“Jat” zakopao Straževicu
23. 07. 2010. u 21:21
”Novosti” saznaju - Deo novca iz budžeta za put oko Beograda iznenada preusmeren. Umesto za obilaznicu, 350 miliona dinara ide za izbor savetnika
PROJEKAT izgradnje tunela “Straževica” “uskraćen” je za 350 miliona dinara. Taj novac iz republičkog budžeta, kako nezvanično saznaju “Novosti”, biće preusmeren u rešavanje problema “Jat ervejza”, prvenstveno u angažovanje savetnika, koji bi trebalo da pruži stručnu pomoć u pripremi i sprovođenju osnivanja nove kompanije - budućeg srpskog nacionalnog avioprevoznika.
Naime, budžetom za ovu godinu, tunelu na obilaznici oko Beograda, koja je deo drumskog Koridora 10, inače državnog prioriteta broj 1, bila je namenjena milijarda dinara. Međutim, Ministarstvo za Nacionalni investicioni plan “skinulo” je 350 miliona dinara i preusmerilo ih u neraspoređena sredstva Ministarstva za infrastrukturu, a na zahtev kabineta Milutina Mrkonjića. Zvanično, dakle, taj novac je neraspoređen, a nezvanično biće upotrebljen za “Jat ervejz”.
AVION “Jat ervejza” koji je u petak iz Rima trebalo da poleti u 10.40, zbog tehničkih problema kasnio je više od 11 sati. Putnici su bili zarobljeni na aerodromu, dok aviomehaničar sa rezervnim točkom nije stigao iz Beograda do Rima.
Nacionalna aviokompanija dužna je da svakom putniku, koji za to podnese zahtev plati obeštećenje u iznosu od 600 evra za kašnjenje duže od tri sata. Kako saznajemo, “Jatu” je već stigao prvi zahtev za obeštećenje zbog kašnjenja od osam sati na letu iz Soluna za Beograd.
Pošto je Ministarstvo za infrastrukturu konačno obezbedilo sredstva, uskoro će biti raspisan tender za izbor savetnika. Time će započeti proces osnivanja nove kompanije, koja će od “Jata” preuzeti linije, deo flote i putem konkursa deo zaposlenih, a potom bi trebalo da se raspiše tender za izbor strateškog partnera. Logično je da starom “Jatu”, kojem preostaju dugovanja, imovina i veći deo zaposlenih, po tom scenariju preti katanac. U “Jatu”, međutim, veruju u drugu mogućnost, a to je oslobađanje preduzeća od neprofitabilnih delatnosti, stvaranje zdravog jezgra koje će biti predmet dokapitalizacije.
6. oktobar
23.07.2010. 21:57
Koji je to savetnik po redu? Nasi drzavnici izvrgavaju ruglu ovaj narod...
Koji to savetnik vredi 3,5 miliona eura? Da li je moguce da Srbija nije iskolovala ni jednog strucnjaka da odradi ovaj posao ili je ovo najbolji nacin da se neko po ko zna koji put debelo "ugradi" u ovaj posao.
Kakav prioritet broj jedan za novi tunel Strazevicu? Samo obmanjivanje javnosti. Rakovica i ceo potez do Bubanj potoka izgledaju kao zapustena sela u Indiji. Deponije, otpadi, psi lutalice. Zaraza na svakom koraku. Uzaludno je bilo pisanje opstinskim i gradskim vlastima. Niko nije nadlezan.
Samo da drzava ne dozvoli ovom diletantu Radovanovicu da se nadje u novoj kompaniji, morala bi odmah da je zatvori. Dajte mu bre neko mesto u rudniku, da malo zagrebe za zivot a ne da dere drzavnu firmu sa svojim skakavcima. Ili jos bolje, neka ide u kamenolom, neka tuca kamen, a strucan posao prepusti strucnjacima, u Srbiji ih ima, ali se ne vide od ovog "drustva" koje alavo ide od firme do firme. A u kameolomu nema frke, tamo jeste poenta da se razbija sve sto je krupno i jako.
Nije to neka lova za državu ali ovo nije država, ovo je farsa!!! Problem je novac koga nema a nema ga jer se MASOVNO krade na svim nivoima! Tih 3,5 miliona evra će da ode u SAVETNIKU a sa gradnjom će da se stane! Posle će da se krene, napravi nekih 100 metara koridora pa će da postave novog SAVETNIKA... pa još 100 metara, pa novi SAVETNIK i tako u slojevima. Za 10 godina, 1 km koridora i 35 miliona evra za savetnika! Svete, gledaj i uči kako se KRADE!
Komentari (6)