Smrt sedmorice braće u „kadetu“

V. M. - Z. U.

02. 07. 2012. u 11:30

Teška nesreća na putu između Pančeva i Banatskog Novog Sela, auto udario u kamion. Prema nezvaničnim informacijama, vozač „opela“ bio pijan

SEDMORICA mladića poginula su u ponedeljak oko 1.20 sati u saobraćajnoj nesreći na magistralnom putu od Pančeva prema Alibunaru. Tragedija se dogodila kada je "opel kadet", u kojem su se nalazila sva sedmorica nastradalih, udario u šleper koji je bio parkiran na putu. Svi poginuli momci bili su bliski rođaci, braća, a prema nezvaničnim informacijama, vozač "opela" bio je pijan. Kamion nije bio propisno parkiran, pa je vozaču Radovanu Ristiću (24) iz Pančeva određeno policijsko zadržavanje do 48 sati.

U stravičnom udesu život su izgubili Nenad (16) i Stevan Jankov (20), Bogica Dimitraško (22), Mile Nikolić (23) iz Banatskog Novog Sela kao i Rajko (19), Neđa (18) i Kuki Novakov (17) iz susednog sela Vladimirovac. Oni su, prema nezvaničnim informacijama, nešto posle jedan sat u noći između nedelje i ponedeljka krenuli u izlazak u Pančevo.

NEZAPAMĆENO PORODICA Nikolić ne može da poveruje šta se dogodilo njihovom Miletu i njegovim rođacima. Tibi Nikolić, Miletov rođeni brat, kaže da se u njihovom kraju nikada nije dogodila takva tragedija. - Strašno je to što se dogodilo - priča Nikolić. - Sedmorica braće da poginu u istom trenutku, četiri porodice da se tako unesreće, pa ko to može da izdrži. Ne znam kako ćemo da preživimo ovo što nas je zadesilo.

Za volanom je bio Bogica Dimitraško, koji se, kako pričaju meštani Novog Sela, bavio taksiranjem. Očevici kažu da je bio vidno pijan, ali da to nije sprečilo mladiće da sednu sa njim u automobil. Svega petnaestak minuta kasnije "opel kadet" je naišao na kamion koji je bio parkiran u desnoj traci magistralnog puta kod skretanja za Kačarevo. Po svoj prilici Dimitraško nije primetio da je ispred njega parkiran kamion pre nego što je postalo prekasno i u punoj brzini je udario u njega.

Od siline udarca automobil se podvukao pod prikolicu kamiona i sva sedmorica mladića poginula su na mestu. Prizor na mestu nesreće je bio zastrašujući, a automobil potpuno zgužvan ispod prikolice šlepera.

- Nesreća se dogodila tako što se vozilo u kome je bilo čak sedam putnika u punoj brzini "zakucalo" u teretno vozilo koje je bilo parkirano na desnoj strani kolovozne trake - potvrdio je načelnik Policijske uprave Pančeva Zvezdan Radojković. - Reč je o muškarcima različite starosne dobi i romske nacionalnosti. Policija utvrđuje kako je došlo do ovog tragičnog saobraćajnog udesa, kao i da li je teretno vozilo bilo propisno parkirano. Vozaču teretnog vozila određeno je policijsko zadržavanje. Protiv njega je podneta krivična prijava za teško delo protiv bezbednosti javnog saobraćaja.

Prema prvim informacijama, kamion nije bio propisno parkiran i ugrožavao je bezbednost drugih učesnika u saobraćaju.

Nesreća je zavila u crno četiri porodice koje su sve međusobno u srodstvu. Svi meštani romskog naselja u Banatskom Novom Selu okupili su se da pomognu i uteše porodice nastradalih.

VRUĆINA AGENCIJA za bezbednost saobraćaja upozorila je vozače da kad god mogu izbegavaju vožnju u uslovima visokih temperatura jer one dovode do razdražljivosti i pada koncentracije, a posledice mogu da budu tragične. Oni koji ipak sedaju za volan treba da prekontrolišu vozilo, češće prave pauze i redovno se rashlađuju.

Suzana Jankov (37) izgubila je dvojicu sinova - šesnaestogodišnjeg Nenada i četiri godine starijeg Stevana. Sa njihovim slikama u rukama, na ćebetu ispred kuće dočekuje rođake i prijatelje.

- Pijanac mi je odneo oba sina - priča očajna Suzana. - Taman smo završili sa poslom i Dimitraško je došao i pozvao ih da idu sa njim u Pančevo. Videla sam da je pijan i pokušala sam da ih zaustavim, ali niko me nije slušao. Prste su mi prikleštili vratima kada sam htela da ih zadržim. Zlatni su momci bili, po ceo dan su radili na deponiji da bismo se prehranili. Sada nam nisu dali ni tela da vidimo, jer kažu da su potpuno unakažena. Pre dve godine ostala sam bez muža koji se obesio u zatvoru, a sad i bez sinova. Samo su mi dve kćerke ostale.

Nenad Jankov nedavno se oženio, a Mile Nikolić je za sobom ostavio trudnu ženu. Bogica Dimitraško imao je ženu i troje male dece.

