda bi za komentar prethodnog kolege, prema Ugovoru o radu moglo slediti svašta pod uslovom da je situacija normalna.Na našu veliku žalost, u Jat Airwaysu ništa više nije normalno.
Srednjoskolci vode nacionalnu kompaniju i sta se od njih i moze ocekivati?
Komentari (9)