Petra Cvijić vozila brže od dozvoljenog?

V. M. - J. D. LJ.

11. 01. 2012. u 20:58

Voditeljka Petra Cvijić vozila brže od dozvoljenih 50 kilometara na sat. Petri preti kazna od 12 godina zatvora

SLOBODAN Bajić (73), koga je automobilom udarila voditeljka Petra Cvijić, umro je od povreda izazvanih udesom, a ne od srčanog udara zbog šoka, kako su u prvi mah pretpostavili lekari, pokazali su rezultati obdukcije. Prema prvim informacijama iz policije, voditeljka je prekoračila dozvoljenu brzinu od 50 kilometara na sat.

Policija je tužilaštvu predala krivičnu prijavu u kojoj je udes okarakterisala kao teško delo protiv bezbednosti saobraćaja sa smrtnim ishodom, za šta bi voditeljka, ukoliko bude proglašena krivom, mogla da bude osuđena na kaznu od dve do dvanaest godina zatvora. Ako se, međutim, utvrdi da je delo učinjeno iz nehata, maksimalna kazna je osam godina zatvora.

Šta će sadržati zahtev za istragu protiv Petre Cvijić i u čiju nadležnost će doći ovaj predmet, još nije odlučeno. Ipak, iz izvora bliskih tužilaštvu nezvanično saznajemo da će ovaj predmet biti predat u rad Prvom osnovnom javnom tužilaštvu u Beogradu.

Voditeljka je u međuvremenu i sama završila u Urgentnom centru jer joj je pozlilo kada je saznala da je nesrećni čovek preminuo. Od tada je u depresiji i ne izlazi iz svog stana.

Nesreća se dogodila u ponedeljak popodne u beogradskom naselju Žarkovo. Bajić je prelazio ulicu na pešačkom prelazu, kada je na njega naleteo automobil kojim je upravljala Cvijićeva. Sa prelomom na osam rebara i povredama glave Bajić je prevezen u Urgentni centar, ali je umro dok je u šok-sobi čekao na pregled unutrašnjih organa.

Prvi rezultati istrage potvrdili su da se nesreća dogodila dok je nastradali pešak bio na "zebri", što je posebno otežavajuća okolnost. Utvrđeno je i da je voditeljka kočila, ali je sada na veštacima da na osnovu tragova sa mesta udesa utvrde da li je auto pokušala da zaustavi pre ili posle udarca. Analize stručnjaka pokazaće i kojom brzinom je Petra Cvijić vozila.

POGINUO NA ROĐENDAN NESREĆA je Slobodana Bajića (74) snašla na - rođendan. Nesrećni čovek pre udesa je bio u obližnjoj pošti gde je platio račune. Vraćajući se kući požurio je da uhvati autobus i tada ga je, na pešačkom prelazu, automobilom udarila voditeljka. Iako su neki svedoci ispričali da je Bajić pretrčavao ulicu, njegovi poznanici kažu da je u saobraćaju uvek bio vrlo oprezan. U nezgodi je zadobio teške povrede, ali je posle nesreće živeo još nekoliko sati. Njegovi najbliži kažu da je do smrti bio svestan i da je trpeo strašne bolove.

Voditeljka nije zadražana u pritvoru jer tužilac smatra da nema opasnosti da napusti zemlju ili da utiče na svedoke.

Činjenica da je za volanom bila poznata voditeljka i ovog puta doprinela je tome da se u javnosti više pažnje posveti njoj nego žrtvi. Ista stvar dešavala se svaki put kada su u automobilu koji je učestvovao u nesreći sedeli poznati. A takvih slučajeva nije bilo malo.

Najveću pažnju izazvala je nesreća u kojoj je život izgubila Katarina Marić (32). Na nju je 15. aprila 2003. godne naleteo džip "micubiši pajero" u kojem je bio tadašnji ministar poljoprivrede Dragan Veselinov, a kojim je upravljao njegov vozač Stevan Bakalov. Do udesa je došlo kada je Bakalov, za vreme crvenog svetla, velikom brzinom prošao kroz raskrsnicu Njegoševe i Beogradske ulice.

Protiv najpoznatijeg srpskog svedoka saradnika Ljubiše Buhe Čumeta obustavljen je postupak za saobraćajnu nesreću u kojoj je vozeći "audi A8" udario i usmrtio pešaka Radomira Ristića (54) iz Borče. Utvrđeno je da je nesrećni pešak pretrčavao autoput na delu koji nije bio osvetljen.

Stefan Karić pravosnažno je osuđen na godinu dana zatvora zbog saobraćajne nesreće u kojoj je 2005. godine teško povređena njegova saputnica Stanislava Pavlović.

BAHATA ESTRADA

MNOGE estradne ličnosti imale su probleme u saobraćaju, bilo da su same bile akteri udesa ili da su se našle u ulozi suvozača ili putnika. Danijela Vranić je pred Novu godinu "zaradila" optužnicu koja je tereti da je sredinom septembra prošle godine vozeći pijana nedozvoljenom brzinom umalo izazvala udes u centru Beograda. Da zlo bude veće Vranićeva je, kada je posle filmske potere pala u ruke policiji, fizički nasrnula na saobraćajce. Zbog prebrze vožnje s policijom je imala problema i pevačica Seka Aleksić. Međutim, ona se nije sukobljavala sa policijom i prošla je samo sa prekršajnom prijavom i novčanom kaznom. U saobraćajnim nezgodama učestvovali su i Sergej Trifunović, Sandra Afrika, Ivan Gavrilović, Aleksandra Perović, Romana Panić...


Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (187)

Teca Peca

11.01.2012. 21:10

Obzirom na nase "mlitavo"sudstvo i manipulacije ( pozvace neko od visih da intervenise), lepojki se pise dobro! Dobice zatvor od cetiri godine, a kada se prasina slegne "cuveni"Apelacioni sud smanjice kaznu sa cetiri godine na jednu, usloovno na tri godine, stim da pazi kako vozi i da smanji brzinu.Morace i da se navikne da tokom voznje ne koristi mobilni telefon, zamislite!!???

Miroslav

11.01.2012. 22:55

@Teca Peca - Pustite devojku na miru, da li stvarno mislite da je namerno to uradila i svesno ubila starca, prvo treba pohapsiti i osuditi prave ubice kojih u ovoj zemlji ima previse, moglo je svakome da se desi.

faco

12.01.2012. 01:18

@Teca Peca - Tako je kad se jos u Srbiji plati uzme vazacka dozvola ja zivim u Austriji ovde dok ne stanes na pesacki automobil se zaustavi ali brate ovo nije korupirana zemlja kao Srbija platis i uzmes vozacku ....

mile

11.01.2012. 21:29

Ja sam tek u 42 godini sakupio pare za polovan auto, a vozacku imam od svoje 18g., samo nisam imao para do sada. Auto treba da voze oni koji su pazljivi prema ljudima i koji postuju propise, a ne oni koji imaju para.Bitan je covek za volanom, a ne koliko skup auto vozi.Ko je krvavo zaradio novac kao ja i ko radi za minimalac, cenice i svoj automobil i tudj zivot.

miki mikic

11.01.2012. 21:43

@mile - mile pametnjakovicu bas iz tog razloga sta si opisivao ne trebas da sedis zs volanom

BOJKE BN

11.01.2012. 22:49

@mile - Gluplju i smijesniju argumentaciju u zivotu nisam cuo...Slozio bih se sa ovim covjekom koji rece da bas zbog ovakvog istorijata,licnog,ti i ne treba da vozis...Neko ko 24 godine nije imao kontinuirano vozacko iskustvo je sigurno velika opasnost u saobracaju....I sta,ova zena,ali i svi drugi koji svojim radom i obrazovanjem,na koncu uspjehom mogu sebi priustiti auto prije 40god.,su po tvojoj logici bahati i neoprezni???Socijalnoj demagogiji i isfrustriranosti kod ovakvih tragedija nema mjesta...

Putnik

11.01.2012. 22:55

@mile - Svojim ocima vidim svakog dana kako pesaci a i biciklisti nepostuju propise, te tako i sami izazivaju nesrece, pogotovo nocu biciklisti na putu neosvetljeni sami se poturaju pod automobile,te tako i neduzni vozaci ispastaju zbog toga. Svi pesaci trebaju biti oprezni na pes. prelazu a ne samo teraj ja imam prednost.

kerber52

11.01.2012. 23:46

@mile - sta lupate bre svi, covek je rekao da je tek u 42-oj kupio kola, ko kaze da do tad nije povremeno vozio tudje automobile, pa i da nije mozda je uplatio koj cas vanredno da se podseti mada je ionako njegova argumentacija bila predodredjena na sam automobil koji je morao da zaradi i da kao takva osoba on je mnogo pazljiviji vozac nego mamini i tatini sinovi za besnim masinama...

