Pretučen Jovo Kapičić

E. V. N.

12. 12. 2011. u 18:01

Bivši upravnik Golog otoka i penzionisani general Udbe napadnut u centru Beograda. Sanirane povrede glave i oka. Kaže da nije video napadača

PENZIONISANI general Udbe, narodni heroj i upravnik logora Goli otok, Jovo Kapičić (92), pretučen je u ponedeljak u centru Beograda. Nepoznati napadač prišao mu je sleđa i snažno ga udario u glavu, posle čega je Kapičić nekoliko trenutaka ležao u nesvesti. Sin ga je odvezao u Urgentni centar, gde mu je ukazana pomoć.

Napad se dogodio između 13.30 i 14 sati dok se Kapičić sa kesama u rukama vraćao kući iz prodavnice. Na uglu ulica Stanoja Glavaša i Cvijićeve, nasilnik mu je prišao sleđa.

- Nisam ni primetio da mi je neko prišao i udario me u glavu - rekao je Kapičić za "Novosti", ispred Urgentnog centra, još u mantilu umrljanom krvlju. - Pao sam na trotoar i izgubio svest. Neki prolaznici su mi pomogli da ustanem i dođem k svesti. Dopratili su me do kuće odakle sam pozvao sina i Hitnu pomoć.

Kapičić je na nosu imao veliki flaster, i podliv ispod desnog oka. Njegov sin, Dragan Kapičić, bivši košarkaš Crvene zvezde, kaže da je Jovo zbrinut u Urgentnom centru, ali da će morati da prođe detaljne lekarske preglede.

- Nadam da neće biti težih posledica. Jeste da izgleda bolje od mnogih koji su mlađi od njega, ali on je ipak čovek koji ima 92 godine - kaže Dragan Kapičić. - Moguće je da čitava priča ima političku pozadinu. Često su mu pretili na ulici, a pojedini listovi su pozivali na linč mog oca.

Kapičić je u žižu javnosti ponovo došao posle objavljivanja knjige "Goli otoci Jova Kapičića" novinarke Tamare Nikčević. Knjiga je izazvala burne reakcije i pokrenula rasprave o delima Kapičića posebno u vreme kada je bio upravnik na Golom otoku. U poslednje vreme privukao je pažnju pojavljivanjem na sednici glavnog odbora LDP.

BIOGRAFIJA

JOVO Kapičić je još kao petnaestogodišnjak postao član SKOJ, a dve godine kasnije i KPJ. Učestvovao je u organizovanju trinaestojulskog ustanka u Crnoj Gori 1941. godine. Proglašen je za narodnog heroja. Kao general Udbe 1946. godine koordinisao je akcijom hapšenja Draže Mihailovića, ali i stotina drugih četnika. Kao zamenik ministra unutrašnjih poslova Jugoslavije Aleksandra Rankovića, bio je zadužen za upravljanje zloglasnim logorom za političke neistomišljenike na Golom otoku. Bio je i ambasador Jugoslavije u Mađarskoj i Švedskoj, a karijeru je završio kao pomoćnik sekretara za informisanje u Vladi SFRJ.

NIKAD SE NIJE POKAJAO

Jovo Kapičić se nikada nije pokajao zbog svega što se dešavalo na Golom Otoku. Tvrdio je da je najveća žrtva Golog otoka upravo on jer je zbog toga nepravedno proglašen za zlikovca. Govoreći o periodu posle Drugog svetskog rata kaže:

- Da se razumemo, bio sam bog. Bio sam zadužen za sve.

Izjavio je i da spokojno spava zbog Golog otoka, a Dragoslava Mihailovića i sve druge koji su govorili o mučenju neistomišljenika u logoru nazvao je lažovima.

- Izgradili smo super mesto - rekao je u intervjuu za hrvatski "Globus" govoreći o golootočkom kazamatu. - Barake kakve se samo mogu zamisliti, idealne za stanovanje, koje su povezivale ulice popločane kamenom. Proširena je plaža, nekoliko stabala je tu već raslo, nešto je još kasnije posađeno.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (224)

2fast

12.12.2011. 18:13

Ovo samo mogu bolesni ljudi uciniti. S obzirom na biografiju ovog coveka mora da je neki Drazin sledbenik. Oni su to uvek radili s ledja.

Ivan

12.12.2011. 18:40

@2fast - Bolesni ljudi ovo mogu učiniti?!?!?!?? Pa kako onda nazvati Kapičića za ono što je činio?

srp-che

12.12.2011. 19:05

@2fast - @rfast, ostavi ti Drazu na miru! On je posteno branio svoj narod, kralja i otadzbinu, Posle su mu komunisti poradili na biografiji ne bi li na kraju cetnici i ustase bili jedna te ista stvar, sto nikako nije isto o tome govori Jasenovac.

chovek

12.12.2011. 19:24

@2fast - osudjujem napad na coveka koji hoda ulicom.ali, ujedno meni nije jasno !kako bica, koji su sav svoj zivot posvetili rusenjusrpske drzave i kaljanju srpstva imaju volje dazive sa nama. kako im nije mrsko i gadljivo.ja recimo ne bih mogao da zivim u antisrpskoj sredini.

2fast

12.12.2011. 20:41

@2fast - Ako mislite na bosanske Srbe oni ne sude, nego ubijaju. Pogledati pod "genocid u Srebrenici". Nisam za takvo resenje.

djid

13.12.2011. 05:44

@2fast - 2fast ako ubijaju kako ti onda ovo pises,,,,,,,ili si stvarno 2fast

Ratko,Banjaluka

13.12.2011. 20:29

@2fast - 2fast,sta kazes za poturcene i pokatolcene Srbe,dali oni sude ili ubijaju?

Ratko,Banjaluka

13.12.2011. 20:31

@2fast - Djid,2fast je Matija,koji sramoti ovu zemlju i drustvo.

12.12.2011. 18:16

Шта си муке задао овом јадном народу, ово је ситница! Има Бога!

Ratko,Banjaluka

12.12.2011. 19:09

@4с - 2fast,a sta ceka stpu mesica i silajdzica,orica i drugih HR BIH zlocinaca?

2fast

12.12.2011. 21:00

@4с - Ne Srbane. Mislim na one UN kod kojih "placemo" i molimo da nas zastite po rezoluciji 1244.

Montenegrian

12.12.2011. 18:59

Covjeka od 90 godina sa ledja napasti.Jeli to hrabrost?Jovo Kapicic je narodni heroj i ponos crnogorskog antifasistickog pokreta.Vara sa ko misli da ovo Crna Gora nece zapamtiti.Ovakve stvari se ne oprastaju.

baunti

12.12.2011. 19:53

@Montenegrian - Sramno jeste napasti ovakvog starog covjeka i to s' ledja, mucki. Ali na drugu stranu, ne pravi slona od komarca. Sta to CG pa nece zaboraviti? Zaboravili ste i Njegosa, a necete ovako nesto... Ma idi covjece...

Petar

12.12.2011. 20:13

@Montenegrian - Pa brate, ako Srbija nije njegova drzava, povucite se onda sa svih polozaja iz Srbije i vladajte u Crnoj i precrnjenoj Gori.Najgore je kada se neko sam poturci i odrice svoje nacije.Ne misle svi Srbi iz Crne Gore kao ti gospodine.Oni se osecaju Srbima a ti sebe smatraj kako god hoces i znaj da si manjina koja tako misli.

