Mladić u bolnici

E. R.

12. 07. 2012. u 10:45

Ratnom komandantu VRS pozlilo tokom svedočenja Harlanda. General ima visok pritisak i trne mu desna strana

RATNOM komandantu VRS Ratku Mladiću, kome se u Hagu sudi za genocid, pozlilo je tokom jutrošnjeg svedočenja svedoka tužilaštva Dejvida Harlanda, pa je odmah odveden u bolnicu Bronovo.

Naime, dok je Harland govorio o tome da bivši predsednik RS Radovan Karadžić, kome se takođe sudi u Hagu, nije imao operativnu komandu nad vojskom RS, Mladić je u jednom trenutku zatražio pauzu, a onda je glavu spustio na ruke. Njegov branilac, advokat Branko Lukić, rekao je predsedavajućem sudiji Alfonsu Oriju da se optuženi ne oseća dobro, nakon čega je ovaj odredio pauzu. Posle sat vremena, Ori je saopštio da je Mladića, pošto mu je pozlilo, pregledala medicinska sestra i da je onda doneta odluka da su mu potrebni dodatni pregledi.

Za to vreme, kako otkriva za "Novosti" drugi Mladićev branilac, advokat Miloš Šaljić, ratnom komandantu VRS odmah je posle prekida izmeren pritisak.

- Pritisak mu je bio vrlo visok, 190 sa 80 - rekao je Šaljić za "Novosti". - Hitno je prebačen u Bronovo na ispitivanja. Još je tamo. Ispituju ga. Ne znamo nikakve rezultate. Požalio nam se da mu trne desna strana iz pravca leđa ka stomaku. Trebalo je da ga posetim u pritvoru, ali videćemo da li će ga uopšte vratiti.

Portparol Haškog tribunala Nerma Jelačić saopštila je da se Mladić nije osećao dobro i da je iz predostrožnosti prebačen u bolnicu.

- Ratka Mladića će u bolnici iz mera predostrožnosti pregledati strani doktori, nakon čega će sudsko veće biti obavešteno o njegovom stanju - rekla je Jelačićeva.

Nastavak svedočenja Harlanda, koji je bio oficir Unprofora u BiH tokom ratnih devedesetih, zakazano je za petak, ali sudije još nisu sigurne da će optuženi Mladić biti u stanju da se pojavi u sudnici.

Harland je u četvrtak ispričao kako su se svi vojni oficiri VRS direktno obraćali Mladiću, zbog čega niko od međunarodnih posmatrača nije ni sumnjao u njegov autoritet.

BOLEST I NEGA

Nedugo pošto je prebačen u pritvor Haškog tribunala, Ratko Mladić je bio u bolnici nekoliko dana zbog upale pluća. Međutim, kako je njegovo opšte zdravstveno stanje posle hapšenja bilo ocenjeno kao zapušteno, u Tribunalu mu je ipak pružena odgovorajuća nega, što je i on sam pomenuo.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (54)

Ratko,Banjaluka

12.07.2012. 12:56

@zoki - zoki sram te bilo,radujes se tudjoj muci.I ja tebi tako zelim.Bog je veliki!

zoki

12.07.2012. 15:05

@zoki - sta se radujem tudjoj muci dali si gledo sta je radijo narodu i to bez oruzja su bili samo sto su bili turci sto kaze on sam je reko da im se osvetimo sto se nije borijo protiv njihove vojske a ne zarobijo nevin narod dan danas majke placu zbog koga tebi da su ubili nekoga sta bi radio

ahmed sarajevo

12.07.2012. 16:37

@zoki - neka je ziv i zdrav sto godina ratko mladic mene i moju obitelj je spasio sigurne smrti da nas hrvati ne ubiju ja sam bio 12 godina kada su nas hrvati htjeli ubiti samo zato sto smo muslimani ali ratko mladic je nas sve oslobodio zato sam mu zahvalan ja i svi koji smo spaseni ono sto se desilo u srebrenici se desilo i srbima i nama muslimanima to je zalosno ali nikojim slucajem nije genocid jer svi znamo da je genocid onaj sto je hrvatska uradila u jasenovac i drugim koncetracionim kampovima