ZA DVA DANA 14 MRTVIH

SAMO u prva dva dana jula na srpskim putevima stradalo je čak 14 osoba, a nekoliko desetina je teško poveređeno. Načelnik Uprave saobraćajne policije MUP Srbije, general Dragiša Simić, apelovao je na vozače da poštuju propise i da brinu o svojoj i tuđoj bezbednosti.

- Ovo su kritični meseci kada je povećan obim poljoprivrednih radova, pa je veći broj vozila na putevima - objašnjava general Simić. - Posebno su opasni osvit zore i sumrak kada je smanjena vidljivost. Analiza je pokazala da je najveći uzročnik saobraćajnih nesreća brzina i nepoštovanje propisa, kao i alkohol.

Prema rečima generala Simića, narednih dana saobraćajna policija udvostručiće kontrole i danju i noću.

HOROR NA PUTEVIMA

U poslednja 24 sata na putevima u Srbiji poginulo je čak šest osoba, a šestoro je povređeno.

Tri osobe su poginule, a četvoro je teško povređeno u saobraćajnoj nesreći koja se u nedelju u 19.30 dogodila kod Lazarevca. Više o tome pročitajte OVDE

U nedelju ujutru kod Požege su u teškoj saobraćajnoj nesreći poginule sestre Slađana M. (24) i Julijana M i njihova drugarica Nina Petrović. O ovoj nesreći detaljnije pročitajte OVDE

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (102)

Komadant Mark

02.07.2012. 11:39

Mrkonjicu, izem ti puteve. Umesto sto se slikas sa pevaljkom radi na obnovi trosnih puteva po Banatu i na signalizaciji...

Komadant Mark

02.07.2012. 11:45

@Komadant Mark - Govorim to zato sto poznajem put Novi Sad- Zrenjanin-Vrsac pa su mi poznati tamosnji putevi koji su katastrofa. Cucemo sta je tacno bilo u opsirnijim vestima.

Kisna glista

02.07.2012. 11:58

@Komadant Mark - Slažem se sa komentarom, svakako su putevi očajni, mada mislim da je konkretno put Pančevo- Vršac ipak u odličnom stanju. Sumnjam da je kvalitet puta uzrok. Videćemo.

Mile

02.07.2012. 12:06

@Komadant Mark - Neka su i putevi krivi, ipak su lude glave u pitanju. Dali hoce da polete?

Komadant Mark

02.07.2012. 12:07

@Komadant Mark - Pa u vecini slucajeva je ljudski faktor. Ali malo se govori o odgovornosti putara zbog nepostavljene signalizacije(cesta kradja znakova) i krpljeni putevi. Iskeno mi vec duze vreme nemamo nov put. Samo krpe stare i to dosta lose i nekvalitetno. Gde idu pare sa registracija koje debelo placamo svi svake Godine?

Sergio

02.07.2012. 12:09

@Komadant Mark - Put je u tom delu gde se nesreća dogodila, vrh. Uzrok je u ovom slučaju vozač, dečko nije imao ni vozačku a zlostavljao je automobilima ceo kraj, već dve tri godine. Užas je što je poveo u smrt pola familije.

klark

02.07.2012. 14:15

@Komadant Mark - Ja zivim u Ban.Novom Selu i mogu slobodno da kazem da je ova deonica puta besprekorno sredjena i da je put sirok i dosta kvalitetan,nesrecnike poznajem i imam da dodam da su u pitanju romi koji su vozili ovog krsa kom verovatno nije radilo pola stvari pa moguce ni kocnice,a da li su bili u alkoholisanom stanju ostaje da se vidi,garant je presudila neprilagodjena brzina...

Milica Bg

02.07.2012. 11:48

ne znam sta je ovo,jedan dan toliko nesreca,juce je i kod mene u ulici bio tezi udes,mada o tome ne pise nista u novinama.

Šmrle

02.07.2012. 12:01

Put Kikinda-Bašaid je trenutno najgora deonica regionalnih puteva u Vojvodini.Raskopani vrlo opasan, gotovo neupotrebljiv.Svakog dana tu prođe preko 2ooo kamiona, putničkih i dostavnih vozila.Već je bilo par prevrtanja, srećom bez većih posledica.I zamislite ovi tu postave radar i naplaćuju kazne.Eeeeeej

MatijaBG LDP/DS

02.07.2012. 12:06

Svi poginuli su Romi......to napominjem samo iz jednog razloga.......u sred Beograda smo svedoci da Romi sa motokultivatorima i pripetim kljusetom saobracaju gradom od dva miliona ljudi,a po svim zakonima,to je najstroze kaznjiva stvar.To isto rade i po putevima Srbije.Sve ove tragedije su posledica sto Dacicevi karabinjeri ne primenjuju zakon o saobracaju kako treba i sto se kazne uopste ne pisu.I takav sad vodi citavu drzavu.Jadni mi skup s njima!

Zoran

02.07.2012. 14:13

@MatijaBG LDP/DS - Ti Matija si nepovratno izgubljena osoba a i ovi sto ti objavljuju komentare su jednako nepovratno izgubljeni. Ti mrzis najprije sam sebe i onda svakog drugoga. Ja nisam extreman u nicemu ali mislim da tebe i takve kao ti treba hapsiti i staviti u mentalnu instituciju. Cisto ne verujem ali mozda jos ima nade za tebe (vas) i treba pokusati. Aj' s'Bogom.