Marko Milosevic

11.01.2012. 21:36

Voditeljku u zatvor, nema tu šta, pa nema veze sto je "poznata", treba da ispasta ceo život, jer je oduzela nevin zivot. O tome treba razmišljati pre nego sto sednes za volan!!! Takodje i doktore bi ja ispitao. Covek nekoliko sati nije poslat na skener, možda bi i spasili da su budemo unutrašnje povrede i krvarenja. Bog da dušu prosti jadnom coveku!

dzonidzoni

11.01.2012. 21:50

"Vraćajući se kući požurio je da uhvati autobus" - znači pretrčavao."Iako su neki svedoci ispričali da je Bajić pretrčavao ulicu, njegovi poznanici kažu da je u saobraćaju uvek bio vrlo oprezan." - svedoci znači ludi ili ćoravi.Prvi navodnici i do zareza kod drugih govore da je dedica 90 posto izleteo. Mnogo mi danas nešto žurimo, pogotovo penzioneri koji po ceo dan vataju zjale, ali oni negde žure. Sve je to zbog onog "pešak je zakon na pešačkom". Prvo levo pa desno.

misa946

11.01.2012. 23:12

@dzonidzoni - @dzonidzoni :nemoj tako za penzionere. Bićeš i ti dete jednom penzioner. Po tebi mi penzioneri (ja sam takođe penzioner) samo vatamo zjale? Vozač sam bez učinjenog prekršaja već 46 godina, i znam da je pešački prelaz-ZAKON. Žao me je ove mlade žene kao i nesrećnog čoveka, ali svaka i ole nepažnja ovako završi. Zato "NE BRŽE OD ŽIVOTA".

za dzibonija

12.01.2012. 02:42

@dzonidzoni - dziboni dzigiboni fankidz dzanki ili vec kako god imas li ti roditelje dedu babu??? Bices penzioner i ne vredjaj te ljude... imaju pravo na zivot nista manje nego svi ostali, moj tata je penzioner i Ekspert Svetske Organizacije ne vata zjale nego pise knjige koje tebi toliko u izrazavanju i ophodjenju veoma fale kao i u vaspitanju.Jel vidim da je tu neko zestoko zakazao...

dzonidzoni

12.01.2012. 03:50

@dzonidzoni - Naravno, kod ovoga što sam rekao ne mislim na sve penzionere, ali da vataju zjala vala vataju. Bez uvrede, nije mi to namera. A zbog tog "pešački prelaz je za pešaka zakon" se i dešavaju ovakve nesreće, jer pešak sebi utuvi u glavu da mu niko ne može ništa. Nije na odmet shvatiti da se kola ne mogu zaustaviti u bilo kom trenutku, pa ni pri toj brzini od 50km/h. A ze "zjale" sam pomenuo zbog nepotrebnog "trčanja pred rudu" tj. za autobusom.Hvala, valjda dočekam i penziju.

kibura

12.01.2012. 07:22

@dzonidzoni - Evo predlazem da sve penzionere pobijemo ,da li na pesackim prelazima ili na nekom drugom mestu nebitno,vazno je da posle toga nece imato ko da vata zjale.A mi smo ionako navikli da svet pocinje od nas.Kao da ti penzioneri nisu nista ugradili u tu usranu drzavu koju bi da krcme razni dzonidzoni i ostali belosvetski sljam.A posto ovakvi tipovi "idu" u mladost mogli bi da uzmu drugu polovinu cebeta-trebace im.(Nadji pricu o sinu ,ocu i unuku). Nije onda ni cudo da je drzava tu gde je.

dzonidzoni

12.01.2012. 14:27

@dzonidzoni - Nemam ja ništa protiv penzionera, rekoh samo istunu. Takođe te iste penzionere nisam nigde uvredio. Istina je da većinom penzioneri stradaju kao pešaci, a rekao sam zašto je to tako. Za mene je penzioner građanin kao i dete od 10 godina, kao i ja, ti, ovaj ili onaj. Govorim samo o tome da se stalno nekuda žuri, dok se o posledicama ne razmišlja. Putujem često za Beograd i na Zelenom Vencu učestalo viđam situacije gde se izleće pred autobuse. Nije to novina koju sam sad ja rekao.

basketin

11.01.2012. 22:02

Teško je porodici nastradalog, oni jedino trpe duševnu bol za ocem, dedom, stricem... a mnogi gradjani i u ovim tragičnim okolnostima po bližnje sa učesnikom u saobraćaju, nalaze mesto da prognoziraju sudski epilog, koji je u ovoj zemlji, davno poznat. Nikako pouku da izvučemo, i da zdušno zatražimo promenu Ustava, da sudstvo dobije nezavisnu poziciju u društvu, dok u protivom, ono kao "izvršni organ" izvršnoj vlasti, još dugo donosiče odluke po narudžbini, volji, prohtevu, novcu

dragan

11.01.2012. 22:06

pa sta pesak ne treba da se cuva i nemora zato je i poginuo mnogo ima pametnih na pesackom prelazu ,jer nije bolje propustiti budalu ili biti pokojnik to meni ne ide u glavu pa sta ako si pesak nisi bogom dan zakon je glup gledaj kuda ides,gledaj kuda vozis

Kole

11.01.2012. 23:50

@dragan - Sviđalo se to praznim glavama ili ne, pešak jeste kod nas bogom dan po zakonu, u cuvilizovanim zemljama i u zakonu i u praksi.

Dare

11.01.2012. 22:07

Jeste, kazna treba. Ali sta da kazem nemam pojma. Sta imas od toga nekoga krgniti u zatvor? Drugo bi bilo kad bi nekoga ubio iz pistolja a ne nenamerno sa avtom. Bolje je da placas porodcima dozivotno neki Dinar. Znam da nece Dinar vratiti isana ali nece ni zatvor.

Elohim

11.01.2012. 23:20

@Dare - S druge strane, izricanje zatvorske kazne ce svakome, ko ovih dana cita i slusa o ovom dogadjaju, uliti dodatnu opreznost kada seda za volan!! Upravo to i jeste smisao kazni!!!!

Ne lincujte unapred devojku!

11.01.2012. 22:11

Sramota je da ovako u medijima senzacionalisticki osudjuju devojku kad svedoci sami kazu da je poginuli pesak pretrcavao ulicu, a i pise da je zurio da stigne autobus. Moguce je vrlo da nije ni pogledao u toj zurbi da li idu neka kola.

Asgard

11.01.2012. 23:12

@Ne lincujte unapred devojku! - Cak i da je tako, "zurio" je preko obelezenog pesackog prelaza, a ona je prekoracila brzinu od 50km/h!! Koja ti od ovih cinjenica nije jasna!!??

kerber52

11.01.2012. 23:42

@Ne lincujte unapred devojku! - u pravu si da nemamo dobar pogled na celu stvar ali je cinjenica da 90% nasih vozaca i ne usporava a kamo li staje na pesackim prelazima koji nemaju semafor i raskrsnicu, u svajcarskoj je dovoljno da se pesak okrene ka kolovozu, bio ne bio pesacki prelaz, oni odmah staju... Ulicno smo totalno neobrazovani i zato nam se cesto desavaju ovakve stvari

Milan

11.01.2012. 23:47

@Ne lincujte unapred devojku! - I? Šta si hteo time da kažeš? Ubila je čoveka, pa makar da je i na obrenovačkom auto putu, kriva je. Da je vozila propisanih 40km/h i pazila a ne zurila ko zna gde dotični stradalnik bi danas bio živ. Mani me njene priče da li je on žurio, njeno je da odgovori kako je u naseljenom mestu na pešačkom uspela da ubije čoveka.

Joca

12.01.2012. 00:00

@Ne lincujte unapred devojku! - A otkud ti znas da je prekoracila 50 km/h?!?! A?!?! Da li si bio/bila tamo?! Devojka koja je svedok i koja je vozila iza nje isla je 40 km/h i rekla da Petra nije mogla da se krece brze od 50, tj. da je isla brzinom do 50!! Svi ste vi vozaci i svi nekome sudite na osnovu onoga sto novine pisu! Razmislite malo da li bi on bio ziv i u svesnom stanju da ga je udarila pri brzini vecoj od 50 km/h i zamislite sebe u slicnoj situaciji, pa nekome sudite!!!

leon

12.01.2012. 09:54

@Ne lincujte unapred devojku! - za prekoračenje brzine svugde u svetu plaća se kazna ,a što se tiče pešaka i pešački prelaza , tu i pešak ima veliku odgovornost , na pešačkom prelazu ako imaš nameru da pređeš prvo zakoračiš i staneš gledaš okolo da budeš siguran da li vozači usporavaju ili ne ako usporavaju tek si u tom slučaju siguran da pređeš ,hoću da kažem da ni pešak nije nevin jer prelaz preko zebre ima isto neka svoja pravila, a najvažnije je ne pretrčavaj.....