Nick

12.07.2012. 17:07

@zoki - Tacno Ahmede Hrvati su sve zakuhali kao i u drugom svjetskom ratu ali na zalost muslimansko rukovodstvo je opet izabralo pogresnu stranu..

zivorad

12.07.2012. 21:03

@zoki - Ovi komentari jos vise potvrdjuju koliko je vid kratak zbog mrznje kod nasih ljudi. 99% mladih ljudi i 100% starih ljudi jos uvek podrzava ratne zlocince i zivi u iluziji o cistoci srpske duse. Citav svet prica jedno a srbi drugo i svi su slepi samo su srbi ne. Nigde u svetu nisam video toliko mrznje i prkosa kao kod nasih ljudi a to nije samo tuzno i sramno nego je i pogubno. Jel vi uopste znate sta je rat i pogotovo kakav je bio taj rat ? Pricate o Bogu a opravdate svirep rat. Fujjjjjjjjjjjjjj

Ratko,Banjaluka

12.07.2012. 22:39

@zoki - zivorade nigde u svetu nisi video tolike mrznje,izgleda da nisi nigde dalj bio od svoga praga.Zatebe je zlocin ako je se neko branio,i u odbrani ubio nekoga.Da nije bilo takvih kao sto je Ratko,ti zivorade pitanje je da li bi sad bio ziv.

Dada

13.07.2012. 05:32

@zoki - Zoki znas li ti uopste sta je rat nije ti to igra sa drvenim puskama i prackama ove puske pucaju ubijaju ti pricas o njihovim majkama sto placu a Srpske se jeli vesele sto su im deca,muzevi,braca itd izginuli sram te bilo za ovaj komentar trebo bi ljubis stope generala Mladica jer ti je on balavce donio slobodu miran san a ti jadni muslimani odavde iz usa svake godine idu u Srebrenicu na svoj grob i placu nad svojim sopstvenim grobom samo se pitaj koliko je tu Srpski kost stidi se jos jednom

baćo

13.07.2012. 10:20

@zoki - Mithate, vodi računa o svojoj kući. Pusti Srbiju , da se brine ,sama o sebi. Može ,ona to . I, mora. A, ti svoju " filđan državu" kako reče Suljo Tihić ,čuvaj. Bit' će,još i manja ,ako Hrvati dobiju treći entitet. A, hoće sigurno,samo da dobiju mig iz Vatikana. Toliko od mene, komšije.

baćo

13.07.2012. 10:23

@zoki - Mislio sam, da je Živorad Srpsko ime. Pogrešno, živeo sam u zabludi i neznanju. Oprostite ,mi.

D. Morrissey

12.07.2012. 12:12

Ratko Mladic je tesko bolestan covek. Svi Srpski optuzenici kojima nemoze da se dokaze nista umro na cudan nacin. Sud u Den Hagu je nista drugo nego sta je bio Gestapo. A Srbija treba da se stidi zato sto isporucuje Srpske narodne heroje.

baćo

12.07.2012. 14:06

@D. Morrissey - Ne, gospon.Morryssey, Srbija,odnosno BGD. se ponosi ,što imaju Čedu, Sonju , Vukčevića,Vekarića.

D. Morrissey

12.07.2012. 17:11

@D. Morrissey - Gos. baćo pa bas i toga treba Srbija da se stidi, jel je Srbija jedina zemlja na svetu iz kojeg jedan Poslanik poput tog Jovanovica prima platu iz Srpskog Budjeta a zalaze se za njeno komadanje. Ali jos uvek ste jedna mala mala manjina. Taj isti Mladic je svoj zivot reskirao da se rat ne prelije u Srbiju pa mozda i do vase BG gde vi zivite. Mene licno svaki put uhvati velika tuga kad jednog Srbina sa Zapada vracaju u sanduku. Ali mi mi cemo slomiti kicmu Zapadskom Fasizmu.

