Nikolić za Novosti: Pobeda zbog istine

M. BABOVIĆ

14. 05. 2012. u 20:58

Predsednički kandidat koalicije ”Pokrenimo Srbiju” govori o odlučujućoj bici za šefa države i izbornim varnicama. Posle trijumfa otkriću prevare. Bojkotom bih pokazao kukavičluk

ŽELIM pobedu nad Borisom Tadićem i to je najbolji način da Srbija sazna pravu istinu o izbornim prevarama režima, ali i svim pljačkaškim privatizacijama, zatvorenim fabrikama i aferama koje su uništavale našu zemlju.

To je ključna poruka Tomislava Nikolića, lidera koalicije "Pokrenimo Srbiju", koga posle velikih varnica i žestokog političkog naboja oko navodnih neregularnosti na đurđevdanskim izborima, u nedelju očekuje odlučujući sudar sa ljutim rivalom Borisom Tadićem. On u intervjuu za naš list tvrdi da može da pobedi velikog takmaca, jer je "veliki greh ostaviti državu u njegovim rukama".

* Mislite li da će vam priča o krađi izbora više pomoći ili odmoći u drugom krugu izbora?

- Uvek sam se u svom političkom delovanju rukovodio načelima istine, pravde i pravičnosti, a ne načelima političkog oportuniteta i celishodnosti. Za razliku od Tadića, ja se politikom bavim, ne zbog vlasti i privilegija, već zbog ideja i vizije normalne i pristojne Srbije. Moja Srbija je Srbija bez krađe, korupcije i lopovluka, a u poređenju sa tim ciljem, ništa drugo nije, ni uporedivo, ni dovoljno važno. Svakako, uveren sam da Srbija ne može i neće da bira svoju propast, a upravo to bi značio ponovni Tadićev izbor za predsednika.

DžENTLMEN POSLE IZBORA * Hoćete li čestitati Tadiću ako vas pobedi?
- Znate, ja nisam slao omladince Srpske napredne stranke na njegova vrata da mu uznemiravaju porodicu, nisam napadao njegovu decu, nisam ga provlačio kroz blato, nisam trošio novac iz državnog budžeta na televizijske spotove protiv njega ...
Bio sam i ostaću politički džentlmen.

* Ako tvrdite da je izborna utakmica bila neregularna, zašto niste bojkotovali drugi krug?

- Zato što bismo time pokazali kukavičluk i neodlučnost, a Tadiću bismo, bez borbe, omogućili novi predsednički mandat. Nemam pravo da bojkotujem izbore, jer ljudi u Srbiji hoće promene, a ne povlačenje. Takođe, naši ljudi su izdržali najbrutalniju i najprljaviju kampanju u savremenoj evropskoj istoriji i nemam pravo da se ne borim za njihovu i budućnost cele Srbije. Hoću da se borim i hoću da pobedim režimskog kandidata. A, osim toga, zarekao sam se i da nikada neću na ulici da osvajam vlast, niti da iko zbog mene zaplače ili, ne daj bože, pogine.

* Zašto ste četiri dana posle glasanja potegli priču o krađi? Je li sve smišljeno da biste dobili “krila” pred drugi krug?

- To su apsolutne neistine. Čim smo dobili dokaze o izbornoj krađi izašli smo u javnost. Nisu mi potrebna nikakva krila, samo želim da pomognem narodu Srbije da se oslobodi autokratskog režima, kriminalaca koji u njihovo ime upravljaju najvažnijim resursima i razaraju tkivo srpske države.

* Je li tačno da su vas zapadne sile pritiskale da, ipak, izađete na izbore?

- SNS, a sutra i Srbiju nisam i neću voditi po bilo čijim nalozima, već u skladu sa interesima i potrebama našeg naroda i naše zemlje. Na mene je nemoguće vršiti bilo kakav pritisak.

* Zašto mislite da ste bolje rešenje za Srbiju?

- Tadić je u prethodnih dvanaest godina pokazao šta zna, koliko može, a za njim su rezultati kojim niko ne bi mogao da se pohvali. Ja želim sve to što je loše da ispravim i promenim, da ujedinim zemlju, da budem predsednik svih građana, a ne političke stranke, kao što je to Boris Tadić. Meni su važni interesi Srbije, a ne lični, partijski, ili grupni. Ja volim Srbiju i boriću se za nju, a šta i kako je Tadić radio, svima je potpuno jasno.