Realan

02.07.2012. 14:16

@MatijaBG LDP/DS - Razlog zbog koga je saobracajna policija nemocna da se izbori sa "vozilima" koja su sve samo ne vozila je taj sto su se romi naucili od skoro pa se pozivaju na to da su clanovi Dekade roma , raspitaj se malo kakve sve beneficije imaju u toj dekadi pa ce ti biti jasno ! Posle se cudimo zasto njih ima toliko na ulicama i niko ih ne dira a nas zaustavlja interventna zbog neupaljenih svetala,nevezanog pojasa,ili neke od sijalica koje ne rade,,uzas

Milica Bg

02.07.2012. 15:10

@MatijaBG LDP/DS - ma bre mogu da budu i clanovi bilderberg grupe,ima da postuju zakon i tacka! dokle bre oni da budu gradjani prvog reda u nasoj drzavi,kradu,unistavaju izazivaju nesrece u kojima i drugi ljudi ginu i nikome nista! dokle mi da ispastamo zbog njih! svu stetu koju naprave oni placamo mi. strasno,sta je trebalo ovom liku da se mangupira i da pobije 6 ljudi oko sebe,a da je naleteo na vozilo u pokretu ubio bi jos ko zna koliko ljudi...

Vesna

02.07.2012. 15:53

@MatijaBG LDP/DS - Dobar je Matijin komentar, što ga napadaš? I ja sam isto mislila kao on - otkud cigani u sred velegrada sa konjem po sred ulice. A što se tiče ovih nesretnika, joj, bre, pa mnogo ih je poginulo u jednim kolima i tako su mladi, neki gotovo deca, tužno, pretužno.

MatijaBG LDP/DS

02.07.2012. 16:03

@MatijaBG LDP/DS - Prosto sam fasciniran pojedincima kojima je i najprostiji text,pretezak za razumevanje.....dragi Zorane,valjda to nije ralog sto mesas ijekavicu i ekavicu,sto repliciras miksujuci ono sto je izvukao,ko zna odakle, samo tvoj mentalni sklop,sklop na kojeg pozivas nas....ako u nekom mom textu pronalazis mrznju,ok,ali gde je ovde pronadje?Sem ako nisi zastitnik romskih riksi i jahaca na motokultivatorima.Ko zna ,mozda i oni imaju svoj sindikat u vidu tebe....

Zoran

02.07.2012. 17:00

@MatijaBG LDP/DS - Vesna, sta zajednicko imaju "cigani u sred velegrada sa konjem po sred ulice" sa ovom saobracajnom nesrecom ma tko da su oni bili. Ja bih razumeo da on i ti kazete naprimer "ako su bili pijani nemozes nista dobro od njih ocekivati nego neku nesrecu" ili tako nesto. Koliko me pamcenje sluzi on se uvek prodavao kao realan demokrata a sta sad? Kako je odjednom postao prostoprosireni gubavac.

Vesna

03.07.2012. 04:41

@MatijaBG LDP/DS - Ja sam ovde tek banula tako da ne pratim genezu vaše ranije komunikacije - ali mi je Matijin koment sasvim ok a ti ga napao .. Što se tiče mog komenta on ima veze sa Matijinim i posebno ovim delom *Sve ove tragedije su posledica sto Dacicevi karabinjeri ne primenjuju zakon o saobracaju kako treba i sto se kazne uopste ne pisu.I takav sad vodi citavu drzavu.Jadni mi skupa s njima!* Eto otuda veza konja i saobraćajne nesreće sa nenaplaćivanjem kazne i t d ..

Oliva

02.07.2012. 12:13

Ooo, milicijo izađi na ove naše puteve...Kažnjavaj, hapsi, ma šta god, samo ne ovo prestane.

Demokrata

02.07.2012. 12:29

@Oliva - Nema vise tzv. "milicije"!! To je bilo sve lose, kad su oni bili!! Ovo je super, ko na zapadu, bar se nesto desava!!

Raša

02.07.2012. 12:41

Putevi uopšte nisu putevi već turske džade. Da bi neko nešto nazvao putem treba da ode u neku drugu zemlju pa da vidi šta je to. Narod gine, uzimaju se silne pare od benzina ali ne odlaze na puteve i tako pitaj Boga dokle. A narod sve to jako lepo podnosi!

domacin

02.07.2012. 12:50

@Raša - Slazem se za puteve, to si potpuno i pravu, ali KOLIKO su brzo vozili, kada se u punoj brzini zakucali u kamion, a da ga ne primete,ili ga kasno primete. Stravican je broj divljanja po putevima. Ovim mladima koji su nazalost poginuli, neka je laka zemlja, a ostalima neka je opomena.

