Branislav Mladić: Ratko je moj i jesam ga krio

Milena MARKOVIĆ

02. 08. 2012. u 20:58

Brat najtraženijeg haškog optuženika o sporazumu sa tužilaštvom: Protiv države ne mogu. Ratka sam čuvao i lečio. Telefonira mi, a dobio sam nedavno od njega i pismo

NE mirim se sa krivicom koja mi je pripisana, ali ja protiv svoje države ne mogu. Kako god odluči. Kakav bih ja čovek bio da ne samo Ratka nego i bilo koga drugoga ko traži pomoć vratim s praga. Kažem: ne mirim se, ali zbog njega ću da podnesem sve. On je moj i ne odričem ga se.

Branislav Mladić ovako, u razgovoru sa reporterima „Novosti“, najkraće komentariše „sporazum“ sa Tužilaštvom za ratne zločine Republike Srbije o priznanju krivice. Prema ovom sporazumu, koji ne potvrđuje ali i ne demantuje rođak generala Ratka Mladića, u čijoj je on kući bio, bolovao, lečio se i uhapšen 26. maja prošle godine - Branislav Mladić je priznao krivicu, a Tužilaštvo predlaže godinu zatvora, odnosno tri godine - uslovno.

- Saslušavali su me, vodili na poligraf, kao da bih ja ne daj bože, nešto dodao i oduzeo. Nešto obrnuo i prevrnuo... I, eto, posle godinu i dva meseca odlučili su. Ali sačekajmo taj dan odluke, a to je, kako saznajem, 8. avgust, kada će i sud dati svoju konačnu reč.

Sedimo sa Branislavom Mladićem u njegovoj kući u Lazarevu. Nije odbijao da nas primi u svoj dom, u kome je on jedini domaćin. Sam, ali nije usamljen. Od kako je, ovde, preko stepenica na kojima čitamo generalovo pismo Branislavu i gledamo fotografiju (general u uniformi komandanta VRS), koju mu je poslao - komšiluk i celo Lazarevo ga ne napušta. Znaju ovde dobro Branislava. I kakav je domaćin bio i kakav je domaćin sada.

SUD OVERAVA NAGODBU BRAT od strica ratnog komandanta VRS Ratka Mladića, Branislav, sklopio je sporazum o priznanju krivice sa tužilaštvom za ratne zločine: jedna godina zatvora sa rokom provere od tri godine za njegovo: ”Kriv sam”. Međutim, tačku na sporazum mora da stavi sud, a da li će se to dogoditi biće poznato 8. avgusta za kada je zakazano suđenje u Specijalnom sudu. To je u četvrtak potvrdio zamenik tužioca za ratne zločine i portparol tužilaštva Bruno Vekarić. On kaže da tužilaštvo trenutno pregovara sa još jednim ”jatakom” koji je skrivao optuženog načelnika GŠ VRS tokom 2006. godine, u Maloj Moštanici, ali da njegovo ime ne može da otkrije. E. R.

- Nisam onaj čovek - kaže, prisećajući se ranog majskog jutra, pre 14 meseci, kada mu je policija banula u kuću. I tu našla generala.

- Sve živo, svaki damar, peče me i boli. Šta bih ja da je ostao ovde, i ovde umro? A šta ću sad, kada je dopao tamo gde mu je još teže?

General se telefonom javio Branislavu, priča nam, pre nekoliko dana.

- Kaže mi: „Nemoj da prekidaš vezu, da me štediš. Želim s tobom da razgovaram sve dok na kartici za automat imam kredita“. Ja stegnem srce. Pričamo. On se šali sa mnom: „Dođi da nam ovamo mesiš hleb i kuvaš“. Zna on da sam svih pet godina, koliko je bio kod mene, mesio hleb. Negovao ga. Strahovao sam da mi posle teškog moždanog udara ne umre. „Šta ću s tobom tada, moj Ratko?“ „Ništa“ - odgovorio mi je. „Samo me odnesi u grob moje Ane.“ A ja mu kažem: „Nisi ti kofer, pa da te tek tako podignem. I odnesem.“

Teško je Branislavu da govori. Lomimo ga.

- Pišite po savesti - kratko je odgovorio...

Posle smo zajedno čitali generalovo pismo iz Haga. Pisano ćirilicom, vidi se s mukom. Adresirano je latinicom („Ovi ovde ne znaju ćirilicu, pa ti adresiram latinicom“).

