Beogradskog ugostitelja oterali iz Rijeke

V. M.

24. 09. 2012. u 21:20

Od Aleksandra Lepojevića traže da se odrekne srpskog državljanstva. Hrvatske vlasti oduzele mu radnu dozvolu za jedan od najuspešnijih restorana u Rijeci

BEOGRADSKI ugostitelj Aleksandar Lepojević četiri godine je vodio jedan od najuspešnijih restorana u Rijeci. Kada je 2009. godine očekivao da će dobiti hrvatsko državljanstvo - ostao je bez radne dozvole i dobio naređenje da napusti Hrvatsku. Ove godine Upravni sud je presudio da mu je dozvola nepravedno oduzeta, ali sada ne može da normalno nastavi svoj postao jer, ovog puta, kako kaže - od njega zahtevaju da uzme tamošnje državljanstvo, koje posle svega više ne želi, i da se odrekne srpskog.

Lepojević objašnjava da je najnoviji problem nastao zato što bi sada, zbog presude Upravnog suda, od Hrvatske mogao da traži da mu isplati nadoknadu od čak 550.000 evra zato što tri godine nije mogao da posluje zbog nezakonitog oduzimanja radne dozvole.

- Otvoreno su od mene, na nekoliko mesta, pa i u policiji, tražili da se odreknem srpskog državljanstva da bih dobio hrvatsko - kaže Lepojević. - Ja na to ne želim da pristanem. Mislim da iza toga stoji namera da mi onemoguće da naplatim odštetu. Kao srpski državljanin, ja bih mogao da tražim pomoć matične države u naplati. Ako se odreknem srpskog državljanstva, lišiću se te mogućnosti i verovatno nikada neću dobiti taj novac.

Aleksandar kaže da je posao u Hrvatskoj započeo 2005. godine. Zakupio je ugostiteljski objekat koje dve godine kasnije i kupio. Restoran srpske kuhinje radio je veoma uspešno i tri godine je bez problema produžavao radnu dozvolu. U međuvremenu je u zakup uzeo još dva manja objekta u čiju je adaptaciju uložio značajan novac.

- Bez ikakvog razloga i objašnjenja 2009. godine uskratili su mi radnu dozvolu, a zatim mi naložili da napustim Hrvatsku zajedno sa ženom i detetom - objašnjava srpski ugostitelj. - Pokrenuo sam upravni spor i dobio presudu kojom je poništena odluka o oduzimanju radne dozvole 2009. godine. To znači da moraju i da mi nadoknade štetu koju sam zbog toga imao. Ponovo sam se vratio u Hrvatsku, ali problemi su se nastavili. Od januara su me nekoliko puta pozivali u policijsku stanicu u Rijeci i tamo me držali po čitav dan postavljajući različita pitanja koja se tiču moje prošlosti i moje porodice. Pri tome uopšte nisu krili da žele da prihvatim hrvatsko državljanstvo i odreknem se srpskog, ili da napustim njihovu državu.

Posle svega, Aleksandar se sa porodicom ponovo vratio u Srbiju. Dok su živeli u Rijeci, kaže, na privatnom planu nisu imali nikakvih neprijatnosti zato što su srpske nacionalnosti. Ipak, zbog odnosa tamošnje države prema srpskim preduzetnicima kaže da se najradije nikada ne bi vratio u Hrvatsku.

SRPSKI SPECIJALITETI

RESTORAN „Nono - Frane“, Aleksandra Lepojevića 2008. godine našao se među 30 najuspešnijih preduzeća u Primorsko-goranskoj županiji. Služio je srpske specijalitete, uglavnom sa roštilja, i važio je za jedan od najpoznatijih ugostiteljskih objekata u Rijeci.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (85)

mikaele

25.09.2012. 09:24

@nit - Kompleksasi, Europejci...Nemogu da verujem da niste znali ko su?Ima bolesti koje se nikad nemogu izlečiti. Njih treba narednih 500.godina u karantin, kolektivno ako uspe terapija....