Lala Lalovic

12.07.2012. 15:21

@Gradjanin sveta - ...ntii o stradanjima nemackih civilia u Drugom Svetskom ratu kao ni posle rata, kada su ih deportovali za Nemacku iz Istocne Evrope, gde su stolecima ziveli. Zasto? Nemce zbog Hitlera, Srbe zbog Milosevica, to je valjda, svima jasno.

Posmatrac

12.07.2012. 16:13

@Gradjanin sveta - Nisu Srbi ratovali na tudjoj zemlji, vec branili svoja ognjista, to je svakome jasno.

Pera

12.07.2012. 14:43

Da li vi znate zasto sude civeku? Jel su jaki, mocni, arogantni, jer pobednik pise istoriju? Sude mu za Genocid. To je hipoteka koju mi Srbi zbog ovakvog velikog Srbina i Djenerala moramo nositi. Jel je vazno dal su ubijali nase a mi njihove ili pobili smo u Srebrenici 4000 ili 8000 ljudi? Kroz nasu istoriju niko od Srba takve sramote nam nije naneo, osramotio je Srpsku vojsku i pokazao koliko je mali, slab i primitivan. Bog vidi sve i sudi svakome, kako sejes tako ces da zanjes! Amin

Ratko,Banjaluka

12.07.2012. 15:49

@Pera - Pera lupas gluposti,za genocid si cuo na TV ili procito negde.Taj genocid sto vi lupate stalno,nije ni dokazan.Steta je sve sto se dogodilo na obe strane.ludi se osudjuju jednostrano dok zlocinac Naser seta se sliobodno.Pera da nije bilo Ratka Mladica,ko zna sta bi sa Srbima bilo.Tako da te sram bude sto tako nesto pises o coveku koji se casno i posteno borio za svoj narod.

Pera

12.07.2012. 17:38

@Pera - U pravu si istorija ce suditi. Ne znam ga licno ali me pogadja kada neko kaze ubili smo njihove jer su oni ubili nase, to je tragedija u svemu ovome. Na svim stranama obicni najvise posradaju nevini. Ali ako je heroj sto je spasao Srbe ubijajuci neduzne to onda bas i nije za ponos. Zar ne?

zooro

12.07.2012. 19:00

@Pera - e moj Ratko pa ne jede se sve sto leti.pa ni tvoje i americke informacije,amerikanci olos rekli pobijeno 8000,hiljada i ti kazes jeste to je tacno.zasto se petljas gde ti mesto nije,pusti covece neka struka i sposobni skolovani ljudi koji se bave zlocinom ispitaju,jer laz americka koju oni plasiraju se mora detaljo ispitati,jer mi srbi znamo sa kim imamo posla sa najvecim prevarantom i olosem ove planete

baunti

12.07.2012. 21:24

@Pera - Nije "ubijeno" 8000, nego se vodi kao ubijeno ili nestalo. Ti sto su nestali su sada po Danskoj, Holandiji, itd, i redovno dolaze da glasaju i da se sahrane svake godine. Istina je da je mrtvih bilo 1500-2000, uglavnom u borbama u i oko Srebrenice. O genocidu nema govora, jer su civili evakuisani, a onih para klinaca koji su poginuli kod muslimana su imali puske u rukama, sto znaci da ih Zenevska Konvencija o pravilima ratovanja NE stiti. U krajnju ruku, u borbi ja ne pitam koliko imas godina.

Ratko,Banjaluka

12.07.2012. 22:31

@Pera - Pera da li tebi to sve treba nacrtat da bi ti to razumeo?Ako neko ide na tebe oruzijem i hoce da te ubije,pa sta ces ti ciniti.Sakriti se iza dtrveta,ili ces istom merom odgovoriti?samo tebi Pera ne vredi to sve objasnjavati.Nego Pera da te pitam,koliko si ti poubijo u smoodbrani na KIM?ili si samo tamo bio i krio se po sumama.

Srecko

16.07.2012. 07:03

@Pera - "Onih par klinaca" su pobijeni hladnokrvno, iz blizine, sa rukama vezanim zicom na ledjima...