U pismu, na sebi svojstven način general moli Branu da mu ne zameri. Kaže da će se boriti, pa koliko bude mogao u dokazivanju da nije zločinac, nego da je branio svoj narod i svoju otadžbinu. Pozdravlja sve koji pitaju za njega i pita: kakva je korist od njegovog izručenja...

NEMA TIH PARA BRANISLAVU Mladiću strani novinari nudili su ogroman novac samo da uđu u kuću, s njim razgovaraju, saznaju koju reč više o generalovom boravku ovde, slikaju sobu u kojoj je boravio. - Ne prodajem se - kaže Brane. - Nema tih para da prodam sećanje i uspomene.

- Kada je, usred noći, došao na moja vrata i pozvonio, ja sam upalio svetlo. Čuo sam glas i prepoznao ga: ugasi svetlo! Otvorio sam, a on mi je, sedajući tada rekao: samo ti, ja i onaj gore mogu da znaju da sam tu. Niko drugi. Ni Darko (sin), ni Bosa (supruga). Niko! Ostao je u ovoj kući. I niko ga nikad nije video.

Branislav priča da je prelomni trenutak bio kada je general Mladić poželeo da vidi unuke. Darkovu decu.

- Rekao sam mu tada: „Rođak, to ti ne bih savetovao.“ Ma, kakvi, bio je uporan. Pozvao sam ih da dođu i došli su, kao i pre što su dolazili. Gledao ih je kroz prozor dok su bili u dvorištu, oko životinjica. Igrali se, a oni nisu znali da ih gleda. Upijao je svaki njihov pokret, kao da se oprošta. Bilo mu je srce puno.

Dok razgovaramo sa Branislavom, na nas sve vreme motri maleni smeđi terijer. Pružio se ispod stola, za kojim je sedeo i general Mladić onog jutra kada je odveden.

- Taj pas mi je uspomena od brata - kaže Branislav (posle ove rečenice dugo je ćutao). - Brat mi je umro mesec dana posle Ratkovog odvođenja. Jeste bio bolestan, ali su ga stresovi dotukli. Posle Draganove smrti, imao je 63 godine, ovaj maleni terijer me ne napušta. Ne miče.


Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (109)

Bane

02.08.2012. 23:07

@Ratko,Banjaluka - Svi koji su cuvali-voleli Ratka voleli su Srbiju ko sto je volio on i borio se za Srbski narod, a svi koji ga nisu voleli nisu voleli ni Srbiju pogledajte sta nam napravise ti koji ga poslase tamo.Generale budi ponosan, svi cemo mi umreti jednoga dana i za nas obicne smrtnike niko nece znati ,ali tebe Generale Ratko Mladicu,tvojoj familiju,tvoje borce kojima je cast i ponos ko tvom bratu Branislavu bice uvek ponos da su deo generala Mladica .Ubedjen sam da ce neko nositi vase ordenje jednog dan

Agron

03.08.2012. 10:35

@Ratko,Banjaluka - "da nose ordenje" - samo za one koji mogu zaklat 10.000 pa na vise civila na dan?

darko

02.08.2012. 21:38

Iako ga nisam nikada u životu video Ratko je i moj i ja bi ga krio .Ako treba da odgovaram zbog toga mogu da se potpišem imenom i prezimenom bez problema.Samo da se javio zadnje parče hleba bi podelio s Mladićem.

Mex

02.08.2012. 21:40

Brane , nedajse . Ti si sve uradio sto si mogo , Krv nije Voda . A sad je na potezu nova vlada a ne oni sa ALTERNATIVOM.

Dragi Tasic

02.08.2012. 21:45

Politika, Atlantski rat protiv malih naroda na Balkanu i pravo jacih ili sile, privlacili su me dve decenije te sam i napisao iu 1999 objavio epopeju Jestonija i roman o srpskoj poltickoj eliti Savapolis objavljen 2011,Obe knjige su uglavnom svi srpskiu mediji precutali. Nekoliko stranica o hap[enju Ratka Mladica u Layarevcu i njegovom vrlom bratu cine kraj romana Savapolisa. Brata koji cuva tra\enog Ratka Mladica smatram moralnom epskom licniscu.

Прави брат

02.08.2012. 21:45

Истински си брат и поступио си најчасније могуће. Утешно је за све нас слушати твоју причу како си се пожртвовано старао о нашем херојском генералу. Нека ти Бог плати за све!