čaki

24.09.2012. 22:02

Pa njihove firme vršljaju i kupuju po Srbiji bez problema šta se čudiš moj pošteni kuvaru. Da ima reciproteta bilo bi drugačije cenili bi nas.

dule

24.09.2012. 23:26

@čaki - Da postoji reciprocitet mi bi trebali u nasoj Oluji da proteramo sve hrvate iz Vojvodine. Ali Srbi su ipak veliki narod za razliku od hrvata...

nit

25.09.2012. 08:51

@čaki - Ne verujem da iko ovde misli da se treba ici do oluje, vec da treba uciti na svojim greskama i ne dozvoliti da po ko zna koji put ispadamo slepi kod ociju. Dosta ljudi je upravo to reklo ono na sta se, verujem, ovde misli a to je da oni nesmetano rade po Srbiji dok mi tamo..., vidi se iz primera. Dve je godine kako smo se vratili iz inostranstva i jos uvek ne udjosmo u "Ideju". Lokal patriote smo, mozda nas neke stvari kostaju vise nego nekoga ko juri jeftinije ali nije nam zao. Zivi bili.

miladin

25.09.2012. 09:00

@čaki - Hrvati su opterećeni nekom iracionalanom mržnjom prema Srbima, koju racionalno ne mogu objasniti, jer ako bi to i pokušali to bi bilo za njih pogubno. Istorija ne tako daleka daje odgovore na sve! Što se tiče ovog našeg ugostitelja mogu da kažem "šta je tražio to je i dobio", jer mi nije jasno da može biti tako kratkovid , i pored svega šta su Srbi tamo doživeli.

bezimena

24.09.2012. 22:49

Pa postovani gospodineLepojevicu , nemojte se uopste cuditi sto su od vas trazili da se odreknete svog Srpskog drzavljanstva ja sm se tu rodila roditelji su mi Hrvati i mene su izbrisali uopce iz knjiga zivih. Jedva sam dokazala da sam poreklom nazalost iz lijepe nase. moj sin je tu rodjen ali nije mogao da dobije drzavljanstvo jer ni ja a ni on nismo voleli nasu lijepu.A koliko vidim ni sad nije bolje, cuvaj to svoje drzavljanstvo i uzmi im ono sto ti po njihovom zakunu pripada.

dzoni

25.09.2012. 09:04

@bezimena - hrvatsko drzavljanstvo se automatski dobija po mestu rodjenja, ne mora da se trazi, meni su poslali na kucnu adresu u srbiju domovnicu jos 96 ili 97 ne mogu tacno da se setim, iako nisam nikad to trazio niti sam ikad ziveo tamo, samo sam rodjen u hrvatskoj, tako da tesko mogu da poverujem u to da je neko rodjen tamo a ne daju mu drzavljanstvo, a to da treba da se covek kloni hrvatske to je apsolutno tacno jer smo tamo najblaze receno nepozeljni

Мак

24.09.2012. 23:20

Није истина да је служио српске специјалитете! Баш би то прошло у Хрватској. Држављанства неће да се одрекне, ни мање ни више због пара! Не вјерујем шта читам.

ranko75

25.09.2012. 06:43

@Мак - Uopste nisi u pravu. Svi vole da dobro0 jedu,bez obzira na nacionalnost.Sto se tice drzavljanstva,on je naveo iz kojih razloga su oni zahtevali da se odrekne, i za njega je taj razlog neprihvatljiv, ali on nije rekao da nema nikakvih drugih razloga da se odrekne od srpskog drzavljanstva, osim toga sto bi izgubio pomoc drzave Srbije.On je ovde govorio o onome sto mu se je desilo, i nije uopste shvatio da treba da ovde demonstrira svoj patriotizam.On ga je demonstrirao i time sto je stekao ugled.