Bananko

02.07.2012. 13:05

@Raša - Nema to veze sa putevima, koliko sa sadržajem u glavi. Susedna nam država Hrvatska, svakako ima sređenije puteve, ali ne i statistiku saobraćajnih nesreća. Putevi svakako utiču, ali njihov uticaj nije presudan.A konkretno put Pančevo - Vršac je jedan od sređenijih puteva, tako da ta komponenta "loši putevi" u ovom slučaju otpada. Otkud 7 ljudi u Opelu, verovatno Kadettu? Da li je onaj koji se zaustavio na putu bio propisno obeležen?

Pancevac

02.07.2012. 14:37

@bata iz Banata - tako je. selo se zove VLADIMIROVAC, a ne Vladimirci, Vladimirovci itd itd...uvek kad se pomene ovo mesto...novinari pogrese naziv mesta.nije tema, ali samo da se naglasi. PS. UZAS! Sve mladi ljudi.... strasno. tragedija

Srbin

02.07.2012. 13:27

Da nam svima bude jasno.Ne udara se u parkirani kamion sa 50km/sat pa se gine.7 osoba u autu, pa molim vas, koji je (marka) to auto bio?Od nekih vozaca i njihovog stila voznje mi se dize kosa na glavi.A sto se kamiona tice, dali je taj bio ispravan da se moze vec izdaleka da se primeti.

Baki

02.07.2012. 14:36

@Srbin - Da, da... Itekako se gine pri brzini od 50-60 kmh pogotovo kada se udari u statican objekat

ne zaye.avaj

02.07.2012. 16:29

@Srbin - Zna se sta je teo da kaze. Pri voznji od 50km/h i rastojanju od 10m (kad postaje jasno da ces da se zakucas), automobil ce da ukoci dovoljno da brzina bude takva da ljudi ne izginu na mestu.Saucesce porodicama.

Brankica

02.07.2012. 13:50

Zakucali su se u punoj brzni , što ga znači nisu ni kočili , delimično je kriv i vozač ako nije označio ostavljeno vozilo, mada Romi su kršii zakon čim ih je bilo 7 u autu , a tek jesu bili alkohisani ili ne i šta je tu kriv put?????

Gaga

02.07.2012. 14:03

A, niko da seti da pita da li je to parkirano teretno vozilo bilo propisno osvetljeno, ili je po mrklom mraku bio neobeležen, i naravno da će se neko zakucati, nažalost sa tragičnim ishodom. Malopre sam poslom bila u MUP-u Pančevo i videla dve Romske porodice koje su bile ucveljene, i dve majke koje su bile neutešne, očeve, braću.......Saučešće porodicama!!!!

Boro Manjaca

02.07.2012. 14:51

@Gaga - E moj Gaga pa zar je normalno pitati za to a nepitati kako je pijana osoba vozila takvom brzinom na takvom putu.

pilot

03.07.2012. 12:42

@Gaga - @ Boro manjaca: prijatelju dragi, na toj deonici je put širok preko 10 metara i prav ko strela u dužini od više od 7 kilometara, pa još i raskrsnica (tu je širina preko 15 metara). nije prvi ( nažalost ni poslednji put bojim se) da vozila koja se kreću nepropisnom brzinom završe ispod nepropisno zaustavljene ili neosvetljene prikolice u toku žetve. A broj putnika i alkohol neću ni da komentarišem. Sve se složilo.... Nažalost! Saučešće porodicama i prijateljima!

Jovan

02.07.2012. 14:13

U Hrvatskoj posle 22.00 sata mladji od 26 godina ne smeju da voze.P.S. Da su nam bar putevi kao u pomenutoj Hrvatskoj.

Bane 20

02.07.2012. 18:11

@Jovan - Slican zakon je i kod nas...Vozaci pocetnici ne smeju voziti od 23:00 do 5:00 ali niko to ne postuje...Jer nema policije da to kontrolise...A i opet i da se toga pridrzavaju,ne verujem da bi to smanjilo broj nesreca...Jer ako je neko usjijana glava i hoce da izazove nesrecu on ece je izazvati nema to veze da li ce je izazvati u 21:00 ili u ponoc...

jaaa

02.07.2012. 18:43

@Jovan - U Hrvatskoj je zakonom zabranjeno da voze posle 23h ako imaju vozacku manje od 2 god., posle moze kad hoces. Nije ovde kriv zakon, losa sreca i malo vise alkohola...

djoko

02.07.2012. 20:44

@Jovan - Ovde je problem sto prosecan Srbin pije kao smuk.Druga stvar :Kad prosecan Srbin napravi neshto ovako,odlezi(mozda) pa ga puste i on (pomocu veze)ponovo vozi.

Ratko,Banjaluka

02.07.2012. 21:43

@Jovan - Jovane nemoj preterivati,i u hrvatskoj su putevi losi,samo kod njih su kazne vece.

1961

02.07.2012. 22:14

@Jovan - zakon je bas zbog takvih kao sto si ti. da tvoji roditelji ne nose crno zbog tebe...