Milos

02.08.2012. 22:02

Krv nije voda, mada je svojim herojstvom nas general zasluzio isto od svakog casnog Srbina. Ostaje nam uteha dace se na kraju svakom suditi po zasluzi a to ukljucuje i one okoji su ga prodali..... i oni ce biti ovekoveceni u istoriji naseg naroda ali za razliku od generala nece ih pamtiti po dobru.

Djole

03.08.2012. 09:15

@voja - Još kad bi ovi što su ti lupili minuse znali šta je Tempo uradio svom bratu,Svetom Luki Vukmanoviću.

Amrikanac

02.08.2012. 23:08

Pa i ja bi ga cuvao- bez njega nema RS Napravio je veliku gresku u Srebrenici i zato je tamo u zatvoru.Nosim majicu sa slikom Radovana i Ratka ovde u SADu i pise "Srbski Heroji" a niko do sada nije rekao nista.Niko iz SADa nije otisao na sud zbog bilo kojeg rata i zla sta su ucinili evo samo da pocnemo sa Vjetnamom.

Срђа

03.08.2012. 01:56

@Amrikanac - Шта тражиш у тој Чемерици, јадан не био?

AMerikanac

03.08.2012. 19:24

@Amrikanac - ne bojim se nikoga ovde sto se tice Srbije, RS i Kosova i Srba - ja sam ponosan sto sam Srbin ovde. U mojok kuci ovde vije Srbska zastava a ne Americka

vojvođanin

03.08.2012. 07:49

@sreto - Braćo svaka vam čast jednog spasište drugogom organizirašte ubistvo

Igor

02.08.2012. 23:17

Agitprop ove i prethodne vlasti Vukcevic se bavi hapsenjem obicnih ljudi, zamajava ovaj narod, a ovi lopovi pokradose milijarde. Mare pokazace njima ovaj narod.

Ivan B.

03.08.2012. 00:22

@Igor - B. Mladic nije ni junak ni dobar gradjanin! Trebao je prijaviti R. Mladica , brat ili ne. Sud za svakoga, brat ili ne. Zakon je zakon. Ako R. Mladic nije kriv njega ce sud osloboditi. Pozdrav.

Milos

03.08.2012. 00:41

@mika - To moze da usreci samo one sto su ubijali nasu decu kasetnim bombama, bas juce su bile jos dve zrtve... rat je mozda gotov ali zlocin jos traje.

Ariel Pink

03.08.2012. 10:28

@mika - nego treba zabijati glavu u pesak! Ratko je spasitelj Srba preko Drine verovao ti to ili ne.

Maxi

03.08.2012. 00:07

samo izdajice Nebi ga cuvale.verujem da smo znali, nebe mogli ti da pridju selu. Ti si pravi brat I verujem da se Ratko ponosi sa tobom.

Neso93

03.08.2012. 01:23

Svaka cast Srbine.Cuvao si najveceg Sina Srpskog roda.I ja bih ga cuvao a izdajice ce da stigne Kosovska kletva...

Ratko,Banjaluka

03.08.2012. 19:07

@kiki - Kiki posto ste svi takvi,kao sto ti napisa,zato i neidete u vojnu skolu.

Makedonac

03.08.2012. 19:10

@kiki - kiki,pa kod vas u bosni su inace svi isli u vojne skole.Znaci svi su onako kako ti napisa.

Ivan

03.08.2012. 06:16

OVOM COVEKU SVAKA CAST!!!Ko bi izdao BRATA neka klikne na "Ne dopada mi se" i razmisli o sebi! Pozdrav

bosangero

03.08.2012. 06:35

Citajuci ovu zalosnu romansu i ne stice se dojam o kakvom covjeku de ovdje radi! Bogu hvala pa postoji i istorija i ucitelji koji ce djecu da obrazuju da djela ovakvih ljudi Su djela protiv covjecanstva i da se ovakvih moramo paziti.

Deda Miloje

07.08.2012. 11:01

@bosangero - Ma vas poturica moramo da se pazimo! Najgori ste. Ako je Turcin - krvi do kolena, poturica - do ramena - rece Karadjordje!

Gordana

03.08.2012. 12:28

@Čola - Čola,slažem se,ovo je pravi brat..ali problem je njegov brat,a ne on!Malo je bio "nestašan" pa su ga zatvorili,a što je uradio pogrom u ime Srba(kako on sam tvrdi) to mu nismo mi tražili...Ja bar ne priznajem da kroz proces Mladiću svet sudi srpskom narodu!Za mene je on kriminalac koji je načinio zlo svom narodu pre svega...a svaka čast njegovom bratu!