Goran

24.09.2012. 23:24

Opušteno. Mi njima svaki dan dajemo pare tako što hrlimo u "IDEA" pored toliko naših radnji, a sve što je srpsko nema prođu u Hrvatskoj. E moj narode....

ranko75

25.09.2012. 06:46

@Goran - Nije tacno da nema prodju.Svi vole da dobro jedu, i ne samo jedu.

Dragan S.

25.09.2012. 08:59

@Goran - Nije IDEA jedina, postoje naši marketi, treba samo poraditi na (anti)propagandi , a Hrvati mogu da kupe prnje i vrate se tamo odakle su došli! ;)

mrmot

24.09.2012. 23:33

Pa sta si bre ocekivao genije? Tamo nije potrebno da te obican Hrvat mrzi, jer je tamo institucijalizovana mrznja prema svemu Srpskom, pa si samo upao u sistem. Samo ne obavestenog moze ovakva prica da iznenadi. Pa sta onda reci; idite ko telad tamo na more! Samo idite sado mazohisti i slihtare!

zoks

25.09.2012. 09:48

@mrmot - mrmot@ ogroman broj srbijanaca bi prodao kosti mrtvih roditelja za neki interes!Tako nama i treba kad smo narod bez trunke samopostovanja,obraza,karaktera,principa,...!!

Dragan

24.09.2012. 23:53

Ne kazem da ovo nije istinito,cak i verujem u tekst.Samo bih dodao da i Hrvatska i Srbija priznaju dvojno drzavljanstvo i da ni jedna ni druga zemlja ne uslovljavaju odricanje od jednog drzavljanstva.

Dragec

25.09.2012. 00:25

@Dragan - Dragane, pretpostavljam da si Hrvat i da imaš domovnicu. Na žalost, Srbi u tvojoj domovini su teško diskriminirani što je tebi teško da poveruješ zato jer ti ili drugi Hrvati u Srbiji nemate takvih problema i zato što idealizuješ svoju hrvatsku domovinu. Ako srpski državljanin (koji nije Hrvat ili katolik) želi hrvatsko državljanstvo, mora se odreći državljanstva Srbije. Samo Srbija prima u svoje državljanstvo sve koji to žele i ne uslovljava to ničim, a najmanje nacionalnošću

ranko75

25.09.2012. 06:37

@Dragan - Kako nista ne razumeds? Nije po zakonu ali je trazeno.A trazeno je da ne bi mogao da dobije pomoc od srpske drzave, da bi mogli lakse da ga pristrune, to jest ukrote.Ovako je problem medjunarodni, a kada je on samo drzavljanin Hrvatske,onda je unutrasnji hrvatski problem, i barem 20 godina ce da se muci da nesto naplati.

Pittsburgh

25.09.2012. 00:11

Kineski zid prema hrvatskoj. da ne znamo da postoje ! od tog, nazovi naroda, samo zlo smo imali kroz celu istoriju. U Srbiji radi 250 hrvatskih firmi , a u hrvatskoj samo 4 Srpske.

DzoniBg

25.09.2012. 01:00

@Pittsburgh - U Hrvatsku cu ici ali samo na tenku. Dok ne dobijem svoje oklopno vozilo, kolima cak ni u prolazu ne idem preko te privremeno okupirane teritorije. Sa svima smo mogli da nadjemo zajednicki jezik da smo hteli, samo sa Hrvatskom ne bi mogli nikad jer je srbofobija medju Hrvatima, jedina vekovna doslednost utuvljivana od malih nogu od porodice, preko skole do crkve i medija. Prosto - zlo

Aleksa

25.09.2012. 04:40

@Pittsburgh - Na sva katanac. Iz ovih stopa.Svi u bojkot Hrvatskih firmi u Srbiji.Nista od njih ne kupujte, nista. I sirite informaciju dalje.

sale

25.09.2012. 00:49

Uzmi državljanstvo i nastavi sa poslom. I ovde vlast teroriše. Tamo bar znaš da te zezaju hrvati, pa ti je manje krivo.