Nisu coveka ni pregledali hitno!

11.01.2012. 22:13

Svi koji su imali nesrecu da svoje bliznje odvedu nekad u Urgentni centar, znaju ko je ovde krivac, a to piše i ovde:"Bajić je prevezen u Urgentni centar, ali je umro dok je u šok-sobi čekao na pregled unutrašnjih organa."

0909

12.01.2012. 01:04

@Nisu coveka ni pregledali hitno! - U drugim novinama je pisalo ".., ali je umro u sok-sobi posle nekoliko sati (5) cekanja na pregled unutrasnjih organa skenerom". ?????? Da su mucenog coveka uputili odmah na skener i operisali,mozda (verovatno) bi danas bio ziv. Tako da ovde treba podneti i krivicnu prijavu protiv lekara, zbog nepruzanja advekatne i pravovremene pomoci.

dragan

11.01.2012. 22:16

Puno pamtim, oduvek su Novosti bile kaubojske novine, ali me čudi da je i kod vas Petra Cvijić voditeljka, ona je spikerka!

milan

11.01.2012. 23:17

@dragan - dali si normalan. jedan covek izgubio zivot, jedna mladost unistena a tebi je najbitnije sto je ona spiker a ne voditelj. bidele se ne sade, same nicu.

kerber52

11.01.2012. 23:39

@dragan - nije nego si bas ti kaubojac, voditeljka je srpska rec od reci voditi a spikerka od stranog kaubojskog jezika a ako ti je bas toliko milo da koristis i jednu i drugu rec onda bi u najmanju ruku to trebali da budu sinonimi

Vlada

12.01.2012. 00:49

@dragan - Zasto neuvedete zakon kao sto je u Engleskoj pre nego sto stanete na prelaz morate da stanete i da sacekate dok pesak prege ulicu.

belka

12.01.2012. 01:41

@dragan - Bravo Kerber52...... samo si previse mekan prema tim divljim kaubojima i jnihovim idiotskim komentarima.

Mozak

11.01.2012. 22:30

Ne bih da branim ovu devojku, treba da odgovara iako je poznata (mada je meni nepoznata, jer ne gledam TV), ali na tom mestu skoro da niko nikad ne vozi 50km/h, pesacki prelazi su uzasno slabo vidljivi, a osvetljenja ili nema ili je uzasno lose. Treba da odgovara, ali ne zasluzuje vise od minimalne kazne predvidjene zakonom, jer ima jako mnogo olaksavajucih okolnosti.

vukan

11.01.2012. 22:55

Urosu misicu pet godina zatvora, a ovoj djevojci ste bez sudjena vec odredili 12 godina, bravo Srbijo!!!

from russia with love

12.01.2012. 08:45

@vukan - Uroš Mišić je napravio od čoveka invalida za ceo život, pri tom namerno... Taj momak zaslužuje mnogo veću kaznu...

Vlad

12.01.2012. 08:48

@vukan - Koliko je ono godina zatvora dobio policajac koji je na smrt prebio Ranka Panića?

danas 5 dan

11.01.2012. 23:03

Novosti samo pisu o njoj mrtvog coveka ne oplakuju niti pisu kako je njegovim najmilijimnajvaznije je da je Petrina mama dobila povisen secer.Sta je sa uprugom i decom poginulog.I kompanije gde je nesrecni covek radio.

dinarac

11.01.2012. 23:04

Šta god da je bilo,bilo je.Gospođica tog nesrećnika sigurno nije namerno udarila,niti je on namerno leteo pod automobil.Istraga će utvrditi,po ovom članku ne možemo ništa zaključiti.Kako bilo ja dajem podršku ovoj živoj ženi jer se ovo može desiti svakome.Da vidim vozača ko nikad nije prekoračio brzinu ili napravio neki veći ili manji prekršaj.Samo imamo veliku sreću i ništa više.Ovi što predlažu doživotnu zbog ovoga,pod hitno psihijatru.

Jasna

11.01.2012. 23:52

@dinarac - Može se desiti svakome, samo je potrebno da vozi prebrzo, bahato i sa telefonom u ruci pride.

ledenA

12.01.2012. 09:43

@dinarac - ti ocigledno ne odrzavas veze s delom mozga zaduzenim za logicko razmisljanje...

escort

11.01.2012. 23:05

Licno sam bio prisutan kada je jedan stariji gospodin pokusao da izvrsi samoubistvo, skocivsi ispred autobusa na liniji 23, kod crkve na B.Brdu! Sva sreca, pa je vozac bio priseban i ukocio! Ne kazem da je to ovde slucaj, ali ne osudjujte devojku unapred samo zato sto je poznata, svakome to moze da se desi i desava se svaki dan, pune hronike! A sad svi navalili na nju, samo zato sto je poznata!? Pa nije ona htela da ga ubije!! Neka policija utvrdi sta je bilo, a ne da se ovako "lincuje" devojka.

Djina

11.01.2012. 23:15

Vidim da ovde neki pate sto nisu poznate licnosti. Pazi pretrcavao , koliko smo samo puta pretrcavali ulicu i to van pesackog, budimo iskreni. Elem, postoje svedoci dogadjaja , pa na sud . Dovoljno joj je te muke na dusi sto je od njene strane neko nastradao. Treba ziveti sa tim.

brine ona za sebe ne za njega

12.01.2012. 01:29

@Djina - slabo poznaješ ove mlade manekenke,voditeljke i pevaljke...

milan

11.01.2012. 23:24

pesak je kao sa marsa utrcao na pesacki. ko se nadao i kako u toj situaciji bezbedno prikociti. ne branim petru ali pesaci drasticno zloupotrebljavaju pesacki prelaz. u momentu ulece na kolovoz ne razmisljajuci dali vozac moze da prikoci. treba i pesake kaznjavati da bi sacuvali zivote.

Dejan

12.01.2012. 00:27

@milan - Po zakonu, obaveza vozača je da USPORE (prilagode brzinu) priikom približavanja pešačkom prelazu, bez obzira da li ima ili nema pešaka blizu njega.

sergio

12.01.2012. 00:33

@milan - Pesacima se stite zivoti, tako sto ces ti voziti po propisu i onda ce oni ostati u zivotu.

Sara

12.01.2012. 00:43

@milan - Bulazniš Milane. Vozač mora da stane pešaku pre nego što je pešak stupio na kolovoz. Ako neko ne može da prikoči a prilazi pešačkom znači da je reč o vozaču kome treba oduzeti vozačku dozvolu usled ugrožavanja tuđih života i debelo ga kazniti.

soweto

12.01.2012. 01:11

@milan - Naravno, kako da ne... Starac od 74 godine je "utrčao" na označen pešački prelaz. Kako te bre nije sramota da napišeš ovako nešto?

Bgd

12.01.2012. 01:49

@milan - Si ti normalan ?! Da li ti cujes sebe sta pricas ?! Care kada je pesacki prelaz u blizini vozac mora da uspori a ne da jurca , u ovoj zemlji svi kao nesto zure a da ih pitas gde zure ne bi znali da daju odgovor ! Ako je novinarak i kao poznata ne znaci da za nju zakoni ne vaze ! Muka mi kad procitam ovakav kometar , kao da vozaci imaju sva ovlascenja pa mogu da rade sta hoce , desavalo mi se da stojim nma prelazu i po minut i da niko nece da te pusti i jedino ako se zaletis da predjes onda koce!

Vlad

12.01.2012. 08:47

@milan - Naravno, ljudi koji imaju 70 i više godina su poznati po tome da kao nenormalni trče od jednog pešačkog prelaza do drugog u deliću sekunde, ne možeš da ih primetiš koliko su brzi.

oprezni milan

12.01.2012. 09:05

@milan - ranije sam obazrivo prelazio i preko obelezenih zebri,danas ako je auto u blizinine prelazim dok ne prodje,a kolonu sacekam jer ako prvi stane drugi ili treci ce te.......

istina

12.01.2012. 00:20

Nemoj da se svi pravimo blesavi....Srbija je zemlja bez reda i zakona , ko kod nas propusta pesaka na pesackom prelazu ako nema semafora ?? Jedino ako je tu u blizini policajac ili ako je neki vozac sa vozilom strane registracije, sve ostalo je NULA !

ti si poluistina

12.01.2012. 09:41

@istina - Ko o tome priča? Zar zakon nismo imali? Zar nismo imali zakon po kojem si obavezan da staneš ispred pešačkog? Zašto nam je bio potreban novi? Sram te bilo što uopštavaš i blatiš zemqu koja ti je sve dala.