Ratko,Banjaluka

03.08.2012. 21:59

@Čola - Gordana,pricas gluposti,Ratko nije kriminalac,vec spasitelj Srba u proteklom ratu.Gordana mani se rekla kazal,bolje ti je da ides u kuhinju i radis svoga posla.

ja

03.08.2012. 07:48

Svaka čast ovom čestitom čovjeku. Mnogi bi srpski državnici mogli da se ugledaju na njega i da ne izdaju svoje generale. Oni koji počiniše izdaju neka se dobru ne nadaju.

Ratko,Banjaluka

03.08.2012. 19:05

@Đani - Djani ti obidji malo grob Tudjmana,i zapali mu svecu.Nas pusti na miru,samo znate provocirati.

Rado

03.08.2012. 08:09

Srbijo i Srpski narode pa to je Istorija ne treba se stiditi Ratka Mladica,svaka drzava ima svoga Ratka,Neron , Galba, Napoleon,Franko., Pinocet, Adolf,Staljin ,Nato i to mi bila ujedinena evropa, tesko nama , Narode!

Milos P

03.08.2012. 12:09

@Rado - On je za ponos kao i svaki covek koji je branio ovaj jadni narod od okupatora, reci da je on kriv je kao optuziti branitelje Beograda u Prvom Svetskom ratu za zlocin jer su branili svoje domove

Dolazi vreme

03.08.2012. 08:09

Ziv ti nama bio. I u odelu da se slikas sledeci put sa kravatom.Kao sto jesi.covek

srbijanka

03.08.2012. 08:51

E i vase je proslo, dosta ste Srbiju drzali kao taoca, umesto da ste se vratili tamo odakle ste dosli.

tasoti

03.08.2012. 11:05

@srbijanka - Е моја јадна србијанко. Видим од како нисмо њихови таоци, много нам је боље. Бићемо ми нечији таоци довека. Док год будемо размишљали туђом главом, моја србијанко. И да не заборавим, а где да се врате? Па они су Срби, ако ти знаш шта то значи?

Milos

03.08.2012. 12:05

@srbijanka - Gde da se vrati? On treba da se vrati iz Haskog kazamata medju svoj narod koji je branio i koji jos tamo brani. A ako neko treba da se vrati odakle je to su oni kolonisti na Kosovu i Metohiji koji su ubijali nasu decu osiromasenim uraniumom i kasetnim bombama.

Пантелија

03.08.2012. 12:11

@srbijanka - Без обзира што су браћа, част је чувати Ђенерала Младића.И ја бих га чувао да сам био у прилици, а властима препоручујем да размисле и да овога човека одликују и оставе на миру.Народ памти издају и издајнике !

Ratko,Banjaluka

03.08.2012. 19:03

@srbijanka - srbijanka,nisi ti srbijanka vec srpkinja.Ali izgleda da ni to nisi,sluzis se sa laznim imenom.

srbijanka

04.08.2012. 08:15

@srbijanka - I srpkinja sam i srbijanka i zovem se Srbijanka, rodila sam se ovde, cetrdeset godina radim u preduzecu, ulagajuci u isto i u svoju drzavu i onda na kraju nemam gde zaposliti svoju stasalu decu.A vi ste dosli od nekud i odmah ste postavljeni na odgovorne funkcije, na radna mesta javnih preduzeca, dato vam je drzavljanstvo i data su vam ista prava i ako ovde niste ulozili ni dinar....

РСК

04.08.2012. 10:15

@srbijanka - Зар на данашњи дан? Срам вас било госпођо Србијанка, вашу дјецу треба да буде срам због вас, срамите се!

dragn

03.08.2012. 09:16

Mogu zamisliti iznenadjenje kod ovih lovaca na senzacije?!Ovde si bez novca:Glup,ruzan,neduhovit,itd... Sve je na prodaju i meri se debljinom novcanika.A moral,dostojanstvo,cast;sta to bi?Doduse takav i BG postao.