Srle

25.09.2012. 09:39

@sale - Bolje mu je uzeti 550 000 evra odstete koja po mome uopste nije pravno upitna. Strazbur stiti preduzetnike

Amerikanac

25.09.2012. 00:51

Mrze sve sto je srbsko i tako uce svoju djecu prije, danas i u buduce, kompleksiran narod od glave do pete, zasto nemam pojma mozda neko ovde moze da mi objasni posto sam ja otisao iz Juge 1974 god kao klinac od 14 godina i neznam.

vipratenkre

25.09.2012. 03:11

Trebao je Aleksandar Lepojević otvoriti restoran „Nono - Frane“ u Splitu.Garantujem da bi Kerum Aci pomogao da se puno manje i kraće nervira oko svega.

M.S. Mraovic

25.09.2012. 04:46

Cinimise da ce Hrvatska ulazeci u EU traziti da se svi ne hrvati isele iz njene drzave. Ako EU prihvati ovo, svi muslimani ce morati da se iseljavaju iz EU drzava natrag odakle su i dosli.Ajde sad Srbijo ulazi u EU sto je moguce pre, i iseli sve Hrvate iz Srbije......bravo Hrvatska !!!

Mile

25.09.2012. 06:20

Ovo deluje neprovereno,, Ocekivao je hrv-drzavljanstvo 2009, a kasnije su zahtevali da ga uzme i da se odrekne srpskog,,, hn,,hn jako cudno,,Svaka zemlja ima proceduru za radnu dozvolu i mimo toga svugde ide tesko, i da investiras a nisi sredio dozvole i papire moze samo budala,, !! ;-))

miki

25.09.2012. 06:27

Ko je nama kriv sto mi slicne stvari ne radimo , ovde otvaraju svakojake firme , nasi ljudi kupuju njihove proizvode, idu tamo na letovanje i td .Zasto kriviti zemlju koja nece porez od naseg coveka? Nasa Srbija bi i d... dala za saku evra , zato smo tu gde jesmo !!!

drzavnik

25.09.2012. 08:16

Covjek bjesomucno laze. Najbolji restoran nije njegov ni izbliza, ali necemo nikoga reklamirati. Nije potrebno drzavljanstvo za rad u Hrvatskoj nego OIB (osobni identifikacijski broj tvrtke ili osobe) i prijava boravista. Drzavljanstvo naravno da ne moze dobiti, jer nema osnova za to. I to je kraj price.

Bg live

25.09.2012. 11:36

@drzavnik - covek je najveca varalica koja postoji... poznavao sam ga licno... samo laze i petlja

uciteljica

25.09.2012. 08:17

U Hrvatskoj se Aleksandar Lepojević ni ne pominje, sto moze da se dokaze pretragom Rijeckih novina, a i svih drugih elektronskih i pisanih glasila. Tekst koji je objavljen u vecernjim Novostima je obican pamflet koji ima za cilj izazivanje medjunacionalne mrznje odn. da po koz na koji put pokaze da je srpstvo ugrozreno.

zoks

25.09.2012. 10:20

@uciteljica - ucenik@ sve me strah da bi vi pokazali svoje negativne strane u vasoj javnosti!

Miki

25.09.2012. 14:06

@uciteljica - U Hratskoj se takve stvari ne objavljuju. O toj autocenzuri i dvolicnosti u HR je govorila i hrvatska knjizevnica Slavena Drakulic.

Tomo

25.09.2012. 08:17

Od vajkada smo tamo radili i stvarali. Srbe su eliminisali iz privatizacije. Dobili smo prašinu na opancima. U Smiljanu i selima oko njega nema srpske duše. A mi pomažemo obnovu crkve. Kome? Naši posjedi su sada zakupljena lovišta.Preko toga se prelazi kao da se to nije ni dogodilo. Još im prodajemo zemlju, kupujemo njihovu vodu. Pa onaj Kerum je dobio halu u kojoj su sto posto radili Srbi. Medijski rat protiv Srba i dalje traje. A mi reklamiramo: Tako lijepo a blizu.

