Porazili smo autonomaše

M. BABOVIĆ - Z. USKOKOVIĆ

12. 11. 2009. u 20:58

 Ivica Dačić, vicepremijer i ministar policije, o Statutu Vojvodine, odnosima u Vladi i borbi protiv kriminala: Srbija neće dozvoliti otcepljenje pokrajine. Novi Sad nije glavni grad. Sa JS i PUPS i na sledeće izbore

 OVO je najveći poraz autonomaša posle dve decenije. Propala je njihova koncepcija o Vojvodini kao republici. Ako neko misli da je dobio republiku time što je dobio Vojvođansku akademiju nauka i umetnosti, onda je on veliki marketinški majstor.
Vicepremijer i lider SPS Ivica Dačić ovako vidi dramatičan rasplet političke igre živaca oko vojvođanskog statuta. On u intervjuu ”Novostima” poručuje da nisu otvorena vrata za separatizam u pokrajini i da Srbija nikada neće dozvoliti da Vojvodina izađe iz njenog okvira.
* Bez obzira na vaš trijumfalizam, kako je moguće da je i u prečišćenoj verziji Statuta ostao ”Čankov član” o Novom Sadu kao glavnom gradu?
- Za nas je važna suština: u tom članu piše da je Novi Sad glavni administrativni centar, a ne glavni grad. Samo pitanje naslova nekog poglavlja ili člana je apsolutno nebitno u odnosu na ono šta u njemu piše. Ono što je neodvojivi deo Srbije nikakvim naslovima ili podnaslovima se ne može promeniti.
* Šta je onda bila svrha povlačenja teksta Statuta iz Skupštine? Utisak je da ste napravili kompromis sa Čankom?
- Nije reč o kompromisu. Podneli smo amandman na definiciju Novog Sada kao glavnog grada, i to je promenjeno. Ne znam na koji se to glavni grad odnosi naslov člana 10, pošto je Novi Sad definisan kao glavni administrativni centar.
* Je li ovakav Statut korak ka federalizaciji Srbije? Primećujete li paralele sa crnogorskim sindromom?
- Nije. Ovaj statut je daleko ispod onoga što je Vojvodina imala po Ustavu iz 1974. Ubačena je odrednica da je Vojvodina neotuđivi deo Srbije, pokrajina nema pravo da donosi zakone, da sklapa međunarodne ugovore, Vlada može pred Ustavnim sudom da ospori odluke vojvođanskih vlasti...
* Stvara li se odredbom o referendumu zaseban teritorijalni integritet Vojvodine u odnosu na Srbiju? Može li to kasnije da bude osnov za samoopredeljenje?
- Ne. Ustavom je definisano da je Srbija nedeljiva teritorija. Iskreno, smatrali smo da ta odredba nije neophodna, jer ne postoji bojazan da bi neko mogao da ukine autonomiju, ili menja teritoriju pokrajine bez saglasnosti njenih građana.
* Zašto naša ambasada u Briselu ne može da zastupa interese Vojvodine nego pokrajina traži posebno predstavništvo?
- Predstavništva će se otvarati isključivo uz saglasnost republičke vlade. Ona će procenjivati da li za tim ima potrebe. U EU postoje mnoge regije i provincije koje imaju svoja predstavništva, jer tako imaju mogućnost direktnog pristupa evropskim fondovima.
* Ko bi po toj logici mogao, recimo, da spreči Bošnjake iz Sandžaka, koji već traže svoj region, da otvaraju predstavništva širom Evrope? Ili, zašto to ne bi mogao da čini niški okrug, ako mogu Vojvođani?
- To je već pitanje na koji način će biti uređen sistem regionalizacije i decentralizacije države. Treba jasno omeđiti pitanje decentralizacije od nečega što bi značilo stvaranje države u državi.
* I Mađari su pre tri dana obnovili svoj stari zahtev za etničkom autonomijom na severu Bačke. Preti li nam opšta dezintegracija?
- Ne, jer ovako sastavljen statut nije podstrek za dezintegraciju. Kako će se dalje odvijati stvari zavisiće od vlasti u Srbiji, a ne od Statuta.
* Kako to da je rad na Statutu ubrzan baš posle apela Saveta Evrope? Je li bilo pritisaka sa strane?
- To nema veze jedno sa drugim. Usvajanje Statuta je pre svega naša ustavna obaveza.
* Jesu li sporovi oko medijskog zakona i Statuta poremetili odnose u Vladi?
- Nisu. Postoji saglasnost oko strateških ciljeva koje smo utvrdili prilikom formiranja vlade.
* Ima li ”šumova” između Dinkića i Mrkonjića oko Koridora 10?
- Nema problema u odnosima sa našim partnerima, osim želje da se tačno utvrdi ko je za šta nadležan. U nekim pitanjima se nadležnosti ministarstava prepliću i ponekad se ne zna ko donosi odluke. Bez obzira na to, očekujem da će Vlada izdržati ceo mandat.
* Jesu li zahladneli odnosi SPS i PUPS? Krkobabić sve smelije govori da bi i sam mogao da preskoči cenzus...
- Nisu. Naša koalicija sa PUPS i JS pokazuje svoju vrednost time što ostvarujemo sve bolje izborne rezultate. Smatramo da bi bilo najbolje i da na sledeće izbore izađemo zajedno, i to je dogovor trojice lidera.
* Da li najava približavanja DS i LDP može da naruši vaše partnerstvo sa demokratama? Možete li sebe da vidite u nekoj budućoj vladi sa Čedom Jovanovićem?
- Imamo izvanredne odnose sa DS. Očigledno je da su u Srbiji srušeni ”berlinski zidovi” između partija, pa su posle sledećih izbora moguće i neke druge političke varijante. Uostalom, mi smo danas u Beogradu u vlasti sa LDP, kao što na lokalu imate različite političke kombinacije. Znam samo da će upravo blok SPS-PUPS-JS odlučivati ko će formirati buduću vladu.