Blago_meni

03.08.2012. 09:21

I to je OK, Brat za brata to mora da uradi, ako mu savest odobri. Po zakonu, krvna rodbina i bracni partner nisu duzni davati ikakve iskaze, niti se mogu da terete, to je u pravilo u svim zakonima Zapada.

princeps

03.08.2012. 10:57

@Obilić - Obiliću, slažem se sa komentarom, ali ako se već koristiš tako slavnim srpskim imenom, koristi i srpske reči.

darko

03.08.2012. 13:38

@tutinac - U svakom slučaju mu je bilo suđeno da ide u Hag.U ratu se gine i ne vidim razlog zašto suditi Mladiću što je uništio neprijateljsku vojnu silu a ne suditi Turcima i Hrvatima što su ubijali i klali decu i strace.Jedino što žalim što ih nije uništio deset puta više da naša deca ne moraju opet da se kolju s njima.

...

03.08.2012. 09:52

...читам ово трећи пут и срце ми се стегло, душа скупила, суза кренула...

crnogorka

03.08.2012. 10:26

Svako čestito biće,uradilo bi ovo za svog brata.Da li patritizam može biti jači od ljubavi prema bratu?Onaj ko bi brata izdao,upitajte se šta bi uradio sa svojom zemljom?Ostavite čovjeka na miru!Vlast koja bi ga osudila,po paragrafu,jačem od bratske ljubavi,ne zaslužuje povjerenje građana.Gospodine Mladiću,ne branite se,jer Vaša odbrana je ljubav i budite sigurni da ste,posjedujuči je jako bogat čovjek.

bosangero

03.08.2012. 10:54

@crnogorka - Samo se pitam kako je njegov brat , tako moralan i dusevan covjek, mogao da zivi Sa bratom koji je odgovoran za ono sto de desilo u srebrenici, sarajevu...vi gospodjo od mnogih tih drveca ne vidite sumu!

Boro Manjaca

03.08.2012. 12:11

@crnogorka - bosangero je corav kod ociju, gluv kod usiju pa nit je video niti je cuo da su oni u Sarajevu ubili neduzna svata samo zato sto je nosio srpsku zastavu, da su oni iz Srebrenice ubili preko 3.000 srba pre nego sto su srbi usli u Srebrenicu i naravno da je slep i gluv na sve one zlocine koje pocinise oni njegovi mudzahedini nad srpskim zivljem u nekadasnjoj BiH.Citajuci kako bosangero pise mislim da nit je cuo nit procitao nesto o Lisabonskom sporazumu koji bi sprecio sve spomenute zrtve.

sdf

03.08.2012. 12:23

@crnogorka - zar je bilo sta opravdanje da streljas decu i stare... e moj ti boro....

Ratko,Banjaluka

03.08.2012. 18:58

@crnogorka - sdf,bez imena,sta lupas?,niko nije ubio starce i decu.Ako je tako,znas li sta su muslimani sve radili?

Mika

03.08.2012. 11:03

Ne ocekujmo da drugi narodi razumeju nasu bol, kada mi njihovu ne razumemo i ne zelimo da razumemo. Ne ocekujmo da iko u Hrvatskoj zali za 200.000 proteranih Srba u "Oluji", dok mi suze pustamo za ratnim zlocincima, samo zato sto su Srbi. Mi smo duboko iskvareno i nemoralno drustvo...

slk

03.08.2012. 12:58

@Mika - "Mi smo duboko iskvareno i nemoralno drustvo..." i izgleda imamo problema ne samo po pitanju impotencije nego i nekih psihickih. Mikice, spremas li se u oktobru na svoju paradicu?

Ортодоксни

03.08.2012. 11:41

" У граду и селу, брду и равници, сви су Срби Раткови војници! "

pirija

04.08.2012. 14:46

@Ортодоксни - to brate srbine svaka cast RATKU MLADICU ima nas jos srba.......I BICE NEDAJ BOZE DA SE SRBI SLOZE....

Sloga je spas Srpskome rodu.

06.08.2012. 17:34

@Ортодоксни - daj boze da se srbi sloze,umnoze i oboze!

Nena

03.08.2012. 11:59

Svaka čast junačino, što si se brinuo o našem DJENERALU. Srbija to ne sme zaboraviti a neće ni dragi bog. 

MIlos

03.08.2012. 13:29

@Nena - Bolje i to nego Milogorac: pola siptar, pola hrvat, vru za veceru ste prodali....... e, da vas vidi Njegos

Srbin

03.08.2012. 14:01

@Nena - No je junastvo okrenuti od svog roda i prodati krst, priznati za nezavisan najsvetiji deo nase teritoje.......... prodali ste se za tanjir supe.............. junacine sa Lovcena.Bili ste i ostali najgore poturice.