NIŠTA TAJNO * Imate li tajni dogovor sa SVM da Mađari ne podrže Tadića?
- Nemam tajne dogovore, ali sam uveren da će veliki broj pripadnika manjina glasati za mene. I ti ljudi žive teško, obespravljeni su, fabrike su im zatvorene, a ja ću im garantovati sva prava obezbeđena međunarodnim standardima.

* Jeste li sigurni da će vas podržati birači DSS, Dveri i SRS?

- Mene interesuju građani Srbije i njihova podrška. Uveren sam da ljudi koji su glasali za opozicione stranke žele promene i da nikada i ni po koju cenu ne mogu i neće da svoje poverenje i svoj glas daju Borisu Tadiću, a glas za njega je i neučestvovanje u izbornom procesu.

* Verujete li da je priča oko vlade završena dogovorom DS i SPS ili se još nadate da će SNS dati mandatara?

- Stvari će biti drugačije kad budem izabran za predsednika Srbije, ali će moj posao svakako biti da poštujem Ustav, volju većine, ali i da je nadzirem i kontrolišem.

* Spremate li se to već za kohabitaciju? Zašto ste rekli da saradnja vas, kao novog predsednika, i vlade DS i SPS ne bi

bila loša za Srbiju?

- Zato što bih na taj način mogao da kontrolišem vlast ukoliko, kao u poslednje četiri godine, ostane bahata i raspojasana. Svaki potez vlade bio bi pod lupom, što sada nije slučaj. Zato što bih sa mesta predsednika države mogao da podižem krivične prijave, na primer, zbog spornih privatizacija. Mogao bih da ukazujem na svaku vrstu nezakonitosti... Uveren sam i da bih sa tog mesta, uspešno motivisao istražne organe da časno i pošteno obavljaju svoj posao i da primenjuju zakon do poslednjeg slova.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (94)

vladimir

14.05.2012. 21:30

Ja sam vam javio da sam odlucio u nedelju da idem da igram fudbalicu sa drustvom.I sada vam javljam .Pobedio sam.

Vrbasanin

14.05.2012. 21:32

Ja sam kao clan SPS-a glasao za Dacica, ali mi ne pada na pamet da glasam za Tadica, iako su ga podrzali Dacic i rukovodstvo SPS-a. Glasacu za Nikolica, ne zato sto sam za njega, vec zato sto hocu da glasam protiv Tadica. Takodje, ogromna vecina obicnog clanstva i simpatizera SPS-a ce takodje glas pre dati Nikolicu nego Tadicu, bas iz ovog razloga jer je Tadic danas personifikacija DOS-ovog rezima koji je posle 5-og oktobra ucinio toliko nepravde i zla desetinama hiljada postenih socijalista

tomanija

14.05.2012. 22:30

@Vrbasanin - uh, u Vrbasu ce bas biti tesko. Zadnji izbori pokazali su veliku nadmocnost vec postojece koalicije koju izgleda niko nema nameru da kvari... Mada kada se uzme da Vučeta Tošković dominira tim krajevima... uspeh Tadića je zagarantovan

David

15.05.2012. 00:42

@Vrbasanin - A,cega je onda peronifikcija tvoj drug Ivica Dacic?Svega najgoreg sto jedan narod moze da dozovi:- Plate od 2 marke-Najvecu hiperinflacju u isroji covecanstva-Pljacke preko dafine i Jezde-Ratovi sa svima-Bombardovanje-Prazne prodavnice-Svakodnevna ubistva na ulici-Ubistva novinara-Svercovanje benzina i preprodaja istog po podrumima,garazama,ulicama-Neredovne i nikakve penzije-Srozavanje morala drustva na na najnizu lestvicu-Izbacivanje u prvi plan mafijasa,gangstera,profitera

Na birou

14.05.2012. 21:33

Da se ne zavaravamo. Nakon ovih predsednickih izbora znace se tacno u broj koliko ljudi u Srbiji zivi veoma dobro, jer ce biti dovoljno prebrojati kuglice u Tadicevoj kutiji.