VIZE PADAJU ZA SVETOG NIKOLU
* HOĆE li vizni zid oko Srbije konačno da padne na Svetog Nikolu 19. decembra ili će ponovo biti pomeranja rokova?

- Gotovo je izvesno da će vize biti ukinute 19. decembra. Radna grupa Saveta Evrope za zapadni Blakan je zasedala i zaključeno je da više nema otvorenih pitanja. Očekujemo samo da se taj predlog usvoji.
* Pregovarate li i o ukidanju viza za države izvan šengenskog sporazuma?
- Naši građani moći će da putuju i u Švajcarsku bez viza. Radimo na tome da budu ukinute vize i za druge zemlje. Potpisan je sporazum sa Izraelom, razgovaramo sa Japanom, Turskom. Pregovaraćemo i sa Amerikom. Postoji dobra volja da se, za početak, produži rok važenja američke vize sa tri na pet godina. Očekujem i nastavak razgovora sa Velikom Britanijom.

TERORISTI NA OKU
* Pratite li aktivnosti terorističkih grupa na jugu Srbije? Koliko je jak separatistički pokret?

- Opasnost od takvih pojava svedena je na mogućnost izolovanog pojedinačnog akta. Bezbednosna situacija je relativno stabilna. Ostaci terorističkih grupa nalaze se u pojasu iza kopnene zone bezbednosti. U ovom trenutku ne postoji mogućnost da dođe do težeg narušavanja teritorijalnog integriteta.

UDARAMO I NA NARKOBOSOVE
* Spremate li ”Moravu 2” koja će potopiti i narkobosove? Mnogi su vam zamerili da ste tokom prvog udara pohapsili samo ”sitne ribe”?

- Prva akcija bila je preventivna. Hteli smo najpre da uklonimo dilersku mrežu u blizini škola i sastajališta mladih. Sigurno nećemo na tome stati. Postoje operativni podaci i o takozvanim šefovima narkomafije, od kojih su neki izvan Srbije. Nećemo ni njih štedeti. Ali, da bismo krenuli na njih potrebno je obezbediti i dokaze, što nije baš lak posao. U Srbiji postoji više od 30 organizovanih kriminalnih grupa, od kojih se čak njih dve trećine bave trgovinom narkoticima. Ali, nije lako da šefa narkogrupe dovedete dokazima u direktnu vezu sa uličnim prodavcem.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (60)

Sremac

12.11.2009. 21:19

Dacic, Tadic,Pajtic, i Canak nisu se ni borili protiv autonomasa, vec se oni bore protiv srpskog naroda i Srbije.