SRB

02.07.2012. 16:23

Nesrece se najvise dogadjaju zbog samih vozaca....moja kuca je na samom ulazu u naselje , svud su postavljeni novi znakovi , lepo stoji da je ogranicenje na 50 km , a put i nije u dobrom stanju ali to nikako ne moze "da zaustavi" usijanu glavu , tim putem ulecu u naseljeno mesto svakodnevno i sa preko 100km , vise puta sam mislio da sam uzidam "lezeceg policajca" kad nece pravi da tu vrsi kontrolu.....kad takvi vozaci-idioti naprave nesrecu ko im je onda kriv ??.....zakon ne vazi sa sve isto .

mp

02.07.2012. 17:41

Boze milostivi i ovo malo mladih sto imamo izgibe u saobracaju i kojekakvim nesrecama. Gde su ti roditelji i sta rade autoskole u ovoj zemlji. Kultura i odgovornost svuda pa i u saobracaju stice se u porodici.

englez

02.07.2012. 17:48

Ljudski zivoti su izgubljeni, i zato treba jos vece kazne nametnuti, samo tako se ljudi mogu nauciti redu. U ostalom treba primorati i proizvodjace auta da ogranice brzinu automobila.

saskoni

02.07.2012. 19:10

@englez - Slazem se za kazne , treba biti jake a kod nas maltretiraju za pojas i za pogresno postrojavanje a one tatine sinove ne smeju ni da zaustave.

duxoni

02.07.2012. 17:53

Pod hitno vikendom zabranit voznju autom osobama mladjim od 30 godina jer nevidim kako drugacije da se sprece ove pogibije.Kada se pogleda bilans zrtava i pogleda vreme kada se gine vidi se da se stalno desava vikendom od 00-05sati.

darko

02.07.2012. 19:45

@duxoni - Mislim da nisi u pravu jer ne možeš da ograničavaš osnovna građanska prava.Gospoda koja su donela novi zakon o bezb. saobraćaja treba da idu u zatvor.Neka oni objasne kako to da se u Srbiji povećao broj nesreća sa smrtnim ishodom kada su kazne udesetrostručene.Pa nesreće su uduplane jer je korupcija nikad veća i rezultat toga se vidi.

Bane 20

03.07.2012. 00:54

@duxoni - Stvarno u skorije vreme nisam procitao gluplji predlog i gluplji komentar...

saskoni

02.07.2012. 19:08

Ja sam vozac 25 god volim da dam gas ali nisam bahat vozac u zadnje vreme se sve vise plasim da neki manijak ne predje na moju stranu, zato po regionalnim putrvima vozim iskljucivo iza velikih kamiona ili autobusa na odstojanju od 30- 50m.

Alex Vrnjacki

02.07.2012. 21:23

Kazne trebaju biti zatvorske i momentalne za teze prekrsaje i da se svaki put dupliraju u odnosu na prethodnu....Ali sve ce to dati nedovoljno efekta ako ne promenimo svest te dece koja se spremaju polagati vozacki ispit. Kako?! Predocavanjem posledica brze voznje i slicnog sa realnim slikama. ...

pera

02.07.2012. 21:26

Boze me sacuvaj kakve gluposti ljudi ovde pisu, da se mladjima od 30 godina zabrani da voze... Kako vas samo ne mrzi da pisete takve budalastine? Sto onda da ne ukinemo saobracaj, da zabranimo da se voze automobili, setajte se peske svi od Banatskog Novog Sela do Panceva... Normalno je da se desavaju saobracajne nesrece, dok god postoji saobracaj postojace i udesi to ne moze da se promeni!

SasaKuleas

02.07.2012. 21:39

Ma prekinite vise da 'mantrate' o tome kako policija samo kaznjava za nevezivanje pojasa,neupaljeno svetlo i slično..pa naravno da treba i to da kaznjava,saobracajna kultura se stice tim,za neke malim i nevažnim stvarima...ogroman je,ali zaista,broj bahatih vozaca,i kao po pravilu su to mladi i neiskusni momci..uz svo uvazavanje njihovih godina i povecanog adrenalina,fokus paznje mora biti usmeren prema njima = vozac Kadeta 22 godine - vozac nepropisno parkiranog kamiona 24 godine.Dovoljno.

SasaKuleas

03.07.2012. 07:59

@SasaKuleas - Ma kakve veze to ima jedno s drugim?Treba li policija da zaustavlja svako vozilo na putu?Poštovanje propisa je i deo opste kulture,ne samo saobracajne...u ovom konkretnom slucaju pricamo o SEDMORO ljudi u automobilu,NEPROPISNOJ brzini i voznji u ALKOHOLISANOM stanju...sta vise treba da bi se izazvala nesreca?Nije tacno da neupaljena svetla nisu nikog ubila...koliko se nesreca desilo jer neko nije na vreme uocio drugi automobil,upaljena svetla upravo tome i sluze..mislite o tome,ako imate cime..

niko

04.07.2012. 09:26

@SasaKuleas - Jadna smo mi zemlja u kojoj si i ako si uopste policajac, 6 meseci kursa i mislis drzava je tvoja spavaca soba. Ja znam bar nekoliko slucajeva u kome neosvetljeno vozilo je bilo krivac za udese sa tragicnim posledicama.