Tragedija

12.01.2012. 00:24

Ovo je tragedija, tragedija za sve. Ne žim da grešim dušu ni prema kome od učesnika u tragediji, ali ću slobodno reći da je uvođenjem monstruoznog zakona pešački prelaz najrizičnije mesto u saobraćaju. Ja lično se bezbednije osećam i van pešačkog prelaza i kada prelazim na crveno, ali na pešačkom - kada treba da sanjam da li će stati ili neće, osećam da je prelazak na pešačkom ravan nekoj vrsti samoubistva. Svi znate o čemu govorim.

Алекса

12.01.2012. 00:46

Врло интересантно - када неки функционер убије бахатом вожњом, онда се све брзо заташка. А када неко други, без истог утицаја, почини нешто слично, за трен га процесуирају. Молим да известите шта се десило са оним пијаним функционером који је убио дечка на бициклу.

Vožd

12.01.2012. 00:48

Semafori i pešački prelazi me ne interesuju! Ulicu prelazim samo kad nema kola u blizini.

Sava

12.01.2012. 00:52

U gušće naseljenim mestima je ograničenje 40km/h i to maksimalno, dakle ako su idealni uslovi. Prilagoditi brzinu znači voziti ispod ograničenja a nikako brže. Ubica može biti samo vozač a ne pešak. Dakle, uvek se sudi vozaču, da li je potpuno kriv, delimično kriv ili se oslobađa odgovornosti. Problem je što se vozači ponašaju kao da su pešaci uljezi u njihovom svetu a ja smatram da su vozila ta koja remete život pešacima i da se vozači moraju prilagođavati a ne obratno.

srbi..e srbi

12.01.2012. 01:23

Od prvog dana pratim textove o ovom uzasnom dogadjaju i zbilja je nevjerojatno da 90 posto koment.odmah proglase nesretnog pjesaka krivim sa sve izjavama nije se obazirao,pretrcavao bahato prelazio ulicu...Sada kada je nesretna zena ispostvilo se brzo vozila onda se mozda htio ubit?!!!Nitko ne pomisli da je pjesak mogao biti clan njegove obitelji..srbi,srbi stvarno steG...A

žene vozači

12.01.2012. 01:36

da li ste vi svesni ljudi da su žene čast izuzecima,loši vozači??to jedna stvar.druga primetio sam po komentarima ovde i naročito na b(lj)icu, da je žene mnogo brane.u smislu,ona je mlada,ovaj je star ko ga šiša..mislim da to nije u redu.pravda mora da bude neselektivna.OČEKUJEMO MAKSIMALNU KAZNU ZATO ŠTO JE OBESNA VOŽNJA !I DA BUDE ZA NAUK DRUGIMA!OVA PRESUDA MORA DA IMA VASPITNI KARAKTER!

parisole

12.01.2012. 02:19

necu da komentarisem delo koje policija treba da pojasni!hocu samo pitam pisca teksta sta je hteo reci(izmedju ostalog):utvrdjeno je da je nesrecni pesak pretrcavao AUTOPUT na delu koji nije OSVETLJEN!!!znaci da pesak(u srbiji) moze da pretrci preko autoputa ako je osvetljen!!!kome oduzeti dozvolu(vozacku) meni ili skrabalu teksta koji ne zna sta pise?kociti necu ako ili ne vidim pesaka koji trci po autoputu!!niukom slucaju necu staviti na kocku zivote mojih saputnika zbog nekog idiota !

Jagodinac

12.01.2012. 02:38

U Kanadi peshak mozhe da prelazi ulicu ina peshackom prelazu ali i na svakom uglu tj raskrsnici iako nema obelezhenog peshackog prelaza. Peshak je Zakon i ako samo zakorachi saobracaj mora da se zaustavi inache revnosna kanadaska policija odma pishe kaznu. Osim toga u kanadi je ako vec dodje do gazhenja bolje ubiti peshaka. U prvom sluchaju sledi samo novchana kazna uz sluzhenje kazne kod kuche a u drugom velika finannsijska odshteta.

STURM

12.01.2012. 02:43

Obdukcija je pokazala uzrok smrti.OK.zasto se nije izvrsio tehnicki pregled vozila i mozda, kazem mozda, ustanovila tehnicka neispravnost kocionog sistema.Moze li ova.

smart

12.01.2012. 03:38

Meni nije jasno zasto vecina vas zali Petru? Jel' ta zena ziva? Jeste! Prema tome ako je kriva,neka odgovara za svoje postupke! Devojka 33.gidine? Pa lepa,pa joj depresija,jojjj... Srbi su cudan i pomalo zaostao narod...uvek zale za nekim i necim sto nema veze sa njihovim sopstvenim zivotima..

ee

12.01.2012. 04:16

svi ste vi ovde advokati i sudije, svi vi imate svoja strucna misljenja, svi vi krivite i rasterecujete krivice, a ne znate kako je kad covek pogine tako... i ne znate kako je onom koji je to pocinio.... svi cete se vi svadjati i svi cete komentarisati, samo ce dve porodice ovde stvarno patiti. porodica nastaradalog, i porodica koja je obelezena ovom nesrecom.... samo vi izigravajte sveznalice... zbog takvih filozofa i jesmo ovde gde smo... ne znate vi ni sta je red ni sta je pravi zakon..

Darko

12.01.2012. 10:41

@ee - Komentar ti je nebulozan.Očekuješ da ljudi nemaju svoje mišljenje?Da je više ovakvih javnih polemika, bilo bi više odgovornosti prema ljudskim životima u našem društvu.Naravno da ćemo meriti svi skupa krivicu jer svako ima pravo da učestvuje u donošenju konačnog stava po ovom pitanju, kako drugačije napredovati?Kažeš, ne znamo kako je poginulom.Pa naravno da ne znamo, to je nešto nadiskustveno, kako bi mogli znati. Svakako je reč o nesreći i patnji svih iz okruženja stradalog.

rodja

12.01.2012. 11:35

@ee - U pravu ste da je dogadjaj tezak i da svi ucesnici u saobracaju treba da stave prst na celo.Sa druge strane ovo je prostor otavljen za komentare,gde svako moze da napise sta misli a da pri tome ne vredja druge ljude.Tako ste i vi iskoristili svoje pravo na komentar,samo ste malo promasili temu.

Yukaman

12.01.2012. 11:38

@ee - A sta si ti ..Josip Broz Tito. Komentari su to a ne sudnica. Ti ne da neznas ni sta je red ili pravi zakon.. Ti neznas nista.. idi popi solju mleka i u krevet.

Simke

12.01.2012. 04:26

A kad je Cume pgazio coveka zato nije odgovarao i brze bolje sve se lepo zataskalo.

bager

12.01.2012. 12:28

@Simke - Cume je zgazio nesretnika koji je pretrcavao auto put !!!Bio je sumrak ,i da ga nije Cume pokupio ,,pokupio bi ga neko odmah iza Cumeta

Zoran

12.01.2012. 04:35

To je prosta stvar. Ako je kriva kazna bez ikakvog filozofiranja. Ali vi u Srbiji ste mLogo dusevan narod, koji ne radi po logici nego po osecanjima.

IVICA PANOV

12.01.2012. 05:40

prelepa afrodita tv dogadjaja, koja je sa stoickom lakocom saopstavala brojne brojeve o desetinama hilada poginulih ili postradalih sirom kugle zemaljske , udarla je tvrdim limom kola upravo zabrinutog gledaoca tv vesti rts, vase pravo da znate sve.sudbinukletu nisu izbegli ni ucesnici ni posmatraci , ni oni oni opcinjeni u srpsku tv boginju koja zbog matalnog lima nehato uze danak u krvi. a sta ako je petra znala da je coveku rodjendan.?I

Sveto

12.01.2012. 07:27

Petro po svim Evropskim zakonima ako nisi imala u krvi alkohola moze ti se suditi ubistvo iz nehata to je kazna od 2 godine uslovno ako se utvrdi tvoja krivica imas moju podrsku pozdrav Sveto

Stevan

12.01.2012. 10:57

@Sveto - Sveto, daj ti podršku kada tebi neko strada, nedao ti bog. Pusti porodicu ubijenog i sudstvo da postupaju po zakonskoj proceduri.

zvecko

12.01.2012. 08:27

Meni se vise puta desilo, da pesak krene na zeleno svetlo za pesake, a da uopste ne pogleda da li je bezbedno, da baci pogled da li slucajno ide neko vozilo koje se ne moze zaustaviti na vreme. Uvek ocekujem ovakvu glupost od pesaka i predvidim situaciju, pa za sada nisam imao nikakvih problema.Zasto u Srbiji vozaci ne daju migavce, razgovaraju mobilnim, ne pale svetla ni u sumrak i jos mnogo toga. Za smrt ovog coveka kriva je saobracajna policija. Ili ne znaju svoj posao ili nece da rade.