Milutin

12.11.2009. 21:21

DS iSPS su napravili sa ovim statutom takav rusvaj da ce Srbija ovo debelo da plati. Nema bitnije razlike od Ustava iz 1974. Strasno.

Ckalja

12.11.2009. 21:24

Ma sta isprica Dacicu, ti i Tadic pobedili autonomase tako sto ste im poklonili drzavu. Veliko zlo ste naneli Srbiji.

Lolita

12.11.2009. 21:31

Dacicu u Statutu lepo na cirilici pise glavni grad. Ali ti ces nam objasniti da to kad se prevede na latinicu znaci nesto drugo. Separatizam ste stvorili

zinat-

12.11.2009. 21:36

Dacicu! Srp i cekic u ruke i navali na jagnjetinu. Iskreno receno u Srbiji mi smetaju i oni za komuniste i oni za kralja i oni za DS i LDP i svi politicari na gomilu

Бранкица

12.11.2009. 21:45

Тешко ћеш ти мене и милоне људи убедити у то! Првенствено зато што сам писмена и имам 16год школе! Тешко! Усталом видећемо! Довољно је само видети заставе по целој српској воши па да ти буде јасно!

Tomislav Kresović

12.11.2009. 21:50

SPS je poliitčki istisnuo u ovom času LSV u Vojvodioni.SPS jeo jačao svoju poziciju u vladi i mogućnost da traži više u vlasti.SPS računa na "Beli Šengen" kao svoju političku pobedu i na tome će biti prepoznatljiv u narednim mesecima.Druga zasluga za SPs biće energetika i gasni sporazum sa Ruskom federacijom i poseta Ruskog predsedniak Dmitrja Medvedeva.Treća zaslug biće korsiroi i saobračana infrastruktura i četvrta zasluga biće borba protiv kriminala i akacija "Morava".Sve ovo će biti deo političkog marektinga SPS u narednom periodu i na svim ponovljenim lokalnim izborima u Srbiji.Ivica Dačiča se pokazuje kao pragmatičan i uspešan poliitčki menadžer čiji ministri na čelu sanjim rade veoma korisne polsove.Sve će to biti deo poliitčke kapanje i marketinga.To će se odraziti i boljim rezultatom SPS na lokalnim izborim a na Vozdovcu sa poboljšanjem izbornog rezultata. Sve je to Srbija.Tomislav Kresović poliitčki analitičar i publicista

milorad

12.11.2009. 22:15

svakako, da ste srusili zidove izmedju partija dok ste spremni da vladate sa cedomirom..ali zato podizete zidove izmedju Srba....vi kako ste poceli moze lako da se desi da nemate nadkim da vladate....

Misa

12.11.2009. 22:16

Hahahaha, pa nevero vatno je Dačič priča, jer je SPS GLASAO i za prvobitan predlog statuta!