Vuk

25.09.2012. 09:00

U pravu su Hrvati sto nas nazivaju ciganima-ovaj covek je primer za to.Posle svih desavanja ti odes i otvoris restoran kod brace!!!!

riječaanka

25.09.2012. 11:37

@Vuk - Naravno,nama Srbima je sve slađe i lepse tuđe nego naše....

Mihailo Krunić

25.09.2012. 09:05

Ako je Ustavom RH dovoljeno dvojno državljanstvo, nije mi jasno da se ovako nešto može desiti u demokratskoj državi. Počinjem da sumljam u ispovest. Ali ako je tačno ja bih završio ovako:O Nono, Nono moj dobri nono...

Bojan

25.09.2012. 10:57

@aleksandar - Na more idem samo u Tursku,veoma su ljubazni i fini ,jeftino je...Malo se zezamo oko fudbala ko je bolji ...I sto je meni najvaznije potpuno se osećam bezbedno!

Mile

25.09.2012. 12:31

@aleksandar - Srbi i Turci,, braca po krvi,, sta mislis sta su Turci radili ovde 500 godina,,??

Jabre

25.09.2012. 17:32

@aleksandar - Ja mislim da su Turci oplođivali Hrvatice jer još uvek govorite o takvim glupostima. Pravo prve bračne noći nikad nije postojalo, ljudi su živeli odvojeno, postojale su prostitutke koje su bile romkinje prema zapisima iz tog vremena itd Mora da je lepo biti diplomiran istoričar iz kafane, braniš diplomski tako što pljuješ što više po Srbima a ostali pucaju od sreće.

goran

25.09.2012. 09:22

da li javnost zna da je prodata zemlja u Vojvodini Hrvatskim firmama kje su kupile zadruge i postale vlasnice zemlje, obradive zemlje, i žito sa tih polja odvoze u Hrvatsku bez ikakve naknade, iako po napšim zakonima strani državljani ne mogu biti vlasnici zemlej u Srbiji. Sramota kako se mi odavde prodajemo i rasprodajemo prirodna bogatstva, a u Hrvatskoj svesno ne dozvoljavaju da niko Srpske nacionalnosti bude u nečemu najbolji i vlasnik više objekata

drzavnik

25.09.2012. 09:48

Vidi se da mu je cilj bio da dobije drzavljanstvo Lijepe nase, pa kada nije uspio, onda kao nece da se odrekne srpskog, a prodao bi Srbiju za plavu osobnu (nestalnu) u Hrvatskoj.

Beogradjanin

25.09.2012. 10:37

Eto kako se drzava Hrvatska ponasa i prema najkooperativnijim Srbima. Verovatno zato sto drzava Srbija dozvoljava visokoprofitabilan rad za vise od 200 hrvatskih firmi na svojoj teritoriji. Gde nema ravnoteze, konstrukcija ne opstaje, rusi se. Drzavo Srbijo, opameti se.

Brko

25.09.2012. 12:26

@Beogradjanin - Hrvatske vlasti su zahtjevale od Aleksandra iz Beograda da uzme državljanstvo Hrvatske, a on neće? Veću glupost odavno nisam čuo. Bauštele u Hrvatskoj vrve od radne snage iz BiH- svih fela. Policija tu i tamo napravi raciju pa one bez valjanih radnih dozvola deportira. Ista stvar je i sa estradnjacima iz susjednih zemalja. Nudili Aci državljanstvo...?

Rijecanin

25.09.2012. 10:55

Kao prvo:restoran mu nije medju najuspjesnijima u okolini,to nije istina.Drugo:Problem je sto nije mogao dobiti drzavljanstvo jer nije ispunjavao uvijete za to.Pogreska je ta sto se je posluzio medijima kao i Zeljko Mitrovic misleci da ce dobiti sto trazi jer ce ga se netko na taj nacin uplasiti...Danas Zeljko Mitrovic zali sto ej digao buku oko svoje jahte i na tv-u je javno priznao da je kriv i da je reagirao naglo i nepromisljeno. Poneki ljudi se moraju naucit postivat zakone RH ili kuci.