Bravo, zvecko

12.01.2012. 10:07

@zvecko - Slažem se sa osnovnom porukom. Svako mora da se čuva. Nikakv zakon ga neće sačuvati. A poruka Milošu i ostalim "savestima": da li će vas zakon protiv huliganizma sačuvati ako sa crno belim šalom kao slobodni građani ušetate među crveno bele? Kampanja pešački je zakon je pretpostavka stradanja mnogih ljudi koji misle da imaju nešto od toga ako stradaju, a neko zbog toga ode u zatvor.

Bravo, zvecko

12.01.2012. 13:50

@zvecko - Naravno da nije bezbedno u smislu da mozes zmurecki da prelazis. ddime, budi iskren pa nam reci, da li ces svoje rodjeno dete da uzmes za ruku i bez gledanja poci na zeleno svetlo ili ces zastati da proveris da li ce dolazece vozilo stati.

Zoran

12.01.2012. 08:35

Mene je instruktor vožnje,još 1981 godine,naučio da je pešak Car!Gde god vidiš pešaka,koči.Bio pešak na pešačkom ili na nedozvoljenom mestu.Tačka.

Pera

12.01.2012. 10:48

@Zoran - E da su svi kao ti, ne bi smo godišnje imali 1000 mrtvih na našim putevima. Samo da imamo dovoljno saob.policije (poštene), sve bi se to dovelo za 1,5 sat u red. Izlazili bi sadašnji manijaci iz kola i bakice prevodili preko ulice. Ja sam za policijsku državu kao u Švajcerskoj. Ovde kod nas, kakva nam je policija, možda je bolje i bez nje nego sa njom.

rodja

12.01.2012. 11:28

@Zoran - Dragi Zorane danas su vecina pesaka stoke naulici.Kako zakorace na pesacki prelaz ne samo da ne biraju trenutak i sami podlecu pod tockove,nego setaju ko manekeni.Ova izjava se ne odnosi na sve pesake ucesnike u saobracaju ali na vecinu da.Cast i postovanje onima koji su savesni pesaci.

Mile

12.01.2012. 11:58

@Zoran - Kakvi bre savesni pešaci? Vozači imaju da paze i gotovo. Tvoje kao vozaču je da se prilagođavaš pešacima, ako ti to ne odgovara, izađi iz kola i put pod noge.

ddime

12.01.2012. 10:25

@Domagoj - Dakle, po tebi jedini kriterij dali neko moze biti osudjen ili ne ja lepoto pocinioca. Kakva glupost !

GAVRILO PETRIC

12.01.2012. 09:01

Jedno je sigurno, Da devojka nije htela da to ucini to moze svakome dase dogodi samo treba dase ispune uslovi za takvu situaciju. Sud moze devojku cak i da oslobodi, ali se ona nikada jednoga osloboditi nemoze, a toje da ima miran san. Ja vam to govorim kao profesionalni vozac u penziji.

Boro Manjaca

12.01.2012. 09:45

Treba hitno zabraniti upotrebu mobilnih za vreme voznje. Gospodja Petra mora u zatvor jer je ubila coveka a ne zato sto je poznata licnost. Moje saucesce porodici nastradalog coveka.

Bora

12.01.2012. 10:03

@Boro Manjaca - Za tebe mogu da kažem jedino da si recidiv inkvizicije. Internet kao najveća tekovina savremene civilizacije dozvoljava i neoinkvizitorima da pišu i da govore javno.

Sale

12.01.2012. 10:43

@Boro Manjaca - Boro, zaista si me uverio da je puna demokratija na delu. Svako može svašta ižvrljati i ostati živ.

Bora

12.01.2012. 11:43

@Boro Manjaca - A šta sam ja to tako ružno rekao? Čovek prvo nema pojma šta piše jer je korišćenje mobilnih telefona zabranjeno ne samo za vozače nego i za pešake!!! Drugo, niko nije kriv dok se ne dokaže da je kriv. A Manjaca kaže: "mora u zatvor". I ja sam kriv? Moja je greška što nisam naglasio da moderni inkvizitori ne priznaju čak ni sudove i donose osude bez suda, dok je stara dobra inkvizicija imala sud. Kakav sud znamo iz istorije, ali ga je ipak imala.

Brad Wesley

12.01.2012. 10:22

ubice, razbojnici i lopovi se izvuku sa par godina a ona ce da dobije 12! Strasno. NIje da je branim sto je pregazila coveka ali je suludo da dobije 12 godina robije.

Kaća

12.01.2012. 11:29

@Brad Wesley - Ubiti čoveka i mnogo je 12 godina? Šta reći osim da zamisliš da je nekog tvog ubila.

Caca

12.01.2012. 10:26

Ko god drugom sudi i njemu će biti sudjeno. Boro Manjača ne optužuj jer ćeš i sam biti optužen. Podrška Petri jer niko od nas vozača ne želi da mu se tako nešto dogodi, i iskreno saučešće porodici.

Bora

12.01.2012. 11:45

@Caca - Potpuno se slažem sa ovim komentarom. U ovoj strašnoj tregediji za sve nisu nam potrebni i srednjovekovni inkvizitori.

cv

12.01.2012. 10:29

Ajmo realno malo, ok jeste krivicno delo ali i ti pesaci mi nisu jasno, kao blesavi nekad gaze na pesacki, pa covece sve i da je 50kmh isla a on izleteo kao sto jeste pa opet bi ga zgazila, fali nama i vozacke i pesacke kulture...

rebro

12.01.2012. 11:38

@cv - Jesi ti lud ili ne cujes sebe? Izleteo na pesacki? Da ne treba faks da posalje kad misli da predje pesacki prelaz? Jesi li ti upoznat sa cinjenicom da postoji znak pre svakog pesackog koji te upozorava na njega? Jesi upoznat sa cinjenicom da vozac  mora da uspori kad ugleda taj znak? Nisiocigledno kao sto ni Petra nije mislila vec ko zna gde gledala.

Kole

12.01.2012. 11:42

@cv - Kako da ne, pešaci se trebaju sklanjati kolima. Kriv je po pravilu vozač i gotovo. Ovo govorim kao vozač, tako mislim i tako se ponašam za volanom. Zato vozim oprezno i polako jer u svakom trenutku može neko da izleti, ma makar to bio pas ili mačka. Ko razmišlja drugačije svrstava se u kategoriju potencijalnog ubice.

oprezno

12.01.2012. 19:53

@cv - pa nije bas tako!Zakon mora da se postuje obostrano!Ne mozes preko ulice bez gledanja,razmisljajuci"pesacki je,ima da stane"!U prvom razredu se uci da treba pogledati levo i desno,ne pretrcavati!Niko nece da vas pazi,ako se sami ne pazite!Po vasem je vozac kriv ako pesak skoci na auto!Saucesce porodici!

jovo

12.01.2012. 10:37

Ljudi sta se sekirate...neka i ona vidi kako biju zatvorski cuvari,kako je pranje(zapiranje) hladnom vodom i kako je izgleda maltretiranje ostalih zatvorenika..kad sam ja bio...niko se nije sazalio...necu ni ja!Ipak je ovo Serbia,koja podrzava maltretiranje zatvorenika je su oni toboze to i zasluzili....

mm

12.01.2012. 12:52

@jovo - stvarno sram ga bilo, i bas je nasao taj pesacki na tom mestu, da presrece nasu mladu perspektivnu voditeljku, ali bogu hvala na nasem sudstvu, pa devojka sigurno nece dobiti vise od usmene opomene, a mozda joj se i izvinu, u ime pokojnika, ako na vreme da kome treba i koliko, a sigurno je negde zurila pa sta sad...treba jos savest da joj proradi...bore da dobije

Evropljanin

12.01.2012. 13:18

@jovo - Pritisak na sudstvo, nego šta. Samo pritiskaj, sve se vraća sve se plaća.

Ivan

12.01.2012. 11:03

U poslednje vreme od kako je novi zakon stupio na snagu pesaci  su postali kao kucici prelaze ulicu bez pravila,makar i auto bio na 1 m od njih oni se bacaju jer znaju da mogu a to nije po pravilu sabracaja svi koji voze mislim da to vide a policija ne sprovodi za takve prekrsaje bas nista!!!