zrenjanin75

14.05.2012. 21:58

Meni i mojoj deci ovakav predcednik nije potreban! Onaj koji izgovara reci mrznje, poziva na silu da Srbin Srbina na ulici tuce taj nemoze i nesme da bude predcednik Srbije! Nesmatram da je Tadic najbolje resenje, ali trenutno na politickoj sceni nema boljeg. Mozda bi Vucic bio bolji protvkanditat Tadicu!?

good_ol_rebel

15.05.2012. 00:21

@zrenjanin75 - Mislim da je trenutno, za Vas i Vašu decu, najbolje rešenje da se vi okanete predizborne "groznice" i "filozofiranja" i da ovladate elementarnim osnovama pravopisa i gramatike srpskog jezika. Možda da uz Vašu decu krenete na dopunsku nastavu u neku večernju školu? To se "očas posla" da završiti u nekoliko razreda osnovne škole. Pravo reče onaj - Nekima treba oduzeti pravo glasa. Naročito ako nisu u stanju "sastaviti" običnu, prosto-proširenu rečenicu, a da ne naprave 25 grešaka.

Gubitnik Tranzicije

15.05.2012. 01:26

@zrenjanin75 - Gospodine iz Zrenjanina, ako izlaziš na izbore, preporučujem ti da pre nego što se odlučiš za koga ćeš glasati prebrojiš koliko je firmi u Zrenjaninu propalo i koliko je ljudi izgubilo posao za vreme sprovođenja pljačkaške privatizacije, u kojoj su glavnu ulogu imali Tadićevi i Dinkićevi "eksperti" sa fakultetskim diplomama. Tadić nam sad priča o tome kako će do 2018. godine rešiti sporne privatizacije, što je klasičan bezobrazluk prema ljudima koji su izgubili posao.

ja

15.05.2012. 10:58

@zrenjanin75 - U pravu ste. On nikako ne može biti preCednik. Ali predsednik verovatno može, čim je dobio toliko glasova u prvom krugu.

onaonde

15.05.2012. 17:00

@zrenjanin75 - good_ol_rebel !!! Srbska rec? I ti onda nekoga teras u vecernju skolu?

Lajavi

14.05.2012. 22:08

Nikoliću nisi neki kandidat ruku na srce, ali za demokratiju i ljudske slobode bi bilo opasno da Tadić još jednom bude devojka za sve. Dosta mu je bilo 8 godina šta je pokazao, pokazao je, novih 5 bilo bi previše za čoveka koji za svoje ortake ima Šutanovca, Petrovića i Trivanku.

Misa

14.05.2012. 22:08

Ja se selim na Mars, ako mi ti takav budes Predsednik. Nego hoce li opet po ko zna koji put da se "povuce" ako OPET izgubi po ko zna koji put?

Lala

15.05.2012. 08:16

@Misa - Onda se seli odmah, posto tvojim prisustvom u Srbiji zagadjujes zivotnu okolinu.

Milan

15.05.2012. 10:06

@Misa - Ako ti se svidja rasprodaja Srbije i unistavanje nasih fabrika , 50 velikih kombinata , armija nezaposlenih , korupcija , onda ti prijatelju i nisi Srbin rodoljub . Sto se mene tice idi i u drugu galaksiju zajedno sa tvojim voljenim .Tomo sigurno pobedjujes !

marko

14.05.2012. 22:08

zasto ne pita Nikoli u duel ko je dao nalog za hapsenje Dzajica. dobio bi glasove vecine zvezdasa a to je ogroman broj.

ja

15.05.2012. 10:53

@marko - Pa Tadić bi mu lepo odgovorio da je Džajića hapsila Koštuničina vlada ( valja beše Jočić ). Baš si mu ti dobar savetnik

nisam znao

15.05.2012. 17:53

@marko - Da je Kostunica bio i ministar unutrasnjih poslova. Kako ste navalili, Kostunicina vlada pa Kostunicina vlada, jel' vam taj covek kriv i ako Gradsko zelenilo ne isprazni kante za smece, na vreme?

mi smo pokradeni

14.05.2012. 22:31

U prvom delo intervijua da se primetiti kako je kandidat za predsednika spustio loptu,nema vise spominjanja lopova,naziva kandidata ds-a "ljutim rivalom".Ma sve je dogovoreno tj.naredili im njihove gazde sta treba da urade da ovaj pospani i zbunjeni Narod ne reaguje i digne se protiv prevaranata i lopova,jer to bi znacilo ne samo sns-ov i ds-ov poraz,nego i njihov.Mnogo su novca oni ulozili u oba kandidata da bi sad gubili.Plan A)Toma-predsednik,Boris-premijer,B)Boris-predsednik+ds-sns koalicija