Kragujevcanin

25.09.2012. 11:09

@Rijecanin - A posto si ti tako dobro upoznat sa ovim slucajom, zasto nije dobio radnu dozvolu?

Zoki

25.09.2012. 11:14

@Rijecanin - Postovani Gospodine,niste u pravu Jeste jedan od najboljih U Rijeci,izizev Kukuriku,Plavi Podrum i jos nekoliko drugih.

Radosav

25.09.2012. 11:21

@Rijecanin - Da li hrvatski poduzetnici ispunjavaju iste takve uvjete u Srbiji,ili bi i oni morali kuci.

ugostittelj

25.09.2012. 12:21

@Rijecanin - Govorimo o restoranima za svaciji dzep a nono frane je ubedljivo najbolji

BivsiYU

25.09.2012. 12:27

@Rijecanin - Sramota šta se danas radi na prostorima bivše YU. Zar se nije moglo dogovoritida se bivšim građanima YU da dvojno državljanstvo i da im se omogući da normalno žive. Sve po običnom narodu. Mnogo ima takvih slučajeva i u CG, HR, SR i BIH. Građanima se sa time oduzima pravo na život, na rad, na sve.Imam slučajeva u familiji rođen u SR živi u CG; rođena u CG udata u HR....nemaju džavlanstvo, sa time im je sve odzeto, pravo na rad. Ii tako prodje  zivot!

lekar

26.09.2012. 13:28

@Rijecanin - kažeš NONO FRANE zanimljivo !!!! to ti deda ostavio ?? E moj Srbine moja sramoto

Bg live

25.09.2012. 11:27

ovaj covjek je varalica strasna... ja ga piznajem licno... svasta mu pada na pamet i svugdje se ugurava... covjek je krajnje opasan , ne on licno nego te uvali u problem

ugostittelj

25.09.2012. 12:29

@Bg live - Postovani gospodine stvarno bi voleo da znm koste vero vatno ate neko ko me je za nesto prevario i ostao mi duzan pa mu pase sto sam morao otici srami se svog komentara

AcaL

25.09.2012. 11:51

Mene ovo ne čudi.Ne miješati u ovo odnose prema našim Hrvatima- nije to način.Srbija je poslednja od svih ex YU republika koja u potpunosti uvažava prava svih svojih naroda i narodnosti(i onaj ko tvrdi drugačije nije dobronamjeran).U nekim situacijama čak imaju i prednost(nekad kroz našu kroz tradic. potkupljivost).Svi drugi "znaju svoje".Nažalost iz raznih razloga nam lijepe(ti isti+neki ovdašnji)netačnu etiketu najgorih..Treba ,kad se dogode,ovakve stvari isticati..

kiza

25.09.2012. 11:54

Zašto me ova informacija ne čudi? I Hrvatska ulazi u EU, a Srbija treba da ispuni 1098654 uslova, sve jedno poniženje do drugog, da bi EU razmislila o tome da razmisli o tome da nam da datum početka pregovora. Zaboga, EU je strogi pravno uređena, tako da u nju mogu samo giganti pravnog uređenja, poput Hrvatske.

joca

26.09.2012. 10:44

@kiza - Povovno nam nudiš opciju da je srbija u pravu a svi ostali u krivu. To naprosto nije tačno. Kad to shvatimo i mi ima da budemo u EU.

ugostittelj

25.09.2012. 13:44

Verujte mi ljudi da smo za njih u poslu cudo al uspeh nemogu oprostiti to je njihov najveci problem stom cinjenicom se nemogu pomirit ovo je moj broj ko god neveruje u ovo neka mi se javi

rodny

25.09.2012. 14:33

Sto se zamlacujemo EU.Kome ona treba?Nasi politicari vuku Srbiju ne u EU a u propast.Evropi ne treba Srbija kao clanica vez drzava preko koje ce oni medju sobom resavati svoje probleme.Njima je verovatno dosadno,pa se jos i sprdaju sa nasim narodom.Bilo bi mnogo pametnije zanimati se svojim stvarima i problemima i nalaziti povoljna resenja.Evropska Unija nam nece pomoci.