Stanislav Šarić

12.11.2009. 22:22

Interesantne su tvrdnje Dačića, iz ovog intervjua, u kojima kaže da su ovim statutom poraženi autonomaši u Vojvodini. Pa nisu valjda autonomaši oni sa kojima su tako tvrdo pregovarali o konačnoj verziji statuta? Ako jesu, to znači da su autonomaši Pajtić, Čanak i drugovi. Ako su oni autonomaši onda se protiv njih nisu trebali boriti popuštanjem pred njihovim pritiscima nego ih pravno procesuirati, pogotovo deklarisanog srbomrsca Čanka, koji je početkom ove godine u Novom Sadu izdao lažne pasoše i mape nepostojeće države Vojvodine, što je krivično delo koje podleže sudskoj istrazi. Ovo je poraz Srbije kao države i neodgovornih pojedinaca koji je vode. Umesto da se Vojvodini ukine autonomija, jer ona nije u skladu sa važećim odredbama međunarodnog prava i poveljom UN o ljudskim pravima, ova petokolonaška vlast dodeljuje Vojvodini, odnosno šačici ekstremnih secesionista, status države u državi. Po važećim odredbama međunarodnog prava autonomija se može dodeliti nekoj nacionalnoj manjini koja na određenom delu teritorije neke države čini većinsko stanovništvo u odnosu na državotvorni narod, a to sa Vojvodinom nije slučaj jer su Srbi ubedljivo većinsko stanovništvo u Vojvodini, u odnosu na sve ostale manjine zajedno. Očigledno je da je ova neodgovorna vlast potpala pod pritiske nama oduvek nedobronamerne EU a za protiv-ustavno dodeljivanje Vojvodini široke autonomije, Srbija će biti stavljena na tzv. belu šengensku listu. Zar to nije prevelika cena? Ko će iz Srbije putovati na zapad? Pa, neće valjda radnička klasa sa prosečnom platom od 250 Evra ili 800000 nezaposlenih radnika i članovi njihovih porodica? Sledeći uslov koji će, nama, nedobronamerna EU postaviti Srbiji će biti davanje statusa autonomije Sandžaku a glavni uslov za prijem Srbije u EU će biti priznavanje Kosova kao nezavisne države, jer prema važećim pravilima EU, ni jedna članica EU ne sme imati nerazrešena teritorijalna pitanja, zatim teritorijalne pretenzije prema drugoj članici unije ili nekoj drugoj priznatoj državi, a Kosovo je nažalost država, hteli mi to priznati ili ne! U međuvremenu će se povampiriti separatistički zahtevi vojvođanskih secesionista a to će najbolje pokazati vreme pred nama. Neće se oni zaustaviti samo na ovom statutu, tražiće oni MUP i otvaranje konzularnih predstavništava. Čim dobiju policiju, zbogom Srbiji! Stanislav Šarić

marko_ns

12.11.2009. 22:50

Jeste Dacicu,porazio si ih na taj nacin sto si im se pridruzio! Ogromna tvoja "pobeda"

profesor Ilic Isidor

12.11.2009. 22:51

Preporučujem gospodinu Dačiću da iznad politike na prvo mesto stavi nauku a zbog posla kojim se bavi na prvo mesto stavi istoriju kao nauku, malo je više izuči nešto iz nje nauči i tek onda kimentariše statut VOJVODINE.Ali kada spozna istoriju kao nauku drugačije će komentarisati statut jer će tada znati kakva je to tempirana bomba za raspad Srbije u ovim okvirima.

Naivan

12.11.2009. 23:05

Bas si ih porazio, nece vise glavu oni dizati. Samo sto su dobili separatisticki statut, nista vise od toga za sada. Mnogo potcenjujete narod da je glup i da nista ne vidi.

Dorcolac

12.11.2009. 23:07

dal je sneg ili su labudovi, o cemu se ovde radi. Jedini pobedjeni ovde su Srbija i srpski narod.

Dusan

12.11.2009. 23:12

Ko su porazeni autonomasi, da li su to Tadic, Pajtic, Canak koalicioni partneri Dacicevi ili su ti autonomasi pali s neba i on ih natcovecanskim naporima pobedio. O cemu uopste prica ovaj covek.

Milan

13.11.2009. 00:05

Jel se meni ovo cini ili se ovde radi o jednoj povrsnosti koja racuna da je narod potpunuo potunuo u mrak neznanja. Tek cete vi cuti sta srpski narod misli o separatizmu Vojvodine i ovom nakaznom statutu.

раја

13.11.2009. 11:40

kalenic@-Moлим ревизоре у Новостима да не објављују лупетања и глупости каква износи овај напред поменути. Такви имају своје новине. Ми у њих не можемо ни привирити.