Ratko Banjaluka

02.07.2012. 21:40

Strozije kazne za pijane koji sednu za volan.A ovi nesrecnici seli u Kadet njih sedmorica,pa to je strasno sta ljudi rade.Strozije kazne i cak u zatvor ko nepostuje saobracajne propise.Inace iziginuce mladez Srbije.

dragan cvetkovic

02.07.2012. 21:46

Jaoj Boze strasno!!Pa ovo su deca,strasno je koliko se gine u saobracaju i pored toga sto su kazne za deset puta povecane!To je svakako bilo dobro ali samo za drzavnu kasu.Mora se raditi na prevenciji i vaspitavanju mladih vozaca.Cesce kontrole posebno vikendom u kriticnim satima.Iskreno saucesce porodicama poginule dece.

Daki1970

02.07.2012. 21:51

Iskreno saucesce porodicama i neka im je laka zemlja....Sto se tice zakona mislim da bi naravno zakoni valjali kada bi se ljudi drzali istih. Jedna stvar koju ne razumem je da ljudi videvsi da je vozac pijan nisu nista poduzeli. Sram da ih je . Vidis pijanog coveka ulazi u mali auto sa jos 6 momaka i kao nista neka ih ? Kaznjavati mesta koja prodaju alkohol i dozvole pijanom coveku da vozi, to je i njihova odgovornost, prestani da sluzis kada vidis da je previse popio, zovi taksi ako ne pandure.

buca

02.07.2012. 21:56

Urednik ovog clanka ne bi trebao da istice da su mladici bili "Romske" nacionalnosti, jer oni su Srbi koji su rodjeni u Srbiji i zive u Srbiji njihova nacionalnost je Srpska kako i pise u njihovim licnim kartama i pasosima. To je kao kad bi u Americi novinari objavljivali vest i rekli da su 7 crnaca ili "Crnacke" nacionalnosti izgubila zivot. Zivot je svaciji jednako vredan, dan zalosti i da se oglasi predsednik i ministri bilo bi normalno za normalnu zemlju...

Dragomir

02.07.2012. 22:30

@buca - Nisi u pravu buco mada se trudis da delujes humano. Mladici su romske nacionalnosti i srpskog drzavljanstva jer su u Srbiji rodjeni. Srbin sam po rodjenju kako od srpskih predaka tako i po Srbiji u kojoj sam rodjen. Zivim dugi niz godina u Svajcarskoj gde sam dobio svajcarsko drzavljanstvo, pa sam drzavljanin ove zemlje ali ne i svajcarac po nacionalnosti. I moja deca ovde rodjena nisu svajcarske nacionalnosti, vec srpske, ali su i oni svajcarski drzavljani.

Nikola

02.07.2012. 23:47

@buca - Dragomir: pa sta buljis vamo kad si tamo?! poucavaj ti tamo u CH "tvoje", a mi cemo da radimo kako mi hocemo ovde kuci kod nas!!! Nije ovo Svajcarska vec SRBIJA!!

Buco

03.07.2012. 01:18

@buca - Dragomire to sto ste mnogo godina u svajcarskoj ne znaci da ste mnogo i pametniji nego mi ovde, kod vas u pasosu i licnoj karti pise Srpska nacionalnost a kod ljudi "Romskog porekla" u Srbiji pise da je Srbin a ne "Ciganin" ili "Rom" kao sto ni kod Amerikanca Afro-Americkog porekla ne pise "Crnac" , "Nigga" i tako dalje...Svi ovi mladici su rodjeni u Srbiji i oni su Srbi..A sad sto su njihovi preci dosli u 10-om veku iz indije to je vec druga prica...

jjk

03.07.2012. 08:00

@buca - Dragomire nemoj da lupetas!o cemu ti pricas?!oni su srbi,veicna roma je rodjena u srbiji i oni su srbi!jos nisam video da su praviliprobleme kao oni iz novog pazara i da zahtevaju kojesta!!prema tome slazem se sa Bucom,nije eticki niti moralno da se pise da su "romske" nacionlnosti..to je najmanje vazno!!

niko

03.07.2012. 09:32

@buca - Niko ne mari, ne ocekuje se od vas da uopste znate razliku izmedju nacionalnosti i narodnosti jer vidim da ni ovde 95 posto ne zna a voli da soli pamet.A ovo je strasno , sedam zivota nestala kao nista. Na putevima se ne zna sta je vece zlo, da li neosvetljen traktor nocu, sleperi koji divljaju zahvaljujuci svojoj velicini, ili kriminalci u besnim kolima, bmw se tu istice, taj automobil stvarno vozi samo najgori olos, onda neispravna vozila.

Medo

03.07.2012. 10:53

@buca - Bravo buca!Oni su srbi, mi srbi necemo biti rasisti jer to nije srz srpstva nikad bila!Narod koji se toliko zrtvovao protiv fasizma i uvjek stao u zastitu pravde.Jesi rodjen u Srbiji i pricas srpski ti si srbin i tvoja zemlja je Srbija, to vrijedi i za ove sa Sandzaka!

Komentator @Dragomir

03.07.2012. 14:58

@buca - Ne poredi babe i zabe. Tvoja situacija u Svjacarskoj je tvoja licna stvar i price o tvojim precima pricaj komsijama tamo gde zivis. Srbija je Srbija, sa srpskim zakonima, ne svajcarskim. Ako ti se ne svidja sto Romima pise u pasosu da su Srpske nacionalnosi, zali se vladi, pa im objasni kako zasto i zbog cega neko treba ili netreba biti nesto. Najdublje saucesce porodicama nastradalih. Neka im je laka zemlja.