МАКИ

14.05.2012. 22:53

I ja cu da glasam za Nikolica zato sto hocu promene!!!Imam bebu , mesec dana pre izbora ukinuse PDV na deciju opremu i hranu za bebe, pelene su kostale 1600.00 a juce 2000.00. Dobar im ovaj PDV. Ispunite bar ono sto obecate, a hocete povecanje nataliteta.

ali zna sta nam zeli

15.05.2012. 17:49

@leon - Lala@ A to sto nam Leon zeli ne moze ni komsija da ti pozeli.

leon

15.05.2012. 18:45

@leon - ja želim svojoj zemlji mir i spokoj ,što sigurno nebi imali sa nikoličem i vučićem.....

ali znam sta nam zeli

16.05.2012. 17:18

@leon - Leon@ Lako mi je za tvoju domovinu, dali nesto zelis i mojoj otadzbini Srbiji?

Mare SPS

14.05.2012. 23:10

Ja sam na ovim izborima glasao za SPS,jer mislim da Dacic vodi dobru politiku za Srbiju i nadao sam se da ce uci u koaliciju sa SNS-om i DSS-om,jer mislim da je to mnogo bolja opcija,iako je Dacic javno podrzao Tadica za predsednika ja cu glasati za Nikolica,jer mislim da je on mnogo bolje resenje za Srbiju u ovakvim trenucima ! ! !

Prolaznik

14.05.2012. 23:30

Nikolicu potpuno si u pravu dosta su nam zla doneli ovi navlasti , kao sad se setili da hapse tajkune a sta su radili za ovih 12 godina pod njihovom vlascu su opljcakali Srbiju.

Boris

14.05.2012. 23:58

heheh ponovo se aktiviraju sns placenici da stavljaju komentare :) Pa gde ste bre vi? Nije vas bilo par dana... cekali ste instrukcije stranackih kolega??

Veliki Štrumf

15.05.2012. 12:07

@Boris - Ja nisam plaćenik ali znam da nemam alibi da teram decu da uče jer mi otvoreno kažu da je lakše da se učlane u stranku i tako dobiju posao. Znam da u mom gradu rade 2 fabrike a u doba Miloševića radilo je 8, znam da su mediji pod šapom DS a, znam da sutra neću imati gde da zaposlim decu, u svim firmama izbio je površinu najgori šljam sa partijskim knjižicama. Izvinjenje su dobili i ustaše i mudžahedini a Srbija je pukla. E zato glasam za Nikolića u nedelju.

filipo

17.05.2012. 09:14

@Boris - Veliki Strumf@ Svojoj deci kazem jednostavno da uce da nebi ostali glupi a ne -ako dobro ucis, zaradices sutra veliku cokoladu-. Ucim ih da koriste svoj mozak a ne da sve prihvate kako im se servira preko novina i tv-a.

Rale

15.05.2012. 00:00

Za gradjane Srbije je u nedelju odlucujuci trenutak, dali stvarno zele promene ili ce opet po treci put biti sve isto kao u ovih osam god. dakle sad ili nikad !!! Ako i sad daju glas Tadicu onda se ne trebaju nikom zaliti !

volim Srbiju

15.05.2012. 00:03

Glasao sam za Dveri,svestan sam da su prekrojili izbore i najvise ostetili Dveri I SRS,i da bi parlament drugacije izgledao bez kradje glasova,mandati URS i Preokreta su mandati SRS I Dveri. Dacu vam glas u drugom krugu kao i prethodna 2 puta samo da onaj sa suprotne strane ne pobedi,jer Srbija nece moci da izdrzi vise,udarili smo u dno.

leon

15.05.2012. 09:18

@volim Srbiju - glasajući za dveri baš i nisi pokazao neku veliku ljubav prema svojoj zemlji , u stvari izložio si je velikom riziku....

sasa

15.05.2012. 00:10

Pored ovakvog protivkandidata ni Sloba 2000 ne bi izgubio izbore.Sve mi liči iako sam simpatizer DS kao da ga plaća DS koliko ovaj čovek daje autogolova.