Milan Stanic/ Dijaspora za Vojvodinu Adelaide/AUSTRALIA

13.11.2009. 08:17

ti ne predstavljas vojvodini njen interes,ni ti ni taic ni niko iz srpske vlade,vovjodinu predstavljaju politicari iz vojvodine,dosta je srbija uzimala od seljaka iz vojvodine drzavni porez,republicki porez,pokrajinski koliko poreza se moj pok otac naplacao vama iz srbije,.vojodinu predstavljaju vojodjani a ne ti ili biko ko drugi,.vovjodina odlucuje o sebi,mi svi koji smo rodjeni u vojvodini smo vojvodjani ja nemogu biti srbin,jer nisam rodjen u beogardu,aleksincu,nisu i pitaj boga gde jos ja sam rodjen u somboru sombor nije nikada pripadao srbiji,.to sto sandzak suska ima pravo,nemrete vi vise se zanositi vasom politikom kako hocete prosla su komunisticka predlaganja,i komunisti,nema vise crvenih knjizica ostale samo uspomene,.

Rus

13.11.2009. 08:59

Dačić je realan i politički zreo čovek. Malo prenaglašava neke reči, ali bitno je osloboditi gradjane strahova, frustracija i kompleksa niže vrednosti. I neverovanja svim političarima.

kalenic

13.11.2009. 09:57

Gospodine Dacicu, vi ste svojevremeno ne samo sto ste porazili Vojvodinu vec sa svojim sefom ASlobodanom Milosevicem jogurt revolucijom ste drzavnost Vojvodine ukinili ste neustavnim, naslilnickim, vadalistickim nacinom kao sto ste radili i sa Kosovom i time ste poceli svoj krvavi pir po citavoj Jugoslaviji. Hoceti li poceti ponovo iz pocetka. U to ne verujem , jer Srpski narod je shvatio kamo to vodi. Vrlo dobro znate da ono sto se vekovima stvara, ne moze se uciniti niti nekakvim statutima, niti jogurt revolucijama, niti skupstinskim raspravama. Vojvodina je realnost, Vojvodina je istorija, koja ni po cemu ne lici na Srbiji. To je druga kultura, druga tradicija, druga istorija. U sadasnje vreme u vreme kada se po citavoj Evropi siri se duh demokratije, saradnje, medjusobnog postavanja i prijateljstva, anakrono, apsurdno i partadoksalno je nametnuti drugom kako on treba da se ponasa, da vojvodjanima diktira kao ce nazvati svoj Novi Sad, glavnim gradom i administrativnim centrom. Mislim da su ta vremena prosla.

Goran Zrenjanin

13.11.2009. 10:23

Gospodine Dačiću ovaj naslov bi bio adekvatan da ste uradili ono što ste morali, a to je da ih pohapsite. Mislim da ne treba da Vas podsećam na kartu Vojvodine koju je štampao Čanak, bilborde sa natpisima Novi Sad glavni grad, itd.

Miša

13.11.2009. 10:31

Svi smo mislili da je Slobodan Milošević nedodirljiv, a evo, ... šta je sada s njim. Vojvodina će dobiti zakonodavnu, izvršnu i sudsku vlast, imovinu i izvorne prihode. Možda ne ovim Statutom, ali sigurno sledećim Ustavom.

Miroslav Đukić

13.11.2009. 11:07

Ivica Dačić je od svog sada počivšeg šefa nasledio dve stvari: 1) Firmu i 2) Sklonost da svoje poraze predstavlja kao pobede! Kad je tako, onda: Čestitamo ti pobedu, predsedniče Dačiću!

Iz Londona@ Kalenic

13.11.2009. 11:23

Evo ja ne mogu da shvatim London grad sa opštinama preko 12 miliona ljudi ,azijskog,afričkog,evropskog itd.porekla,kultura itd. i jedan grad a tebi očigledno smetaju Srbi,ja najradije jedem kod Pakistanaca,biftek fantastičan a nije skup,dobri ljudi a ti imaš neki različit identitet i kulturu a ,mani se separatističkih nebuloza!!!

milorad

13.11.2009. 11:31

Goran Zrenjanin...u pravu si Gorane,samo jos nisu proglasili vojvodjanski jezik ali i to ce uskoro biti...Zivim u Svedskoj, i pre nekoliko dana dodje moj komsija koji je sudac, pitao me da li ja znam C.Gorski jezik....

sasa r.