Sasha

02.07.2012. 22:12

Zelim da verujem da Bog postoji...ako ni zbog cega drugog,onda zbog monstruma kojima se ovo dopada...pa da svi idemo njemu na istinu.

Nena

02.07.2012. 23:14

Najiskrenije saucesce porodicama, Sedam mladih zivota je nestalo u trenu tuga do neba!!! Deco ne brze od zivota, cuvajte svoje zivote !Ovo je ono sto komentari za ovakav tekst treba da sadrze, sve ostalo su bolesna prepucavanja, politicka, nacionalna itd.itd.

bojan

02.07.2012. 23:38

Novi zakon o saobracaju svakog dana sve vise na delu,bitno da nam pisu kazne ako ne upalimo svetlo na +40 u podne !

smrad

03.07.2012. 01:37

@bojan - Pored pandura Zorana Dugića u Topoli protutnji džip kome ne sme ni da mahne na pozdrav, dok on dribla ljude kad ne vežu pojas u gradskoj vožnji.

Zoran

02.07.2012. 23:47

Proglasiti dva dana žalosti, najmanje. 15 ljudi poginulo za 48 sati, opomena da usporimo i poštujemo propise i tudje, ako ne svoje živote.

be53ge

03.07.2012. 00:02

Taman sam pomislila da nista strašnije nema od poslednje dve nesrece u kojima su stradale sestre (Požega) i majka, očuh i sin (u jugiću) kad evo još crnje i gore, sedmorica braće i rodjaka ...

terminator

03.07.2012. 07:25

sinoc prolazim pored jedne prodavnice koja se nalazi na putu za obrenovac, kad vozac autobusa koji je posao da vozi radnike nosi flasu piva i nastavlja voznju. ja imam resenje za smanjenje saobracajnih nesreca, ali znam da nikada ne bi bilo prihvaceno od strane nadleznih jer nemam vezu i nema tu zarade za njih.

Nada

03.07.2012. 07:50

Pa najnoviji Zakon o saobraćaju je obična lakrdija, donet samo da bi neko uzeo pare za prodaju guma (zimske, letnje), prva pomoć sa ćebetom ili bez njega. Ja sam učesnik u saobraćaju i svaki dan se srećem sa drskim i bezobraznim vozačima koji divljaju ulicama. A ko se obično kažnjava, vozači koji prekorače brzinu za 5 ili 6, koji voze automobile koji vrede manje od kazne koju plate zbog ne upaljenog svetla u podne. Pa ko sme da kazni ili opomene vozače besnih i brzih kola.

Milan

03.07.2012. 09:06

Bitno da imamo agenciju za bezbednost saobracaja da nas upozori. Samo me zanima koliko ljudi je u proteklih godinu dana uhvaceno da vozi pod dejstvom alkohola (droga) a koliko od njih je zaglavilo ozbiljan zatvor. Ocigledno malo!

mrki

03.07.2012. 20:31

@Milan - koja agencija direktor je izjavio da treba kontrolisati tecnost u hladnjaku i pritisak u gumama, kako bi se povecala bezbednost, aj pritisak kako tako, a taj je bio glavni saobracajac u srbiji. samo neznam dali je to sam smislio ili je slusao svog mentora

brane

03.07.2012. 09:59

prvo da izjavim saucesce porodicama,a drugo nebi se ovakvke stvari dogadjale(ili makar u manjem broju)da se taj momak sto je vozio bojao da ce ako ga ustavi policija morati u zatvor ili da ce platiti kaznu preko 1000eura a ne ako ga ustave da im da 10e i idemo dalje.treba da se smanji nekako ta korupcija kod policije ali kako reci te........

zoran

03.07.2012. 11:22

@brane - vidi se da si iskusan u tome mora da koristis tu pogodnost kad ovako komentarises ! a ako znas sto to ne prijavis upises broj kola policije i prijavis odmah!!

Oficir

03.07.2012. 10:13

Najiskrenije saučešće porodicama. Ne znam šta drugo reći sem strašno. Deco naša opametite se.

crnogorac srbin

03.07.2012. 11:05

starasno zalosno velika tragedija da za tri dana u srbiju u saobracajnim udesima pogine 17 ljudi strasno pa to nema nigdje,mislim da policija zaustavlja vozila malo vise vozila i kontrolise pijane ili drogirane vozace a da naplacuje velike kazne nebi se takve stvari desavalea takodjer vozaci ne ulazite u kola ako ste pili alkohol jer i vasi zivoti i zivoti drugih mogu biti ugrozeni!,moje iskreno saucesce familijama nastradalih a njima nastradalim vescna slava i milost

očekivano

03.07.2012. 12:02

Svaki.... danas može da bude vozač...ali ne može svako da bude ličnost. Ubija primitivizam, manjak inteligencije, manjak obrazovanja, bahatost... i kod vlasti i u narodu... I na kraju kosi smrt kao sinteza svega prethodnog.