Slavko

15.05.2012. 00:16

Tomo, jedina si sansa da se oslobodimo ovog jarma i dajem ti glas i rukama i nogama.

Jova

15.05.2012. 00:35

Nema Toma sanse, oni igraju na sigurno. Oni ne smeju da izgube ni po koju cenu. Posledice nesagledive.

O6PA3

15.05.2012. 03:09

Е мој Николићу, из дана у дан ме тераш да гласам за Тадића кога не могу смислити!

vila

15.05.2012. 10:47

@O6PA3 - Potpuno se slazem!Toliko sam sebe zakopava da je to strasno,bolje da cuti!

jovandeka

15.05.2012. 05:04

Najveći je fazon,što ova zemlje nema kriterijume,koje kandidati za predsednika Srbije obavezno motaju proći pre podnošenja kandidature.U tim kriterijumima najveću ulogu treba da odigraju psihololozi i ekipa sa testovima znanja i opšte kulture.Uz to obavezno verifikovati pre početka kampanje istinitost i ispravnost dokumentacije o nivou obrazovanja.Brukamo se pred narodom,a onda i pred medjunarodnom zajednicom,kada u kampanju pustimo ovakvog čovjeka,kao tomu nikolića.

Mex

15.05.2012. 06:15

Mislim da ovode nema puno o cemu da se razmislja za koga ce glasati . Ako je Narodu do sada bilo dobro i imali posla i izhranili porodicu onda ce ostati isto . A ako od tog svega nije bilo nista, normalno je da svaki gradjanin kaze da zeli da zivi normalno , a to znaci mora doci do promane . To je tako jednostavno da se o tome ni ne diskutuje . Lopove treba isterati i sa njima postupati kao sa pravim zlocincima koji su pokrali celu drzavu .

Čedomir Činić

15.05.2012. 06:30

Da se dozvoli ili previdi napad na narodnu volju to je isto kao napad na drzavni integritet.

nemilosrdno pravedni

15.05.2012. 06:56

To je tipicno da vreme prolazi prebrzo, pogotovo kad je zabavno.

mima

15.05.2012. 06:57

Kako je teško u Srbiji promeniti vlast!Oni se zacementiraju na svojim pozicijama a narod progamiran da ih gleda barem petnestak godinaMislim da više i nije toliko važno ko je protivkandidat žutom manekenu važno je da ga neko skloni sa piste: bilo je sasvim dovoljno vremena da pokaže šta zna...u protivnom- nemojmo više da se žalimo, jer biće nam ono što odaberemo!

taxista

15.05.2012. 08:14

Cemu rasprava! Odlican je predlog: kome je dobro neka glasa Tadica, ko misli da zivi zivotom nedostojnim za coveka u 21 veku neka glasa za Nikolica. ILi, recimo, neka za Nikolica glasa samo onaj deo naroda koji nije sebi mogao da priusti letovanje ili zimovanje u nekim od hotela, ne u inostranstvu, vec samo na teritoriji Srbije, onaj deo naroda koji ako plati struju i komunalije nema za hranu i samo oni koji nisu kupili kompletno odelo u zadnjih 5 godina, i par cipela u zadnjih 2 godine..!

Zoran

15.05.2012. 10:28

@taxista - U pravu si... Prvo sto ce Nikolic da uradi kada dodje na vlast je da te posalje na letovanje

milos

15.05.2012. 17:04

@taxista - Moze i ovako kome je dobro neka glasa Tadica, a ko misli da ce bolje ziveti sa covekom iz 1998. i 1999. nek glasa Nikolica. Odnosno ko je bolje ziveo 1998. nek glasa Tomu, a ko zivi bolje danas nego 1998. nek glasa Tadica!

STARI

15.05.2012. 09:05

Može li nekako da se glasa za trećeg. Nijedan od ove dvojice nemisle ništa dobro Srbiji

Jovan Mitrovic

15.05.2012. 09:10

Drugi krug je samo farsa pred nerede i haos u Srbiji. SNS ima plan za drugi krug. Svi njihovi kontrolori na izbornim mestima na kojima bude Tadić pobedio, odbiće da potpišu zapisnike, i izaćiće van uz povike: kradja, kradja! Za njima ulaze grupe ljudi koje razbijaju kutije, kradu listiće, prave haos i tuku članove odbora. To je Nikolić i obećao. Javno.Srbi, čuvajte se ovog čoveka. Crno nam se piše.