mile

25.09.2012. 17:43

Kada se o tome prica u RS uglavnom svi kazu ne mozes porediti kolektiv sa pojedincima , ali kolektiv njihov je takav da skoro pa nema svetle tacke u njemu...... kod njih je obrnuto pojedinci se ne mogu porediti sa kolektivom

zoran

25.09.2012. 17:59

JASENOVAC - nishta vishe necu reci. Nemci su se stideli tog zlochinachkog mesta kreiranog od strane HRVATA.Pa, vi trchite preko......a atkivh mesta je bilo jos, gde su Srbi mucheni, ubijani.. Logor Jadovno Logor Đakovo, Logor Danica Logor Rab Logor Pag (ostrvo Pag) i Logor Jastrebarsko (pored Jastrebarskog, koncentracioni logor za djecu), Loborgrad, Gornja Rijeka, Tenje, Sisak, Kerestinec, Kruščica, Lepoglava, Caprag.

mitar

26.09.2012. 13:00

@zoran - Ustaše dovele pre par dana međunarodne stučnjake koji su se spustili u jamu Jadovno kod Gospića i navodno potpisali izjavu da u jami nema ljudskih kostiju. Srbija bi trebala tražiti neovisno istragu naših stručnjaka

jovica

26.09.2012. 13:17

@zoran - u taj tvoj sled stvarno paše i ime restorana NONO FRANE. Šta se bre sramotimo glupostima. Čovek veliki Srbin dao ime restoranu NONO FRANE a mi se zapenili kad mu oduzmu radnu dozvolu. Po čemu je on bio Srbin u Rijeci ?????

uskok

25.09.2012. 20:48

Vi Beeeograđani i Panonski mornari nikako da shvatite zašto se Jugoslavija raspala. Koliko samo naivne dobronamjernosti u odnosu prema Hrvatima! Vi uopšte ne poznajete njihov mentalni sklop, u odnosu na njih vi ste kao djeca iz vrtića prema Cosa nostri!

grax

25.09.2012. 22:03

Mozda gresim,ali mi izgleda da su obe strane istog profila,cas hocu,pa necu,pa razne varijante...

delija

26.09.2012. 13:14

Jeli dok si mlatio pare hrvati su ti bili dobri. Vidim da si restoranu dao pravo Srpsko ime NONO FRANE. hahahaha ide bre izdalico i Srba i Hrvata. Kriminalac

Podgorica

26.09.2012. 13:31

NONO FRANE je stvarno lijep izvozni proizvog velikog Srbina. Tri puta sam čitao da sam siguran da je to ime restorana. Pozovem prijetelja da mi potvrdi iz Rijeke. Kaže mi koji Srbin taj je sve šta treba može i šiptar samo da pare cure.

ugostittelj

26.09.2012. 14:34

@Podgorica - Postovani prijatelju ja sam stvarno srbijanac l svog se nestidi a taj tvoj iz rijeke sigurno dobro zna kosam i ko je slavio i 13 januara i 7 a i slavu 21 tako da si ti nekopetentan da ovo komentarises a jos manje taj tvoj

podgorica

26.09.2012. 15:21

@Podgorica - Pogledaj hrvatske potr. pa vidi sa kim si i šta slavio. Pozdravljaju te Damir i Šukrija. E moj NONO FRANE

eawen

11.11.2012. 09:51

Hrvatski Ustav ne dozvoljava dvojno drzavljanstvo nazalost tako je , nije rijec o nikakvoj malverzaciji niti prevari ili pokusaju rasizma . Rijec je o postovanju Zakona drzave u kojoj ste poslovali.