Stevan Stamenic

12.12.2011. 20:18

@Montenegrian - Druze "Montenegrin", zasto Crna Gora ne pokupi sve svoje heroje, genarale, i razne direktore, kojima Srbija placa penzije i privilegije, i odvede ih sve u slobodnu i demokratsku Crnu Goru gde bi oni svi bili sloboniji, sigurniji i srecniji? Zasto Srbija mora da izdrzava sve Titove generale, majore i ostale kaplare, koji su rasturili zemlu Jugoslaviju? Neka idu tamo odakle su dosli u Beograd. To je posteno i cestito a ne da se brinu za svoj "tezak" zivot u "losoj" Srbiji.

2fast

12.12.2011. 20:19

@Montenegrian - U pravu ste Srbane. Mogu preduzeti isto sto i mi sto su nam oteli Kosmet. Bas nista.

dan osman

12.12.2011. 20:28

@Montenegrian - Montenegrian ! Nemaš ti pravo da govoriš u ime crnogorskog naroda.Upravo je ON mnoge ljude dole zavio u crno !!!

NEX

12.12.2011. 20:42

@Montenegrian - Ovaj Montenegrian lupa gluposti. Ako je tebi Montenegrian Jovo Kapa ponos, vjeruj nama većini iz CG nije. Šta ti to znači ,,Vara sa ko misli da ovo Crna Gora nece zapamtiti.Ovakve stvari se ne oprastaju,, Eto ti šiptara pa sa njima dijeli megdan. Svak se vara ako misli da više nema SRBA u CG.

NENO

12.12.2011. 20:51

@Montenegrian - Ne znam jesi li musko ili zensko,sa takvim imenom ali znam da si potomak domacih izdajnika!

Montenegrian

12.12.2011. 20:54

@Montenegrian - Srbane nema bas puno zemalja sa kojima Srbija ima takav suficit u trgovini i gdje moze valjati svoje smece kao Crnoj Gori zar ne ? Sta mislis na jedan bojkot srbijanske robe ?

Svasta

13.12.2011. 06:37

@Montenegrian - Ako vecina vas smatra ovu pojavu za primernog i uspesnog pa jos i zasluznog coveka...jasno mi je sto vam u imenu zemlje i nacionalnosti stoji Crno...

Mile

12.12.2011. 19:55

@RICH - Rich,, ne siri zlo i mrznju na dalje.. ,, kaze se,,Ko tebe, KAMENOM ,,, ti njega, KRUHOM,,.... ;-))i Ti vragu slomis krila,,, ...

vlada

12.12.2011. 19:11

Nije mi drago kad cujem da neko udari starog coveka pa i ako je to Jovo Kapidzic,licno bi voleo da se pocinilac uhvati i primerno kazni.Ali ne mogu da nekazem da ovaj covek svojim istupanjem u javnosti i poznatim antisrpskim stavom iritira gradjane Srbije.licno sam slusao nekoliko emisija u kojima je ovaj covek otvoreno zastupao stari komunisticki stav,slaba Srbija jaka Jugoslavija,umesto Jugoslavije to su sada jaki srpski neprijatelji .Nije to u redu cika JovoSmrt fasizmu - Sloboda Srbima

kutuzov

12.12.2011. 19:12

Znate vi mnogo sta je Kapidzic radio na Golom otoku ? Opsti trend nipodastavanja svega sto ima predznak socijalistickog perioda zemlje je samo sramota i zlocin .Nesto ste culi od ovih novih revizionista i sada grakcete , pisete gluposti i odobravate ovakve postupke.Pitate li se nekada sta bi sad bilo kad bi se ponovo zbilo ? Citajuci ove komentare bilo bi opet jako krvavo ali nezaboravite da su za to potrebne naj manje dve strane a u Srbiji toga nikad nije manjkalo a ko bi povukao deblji kraj ?

dr RUT

12.12.2011. 19:17

neka vidi gospodin kako je kad te nemocnoga sikaniraju i tuku...kao sto je on to radio mucenicima po golom otoku,a sta su tek Ravnogorci dozivljavali od njega Bog sami zna

Buha Radivoje

12.12.2011. 19:49

Mahajte molim vas, nema nista od toga, kakav napad u sred Beograda, to se nikad i nigde nije desilo, to su izmisljotine, ma kakvi, obicne lazi i klevete kao sto nije postojao Goli otok.

12.12.2011. 19:55

Занимљиво је који су "равногорци" осудили ово. Исте оне вукове шљокаре који сваке године долазе на Равну гору и уринирају у и око цркве јер не знају где ударају. Исти они који су упропастили равногорски сабор!

Katarina

12.12.2011. 20:00

Najveci paradoks ce biti kada se sazna da napadac nie imao pojma "koga" napada, jer da rec o osveti do sada bi bio napadnut mnogo (stotina) puta. To samo govori da su beogradske ulice posale nebezbedne za prolaznike, a da su siledzije preuzele kontrolu. Verujem da ce ministar Dacic bar pokusati da uvede red, inace uskoro ni mladji nece smeti na ulicu. Takodje, g. Bruno Vekaric je pre vise od godinu dana rekao da ce biti otvorena istraga protiv gnenerala Kapidzica zbog izjava, sta bi s tim?

cani damus

12.12.2011. 22:12

@Katarina - U pravu ste, jednom siledzija uvek siledzija verovatno se sa nekim posvadjao u radnji i dobio batine1

Crnogorac Partizanski potomak

12.12.2011. 20:12

Iz CG sam porodice Partizanske živim u CG i mogu vam reći da ništa lijepo nisam čuo o ovoj personi.Čuo sam toliko gadosti da se čovjeku želudac prevrne od muke.On je kod CG vlastodrzaca omiljen jer je istomisljenik i AntiSrbin kao i oni a što se naroda tiče mislim da ga niko ni odje ni u BG ne može vidjeti na oči.

gomolava

12.12.2011. 20:17

Lepo je citati komentare u kojima se ovo srpsko junacko delo odobrava i prizeljkuje, da bi se moglo likovati nad onima tamo ili ti nad njima sto su drugaciji ili drugacije misle ili izgledaju. Dobru potku za junacenje na ovom visokom nivou dale su i vecernje u proteklih dvadesetak. Zetva je u toku, jos ce dugo da se zanje. Biti covek, ne resiva je enigma za mnoge. Na zalost.

crnogorka

12.12.2011. 20:23

Nas Crnogorski General ce biti dobro,Crnogorci su uz njega!!!!!Na ovom primjeru ste dokazali ko ste i sto ste!!!!!

srban

12.12.2011. 20:34

@crnogorka - Sreca da nemamo doktore koji gladnoj deci hranom iznudjuju polni odnos...ne mlati ni ti...

aca

12.12.2011. 21:20

@crnogorka - Pa kad je crnogorski general što se ne šeta po Titogradu, a ne po Beogradu.Da li znaš koliko je taj nečovek poslao Srba pod zemlju...