Pavle

03.08.2012. 14:47

@Nena - Pa kada drugi ubijaju Srbe su junaci po tebi??? More cutite vi takvi, izdajice! Zbog vas je Srbija ovaka kakva je i gde je. A inije bilo 8000. Cutite izdajice Srpskog roda.

NOREG

03.08.2012. 19:17

@Nena - Civila?Koliko znam civili su otpremljeni autobusima u Tuzlu.Svaka ti cast i ti i tvoj brat ste casni ljudi. Hvala ti !

Boro Manjaca

03.08.2012. 12:15

Nije mi Ratko ni brat ni komsija ali bi ga i ja krio samo da sam imao prilike. Pa ovi iz Sarajeva potrosise tolike pare na ONEMOGUCAVANJE sudjenja Ganicu, Silajdzicu i svim ostalim koji pocinise tolike zlocine nad srbima a srpsko pravosudje trosi pare svog naroda da bi osudio brata sto je cuvao brata. Brat je svetinja i trebao ga je cuvati.

baja

03.08.2012. 12:40

...koliko znam u svakom ratu je dozvoljeno ubijanje...po zapadnom "razmišljanju" srbi su trebali biti naoružani praćkama i nenaoružani kao za vreme hitlerove nezavisne države hrvatske kada su ustaše izvršile genocid nad srpskim civilima gde je ubijeno oko milion srba...srbi nisu više indijanci pa da ih kauboji ubijaju!!!

G-dja

03.08.2012. 12:57

Ima pravo čovek da pomogne svom rodjaku,a ko je na prostorima bivše Jugoslavije ratni zločinac,je vrlo diskutabilno i otvoreno pitanje.

MilenaSirena

03.08.2012. 14:24

Ok, skrivao je brata pomagao mu je i to je ljudski. Ko zna kako bi mi reagovali, u takvoj situaciji. Ali Ratkovo ponasanje, njegov nemar prema celom narodu koji je patio zbog njega, to je za svaku osudu.

Milos

03.08.2012. 14:43

@MilenaSirena - Meni nije ni brat ni bilo kakav rod a skrivao bih ga.......... posle njegovog junastva to je bila nasa obaveza, on je bio tu za nas, nasa je sramota sto mi nismo za njega....... A on da je bio nemaran prema Srpskom narodu, nebismo danas imali Republiku Srpsku. Djenerale hvala i oprosti nam.......

radovan

03.08.2012. 16:19

@MilenaSirena - Pa sta lupas gluposti zenska glavo ne petljaj se gde ti nije mesto i idi peci ustipke i peri ves.

tutinac

03.08.2012. 15:13

kad srusimo mit o Srebrenici,generalu cemo se oduziti tako sto cemo njegovo ime upisati zlatnim slovima,pored imene Karadjordja,Stepe,Misica...

Boro Manjaca

03.08.2012. 19:59

@tutinac - Mit o Srebrenici se rusi posle oktobarskih izbora kad se svi mrtvi registruju da glasaju onda cemo videti ili pobijeni ili su lagali ceo svet.Mrtvi nebi trebalo da mogu da glasaju a sad cujem registruju se masovno za glasanje.

SMIKI

03.08.2012. 15:22

Gospodine Branislave, svaka ti cast. Ja nisam bio nikakav rod Ratku, ali da je bilo prilike cuvaso bih ga kao svoje oko. Da nisi mozda trebalo da cuvasHasima Tacija ili Stipu Mesica i njegovu bandu. Ni jedan ovozemaljski sud nije dostojan tvog pogleda. Iako te osude budi siguran da si uradio PRAVU i jedinu ispravnu stvar. Da li je Ratko kriv ili nije, nije tvoje da procenjujes, on je nas. Izrucuju li Ameri svoje generale bedna zemljo Srbijo?

ШОНЕ

03.08.2012. 21:46

Ђенерале,нек је твојој мајци хвала,што јунака родила је да се српству врати слава... и вечна ти Ђенерале хвала што Дрина није граница међ` Србљем!

pdjoni

06.08.2012. 19:29

general nikada nece umreti,prica o njemu i njegova dela su ga ucinili besmrtnim,ziv nam i zdrav bio generale nas !!!

duxoni

13.08.2012. 00:42

Ova prica da je Mladic 5 godina bio kod njega je za naivne,znaci ovome niko 5 godina nije usao u kucu,a zna se da je to selo ,zar nije sumnjivo da odjednom vise nikog ne prima u kucu.Da nije tuzno bilo bi smesno!