MITROVIC Despota Ilija

15.05.2012. 10:43

@Jovan Mitrovic - Unuce jovane da tebi stari radikal objasni. Nece biti nereda. to nije svojstveno Tomi kao coveku. Bilo je odrdjenih neprimerenih izjava i radnji. Vise stotina posmatraca ili kontrolora izbora u prvom krugu neznaju da nabroje ni sve izborne liste koje su se nalazile na njihovom izbornom mestu. Takvih kontrolora ima i iz mog komsiluka, jedva da znaju da se potpisu, od skole imaju dva mala i jedan veliki odmor. Odgovorno tvrdim da su na birackom mestu bili samo radi dnevnica. nema nereda

BIA , snajka, BIA

15.05.2012. 11:16

@Jovan Mitrovic - O svašta! Koliki IQ treba da ima neko da u ovako nešto poveruje ? I šta ? Policija je će da stoji i da gleda ? I neće Dačić jedva čekati da ih pohapsi. Svaka čast onome koji ovo propoveda, a još veća onima koji su ovu budalaštinu smislili. Prepisuješ , bre, od Slobinog kadra- tako se tada pričalo za opoziciju. Uzalud !

to sto si opisao

15.05.2012. 17:38

@Jovan Mitrovic - Smo videli petog oktobra. Osim toga, prvo se potpisuju zapisnici pa se onda broje glasovi. Mislim da bi trebalo ponoviti celokupne izbore jer ni SNS ne lici na nista drugo nego na vetrenjacu kao i da nam je svejedno ko ce da dodje na vlast, obrali smo zelen bostan. Prvi nece a drugi nije u stanju da vodi normalno drzavu pa sada biraj...

Бутрос Бутрос Гали

15.05.2012. 09:20

Tomo, znaš li za onu: "Zvezda je život, sve ostalo su sitnice" ? Povucite se iz stranke Vučić i ti, prsli ste čoveče. Toliko poraza - pa to treba izdržati. Doživećete sudbinu radikala, neće preći cenzus za koju godinu. Ne možete stalno da kukate, te vam kriv ovaj, te onaj ... Ako si preokrenuo politiku (ka EU), onda to učini i u stranci, pusti mlađe. Bolje bi vodili SNS. U suprotnom - adios amigos, baj, baj.

Vuk

15.05.2012. 10:03

@Бутрос Бутрос Гали - Ljudi evo ga jos jedan koji ima platu od 800evra, ide na letovanje i zimovanje svake godine, dobio akcije od 1000 evra a u zadnjih 12 godina obisao turisticki sve zemlje EU....

stefa

15.05.2012. 10:30

@Бутрос Бутрос Гали - Pa sta ako ima covek toliku platu, mozda je pametniji i sposobniji od tebe koji zbog toga sto nemas posao mrzis ceo svet, mnogo si jadan. To sto si ogorcen kao i svi vi nazadnjaci nece vam pomoci u zivotu, nemojte mrzeti druge ljude i pricati da je sve zlo u ovoj zemlji.

Kimi

15.05.2012. 11:24

@Бутрос Бутрос Гали - Ja radim za 800 eura..a počeo sam sa 300....2006. godine...I? Šta ćemo sada? Ko ti je kriv? Tadić? Sam si kriv...ti i tvoja mržnja...i dokle god budeš ovako razmišljao...neće ti biti bolje...

Dusan

15.05.2012. 09:32

Srbija je davljenik koji bira da li će da potone, ili da se uhvati za nešto i možda, ali možda, ne potone. Sloba napravio Vuka, a Šaper je napravio Tomu. Meni nije sasvim jasno šta je Toma. Mislim da nije ni njemu. Sa druge strane, sasvim mi je jasno šta je Šaper. Šaper nema sadržaj. Šaperova jedina veština je manipulacija konceptima poluobrazovanih, u koje i sam spada. Nesposoban da išta razume, Šaper predaje Srbiju na upravljanje neprijatelju. E to ne dam.