Milojko

12.12.2011. 21:25

@crnogorka - Bolje bi bilo da je on uz Crnogorce nego oni uz njega. Sto ga ne vodite kuci ako ne ume sam da se vrati.

mursa

12.12.2011. 21:50

@crnogorka - Hvala Bogu pa je i on pokazao davnih dana ko je i sta je.Pravi predstavnik crnogorskog cojstva i junastva.Verovatno ga je neki njegovih manira i udario.Sto se kaze ko se sablje laca....

ida

12.12.2011. 20:28

Kada ste dobili čin generala?KAPIČIĆ: 1946. godine. Odmah nakon rata, napravljena je kadrovska struktura. U tom su dijelu Crnogorci zauzimali vrlo istaknuto mjesto. Aleksandar Ranković je bio postavljen na mjesto ministra policije, a četvorica od petorice njegovih pomoćnika, među kojima i ja, bili su Crnogorci.Sa dvadeset sedam godina ste, dakle, iz rata izašli kao heroj, dobili čin generala, bili jedan od glavnih ljudi UDB–e…KAPIČIĆ: Da se razumijemo: bio sam bog!

KGB

12.12.2011. 20:33

General je samo radio svoj posao,i vi biste to radili na njegovom mestu tako da dzaba lajete.

Istina

13.12.2011. 20:04

@KGB - U pravu si pa zato treba i da odgovara za zlocine da se svima pokaze kako prolaze oni koji rade svoj posao kao on.

Vucko R Srpska

12.12.2011. 21:11

Ne mogu da kazem nista o g.Kapicicu jer ga ne znam. Ono sto znam je da su mi djeda ubili na Golom otoku. Zasto, pa mozda on zna. Ja znam za ljubomoru i zavist komsija mog djeda, koji mu nisu mogli oprostiti sto je bio najskolovaniji u selu, sto je imao bogato imanje (mislim na zemlju a ne na novac), sto je bio ucesnik NOB-a a oni se krili u i oko sela, i sto je "najgore" ozenio je naljepsu curu u srezu (kako se nekad govorilo). Nastavak u sledecoj poruci koja slijedi............

Monarch Highlander

12.12.2011. 21:11

Za Zorku Crnogorku i Montenegrinian-a...Kazete da vam Crna Gora nece oprostiti a,ni zaboraviti.Sve ste vi zaboravili.I Njegosa,i Marka,i Vuka i sve ostale.Upamticete Cigrica(tvorca pravopisa i gramatike) i,ako budete dovoljno inteligenti i ona dva slova viska.Pozdrav iz MONTENGRA.

OLIVERA

12.12.2011. 21:13

Stvarno smo strasan narod.Bolje je sto su mnogi ljudi vec poumirali koji su gradili ovu nasu zemlju,i njih bi ovako horde napadale i tukle.

guslar

12.12.2011. 21:24

Taj ratni i posleratni zlocinac, bi u svakoj normalnoj zemlji bio u zatvoru! On je u Srbiji, bio i ostace, ono sto je bio i prvog dana kad je krocio opankom u Beograd 1944, okupator!

katarina

13.12.2011. 10:23

@guslar - " ono sto je bio i prvog dana kad je krocio OPANKOM u Beograd 1944"Mnogi opanci su ostali, i jos uvek dolaze u nesrecni Beograd, tuga tuzna, sve sama provincija brdjanska dosla i ostala da vlada A sto se njega tice na sud i to odmah!

Predrag Lazic

12.12.2011. 23:26

@Marko - Ucestvovao je u montiranom procesu protiv draze mihajlovica i odgovoran je za njegovu smrt,bio je upravnik golog otoka i ko zna koliko je porodica zavio u crno,bio je glavni u ozni...

Vucko R Srpska

12.12.2011. 21:25

Ponosni unuk na svog djeda Nedja Sarenca! Vjecna mu slava i hvala za svako moje dobro danas! Nek Bog sudi onome kome treba i ako treba, ja necu i ne mogu jer je ljudski prastati i tesko sa mrznjom zivjeti!!!

Predrag Lazic

12.12.2011. 23:23

@Predrag Kovačević - Jovo Kapicic je bio komunista i pre Drugog svetskog rata. Nakon zasluga u ratu, u kom je vise puta odlikovan, bio je nacelnik OZNE, zamenik Aleksandra Markovica ministra unutrasnjih poslova (pretpostavljan da ste culi za njega), bio je i zaduzen za Goli otok, a koordinisao je i akcijom hapsenja Draze Mihailovica. On je danas verovatno najvise rangirani zivi svedok i ucesnik mnogih vaznih desavanja u istoriji SFRJ.

fole

12.12.2011. 21:45

Narodni heroj,antifasista,komunista,general uz to i nas CRNOGORAC,nedaj se JOVO, a ova"junacina"sto udara s ledja covijeka od 92 godine pokazuje ko je i sta je i koliko vrijedi.

Predrag Lazic

12.12.2011. 23:25

@fole - apad nikako nije za opravdanje. Jovo Kapicic je bivsi general i udbas poznat po tome sto je ideoloske i politicke protivnike, cesto neduzne, slao na Goli Otok, gde su mnoge pronalazili sigurnu smrt.

Bozidar Cosovic Javorski

12.12.2011. 21:53

- Posle onako ruznih izgovorenih reci na racun neduzno prebijanih i ubijanih Srba pod komunistima....nije ni cudo sto se ovo dogodilo. Moglo seocekivati da je nekom prekipelo...- Drzavni organi nisu hteli reagovati onda je doslo do ovog runog dogadjaja...- Takve neke neodmerene reci od jednog coveka u njegovim godinama takodje govore o kavom se coveku radi....kojoj vrsti.Samo to da je mogao biti upravnik Golog govori mnogo o njemu."Ako hoces da voidis kakv je neko covek daj mu vlast"-

Proka

12.12.2011. 22:52

Људи немојте тако. Греота је тући старца, па макар био и Јово Капичић. Сада је касно за освету, а биће суда и за њега.

qwerty

12.12.2011. 23:03

Svaka cast Draganu kapicicu za njegove igre u reprezentaciji, ali on sto Jovo kapicic tvrdi je laz i to znaju mnoge porodice sirom bivse Jugoslavije, narocito u Srbiji, Crnoj Gori, Hercegovini. Koliko je zivota indirektno zigosano i unisteno, a koliko direkrno? Na zalost, Jovo ne zna taj broj i on ga i ne zanima.

Nikola Vučković

12.12.2011. 23:11

Ne znam ko je i sta je prico i radio ovaj deda ali sramota da neki "junak" bije dedu od 93 godine!!!

Marko

13.12.2011. 00:17

@Nikola Vučković - I on je bas bio "junak" na Golom otoku, a i daje "junacke" izjave.

olivera

13.12.2011. 08:58

@Nikola Vučković - @Nikola mnogo takvih ,,junaka,, mi imamo samo je hrabar kad moze da bije starca,ali kada bi se nocu neko proderao iza tog ,,junaka,, bile bi pune gace.

jellen

13.12.2011. 09:26

@Nikola Vučković - Prvo procitaj i nauci nesto pre nego sto osudis necije ponasanje. Da je tebi ili tvojima uradjeno nesto slicno sigurno ne bi ovako reagovao. Taj covek se nikada nije pokajao za sve sto je uradio dok je bio Bog.