13.11.2009. 11:51

Jeste Dačiću, u pravu si. Pobedili ste autonomaše, kao što je Sloba pobedio NATO. Za razliku od Slobine, ova velika pobeda je dobijena bez borbe. Ima li jednog lidera u ovoj zemlji koji je sposoban da zavede red i pohapsi razbijače države?! Mislim da nema !

Miroslav Đukić

13.11.2009. 14:43

Dačićeva autbiografija bi morala da počne rečima: "Kad sam bio mali dečak, želeo sam da postanem Slobodan Milošević kad porastem"! Za sada, dobro mu ide, igra Sloba odlično, ponovio je početak i sredinu. Pitam se: Hoće li Dačić i do kraja ostati u ulozi, ili će se kasnije prebaciti na neki drugi lik? Alternativno, mogao bi da odigra ulogu Knjaza Miloša u zadnjim godinama, em je lepša, em mirnija?

brano

13.11.2009. 15:42

Gospodine Kresovic,kada bi svi politicari bili tako pragmaticni kao Dacic bilo bi bolje za Srbiju!Sasvim je prihvatljivo da se hvale uspjesima!Sto se Vojvodine tice mislim da se dize nepotrebna galama oko necega na sta Vojvodina ima potpuno pravo gledano i pravno i istorijski!

Srbo-branac

13.11.2009. 16:27

Zaista uz sva uvazavanja intervjua i komentara, moje videnje je jasno! Ima li tu Srbije?Zaista ljudi o cemu mi to? Je li Srbija drzava ili nije? Dokle vise uopce govoriti i potezati temu ko koga iskoriscava, ko koga ogranicava itd? Drzava Srbija ili funkcionise i kontrolira teritoriju ili ne? Ako je odgovor DA ili NE, e onda treba videti sta ne valja!Naravno da decentralizacije treba biti jer se cesto iz centra ne vidi predgrade a jos manje udaljeniji delovi drzave, ali to ne znaci stvaranje paralelnih centara moci a to se sada pokusava u APV? Zasto? Zasto se po Ustavu ne postupi Zakone i da ne pominjem, ko je taj ko bi sebi stvarao drzavu u drzavi i centre moci? Da li je to za odgovornost? Mislim da jeste! Kako to da se npr. bivsi gradonacelnik Zrenjanina drzi u pritvou duze od godeinu, ON je osuden i odlezao kriv ili nevin, cisti drzavni terorizam ili je to terorizam novih drzavo-briznika, Pajtica, Canka iiiii? Zaista vec ide pokretni pano ispred LSV-a "NOVI SAD GLAVNI GRAD"?JE LI TO PRKOS ILI DOKAZ KO SU MONICI I NEDODIRLJIVI ? Srbijo samo primeni Zakon prema svima jednako ! Ili je to samo sala kao onomad za Pasose Vojvodine!?

xxx

13.11.2009. 17:11

@Milan Stanic/ Dijaspora za Vojvodinu Adelaide/AUSTRALIA Slusaj ja nisam Srbin ja sam Vojvodjanin??Kazes nisi rodjen u beogradu nego u Somboru..zato si Vojvodjanin....jes ti nekad uopste bio u Somboru??? U somboru zive Serbs = 59,799 (61.48%) Hungarians = 12,386 (12.73%) Croats = 8,106 (8.33%) Yugoslavs = 5,098 (5.24%) Bunjevci = 2,730 (2.8%) Jel ti vidis da je neko ovde Vojvodjanin? a da nema ipak je to u tvojoj masti...

trixi

13.11.2009. 19:54

SPS je porazio sam sebe i osnovnu ideju socijalista kao i svoju tradiciju. Zalosno je sto je opijen vlascu porazio i interes naroda kako u Srbiji tako i u Vojvodini. Sramota!

gina

13.11.2009. 20:23

O, šta nam rade Tadić i ove sitne stranke!! Ni svi prethodni vladari nisu toliko uspeli da nas ojade.