MITROVIC Despota Ilija

15.05.2012. 09:49

A mene ne zanima istorija. mene zanima sta cu jesti sutra. sta ce mladi u uslovima tehnoloske krize raditi, da se skoluju besplatno, da se nenarodne kuhinje ukinu. da se ukine ropski odnos zaposlenih . dali ti ovoliki prostor u novostima a slogan mrtvo slovo. kako zaposliti radno sposobne tu vi nijedan nemate odgovor. Kriza tehnoloska, ekonomska moralna i politicka ne resava se izborima. u osnovi nase krize nije politika.imamo plan a sta cemo dan posle icicemo svi u nenarodne kuhinje. sramota.

MatijaBG LDP/DS

15.05.2012. 09:56

Nikolic je u svojoj kampanji 90%pokazao zasto ne treba da bude predsednik,a 10%zasto treba!Sve u svemu,najvise je pokazao vickavosti,a najmanje drzavnistva,sto je ipak preduslov za izbor!

Prvoslav

15.05.2012. 11:58

@MatijaBG LDP/DS - Tvoji stavovi su da Srbija treba da uđe u Nato, prizna Kosovo kao nezavisnu državu, guranje LGB populacije u prvi plan i ukratko sve ono što zagovara Čeda Jovanović. Dok su takvi na strani Tadića uvek ću biti za njegovog protivkandidata kako god da se zove.

MatijaBG LDP/DS

15.05.2012. 12:38

@MatijaBG LDP/DS - Prvoslave,sedi jedan!Da,ja sam za Srbiju u NATO paktu i EU i to ce se dogoditi,bio Toma ili Tadic,ja sam za podelu Kosova,kao i medjusobno priznanje,za prava sam svih manjina,pa i LGBT,ali nisam da bilo ko bude istaknut u prvi plan,vec jednakost za sve,,,,,tvoj izbor,tvoje pravo,postujem!

STANKE

15.05.2012. 10:31

SNS na celu sa gospodinom Nikolicem i njegovim potrckom Vucicem vodi kampanju zastrasivanja Srpskog naroda,Preti nasiljem,pljuje novinare,destabilizuje zemlju,manipulise istinom,preti, jednom recju stvara klimu straha, haosa,mraka i bezumlja.Zar gradjankama i gradjanima Srbije nije dosta ratova,straha,haosa,mraka i bezumlja?TAKAV NAM PREDSEDNIK NIJE POTREBAN!Gospodine Nikolicu, molim Vas da se za dobro Srbije njenog naroda, Vas samoga,vase dece i vasih unuka povucite se iz politike!

nesko

15.05.2012. 12:10

@STANKE - 1999 godine sam imao platu 13000 dinara,a struju sam placao 150 din, telefon 50 i komunalije 30 dinara. Sad mi je plata 35000 dinara, struju placam 3500, telefon 1500 dinara i komunalije 1300 dinara.Znaci plata 3 puta veca, a sve ostalo po deset puta. Toliko o boljem zivotu.

istina......

15.05.2012. 10:46

Ovi "borci" za vlast trebaju otvoreno reci narodu: zaposlicemo vas, dobicete radna mesta ali ne ocekujte vece plate od 100-200evra......to je cena koju njihovi"sponzori" iz EU nude , ako neko investira u Srbiju to ce uraditi samo iz velike koristi a gradjani neka vide dali im se "isplati"......iz europe vise dobiti ne mogu .

Boba

15.05.2012. 10:49

Odgovor MatijiBG LDP/DSTadic i njegovi sateliti su svojim delima jasno pokazali da su sposobni samo da vode u sunovrat .Mi smo 137 od 142 zemje u svetu po korupciji , novih 500000 nezaposlenih posle njihove vladavine od samo 4 god. , hvale se time sto imamo najmanje plate i jeftinu radnu snagu / prave od Srba roblje / , rasprodaja svega . . . Da ji su to uspesi koji mi kao gradjaninu preporucuju da dam svoj glas Tadicu . Nikad vise ! ! ! Tomo dovedi pravdu i zakonitost u Srbiju ! ! !

MITROVIC Despota Ilija

15.05.2012. 11:06

@Boba - Boba je obicno Slobodan. Ne prave ono Bobo roblje oni su ga vec napravili. vecina radnika u srbiji spustena je ispod dostojanstva roba. Zatvorenici u zatvorima zive bolje od radnika i imaju veca prava i slobode i ograniceno zakonom zagarantovano radno vreme. Necu navijati za tomu pa poslednju recenicu ne bi potpisao. Ja sam za to da srbija bude radna umesto gladna.