NASILJE

13.12.2011. 10:48

@Nikola Vučković - @jellen i meni je neko bio na Golom otoku ali sa razlogom,ja nemogu mrzeti ceo svet zbog greske koju je moj stric napravio.Malo je ostalo ljudi koji ce svoju gresku priznati ,moj stric je to uradio nikad nije voleo komunizam i Tita ali nikad nije bio posle dolaska sa Golog otoka osvetnik.Sve price i pricice koje su se kasnije pricale o Golom otoku neke su istinite mnoge ne.

Miki

13.12.2011. 19:52

@Nikola Vučković - Zalosno je sta sve narod Srbije trpi.davati astronomsku penziju nekome ko te mrzi.Nekome ko otvoreno to kaze.Nekome koji je toliko zla naneo.A zasto se krije njegova diplomatske karijera?Znate li da je kao ambasador u svedskoj optuzen za silovanje?Proverite!Sve su zataskali,a mi da mu dajemo penziju.

Amerikanac

12.12.2011. 23:25

Ako je on bio koordinisao akcijom hapšenja Draže Mihailovića, pa zasto se onda Draze trazi svuda i svakako po Srbiji.. Ma narode bre evo vam coveka koji je ziv i bio zdrav do neki dan i sugurno zna gde je Draze sahranjen PA ZASTO NEPITATE NJEGA. Boze se pomozi mora da su one radioaktivne bombe sa kosova i njihova radijacija dosla u BG.

aleksandar

13.12.2011. 01:03

@Amerikanac - Neobavesteni, pitali su ga odbija da kaze, nije hteo da prizna pred drzavnom komisijom i hvalio se svojim ubistvima i zlodelima i ponosan je na to kako je dobro obavljao posao. Naravno nije junastvo prebiti starca od 92g ali ovo je Jovo K masovni ubica i krvolok. Sramota je za nasu drzavu sto je uopste na slobodi.

Gvozden

12.12.2011. 23:54

Sa zebnjom citam ove komentare.Da li smo to mi,Srbi?Ovoliko radosti i likovanja zbog fizickog napada na jednog starca, u sred dana u prestonom gradu svih Srba?!Braco i sestre hajde umijte se, molim vas.Opravdanja tipa,zlocinac,Crnogorac (?!) i slicna, su zaista idiotska i koriste jedino neprijateljima srpstva.Potpuno je ne vezano sa ovim pitanje, da li Jovo Kapicic treba da odgovara pred zakonom i pred istorijom?A ovi sto bi da proteruju Crnogorce,neka prvo isprazne Kucu cveca i provere poreklo

Branislav

13.12.2011. 00:02

@Gvozden - E ala ste dosadni sa tim starca. Pa taj starac je mladosti pocinio mnogo zla, a i pod stare dane daje blago receno neodmerene izjave.

Mujo Adrovic

13.12.2011. 00:35

@Gvozden - Gvozdene,slazem se .Ovo nas nikuda ne vodi. Jovo jeste heroj NOB-a.Uvek je imao hrabrosti da javno kaze i osudi antifasizam.Kada su mnogi borci morali da cute,da" zabijaju glavu u pesak",Jovo je jedini ostao dosledan onome zasta se borio. Kakva bi bila danas Evropa i celi svet da fasizam vlada.?Valjda nam je dosta bratoubilackih ratova.Opameti se Srbijo,opameti se cela bivsa Jugoslavijo!!!

DR

13.12.2011. 07:20

@Gvozden - Tu su samo srpski hrabri "patrioti" koji ce povratiti Kosovo mlateci starce po Beogradu.

Djordje Stojsavljevic

15.12.2011. 16:20

@Gvozden - Cuti molim te! Ti si taj koji si odgovran za razarenje prve i druge jugoslavije, Imam ti pljunem u zube.

Zeljko

13.12.2011. 00:23

Ovaj covek je poznat po tome sto je za jednu noc u kockarnicama ostavljao odnosno gubio po 20 hiljada eura. Nije mi poznato da li je ikada u njima nesto zaradio ali pretpostavljam da su batine opomena od strane ljudi kojima duguje pare. Oni koji bi trebali da mu se svete za linc u logoru, uglavnom odavno vise nisu zivi.

PERUN

13.12.2011. 00:31

Svaki dan otkrivan koliko ima ovakvih i slicnih SrBskih izroda kao sto je Jovo Kapicic i njemu slicni; nas narod bi rekao koliko je dobar ni Bog ga nece. Dali je slucajno udaren na ulici zato sto je dobro obucen ili neko ko mu poznaje proslost stoji iza toga je nebitno. Jovo Kapicic je zlocinac, srbomrzac i covek bez nacije, covek koji je svojom bahatoscu zavijo mnoge familije u crno.

Toma

13.12.2011. 00:34

Mucki, iz potaje i s ledja, starca udari potomak onih koji su cetrdesetih mucki udarali, rdje i nesoji. Mora da se sada bedno oseca ta "junacina" sto udari starinu. Nije ih Jovo dobro isprocesuirao u onim vremenima kad ih ostade toliko. To, njemu na dusu.

Dorcolac

13.12.2011. 00:35

Gde mu je rana na glavi ako je s' ledja... hmmm.. Bilo je ovo oči u oči !!!

KRON

13.12.2011. 00:39

Pročitajte knjigu ,,Tren,,Antonija Isakovića,,.Onda će vam biti jasno sve o događaju sa generalom koji tvrdi da je tamo milovao i mazio zatvorenike.

Bio je u pravu

13.12.2011. 00:43

Svi koji opravdavaju ovo junacko delo nad stogodisnjakom su lako preoznatljivi. To su potomci onih koljaca iz II sv. rata. Kakvi preci, takvi potomci. Mizerije i kukavice.

Lex

13.12.2011. 00:44

@AmerikanacOn je rekao da ne bi odao gde je Drazin grob pa makar mu ponudlili sve pare ovog sveta... Zalosno...

Miomir Maksimcev

13.12.2011. 01:10

A jel' kaz'o gde je Draza? Zasto ga pravna drzava ne primora da to obelodani? Zato sto pravne drazve u Srbiji nema. Zato nema ni kandidature za ulazk u EU. A vi, Srbi, i dalje birajte Crnogorce i dozvolite da Kapicicevi naslednici vode neizmenjene Brozove tajne sluzbe. To su sve komunisti koji sprovode odluke Cetvrtog kongresa KPJ na kojem je odluceno da se formiraju nezavisne drzave Slovenija, Hrvatska, BiH, Crna Gora, Makedonija, Srbija, Kosovo i Vojvodina.

Prava Opozicija

13.12.2011. 01:19

Svakako je za osudu sto je napadnut! Ali sta su do sada radile NVO po pitanju ovog zlocinca? Kada tuzilastvo po sluzbenoj duznosti nije dizalo optuznicu protiv njega, sta su cekali humanisti iz NVO koji sada osudjuju napad na ovog zlocinca?

jova

13.12.2011. 01:30

Hrabar neki napadac,kao i amerikanci koji su bombardovali Srbiju izdatu od svih. Zasto hrabri covece nisi napao Jovu pre 40 godina i tada se znalo za Goli Otok. Vise je onih sto su tamo zasluzeno "letovali", izvinjenje i obestecenje je dug za nevine ljude,sto ni sada nije tesko utvrditi. Draza Mihajlovic je zrtva vlastitih ideja,mogao je lepo otici u Englesku,pa se pojaviti u pravo vreme...