GIGA

13.11.2009. 20:26

Све се лепо поклапа: дај све што траже-ући ћеш у ЕУ, дакле, остаћеш на власт .

nemanja

13.11.2009. 21:01

bravo za xxx,ima i delova Vojvodine gde su srbi 80%,kao dobar deo srema.u ostalim delovima Vose su otprilike isti,oko 70 %,izuzetak je severna Backa gde su manje od 50%....cankovi pomirite se sa tim...

b.a.

13.11.2009. 23:33

Nista smesnije nisam cula od ove izjave gosp.ministra Dacica! Ali, zamara me da to vise komentarisem posto sam rodjena Vojvodjanka Srpkinja i obzirom da sam zivela na svim prostorima bivse ex yu sa sigurnoscu tvrdim da cemo se boriti do kraja da nam i to ne uzmete lopurde, Vojvodina je srpska i bice tako, tamo je srpski duh, svetosavlje, obicaji, vera...drugo ne osetim. A vi se potrudite da date i seljaku sansu da zivi kao gospodin pa cete videti ko ce to moci da Vosu izdvoji iz Srbije!

Eusvet

14.11.2009. 02:25

Svaka cast i cest Dacicu!Porazili ste i separatiste na Kosovu.Da nije bilo Vas iz SPS-a,verovatno bi separatisti ostali neporazeni u sastavu Srbije.

statisticar

14.11.2009. 08:06

Kakav mentalitet... umesto da poraze kriminal,siromastvo, epidemiju gripa i sve nevolje sa kojima se suocava ovaj narod,g. vicepremier govori kako je porazio nekoga ko trazi vise prava ,da njihova regija ne bude podkradena.

Teca Peca

14.11.2009. 13:13

Gospodine Dacicu- delujete konciznije i jasnije od vaseg kolege Obradovica. Ostajmo u nadi da ce Vojvodina biti sastavni deo Srbije, ali malo po malo, trazice i dobice zeleno svetlo za svoje predstavnistvo,... pa da ne nabrajamo.Sta je sve to nama potrebno ( cenim vas kao veoma pametnog, odlucnog i znavstujuceg coveka),kada niko od Srbije ne trazi da se Vojvodina razgranicava.Osim ako je to trazio g.Bajden, ali kako vidimo, nesto se ne primecuje vise na medjunarodnoj sceni ( pogadjate zasto?). Mnogo mi se dopada komentar jednog citaoca koji uporedjuje susede-Rumuniju,Bugarsku, Francusku,Spaniju, pa pogledajte molim vas Nemacku- najnoviji primer, ona je bila podeljena na Istocnu i Zapadnu, pa ima regije-Bavariju i td., pa sto g.Bajden i ostali ne predloze da se i oni malo regionalizuju.I njima trebaju fondovi EEZ-a, jer svetom hara SEKA?Mi smo navikli na pritiske, pa sada kao mali Mikica, odmah cinimo ustupke da bismo se "pokazali"!Zasto nam je to potrebno?

statisticar za Eusvet

14.11.2009. 14:11

Po svim statistickim podacima,od osamdeset i devete godine, pa na ovamo,mogu vam potvrditi vasu verovatnocu ,da nije nije bio onaj poraz separatista od SPS-a ,seperatisti nebi ni postojali a Srbija ostala u punom sastavu a ovako........

Teca Peca

14.11.2009. 14:34

Zahvaljujem urednistvu!U isto vreme se izvinjavam sa cestim komentarima- imam samo dobru nameru, da pomognem svom narodu!!!

Miloje

14.11.2009. 17:10

Ова изјава "коалиционог партнера" Дачића је магла, и искључиво прича за будале.

Београђанин

14.11.2009. 22:36

Друже Дачићу, удруженим снагама са твојим коалиционим партнерима - тзв. аутономашима поразио си само ЗДРАВ РАЗУМ. По старом, врло лошем обичају!

Sultan

17.11.2009. 10:54

Nemojte, Druze Dacicu, vise tako da ih porazavate, jer od kad Vi (SKJ, KPJ), tako pobedjujeta, nama je kuku