Sasha

03.07.2012. 12:29

O Srbijo medju sljivama i medju svinjama!Izginuse toliki mladici a ovde se vodi rasprava dal' su srbi ili romi!!!

a onda cudjenje

03.07.2012. 20:12

@Sasha - A onda ce isti ovi sto lajkuju rasisticke komentare da se cude sto oni pametni odlaze i sto investitori sa parama ne dolaze u Srbiju. Eto vam taj iz Svajcarske

dzordz

03.07.2012. 12:49

po meni ovakva nesreca znaci dan zalosti za srbiju. zao mi je stradalih. ko je kriv? sire gledano zna se ko je zaduzen za bezbednost u saobracaju. bilo je skoro na radiju da u vojvodini policija ne izlazi na mesto kradje zbog manjka goriva. da li je samo manjak goriva u pitanju? politika je umesala svoje ruzne i prljave prste svuda.

?

03.07.2012. 13:11

Samo jedno da kazem..Saucesce porodici,ovo je tragedija.. Ti mladici su bili najveci lopovi u Banatu.. Ko zna zna ! Gde je bio zakon za njih ? Umesto u zatvoru oni pod zemljom...

Dragana Kvrgic Dupor

04.07.2012. 08:06

@? - Kod nas je to uvek bilo tako...velika je tuga u Banatskom Novom Selu ljudi smo al njima nije prvi put da tako voze nasim ulicama kojima ni deca nisu smela slobodno da setaju ulicama od bahate voznje ,ovi mladi zivoti nisu bili tako losi likovi pomesali su ih sa ovima sto su ostali i sto ce i dalje da haraju nasim ulicama i niko nista nepreduzima saucesce porodicama nek im je laka zemlja !!!

Zoka

11.03.2015. 17:02

@? - ja sam sestra poginulih vozac mi je bio rodjeni brat tako da molim da ne vredjate a ti dragana dupor koliko vidim ti si iz BNS slazem se stobom da su ih pomesali sa ovim sto su ostali cim tako govoris verujem da si poznavala mog brata bogicu... :'(

miki

05.07.2012. 19:58

@M.M. - svi su bili pijani jer su te noci javno videni u mestu vladimirovac gde njih svih sedmoro pije i na sve to udju u auto koji leti po putu vozili su kadeta 1.8 gsi koji leti preko 200 kilometara na cas.ZAO MI JE TIH MOMAKA OVOM PRILIKOM IZJAVLJUJEM SAUCESCE PORODICAMA OZALOSCENIH,CAK POJEDINE SAM MOMKE I ZNAO LICNO.ALI ETO ZADESILO JE IH JE TO NEDAJ BOZE NIKOM.

Alex

03.07.2012. 15:20

Lik je bio pijan, bez dozvole, prekoracio brzinu i broj putnika u vozilu, a neki mozgovi ovde pricaju o kvalitetu putne mreze. O cemu Vi to?! Da je bio trezan i vozio uz postovanje ogranicenja brzine, primetio bi i macku, a ne kamionsku prikolicu, pa i da je bila neosvetljena. Alkohol + nema dozvolu a bez problema seda za volan + prekoracena brzina + previse mladih usijanih glava + neko sluzbeno lice mu je vec gledalo kroz prste = sad cu da budem "opasan" jer mi niko nista ne moze = 7 mrtvih.

Brate

04.07.2012. 15:10

@Alex - Putujem tim autoputem cesto, ogranicenje brzine ne 120 km/h. Svi lete tamo kolima, jos tu na raskrsnici za Kacarevo nema osvetljenja jako je losa vidljivost na putu. Sve stoji da je bio pijan. Na toj raskrsini gde je bio parkiran kamion postoji prosirenje iz dve u tri trake a kamion je bio parkiran do bankine na skretanju prema kacarevu, ako su oni isli u Pancevo trebali su da nastave prao a ne da skrecu za Kacarevo, ili su isli u Kacarevo na nocno kupanje ili otvaranje kafica na jezeru.

g.

03.07.2012. 15:54

Majka daje izjavu da su joj sinovi prste povredili na vratima jer nije htela da ih pusti da idu videci da je vozac pijan. Pitam se gde je bio problem nazvati policiju i dati broj tablica sa objasnjenjem da je vozac pijan da ga policija zaustavi. Time bi spasla zivote svoje a i ostale dece. to je moje licno misljenje.Neznam mozda pogresno mislim ili?????

Amerikanac

03.07.2012. 19:15

7 osoba u grupi i svi nasli jednog PIJANOG da vozi autoBoze se pomozi

Miki

03.07.2012. 22:50

Gledao sam pre neki dan na putu ko postuje a ko ne postuje propise. Uglavnom losiji automobili postuju propise a dobre aute koje voze parajlije lete po putu. Strah me je od njih da stavim u kola osmomesecnu bebu. Kakva korumpirana policija, ne rade uopste svoj posao.

slavko

04.07.2012. 07:02

vozac je bio vidno pijan.....a bavio se taksiranjem...kakva je to zemlja u kojoj taksista moze da budeu pijanom stanju???? ima li iko da ga prijavi????