Rado

13.12.2011. 01:35

Pa ne bi dao vse od 50 godina, bravo Jovo, bas je to smesno da je neko napao Generala radikala,mozda se sapleo i pao.zao nam svim u crnoj gori ?

natasha

13.12.2011. 01:41

Slozno protiv, kako to i dolikuje onima koji nijesu dostojni da pomenu ime genarala Kapicica.Zao mi je ali on je ziva legenda

nik

13.12.2011. 12:03

@natasha - Pa vi Crnogorci branite svoga? Sto onda toliko hrlite u Beograd, ako nas mrzite toliko?

SRBIN CG

14.12.2011. 09:58

@Sejo - @sejo,samo si ime trebao ostaviti i mi bi smo znali sta si htio reci. Islo sve kao po loju,Srbi krvlju platili ropstvo pod turcima,pa prvi svjetski rat,oslobodili miseve kao sto ste vi i hrvati,onda ih komunisti podijelili,podijelili Srbiju na AP,najvece njene sinove pobili,zatvorili,oduzeli im imovinu,samo Srbima. E nikad vise se to nece ponoviti.Mi imamo nasu ponosnu Srbiju ma kolika bila,imamo RS,pola Srba je u cg,Krajina.....nemojte se opustati,gdje god pogledas Srbin,bolje s´mirom!

sule

13.12.2011. 12:02

@Marko Kohl - naravno Marko, prevrtljivi pravi, to vam je izgovor da se lizete sa mujama kada se sretnete, a mi osetimo da nas ne volite. Ko vas je zvao u Beograd? nazad u Bosnu sa svojim laktovima za probijanje!

goran

13.12.2011. 03:10

Neshto se moora priznati sadashnjoj vlasti. Stvarno su uspeli da mnogima operu mozgove. Intresantno je da svi ko jedan kritikuju sadashnju vlast kao unishtila zemlju, lopovi, prevaranti i tako to a goli otok napadaju gde je polovina danashnjih politichara bilo zatvoreno.. Zato je i goli otok postojao da ih sprechi da sprovedu ovakvu Yugoslaviju koja ide sve do Srbije bez VojvShto ti mrzish goli otok kada osechash posledice bivshih zatvorenika?Razumem ove na vlasti shto sprovode kampanju protiv

Danijela-Dejan Janjić

13.12.2011. 03:49

Matori je ocigledno Luciferov sledbenik ejjj 92 godine jos ga ovako isprebijaju i njemu nista,pa mene bre da su ovako prebili najmanje bi bio 10 dana u bolnici, ali opet nikada nebi udario nikoga a kamoli coveka njegovih godina koji moze deda da mi bude,jer moramo kao narod i kao Hriscani da pravimo razliku izmedju njega i nas,zlo radja novo zlo ako radimo isto sto i on onda smo isti nema razlike,oprostajmo i cinimo dobro i tek tada smo pobedili!!!

Danijela-Dejan Janjić

13.12.2011. 04:01

Pogledajte nevladine organizacije LDP i ostale,govore o njemu kao coveku ljudini a u ideologiji su protiv komunista zamisli covek je slao ljude na Goli Otok zato sto su politicki mislili drugacije,poslao u smrt ljude bez sudjenja pa svaka normalna organizacija u svetu se bori protiv tih i takvih ljudi jedino za nase NVO nema to veze ocigledno jer je Srbe ubijao,poenta u celoj price je da se sad pokazuje ko su i sta su,a mi se braco pokazimo pa oprostimo i osudimo ovaj zli cin kao Hriscani i Srbi

Lune

13.12.2011. 04:42

Da zalosno je izudarati Starca od 93 godine a jos je zalosnije sto nijedna vlada posle pada komunista nije izvela istog Starca na sud pravde. Kao bifsi general udbe mozda je mnoge majke, sestre i brace zavio u crno. Opet kazem mozda i on ima udela u kragujevackom masakaru gde su pronasli kosti bez imena. Dali ima pravde u Srbiji, ne znam, jer da je taj Starac dokazao na sudu svoju ratnu komunisticku nevinost nebi doslo do ovoga to jest udaranje starca od 93 godine.

Zvonko Grgurevic

13.12.2011. 07:09

ala lupate ....da vam nije bilo ovakvih kao Kapicic danas bi vi govorili nemacki ..oni su bili okupatori a ne kako neki bezveznjakovici ovde nazivaju Kapicica

MatijaBG

13.12.2011. 08:54

Snage desnice svoju snagu uvek pokazu na ljudima koji imaju 100 godina,a da su tako branili Srpstvo 99/te na Kosovu,u Krajini i tzv.RS,gde bi nam bio kraj.Misljenja sam da Goli otok treba ponovo da pocne da radi,a koga bih tamo strpao ,pogadjajte!!

Savic Ivan

13.12.2011. 10:04

@MatijaBG - Bas sam se pitao gde si bre ti Matija ,nema te? .Ovde nam fali jos samo Miro LDP. Ali jedno si u pravu Goli otok je kao stvoren za neke.... za vas dvojicu.

вук

13.12.2011. 16:23

@MatijaBG - Кога би то ''matijabg'' стрпао на Голи Оток? Највероватније све жене, да му не праве конкуренцију.

Tomislav

13.12.2011. 08:57

Sta je radio to sada ispasta ali od tudjih sinova i unuka. On je bio Titov general. A, sta je sve general radio to mali broj ljudi zna ........

Brano

13.12.2011. 09:00

Stvarno je sramota tuci starca od 92 godine. A je li zasluzio-jeste! Bivsi udbas i upravnik golog otoka koji je mnoge zavio u crno i koji kaze da se ne kaje?! I da je od golog otoka napravio fino mjesto?! Dolaze li mu u san krici mucenika koji su zvjerski skoncali na tom finom mjestu?! On je direktno odgovoran za mnoga zvjerska ubistva koja su se tamo desila, pa vas ja sad pitam: Gde je sud i tužilštvo?!!! Sramota!!!

nikolina

13.12.2011. 09:09

Ljudi dali je ovo moja Srbija,dali je moguce da smo mi toliko krvolocni.Boze sta je sa ovim narodom iz ovih komentara dali jedan covek moze ovoliko da mrzi.Ljudi ja imam macku pa kad napravi stetu ja je ne mogu udariti ,sta se desilo sa onom Srbijom gde sam rodjena gde sam rasla .Fala dragom Bogu sto mi roditelji nisu zivi ovako nesto bi za njih bilo strasno,nisu mrzeli nikog ,a kao deca su presli drugi svetski rat i ovo sve posle njega ali nisu znali da mrze.Gajeni u mrznji oni znaju da mrze.

bojan

13.12.2011. 09:15

Ти ћеш нама Дражу.Чудно да га неко пре није изударао.

sale

13.12.2011. 09:18

Sta vise reci o izuzetno karakternoj i dragoj osobi, moralnoj vertikali, koji je i u 92 ostao vjeran i otvoreno govori o svom moralnom i politickom ubjedjenju, od koga mnogi trebaju uciti kako treba biti "covjek"i stajati iza svojih ideja i stavova.Cika Jovo,izdrzacete "Vi" i ovu bitku kao i mnoge predhodne koje ste izborili za nas i nase dobro, koje su na zalost upropastili neljudi: morala i ideologije,u kojoj je odgojen "hrabri napadac sa ledja"?Vama zelim brz oporavak i da jos dugo pozivite.

toma grobar

13.12.2011. 09:21

Koliko samo ovaj košta narod Srbije i poreske obveznike znači sve nas samo na konto njegove penzije. Penzije tih generala "narodnih heroja" su nekoliko stotina hiljada mesečno.A čime je on to Srbe zadužio Golim otokom?