Evropljanin

12.01.2012. 11:49

@Ivan - Tako je. Niko nema pravo da zloupotebljava zakon i svoje pravo koje mu taj zakon daje. To se odnosi na pešake i na vozače. Ako je pešački prelaz zaštićena zona, da li to znači da vozači treba da jure pešake van pešačkog da bi ih zgazili?

Sara

12.01.2012. 11:54

@Ivan - Potpuno netačno. Upravo je suprotno, niko pešacima ne staje na pešački (a trebalo bi i na neobeleženom pešačkom prelazu) i dugo, dugo pešaci čekaju da bi prešli ulicu.

Toma

12.01.2012. 12:03

@Ivan - Vozaci ne postuju ogranicenja brzine. Rezultat toga su cesta stradanja pesaka. Treba mnogo stroze kaznjavati bezobzirne ubice na 4 tocka. Ubistvo vozilom na pesackom prelazu je bezobzirno ubistvo.

Sale

12.01.2012. 12:07

@Ivan - Pešak je car i ako sam u 90% slučajeva za volanom. Ti Ivane misliš da je zakon u topuzu, jači si za volanom pa nek se čuva kome je život mio. Doduše, to prolazi u Srbiji. Na zapadu bi bio manji od makov zrna, stajao bi ti za svaki slučaj i pred praznim pešačkim. Ne dao ti bog u Americi ili Kanadi da nisi stao na stop ili na trepćeće zeleno. Ali teraj Miško, ovde se može i po tvojoj pameti, kada gazde nema.

hoho

12.01.2012. 12:52

@Ivan - @IvanPesaci moraju da istce hodaju ulicom jer ste vi trotoare zakrcili svojim limuzinama.Gde god da krenes ti stizes,cemu zurba,cemu jurcanje?Pesak nikada nije naleteo neprilagodjenom brzinom na automobil,dok je suprotni slucaj svakodnevnica.Zato,oprez,Ivane,narocito pored skola i vrtica.

bramax

12.01.2012. 14:29

@Ivan - Da li si ikada sela za volan...očigledno da nisi i da nemaš pojma kako to izgleda

Umnjak

12.01.2012. 11:52

OSTAVITE ŽENU i MRTVOG ČOVEKA na miru, bre, gde vam je moral da toliko ispisujete ove stranice s tuđom nesrećom. Nećete time ništa pomoći. Dovoljno je bilo da izvestite da je tu i tu bilo to i to. Dobro, loše i ništa više. Šta se hoće sa ovom halabukom.

Joca

12.01.2012. 15:08

@Umnjak - TEbi Petra moras biti jaka i suocis se sa sitoacijom kakva je vremenom ces nauciti da zivis sa tim ali verovatno nikada nece proci. Mislim da su Bajici dobri ljudi znace koliki teret ces podneti. Zao mi je.

bager

12.01.2012. 12:10

ali je umro dok je u šok-sobi čekao na pregled unutrašnjih organa.!!!!Jucer sam o tome pisao ,da sumnjam da mu je ukazano adekvatno lecenje,,tj da je uradjena povrsna dijagnostika,,,Nezamislivo je da povredjeni ceka u sok sobi a ne na reanimaciji uz stalnu kontrolu urgentiste,,,,za njegovu smrt su jednako krivi i lekari,,,,,

mo

12.01.2012. 18:34

@bager - Na tvoj koeficijent inteligencije ukazuje i tvoj nadimak. Mozes slobodno da sprovedes istragu koliko si bistar. Uzasssna si Srbijo, sve ochajnici i nadzakbabe.

Snow

12.01.2012. 12:18

Zbog cega ste sa spiska izostavili sina Snezane Djurisic ,koji je onoliko pijan izazvao udes u kojem je poginula mlada devojka ?Nisam sigurna da je on uopste i osudjen za to delo , za koje je trebalo da provede najmanje 10 godina u zatvoru ?!Toliko o pravosudju i kaznama,sramota me je sto zivim u ovoj zemlji .

napisala sam isti komentar

12.01.2012. 15:43

@Snow - nisu ga objavili mama je platila da se sin ne pominje a ona peva i glumi damu sa staklenim zubima botoksima,gipsanim licem.Poginula je mlada osoba zbog obesne voznje sina Snezane Djurisic Grand Pink" dive"i nikada nije osudjen divlja i dalje...

Nisu čoveka ni pregledali hitno!

12.01.2012. 12:24

Svi koji su imali nesrecu da svoje bliznje odvedu nekad u Urgentni centar, znaju ko je ovde krivac, a to piše i ovde:"Bajić je prevezen u Urgentni centar, ali je umro dok je u šok-sobi čekao na pregled unutrašnjih organa."

mo

12.01.2012. 13:37

@Nisu čoveka ni pregledali hitno! - Slusaj ti, ja sam lekar i radim u Urgentnom centru... budi tamo malo da vidis da li ijednog sekunda ima slobodnog osoblja. Ljudi su 24-7 zatrpani pijanim isprebijanim svatovima, bleasavom decom i njihovim roditeljima jer su se igrali sa pirotehnikom i kojekakvim drugim stradalnicima. Ovo je Balkan. Hitnih slucajeva ima na gomile i zato se mora cekati na red-razumes!?!? EEeeeeej, dosta vise sa unizavanjem medicinskih radnika.

bravo doktore

12.01.2012. 15:41

@Nisu čoveka ni pregledali hitno! - da kad spasavaju i iz mrtvih povrate ljude ni ime im ne pomenu,najvaznija je estrada,voditeljke,pevaljke.Malog Milana su doktori spasili nadcovecanskim naporima sta ti ljudi rade pravi su madjionicari i vanzemaljci ...niko im se ni jednom recju ne zahvali...Zasto ste mi izostavili komentar o Snezani Djurisic i sinu koji ubi devojku i svi dalje pevaju kao da se nista nije desilo slobodno setaju.Muka mi je od Grandovsko,Pinkovskih,Rtsovskih,Prvih, Heppijevih nekulturnih faca koji vedre i oblace

frac

12.01.2012. 16:47

@Nisu čoveka ni pregledali hitno! - "Covek je lezao cekajuci na pregled. Umro je uvece, svestan, pod jakim bolovima!" Bezbroj puta sam se uverio da ko dodje u Urgentni centar na hirurgiju... zna se! Pre 10-15 godina npr. na urgentnoj neurohirurgiji operacije su izvodili stomatolog-MFH i lekar-stazer, dok je sef isao da operise elektivne pacijente na klinici (lova, bato!). Ali su izrasle velicine: direktor KCS, direktor HP, direktor Torlaka... pomocnici, zamenici, direktori fonda... Zivelo "zuto preduzece" i "sluzba"!

REBUS

12.01.2012. 16:54

@Nisu čoveka ni pregledali hitno! - Koga ste vi izlecili? Ne moze covek da vas vidi nigde, ne stizete od bavljenja rukovodjenjem, politikom... pojma o poslu nemate, sve vas je selektovao Mirko Sukalo (pobegao sa lovom na Kipar posle 5. oktobra, posle se utalio sa Tomicom!). Posle J. Ajtica nemate hirurga u UC!!! Niste ni za bolnicu u Petrovcu na Mlavi (tamo su bolji od vas!). Umesto razvijanja urgentne hirurgije kupovali ste aparate za (paralelnu) elektivnu hirurgiju. Vi ste totalni promasaj!!!

mo

12.01.2012. 18:29

@Nisu čoveka ni pregledali hitno! - Mora i stazer nesto da nauci... Sta kog djavola mislis, kako se postaje specijalista. I za tebe isto vazi, ko nece da ga lekar leci... neka se leci sam.

mo

12.01.2012. 18:59

@Nisu čoveka ni pregledali hitno! - Hvala na podrsci! Shvatam da,kao i u svakoj drugoj profesiji,i u ovoj ima izroda..neprofesionalaca i koristoljubivih.Jasno je to,ali dajte ljudi,ima toliko kvalitetnih lekara,experata,pozrtvovanih i posvecenih ljudi koji su svoj zivot posvetili struci.To nece shvatititi niko ko nije upucen u materiju i to mi je jasno.Ali dajte prestanite sa shikaniranjem lekara.Pominjete nas u losem kontekstu sve cesce,ubacujete prozivke cak i tamo gde je totalno besmisleno. Istragu ostavite istraznim organima

istina

12.01.2012. 12:49

Za dole potpisanog "poluistina" samo da kazem koji je to zakon kod nas kad je jednom majka a drugom maceha...zbog bahatosti u saobracaju ginu mnogi neduzni ljudi a napr. estradne zvezde , politicari i ostali "vidjeniji" vecinom prodju "bez ogrebotina".....gosp. "poluistina" ti izgleda ne zivis u Srbiji bre !!

ti si poluistina

12.01.2012. 13:13

@istina - Promenio si temu. Sada ti je tema sudtsvo. Koristiš strašnu tragediju dve porodice da se iživljavaš. To što je javna ličnost učestvovala, ne sme biti ni olakšavajuća, A NI OTEŽAVAJUĆA OKOLNOST, da bi se krvožedni i neostvareni tipovi nalik tebi iživljavali i naslađivali, a sve u ime boljitka države i naroda.