Komadant Mark

12.07.2012. 14:48

Ovaj covek je u nesto verovao, sledio svoja ubedjenja i doziveo poraz i izdaju od strane politicara, Srba generalno. Mislim da ga to najvise pogadja. Steta sto je u ovom stanju i dosao tamo.

snezana-luda

12.07.2012. 15:20

ja sam za generala Ratka Mladica, cerka se borila u prvim borbenim linijama,sve ovo sto se desavalo u Sa, mislila sam da je zbog tatae, nezbog mene. sad je zbog moje lajavosti, poprimam karakter Bratov, oca mrzi do mile voile, pokusavam da sledim svoje culo i damislim, jer mi tata se prenosi, bila sam na Fb, tamo su mi izjavljivali ljubav kao i preko tel, od Miljana Radojevica, nisam ovekivala tako niske udarce, kao i od izbacivaca, nisam htela da se svadjam, policija dok sam bila u ludnicii,pro

ponizen

12.07.2012. 15:21

Ja sam bio obican decko iz centra grada koji je zavrsio fakultet.poceo da radi i od prve plate otisao u London ! Kupio poklone za svadbu svog rodjaka i a na izlasku iz crkve na Bas Carsiji muslimani su pucli na nas !Smrt i i krv su svatove ostavili u nevjerici i nista vise nije bilo isto!Nasu sudbinu i nesrecu sad kriju ,lazu ali ja znam da je ispred mene i ostalih prestravljenih klinaca iz grada,ovaj covek hrabro casno isao prvi kada su nas napadali i da je ovo strasna srpska sramota!

kondor

12.07.2012. 15:43

@Pera i Zoki da znate koliko je general spasio srpske nejaci i ostale nejeci bez obzira na veru i ispovest ne bi pisali te kretenske komentare . Vi pisete te kretenske komentare , posto vasa noga nije krocila u Bosnu za vreme rata . Pitam vas zasto ubice Srba danas slobodno setaju Bosnom i pitam vas ko je prvi poceo rat u Bosni koji je narod prvi poceo da strada u nametnutom ratu u Bosni . Za Srebrenicu pitajte bosnjacko ratno rukovodstvo i bivseg presednika SAD. Istina se lagano otkriva .

Pera

12.07.2012. 17:33

@kondor - U pravu si, nisam ratovao u Bosni to je druga drzava ali sam bio na KiM. Ipak nista ne opravdava pokolj nejaci. Znas li da je preko 80 momaka mladjih od 15 ubijeno u Srebrenici? Da nisu i to bili zlocinci? Znam da su Muslimani 1992 pobili sa Naserom Oricem na stotine Srba a niko nije odgovarao, ali to nije argument da i mi cinimo isto. Jer Srbi to kroz istoriju nisu cinili...

Mačak

12.07.2012. 20:33

@kondor - A šta ti, brate Pero, uradi na KiM? Ja te tamo nešto nisam video, sem ako nisi bio sa onima iz F-117A, pa nam nisi bio vidljiv. Ako si bio na KiM, gdje nam je taj KiM sada. Meni je barem ostala Republika Srpsa. Dokle ne znam. Ako bude zavisila od tebe, otiće nam i ona.

baunti

12.07.2012. 21:18

@kondor - Pero, po ratnim pravilima nije dozvoljeno ubijati samo civile. Nazalost, svaka osoba, bez obzira na pol i godine kada uzme oruzje u ruke postaje legitimni vojni cilj, i moze biti ubijena. To nije ni zlocin, ni genocid. Zlocin je ubistvo vojnika koji se predao, sto je kontra Zenevskoj Konvenciji. Genocid je sistematsko ubijanje zenske populacije i djece sa ciljem da se jedna zajednica istrijebi u potpunosti. Civile su Srbi evakuisali, jer muslimani nisu htjeli. Svi ubijeni su ubijeni u borbama.