Djordje Stojsavljevic

15.12.2011. 15:58

@toma grobar - Treba se njemu i njegovoj familiji oduzeti sve kao sto su on i njegova banda oduzimali on naseg naroda posle rata.

Desko

13.12.2011. 09:33

Ovaj je i slao druge ne samo nas Srba na to otoku. Ali kako god gledali ljudi on je cinio zlocin protiv covcanstva. Sto njemu ne sude u HAGu? Neka da do znanje gde su leseve pokopane i onda pravac zatvor pa tamo ne crkne u stare dane. Zbog ovakvih kao sto je on ja i mnogo drugih nemaj dede, ujaka itd. Svako koji zlo cini coveku ma ko on bio odgovara. Zivis uz Sablju umreces od te sablje.

leka crnogorac

13.12.2011. 09:54

moja dva strica dobise po 15 god gologa otoka sto su citali rusku gazetu ,tamo su ih tukli da su dolaskom sa gologa umrli obojica,. o uslovima su govorili da su ispod zivotinjskoga zivota,,mislim na odnos strazara i ubacenih robijasa kojima je obecano pomilovanje..goli otok je nseto poput Jasenovca a srbija je slaba zemlja kada im takvi uzivaju generalske penzije ,takvi u hrvatskoj ne bi postojali..

ranko75

13.12.2011. 10:15

Nema nikakvog dokaza da taj napad ima veze sa Golim otokom, a ako ima sramota je jer u civilizovanom svetu postoji zastara, a i ako je kriv neka odgovara po zakonu. Goli otok nije on stvorio. Goli otok je bila jedina ozbiljnija represivna ustanova, i to za one koji su bili za inforbiro. U to vreme je Tito osetio opasnost od podrske Staljinu iznutra i pribegnuo represijama. To je lose, ali staljnizam bi bio 100 puta gore. Da je on dosao bilo bi barem 10 golih otoka, ja zivim u Rusiji i znam.

Velibor63

13.12.2011. 15:36

@ranko75 - Nego sa čime ima ?Da možda nije platio tramvajsku kartu pa dobio batine od kontrolora ?

srban

13.12.2011. 10:24

Sta ste zapeli s tim "starac"? A kako znate da ga nije napao neki drugi starac? I sta ste zapeli sa "herojima" i cetnicima? Pa na tom otoku bilo je toliko prvoboraca i proletera, pa on je tamo svoje saborce satirao! Mozda ga je neko poznao na ulici?

deyan

13.12.2011. 10:31

KO POD DRUGIM JAMU KOPA,SAM U NJU UPADA,zasluzio je on mnogo vise ,doziveo je 92 godine,mnogi nisu ni pola od toga,izvini Dragane ali otac ti je bio zlocinac

sale

13.12.2011. 10:31

vi ste bili oficir i borili ste se protiv fasizma za slobodu naroda.Cela EU pociva na ideji antifasizma.Komunisti su mnogo napravili za narod.Srbija je bila,nije bilo gazda.Radnici su imali fabrike,odmaralista,zdravsrvo,skolstvo.Gradjani Srbije su bili svoji na svome.Novodobni kapitalisti jos ne mogu da rasprodaju sto ste vi stvorili.Ja Vam odajem svoje postovanje i podrsku.Ima mnogo ljudi koji postuju slavne partizanske tradicije.Zivela slobodarska Srbija!Smrt fasizmu sloboda narodu.!!!

goran

14.12.2011. 12:40

@sale - Neverovatno da su vecina ljudi u fazonu ovoga sa nickom "Diagnosis"Vecina ljudi koji kucaju na kompjuteru iz stana koji su dobili besplatno u vremenu po kojem pljuju i sistem koji je to omogucio a shtite sistem koji hoce da im oduzme taj stan. Skrooz je logicno da su vecina ljudi u ovoj situaciji u kojoj su danas.Radnici imali 4 linije da biraju topli obrok. sad ti isti radnici podrzavaju sistem shto nemaju ni kuci za osnovne obroke.Neposhtujete shta ste imali, zasluzena sadashnjost...

Dzo

13.12.2011. 10:39

Sve po zasluzi. Izgleda da mu neko nije zaboravio.... A ni ne treba nikad nije kasno da dobijes opomenu za ono sto si u zivotu radio

velibor

13.12.2011. 10:49

Srbi su previše tolerantan narod kada su sve ove decenije trpeli ovakve "oslobodioce" Beograda i Srbije. Znamo kako su ovakvi "oslobodioci oslobodili" mnoge kuće i stanove u Beogradu od njihovih vlasnika.

leon

13.12.2011. 12:34

@velibor - velibore, nije to nikakva tolerancija, to je kao prvo i drugo, nepoštenje i kukavičluk kad nismo u stanju da se izborimo za bolje....

Radivoje

13.12.2011. 15:59

@velibor - To jeste tolerancija leone, inace da nije ne bi ni ti skrabao po Novostima.

Aki

13.12.2011. 11:47

@Banja - Svakako da se vraca. I vam se vratilo zbog zlodjela na Republiku Kosovo i na Bosnu ....

dragan

13.12.2011. 10:54

PA kako neshvatate kod nas se kriminalna vlast nikada nije promenila pocev od Tita pa do danas , a bogami bice i dalje .Naravno nije resenje nekog udariti mucki na ulici sledja ,to je bio isti kriminalac kao i zrtva . vec sud treba da resava al kod nas toga nema i dugo nece biti .

darko

13.12.2011. 11:15

Žao mi je gospodo, ali i pored sve volje ne mogu da ga žalim. Zaslužio je i mnogo goru sudbinu.

Velimir

13.12.2011. 11:35

Onda kad drzava i tuzilastvo cute narod "progovori"."Jadni starac",pre bih rekao zlotvor koji je kriv za smrt nevinih ljudi nije zasticen OZNOM i UDBOM,malo je to za ono sta je zasluzio

Djordje Stojsavljevic

14.12.2011. 14:07

@Srbin - Po zlu, mozes se sporediti sa Andrijom Artukovicem.

Sule

13.12.2011. 11:49

"Bio sam bog" !? i sa takvom izjavom on se slobodno setao Beogradom! To samo dokazuje da je vlast ovde ista, samo menjaju nazive stranaka.

Zlatan

13.12.2011. 11:53

desilo bi se to i ranije, pa i gore, samo je bio vrlo revnosan u eliminisanju potencijalnih osvetnika, uklanjanju svedoka. Ova vlast mu je ocigledno, kao i prethodna gledala kroz prste, ili, kroz casicu i kaficu uz kubanske cigare.