Joca

12.01.2012. 14:50

@istina - Ni ne slutis koje su ovo tragedije. Vozac sam za godinu pa dobrih cetrdeset profesionalno. Verujte mi nagledao sam se svakakvih nesreca . Morate razumeti da kako su vozaci ucesnici u saobracaju tako su i pesaci. Ne mali broj slucaja ima gde su bas pesaci vinovnici veoma teskih nesreca. Mnogo puta u zivotu se dasava da dodje trenutak kad veoma malo ili nikako mozemo da uticemo na neke dogadjaje koji nam promene zivot u negativnom smislu ,mnogo je bitno i ko su ucesnici.

Joca

12.01.2012. 15:03

@istina - Cesto puta su to bahati vozaci nasilnog ponasanja ,pijani, ili tatini sinovi i ljudi koji koriste politicki polozaj pa im ponasanje u saobracaju odgovara prilici u kojoj se nalaze. Ali sta kada se to desi ljudima veoma uzornim ,dobrim , ljudima za primer ovom drustvu kao u slucaju Petre , koja ce ovo verovatno prozivljavati za ceo zivot i pokojnog Slobodana koga je ovaj dogadjaj stajao zivota. Unistena dva dobra i uzorna zivljenja kojih je danas malo kod nas. Moje saucesce porodici Bajic

Arsa

12.01.2012. 13:37

Mnogo sam komentara pročitao, naravno da ima svako pravo da iznese svoj stav ali ipak teško varim kada vozači svaljuju krivicu na "neoprezne" pešake a sami su beskrajno bahati jer im se može. Jesu li svesni vozači da su trotoari najčešće zauzeti automobilima pa pešaci iz tog razloga hodaju ulicom. Naravno, da i vozači imaju problema ali za to je kriv grad koji ne obezbeđuje parking garaže i netreba da ceh neorganizovanog društva plaćaju pešaci svojim životima.

darko82

12.01.2012. 13:51

Za sve nepismene i one koji osudjuju devojku: "Petra Cvijić vozila brže od dozvoljenog? " Napominjem ovaj upitnik na kraju naslova ove vesti.

Sale

12.01.2012. 14:08

@darko82 - E tvoj komentar je najbitniji. Polomila je čoveka na mrtvo a ti nam cinculiraš sa znakom pitanja.

Tijana

12.01.2012. 14:58

@darko82 - Sta se lozis darko82 kad svi znamo da se krivci ovde uvek lepo izvuku, ako ne pomilovanjem onda oslobadjajucom presudom! "Pravna drzava" u kojoj smo "svi isti pred zakonom"?

I to je tacno

12.01.2012. 15:57

@darko82 - darko82 je u parvu, ali ostrasceni likovi kao Sale i Tijana, njima je svejedno da li ce se povesti hajka protiv nekoga ili ne. Pa kad nastupi hajka odnosno linc, sedi ti u sudnici i sudi po pravdi.

Šomi

12.01.2012. 16:24

@darko82 - Ja sam za hajku! Protiv huliganstva, bahatosti, kriminala, korupcije, bezakonja, neodgovornosti, prevare...i to iz sve snage bez obzira na imena i prezimena. Šta ima loše u tome?

Johny Grobar

12.01.2012. 18:08

@darko82 - Ne znam za upitnik na kraju ali znam da je ubila coveka na pesackom prelazu pa makar to bilo i 30 km/s.

darko82

13.01.2012. 01:05

@darko82 - Htedoh reci, pitanje je, da li je vozila brze od 50 Km/h ili ne. I to je sve... Sta se palite? To znaci da ni istrazni organi ne znaju, vazno da vi znate. Coveka mozete polomiti i sa 45 Km/h, zar ne? I na pesackom, zar ne? A i van njega. Ako je van pesackog, znaci nisam kriv? To sto se desilo na pesackom, ne znaci da je samo doticna gospodjica kriva?!

Miki

12.01.2012. 14:15

Komentatori, preterujete sa izborom strane!Jutros, kolima, do posla - majka sa detetom na crveno pretrcava, i dva lika na druga dva semafora (opet crveno). Lik kolima skrece iz Svetogorske u Takovsku (levo - zabranjeno!) i jedan pretice u Brankovoj bar 70 na sat. Kolima je "bahatije" zato sto je metal jaci od mesa, ali uzmimo se svi u pamet. Zakon bi mogao da bude sredstvo samo ako se primenjuje uvek i na obe "frakcije". Koliko idiota pretrci ulicu kod Usca? Koliko idiota tu prodje 70 na sat?

Peki

12.01.2012. 14:49

@Miki - Sve je to tačno, ali pešak nije u saobraćaju po osnovu pešačke dozvole i ne može ubiti vozača a vozač ima obaveze i odgovornosti po osnovu vozačke dozvole i može ubiti pešaka.

Borko, Zemun

12.01.2012. 16:23

@Miki - Pesaci, rekao Peki: pesacenje je prirodno stanje stvari...ne vazi crveno, ne vazi zebra, ne vazi autoput...niste odgovorni ako vas neko izbegne kad istrcite na crveno i zalepi se u zid i pogine (desavalo se, ali vozaci su sami krivi), samo otpesacite dalje, nema odgovornosti, nema dozvole-nema obaveza. Covek napisa svi pazljivije i kazne za sve, ali evo ti neko da nam objasni da ni to nije u redu.

Vlada

12.01.2012. 15:22

Na sve ovo, ne mogu a da ne primetim koliko u tekstovima ovde i na drugim sajtovima ima želje za nekom vrstom linča.

Evropljanin

12.01.2012. 15:56

@Vlada - Naravno, a najkrvožedniji su oni koji govore o pravdi, istini, bespravnoj

milossssssss

12.01.2012. 16:03

Interesantno je što RTS ništa je objavio na tu temu. Toliko o ''javnom'' servisu građana!!!!!!!!!

Vladan

12.01.2012. 17:04

@milossssssss - I sta sad RTS treba da objavljuje sve nesrecne slucajeve sirom Srbije natradao pjesak u ovom ili onom mjestu. Apsolutno nema potrebe da se o tome obavjestava!

dzonidzoni

12.01.2012. 17:50

@milossssssss - Miloše, pa ti stvarno očekuješ da će RTS pričati o svojoj zaposlenoj radnici u ovakvom trenutku? Mnogo naivnih ima.

nenad

12.01.2012. 18:11

@milossssssss - Ima gorih stvari sto drzava radi narodu a vi se svi uvukli u misju rupu pa cutite.Voditeljka nije kriva sve dok se ne dokaze na sudu.Od vas pametnjakovica vise nece moci ni na ulicu da izadje.Sta ce nam onda policija?Pustite je na miru i nemojte da budete ljubomorni sto rts zaposljsava najlepse i najcitanije dame u Srbiji

miroljub

12.01.2012. 16:18

Zgaziti pesaka na prelazu,sta jos treba pa da vozac bude osudjen? Ali deda nije imao srece,je ga zgazila"poznata licnost" A da ga je zgazila neka sirotinja lako bi on.

emil

12.01.2012. 16:29

nece odgovarati,jer je medijska licnost i ima para.danas ko ima para,moze da radi sta hoce,a ko nema,uskracuju mu sve,cak i ono na sta ima pravo...ispasce da je deda bio pijan ili izvrsio samoubistvo,na kraju.videcete...

anita

12.01.2012. 17:29

@emil - pare i slava su najbitnije vrednosti na ovim prostorima nazalost. drustvo je sekularno, zivot se malo ceni a to se i vidi po svim komentarima. sigurno necebiti adekvatno kaznjena jer se zlocin glamurizuje. samo se setite da je nedavnopolicajac koji je pregazio zenu izvrsio samoubistvo ali to je redak slucaj, ovo ce se vrlo brzo zataskati uz pomoc dobrih i skupo placenih advokata.

dzonidzoni

12.01.2012. 17:48

@emil - Tako je, ne zna devojka šta će sa parama... a živi kao podstanar i otplaćuje kola na kredit. Ma ko brod je puna.