Ratko,Banjaluka

12.07.2012. 22:24

@kondor - Pera,kako znas koliko je mladica pobijeno,kad nisi bio u toj drugoj drzavi?a u to vreme nije BIH bila druga drzava.A Pera dali znas da su ti Naserovi zlocinc izginuli u napadu na srpsku vojsku?mozda si samo nesto cuo,rekla kazala.Ja kao Srbin podrzavam i onaj najgori srpski sljam.Svi svoje podrzavaju,pa zasto nebi i mi?

Dada

13.07.2012. 05:43

@kondor - Perooo jos javno priznas da si bio na KiM bogami i ti si sledeci za Haga osudice te kako si ubijao neduzne Albance i Siptare pocni da pripremas odbranu.ja neznam zasto toliko branis muslimane u Bosni kad nisi bio tamo i nemas pojima sta se desavalo u okolini Srebrenice i Bratunca neznas koliko je nase nejaci nastradalo i mucki ubijeno u Bratuncu sam zivila od 92 pa do 2002 i zato nelupaj sta su Srbi i dalje trebali da trpe noz pod grlom i cekaju neee bilo je dosta vise zivio nas General 100 god

BeogradZemun

12.07.2012. 16:10

Srbija da trazi, bolje zdravstvene uslove za Srbe koji su optuzeni u Hagu, ako to nije izvodljivo da trazi da se zatvorenici loseg zdravstvenog stanja puste na lecenje.

Ana Vintur

12.07.2012. 17:43

Film "Srebrenica-izdani grad"mnogo toga objasdnjava....Istina je spora ali pobedjuje.I Draza je vazio za izdajnika,danas ga rehabilitujemo.Verujem i znam da ce nasi unuci to uciniti casnom generalu,bez krvi na rukama,hrabrog srca,ciste duse.General mladic se pridruzio svim velikim Srbima koji su pred Bogom zasvetleli dok su ih ljudi gazili kao otpatke.Njegovo ime je upisano u vecnost!

Posmatrac

13.07.2012. 11:36

@Ana Vintur - Film "Srebrenica-izdani grad"mnogo toga objasdnjava ali ne objasnjava jedino zasto su muskarci odvajani od zena i danima vrseno streljanje hiljada i hiljada zarobljenika koji su se predali zahvaljujuci obecanju zlocinca Mladica.Znaci, film je smisljeno napravljen da opravda srebrenicki genocid.

zoran svedska

12.07.2012. 18:51

prvi i jedini genocid u srebrenici su napravili :Alija Izetbegovic i Bil Klinton sa dogovorom da se pobije 5000 ljudi da bi nato mogao bombardovati srbe.Na sastanku u Sarajevu delegacija muslimana iz srebrenice pitala je Aliju pa jesi li ti lud Alija,a on im na to odgovorio zaomi je ja sam se sa Klintonom to dogovorio,eto vam zlocinaca---a ne srbi,i sada Obama kaze da se amerika protivi osporavanju genocida,pa oni su ti koji po celom svetu prave genocide.koji apsurd

Mirjana

12.07.2012. 19:23

Koliko su nam naneli ponizenja, sramote , nepravde ovi "evropejci", zbog svoje pohlepe za vlast i bogatstva. Nebrani li Ustav svoje drzavljane od isporuke tudjim politickim sudovima? Zar su ova gospoda iznad zakona, da se izvedu pred sudjenje, za zlocin koji su pocinili protiv branitelja nejaci i nezasticenih? Oni su odgovorni za smrt Slobodana i drugih nevinih ljudi. Ovo mucenje Ratka, izaziva kod sakog Srbina, bol, ponizenje i zahtjevanje pravde protiv izrucitelja Hagu.

Milos Nedic-Beograd

13.07.2012. 03:18

Ziveo nam Dzenerale jos 100 godina i gledao Srbiju preko TV/a, i izlazio u setnju svaki dan od 5do 5 i 30 u jutro i posle podne, i igrao saha sa hrvatskim generalima i delio slave sa Seseljem i Karadjicem i bas ti lepo bilo, ali znamo da neces vec ces skoncati kao i Milosevic, na zalost sviju nas.