Sveta

13.12.2011. 11:56

Udario ga sa ledja i pobegao. A on krvari od napred iz nosa i ima podliv ispod oka. A ha, ok. Bilo je sa ledja. I sta kaze? U ulici Stanoja Glavasa, pa su ga odveli do njegovog stana koji je tu blizu. Zanimljivo kako zivi u blizini Djusine ulice (ili u samoj Djusinoj) gde je bio zloglasni zatvor OZNE i UDBE sa "klasne neprijatelje" (citaj dobrostojece beogradjane i intelektualce kojima je trebalo oteti imovinu i novac).

Boki

13.12.2011. 12:01

Taj starac je bio upravnik najzloglasnijeg logora na Balkanu tj.Golog Otoka.Na tom mucilistu su stradali mnogi posteni komunisti,rodoljubi i postena intiligedncija,koji su se suprostavljali kvazi komunizmu koji je bio u FNRJ i SFRJ.Oni koji su preziveli Goli Otok posle toga su ubrzo umirali ili su bili kao aveti.Njihove porodice su takodje unistene.Radi se o hiljadama postenih ljudi.A sa druge strane imamo Jovu Kapicica kome Srbi daju bogatu penziju.Njega treba deportovati za Cetinje.

Matej

13.12.2011. 12:10

Sto je zasluzio malo je i dobio! Totalni Nacista i ne krije to, a povrh svega govori da je babaroga Crnogorac medju Srbijancima.

Ivan

13.12.2011. 12:13

Slusao sam neke njegove intervjue, i bilo mi je posle toga jasno kakvi su srbomrzci i licemeri vodili Jugoslaviju od 1945. Nije ni cudo sto smo ovako prosli.

Nenad T.

13.12.2011. 12:19

Zalosno je sto pojedini gradjani moraju svoj opravdani gnev, prema ovakvim zlikovcima, na ovakav nacin da ispoljavaju. Nedostatak trunke kajanja i cak drsko i izazivacko ponasanje Jove Kapicica, u odnosu na zrtve Golog Otoka, je samo jos jedan dokaz da se radi o nepopravljivom zlocincu, pa je neshvatljivo da dosad nije procesuiran. Pravedan i pravican sudski postupak, samo bi pomagao da se utvrdi istina o razmerama zlocina za koje je kriv Jovo Kapicic i da se on i njegova porodica toga stide.

filip

13.12.2011. 12:53

Covek od 92 godine kaze u intervjuu "Izgradili smo SUPER mesto"??Ajde se bar malo potrudite kad izmisljate,ovo je aljkavo.

Indijanac iz Paracina

13.12.2011. 13:05

Tesko je prihvatiti premlacivanje starca kao nesto normalno, ali je jos teze naslednicima onih koje je on lisio zivota gledati ga kako se i dan danas seta vodi politiku, pametuje, a ponekad i preteruje .... ne znam nisam odavde !!!

SMOKI

13.12.2011. 13:13

Mora da ga je napao neki od prezivelih USTASA sa Golog Otoka, jer su oni masovno kao izdajice partije tamo bili smesteni.

pavle

13.12.2011. 14:00

@SMOKI - Nisu nikakve ustaše bile na Golom otoku već Srbi koji su bili protiv Titovog režima. Ovaj crnogorac je morao odavno da odgovara za svoje zločine nad Srbima

вук

14.12.2011. 15:35

@SMOKI - Варате се, Павле. Главни батинаши у летовалишту симпатичног деда Јове биле су управо усташе. То и јесте најтрагичнија иронија целе приче и најупечатљивији индикатор демонске психологије титоизма.

Sinisa Plavsic

13.12.2011. 13:14

Kako moze nevernik i bezdusnik da se pokaje?ono sto je pavelic bio u jasenovcu to je bezbozni jovo bio na golom otoku! koliko li je majki srpski zakukalo zbog njega i josipa broza. treba  ga poslati odakle je idosao u njegovu lijepu crnju goru!!

marko

13.12.2011. 13:26

Dobio je po nosu,ljoknut je najveci .Vise je njegova ruka ubila Srba i crnogoraca,nego i jednog hitlerovog generala

вук

13.12.2011. 16:08

@marko - ''Срба и Црногораца''. То је нека врста плеоназма.

Milovan Bajagic

13.12.2011. 13:34

Ne opravdavam bilo kakav fizicki napad (cak naprotiv mislim da je to sramota) ali ovo su njegove reci :"Zapamtite: Srbija je jedina zemlja na planeti koja je zaslužila da je bombarduje Atlantski savez!". Toliko o njegovoj ljubavi prema Srbiji. A o tome sta je radio posle rata (Goli Otok i slicno) to je tek posebna tema za diskusiju.

PETAR

13.12.2011. 14:03

Sramota je sto je jedan takav zlocinac i Srbomrzac uživa u svim lepotama i prednostima srpske kulture, istorije, i prirodnih lepota.Hvali se da zivi u Beogradu 70 i vise godina i za to vreme je ubio vise Srba nego nacisti. Njegovi zlocinci kad su dosli na vlast su ubili i proterali sve sto misli srpski. Poseduje stan i penziju na kojoj mogu samo da mu pozavide.E pa braco Srbi, sa nama je stvarno nesto pogresno. Trebalo je odavno sve Kapicice proterati u tu istu Rusiju (kao Milosevice)

RED STAR NATION

13.12.2011. 15:04

@PETAR - Ovakvi bahati generali, kao što je hrvatski general Franjo Tuđman, su stvorili Jugoslovenski partizan.

Djordje Stojsavljevic

14.12.2011. 14:55

@PETAR - Da ima i malo obraza i morala, Kapicic bi odavno se vratio od kud je dosao. Ovo je jos jedan dokaz da on se ni malo za nicega ne srami. Kapicic je na razliku Generala titovog Ilije T. Radakovica koji kao srbomrzac se premestio iz Srbije u Sloveniju.

srba

13.12.2011. 14:10

Kakve veze ima sto krvnik ima 92 godine? Kada je ubijao, on nije pitao koliko ko ima godina. Da li je on manje kriv sto je ubijao mladice od 20 godina na golom otoku? Da li bi onima sto pominju krvnikove 92 godine bilo manje ruzno da mu je neko ovo uradio kada je imao 32 godine? Jevreju su jurili naciste bez obzira na njihovu starost, ali Srbi imaju "obzira". U kojoj bi jos zemlji na svetu sem Srbije ovakav zlocinac prema vecinskom narodu mogao da mirno uziva penziju i ne odgovara za zlodela?

MuDu

13.12.2011. 16:56

@AntiKapicic - Duhovito ! Mora da si u dokonim cobanskim danima smisljao samo tako kako to mogu marginalci.