Seka

12.01.2012. 18:57

@emil - Pa nije Petra Ceca Ražnatović pa da plati da ne ode u zatvor ili Seka Aleksić da se vadi na dvojno državljanstvo!

anita

12.01.2012. 20:09

@emil - nigde u mom komentru ne pise da ce ona da plati. njenom poslodavcu ovo nije bas dobar pr da njihova sluzbenica sedi u zatvoru. zato nisu ni objavili ovu vest na rts-u. zao mi je porodice nastradalog coveka, to je bio neciji otac, deda, brat... svi treba da budu jednaki pred zakonom ali nazalost to u nasoj zemlji nije slucaj

Dr

12.01.2012. 17:30

Vozač jeste kriv al njega nema, pa je onda sve svejedno. Savet jedan pešacima da ne izleću kao slepi čim vide pešački, dobro pogledati, pa krenuti jer pešački je zako samo na bilbordu. Ovo može većini da se desi, voziš 50 i izleti neki čikica misleći da je pešački samo njegov, a kad pogine sve je uzalud, i robija vozaču i satsifakcija porodici, njega nema...

Johny Grobar

12.01.2012. 18:04

@Dr - Totalno pogresno razmisljanje. Pesacki i sluzi da se pesaci osecaju sigurno a vozaci da uspore. Treba uvesti drakonske kazne. U Kanadi ako preseces put pesaku na pesackom sledi ti kazna od 140 $.

Pavle

12.01.2012. 18:08

@Dr - Bravo dr za prolupavanje. Ovaj biser je za antologiju. Pešaci misle da je pešački samo njihov! Pešaci su čudo, ne znaju da pešački zapravo pripada automobilima, kao i trotoari, ivičnjaci, prolazi..sve pripada automobilima. Ma čim je čikica podrazumevano je kriv.

Pedja

12.01.2012. 19:57

@Dr - Komentar za Pavla i grobara: Pesacki jeste napravljen da se pesak oseca sigurno,ali nije napravljen za izletanje.Koliko sam samo puta morao naglo da zakocim da ne bih udario coveka na pesackom,a vozio sam sporo,ljudi jednostavno izlete,niotkuda,samo skoce na pesacki,a to nema veze sa vozacem i brzinom,kada uvedu STOP ili semafor,tada ta filozofija moze da prodje,a do tada i pesak mora prvo da pogleda levo i desno,pa tek onda da zakoraci.

Mirko

12.01.2012. 17:39

A ko poštuje ograničenje brzine?Pa svi voze mnogo iznad dozvoljenog...Ova jadnica će sada odgovarati jer jeste kriva samo zato što se desio ovaj nemili događaj, a svi ostali će i dalje da jure dok isto ne ubiju nekoga, pa posle je đavo kriv.

Lale

12.01.2012. 18:14

@Mirko - Ti si umislio da svi voze nepropisno jer ti tako odgovara. Ja ne prekoračujem brzinu i poštujem pešake, zato te molim da me ne trpaš u isti koš sa takvima kao što si ti.

Pedja

12.01.2012. 19:54

@Mirko - A sta je sa svedocima koji kazu da je covek pretrcavao ulicu za autobusom? (ne krivim i ne branim nikog,samo mi ne znamo sta se desilo,strasno je sto je covek preminuo i sto je uopste bila nezgoda,ali dajte,ovde niko nema cinjenice,mozemo samo da lupamo sta se zaista desilo..)

nena

12.01.2012. 17:46

Boze dragi koliko je zle krvi u ljudima, a nema ni 5 dana kako je Bozic prosao, koji nosi poruku OPROSTI I NE SUDI, pa samo dan pre ove saobracajne nesrece na Novom Beogradu je isto poginuo covek i NI JEDAN JEDINI KOMENTAR NISTE OSTAVILI, svi mi delujete kao voajeri, poznata Petra pa ce te valjda i vi svojim komentarima postati bar na tren bitni. Cisti te djubre u svom dvoristu, a obadve porodice u zalosti ostavite na miru!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nena

12.01.2012. 19:31

@nena - Gospodine Radun, mi koji pisemo komentare nismo pozvani niti da oprastamo, niti da sudimo, za to postoje /kakvi-takvi/ sudovi, mi treba da se bavimo svojim problemima i da nadjemo mir u svojoj dusi i kuci pa ce onda biti veceg reda i mira i na ulicama i u drustvu. I to je bila sustina mog komentara.Ali nas narod navikao da cita samo naslove, neshvatajuci sustinu i sadrzaj teksta i zato nam i jeste haos i u kucama , drustvu, na ulici itd.........!!!!!!!

dzonidzoni

12.01.2012. 21:13

@nena - Fin komentar za to "oprosti i ne sudi". Ljudima koji oprost uzvraćaju treba opraštati. Ovo je pravi primer jedne situacije gde bi oprost bio ljudski. Mi donosimo zakone i kazne za ljude bez obzira na Božji zakon. Petra je kažnjena odavno, samim tim što je uticala na smrt dede. Ujedno i najveća kazna. Nju sad ni ne zanima kazna, jer je razumna i savesna osoba. Prvo što bi retko ko imao hrabrosti imao da pozove porodicu i izjavi saučešće.Petra ne zaslužuje da trune u zatvoru!!!

Uzicanin

12.01.2012. 18:22

Petra je susta suprotnost od neke bogate i bahate pevaljke ili tome slicno,zivi kao podstanar na periferiji Beograda i vozi kola od pet sest hiljada evra koja otplacuje na kredit,a imao sam priliku da je upoznam jos kao pocetnicu na TV5 u Uzicu stvarno jedna divna,savesna i vedra osoba.

Sandra

12.01.2012. 18:38

Obe porodice su u žalosti reče dama ispod i gotovo. Kakav bezobrazluk. Jedne osobe više nema, do juče je bila živa i zdrava, a sutra će pod zemlju a Petri ne fali ni dlaka sa glave i nju neki žale više od pokojnika. Te mlada je, te lepa je, neće valjda u zatvor i sl.

sas

12.01.2012. 19:30

Nekad se vikalo NI po babu ni po stricevima. A danas bi trebalo po ZAKONU! Vidi se da ste jos U dubokom feudalizmu',L,' feudalizmu

PFK

12.01.2012. 19:35

12 godina??? a Veselinov koji je prosa na crveno nista njegov vozav 3 god, za ubistvo Zablacanskog 3 god, sin novosadskog biznismena ubio dvojer ljudi vozio 200 na sat dobio tri godine, teroristi albanski za ubistvo Srba nisu dobili po 12 godina... I kazu ima pravde u i sudstva u Srbiji

Hi

12.01.2012. 19:40

Ja sam pesak, pa uvek ali uvek i na pesackom sam krajnje obazriv, i takav sam bio i u Americi i u Italiji gde sam ziveo, jer pesacki nije sigurnost, ma danas vam ni sopstveni stan nije siguran, uvek ima i rasejanih i caknutih i svega ostalog, tako da pesaci i bajseri moji pamet u glavu....

urke

12.01.2012. 20:53

Ne mogu da verujem da ljudi propagiraju tezu da su pesaci zakon u saobracaju i da slobodno kako hoce da prelaze put. Kada sam pesak obavezno pogledam da li idu kola iako mi je recimo zeleno svetlo, pa nisam valjda tupav, kako da znam da li je ovaj sto ide sa autom, pijan, da li razgovara telefonom, menja radio stanicu ili mu se slosilo, ili sta vec. I sta onda ako me udari neki pijani, Juhuu, ja sam bio u pravu imao sam prednost, a budem sav izlomljen, glupost.

gagi

12.01.2012. 23:44

Pokojni Dragan Mance je poginuo jer je , barem koliko se secam tadasnjih vesti,pokusao da izbegne pesaka i zakucao se u betonski stub.Gde je krivica pesaka? pa on nama pesacku dozvolu, pa nije ucesnik u saobracaju. Pa onda lepo, ko obori pesaka na pesackom ok u zatvor, a ko ga obori van pesackog, pesak mora da mu opravi auto, i u zatvor. naravno.

darko82

13.01.2012. 01:18

Cinjenica je da ima i bahatih vozaca a Boga mi i pesaka. I ne razumem osudjivanje Petre ili pokojnog??? Ko smo mi da bilo kome sudimo i pesudjujemo, kad ne znamo cinjenice!

darko82

13.01.2012. 01:26

Nema, dolazi nam polako kraj... Ljudi ostrasceni. Projektuju svoju potragu za nekom svojom, licnom pravdom, na Petri, na pokojnom...

Veteran

13.01.2012. 14:36

Nažalost izgubljen je jedan život,ali je upropašten i jedan mladi,koji će imati daleko veće posledice jer je u pitanju njeno okruženje,i njena nedorečena karijera.Drži se Petra.To je samo jedna epizoda u čovjekovom životu.Niko ne zna šta ga može snaći.