MatijaBG LDP/DS

15.05.2012. 11:17

@Boba - Bilo bi iluzionisticki da kazem da smo divno,demokratsko i nekorumptivno drustvo,ali meni se cini da korupciju tesko mogu da nam rese oni koji kradu dzakove sa listicima i koji nam nude karice kao opciju dekriminalizacije.Tadicu dajem glas jer biram manjeg ocajnika,a s druge strane sve sto ustavom predvidja funkcija predsednika,on to savrseno radi svih ovih godina.Kao premijera,tesko da bih glasao ja za njega imajuci na umu ekonomsku situaciju,iako je ekonomska kriza kod nas i zbog svetske!Poz

Kimi

15.05.2012. 11:21

@Boba - Opusti se čoveče...upali tv...i idi gledaj svoj omiljeni svet plus kanal...Ko ti je pomogao da napišeš komentar?

Boba

15.05.2012. 13:30

@Boba - Za neinformisanog Karci su finansirali upravo Tadica i njgove dok nisu shvatili sa kakvim ljudima imaju posla !

mira

15.05.2012. 17:56

@Boba - savrseni predsednik:- investitori cekaju u niskom startu da on pobedi (cekase vec dva mandata)- daje savete gradjankama pardon njihovim muzevima kako da prave decu (nije stvar znanja, ne moze se sa platicom od 150 do 200 eura, naravno ako radis)-- a tek kad kaze nesto dubokoumno, pa uzdahne, napravi dramsku pauzu, malo zazmuri, pa otvori oci i nasmesi se- ukratko Najlepsi, Najpametniji, Najcestitiji- takve sto se u sve pomalo razumeju i u nista stvarno narod zove jednostavno ZAMLATA

Gavrilo

15.05.2012. 11:14

Tomo, Tomo, Borisa i DS ne gotivim ali veruj meni ON i ONI su mlogo manje zlo za Srbiju i Srbstvo od tebe i onih tvojih.

goga

15.05.2012. 11:34

Ti koji se hvale da imaju posao, pitam ih kako su ga dobili? Na konkursima , zar ne? E pa vidite, nije sposobnost uvlaciti se nekome u d...Zene koje stoje za nekih 200e po ceo dan na nogama izgubice iste za neku godinu. To je taj kapitalizam...

marko

15.05.2012. 11:51

U kladionicama kvota za pobedu Tadića 1,15, kvota za Nikolica 4,5pomirite se sa istinom, pukli ste

Tit Lucrecie Car - Re: B.B.Gali

15.05.2012. 11:53

Tomo, zemljače. Znaš li za onu: "Zvezda je život, sve ostalo su sitnice" ? Nemoj se više baviti sitnicama, molim te. Laku noć.

ljubo_hr

15.05.2012. 12:21

Ipak za konačnu pobjedu nije dovoljan samo imidž zabrinutog i brižnog djedice koji tužno gleda oko sebe što to rade njemu i Srbiji. Potrebno je ipak nešto konkretno i više od toga.

Дино

15.05.2012. 12:33

Од како је гавран поцрнео, а Феничани измислили новац, побеђује онај ко броји!Наравоученије:Џорџ и његов бата су на Флориди бројали до победе!П.С.Тома и његови не знају да броје!

daca

15.05.2012. 18:56

glasajte jer ovo su mozda poslednji izbori gde cete to moci da uradite,kako vi zelite,jer ako vam dodje Nikolic,da bi glasali prvo cete morati da prodjete kroz kordon batinasa,a na birackom mestu cekace vas cev uperena u potiljak.zivi bili pa videli,uvertira je dvadesetog

Milan

15.05.2012. 23:16

@Ruralan - U demokratskim zemljama ne moze se krasti narodna volja . To citav civilizovani svet nece odobriti .

crni

15.05.2012. 19:52

samo mi reci istinu kako si stekao sve ono sto imas,pa mozda i dobijes moj glas

leon

15.05.2012. 20:44

a šta sad ucenjuješ birače , ako te izaberu rećićeš im istinu a ako te ne izaberu nećeš,--neverovatno , ti bi da se igraš sa biračima, e druškane zato ćeš tako i proći zbog izgubljene orijentacije, izvetrio kompas....