Vojislav

13.12.2011. 14:14

Taj je mojeg strica ubio 1947 u crnoj gori Veljka Petrovica ako procita podsetit ce se odmah umjesto da mu se sudi komunisti ga jos stite.Moj stric je bio vojnik oficir kraljevske vojske nije htio sa komunistima zato su ga i ubili ustvari ovaj sto je dobio po nosu ja toga gada rukom nebih takao.Volio bih kad bi moglo da mu javim da sam strica dostojno sahranio u nasem selu Kosor 2006 godine.Gospodin Ka pičić vidis kako se kad tad zlo koje si pravio vraca.

milica

13.12.2011. 16:00

@Vojislav - na zalost ovaj se ne seca koga je sve ubio,a i ne kaje se. ne vidim sto su ljudi toliko iznenadjeni, dobio je par cuski,a tolike je porodice unesrecio. kao kad bi se cudili sto je neko prebio upravnika ausvica... osoba koja ga je prebila ej verovatno potomak neke od njegovih zrtava i nije mu bilo svejedno da ga vidi kako slobodno seta gradom iako je sad starcic od 93 godine

MuDu

13.12.2011. 16:52

@Vojislav - Vojislave toliko su patrizani bili okrutni prema cetnicima i njihovim potomcima tako da sad partizane moramo traziti mikroskopima. Sluge okupatora i narodni zlotvori i zlocinci eto to je ime tih kraljevskih oficira.

zika

13.12.2011. 14:30

92 godine zivi zlocinac a nasa deca nemogu da doguraju do 50 lepo mu ima stan veliku penziju jadna li si srbijo

primitivno

13.12.2011. 17:12

@zika - deca vam doguravaju do 50??? ja sam mislila da je neko dete do 17 , 18 godina al vidim nije bas tako.

Djordje Stojsavljevic

15.12.2011. 15:46

@Sumadinac - Sumadinac - nece u CG jer u Beogradu moze da ide u Kucu Smeca svaki dan da se klanja pokojnom Tili :)

Srbin iz Metohije

13.12.2011. 22:21

@Tajo CG - Pitam se, sta taj trazi u Beogradu i ko ga stiti od odgovornosti za monstruozne zlocine? Ne treba se licno svetiti ovakvim zlocincima, nego ih privesti pravdi, da sutra kada umru, novine ne pisu da je "preminuo general u penziji JK".

Goran

13.12.2011. 19:25

Eh da goli otok nikada nije zatvoren. ne bi bilo Stipe Mesica, Janez Drnovsheka... ne bi bilo toliko ljudi da rasparchaju Jugoslaviju.... A bilo bi Ivana...Jove...bilo bi onog mog druga shto poginu 94 te. e bilo bi hiljade pravih ljudi shto voleshe Srbiju, hrabrih ljudi. Njihova deca ne postoje...jer mnogi shanse nisu imali ni porodicu da oforme. Ova vlast ne bi imala shansu...danas bi ova vlast dobijala moralne lekcije na golom otoku.. A mi bi imali shansu za zivot sa pravim ljudima i buducnost

Zone

14.12.2011. 12:17

@Goran - Da Gorane,apsolutno si u pravu.Ne opravdavam surovost J.Kapicica,ne opravdavam ni napad na njega,ali u pravu si-Goli otok je stvoren za politicare koji nam unisise i unistavaju zivote zadnjih 20 godina.

ДУШАН ВУКОВИЋ

13.12.2011. 19:25

Јово Капичић је злочинац који мора сместа бити ухапшен.Показао је да је човек без трунке савести кад је пре пар месеци жалио што више Срба није убио.

СРПКО МЕДЕНИЦА

13.12.2011. 19:27

Не схватам шта наша полиција ради!Зашто овај злочинац није ухапшен?

Vuk

13.12.2011. 20:28

Ovo je sitnica! Moj djed se nikad nije živ vratio sa Golog Otoka. Ja bih imao mnogo ljepše djetinjstvo, a i cio život, da ga nisu poslali na GO. Ostao sam mali i bez oca, koga su isti ljudi odredili da radi teške poslove, na kojima je život izgubio. Mene, brata i sestru odgajile su baka i majka, sa svojiih po 10 prstiju.

Ха! Ха! Ха!

13.12.2011. 21:18

@Uzicanin - Кец из историје К`О ДВОКРИЛНА ВРАТА, и то закључен за крај године. Седи!

14.12.2011. 23:51

@Uzicanin - Кад се помене његово име само усташе устају. Завиде ми на томе што их је надмашио...

HitmanSRB

16.12.2011. 12:43

@Uzicanin - @Uzicanin: Evo skočio sam iz stolice kada sam pročitao tvoj komentar. Ha ha ha :)

KRSTAS

13.12.2011. 22:32

Drzi se Jovo Viteze! Samo sa ledja i smiju da te napadnu kukavice! Sram vas bilo kad pozivate na linc covjeka 0d 93 godine! nekad u oci i ili u lice recite sta imate protiv , a ne mucki slabici

fole

13.12.2011. 23:14

Strasno najvredniji sinovi Jugoslovenskih naroda docekali da ih pod stare dane razvlace po ulici,nek je nasramotu i nacast onima sto likuju na ovakva nedjela.

вук

14.12.2011. 01:43

А то је, дакле, друг Јово! Добро се држи за своје године. А шта му је оно на носу?

crnogorac a srbin

14.12.2011. 09:13

Moj otac je sa 16 godina poslat na goli otok, moj jedan stric sa 18 a drugi stric sa 20, a takodje i jos nekoliko bliznjih rodjaka slicnih godina, toliko o smecu koje su cistili Jovo i njemu slicna ba.... Naravno da mi nije zao sto su ga pretukli, zao mi je samo sto ga nisu tukli svakog dana, ali je on "svoje" golootocane izgleda toliko unistio kao ljude da nisu smeli. nadam se da je ovo uradio neki od potamaka tih cestitih ljudi sa golog otoka, to bi onda bila neka mala osveta svih nas.

Sonja

14.12.2011. 12:14

Mi smo jedan zbunjen narod,ali ne verujem da je ovo uradio neki cestit Srbin,pogotovo ne mislim da je uradio neko od potomaka golootocana.Oni su odmucili svoje muke i ne bi kaljali ruke covekom od 92 godine ma kako da ga ne vole.Ovim cinom ne bi dobili nista,pre mislim da je ovo iskoristio neko u pol.svrhe da ocrni nas jadni narod.Politicarima je dogorelo do nokata,jedino se oni ne libe nicega,a tuzni narod se okrenuo svojim problemima koji se samo gomilaju

Djordje Stojsavljevic

14.12.2011. 14:14

Kad mogu neki nasi da se ponose sa Jovom Kapicicem, onda mogu da se ponose sa Andrijom Artukovicem.

kibura

04.01.2012. 15:48

@Djordje Stojsavljevic - A ti se verovatno ponosis Vojom Pozarevcem i ostalim Cetnickim trojkama.Mozda zato sto ste braca po kami.Isplivali ste Gibanicari na povrsinu i pogledajte sta uradiste od zemlje.Gore ni Nemacki fasisti ne bi uradili

HitmanSRB

16.12.2011. 10:58

Sa jedne strane, kukavički je bilo napasti starca od blizu 100 godina sa leđa. A sa druge strane, i dalje ostaje nepoznat broj mnogo brutalnije premlaćenih na Golom otoku, bez obzira koje nacionalnosti bio. Bilo je dovoljno da vas komšija kojeg ne podnosite proglasi neprijateljem Tita i partije, pa da vas tamo "prevaspitaju", onako demokratski. Narodnih heroja je sigurno bilo, ali teško da on pripada njima.