Ne damo kosovske Srbe za datum

P. VASILJEVIĆ - G. ČVOROVIĆ

10. 03. 2013. u 20:55

Tomislav Nikolić, Ivica Dačić i Aleksandar Vučić nose u Brisel na sastanak sa Ketrin Ešton jasan stav države. Premijer kaže da neće biti prihvaćeno ništa ispod Zajednice srpskih opština sa izvršnim ovlašćenjima

ŠTA zvanični Brisel zaista traži od Srbije i da li je za Evropsku uniju prihvatljiv predlog Beograda da se na Kosovu i Metohiji formira Zajednica srpskih opština sa izvršnim ovlašćenjima, moglo bi da bude jasno već u ponedeljak.

Tri najjače političke figure u Srbiji - predsednik države Tomislav Nikolić, premijer Ivica Dačić i prvi potpredsednik Vlade Aleksandar Vučić razgovaraće po podne u administrativnom sedištu evropske zajednice sa visokom predstavnicom EU Ketrin Ešton, koja je i inicirala susret.

Na stolu će biti - nastavak pregovora sa Prištinom i šanse Srbije da u junu dobije datum za početak pristupnih pregovora sa EU.

Predsednik Vlade Srbije Ivica Dačić najavio je, za „Novosti“, da bi posle razgovora u ponedeljak moglo da bude jasnije - da li je moguće da se pronađe rešenje za srpsku zajednicu na Kosovu i Metohiji:

- Ne možemo da prihvatimo ništa što ne obezbeđuje funkcionisanje i opstanak Srba i srpske zajednice na KiM. Priština odbacuje naš predlog za Zajednicu srpskih opština, ali ni mi nećemo prihvatiti ništa ispod toga. Ne pristajemo da srpska zajednica isključivo dobije pravo da organizuje folklorne priredbe i da izdaje biltene. Insistiramo na izvršnim ovlašćenjima i to ćemo potpuno jasno reći i zvaničnicima Brisela.

Dačić nas uverava i da Srbija neće zarad dobijanja datuma da odustane od svoje politike i kompromisnog rešenja koje nudi:

- Došao je taj trenutak da sa evropskim partnerima otvoreno i iskreno razgovaramo i o nastavku naših daljih evropskih integracija. Svima mora da bude potpuno jasno da Srbija neće promeniti stavove kako bi na leto dobila datum za početak pregovora o članstvu u EU. To nikako ne znači da odustajemo od evropskog puta Srbije. Srbija je datum apsolutno zaslužila.

NOVI RAMBUJE Ratko Marković vođa državne delegacije na pregovorima sa Albancima u Rambujeu 1999, ocenjuje, za „Novosti“, da se „istorija ponavlja“:
- I ovo je neka vrsta novog Rambujea. Kad naša delegacija 1999. godine nije prihvatala privremeni plan posle koga bi Albanci imali pravo da u roku od tri godine izglasaju secesiju, međunarodna zajednica je u Rambuje pozvala i predsednika države Milana Milutinovića. Sada, isto tako, zovu predsednika republike i prvog potpredsednika Vlade. Cilj je da njih „slome“ da prihvate faktičku nezavisnost Kosova i gotovo nikakvu autonomiju za Srbe. U Rambujeu su nam pretili bombardovanjem, koje je i usledilo, a sada nas ucenjuju datumom.

Direktor Kancelarije za Kosovo i Metohiju Aleksandar Vulin kaže, za „Novosti“, da i sam sastav delegacije Srbije koja putuje u Brisel „pokazuje ozbiljnost zemlje da pronađe najbolje rešenje za južnu srpsku pokrajinu“:

- Ukoliko EU želi miran region, treba da sasluša šta Srbija ima da kaže. Poslali smo najvišu delegaciju u istoriji EU da razgovara samo o jednom pitanju i to govori koliko smo mi spremni za razgovore i da na njima nađemo najbolje moguće rešenje. Srbija ne može protiv svog ustava, zakona i građana. Ne možemo da damo ono što nije naše. Kosmet, Ustav i građani Srbije nisu naše ili nečije vlasništvo, već smo to svi mi.

On je naglasio da se nada da će međunarodna zajednica razumeti da će region biti miran samo i jedino ako Srbija i Srbi na Kosovu i Metohiji prihvate rešenje koje im se nudi.

Vulin nam kaže i da bi Srbija, „da nije Srbija“, odavno bila članica EU, s obzirom na to koliko toga je učinila:

- Sve što je EU tražila od drugih zemalja mi smo odavno ispunili i to ne zbog EU, već zbog nas. Mnoge članice EU su u lošijoj ekonomskoj i političkoj poziciji od Srbije i manje su stabilne. Ali, pošto smo Srbija, za nas važe druga pravila i samo je pitanje dokle ćemo ih trpeti - ocenio je Vulin.

Iz obaveštenih izvora u Briselu „Novosti“ saznaju da je Ketrin Ešton vreme u sledećem periodu do donošenja izveštaja EK o napretku Srbije sredinom aprila, prioritetno stavila na raspolaganje dijalogu Beograda i Prištine, u iščekivanju konačnog rešenja za najvažniju temu koja se odnosi na buduća ovlašćenja srpske zajednice na Kosovu. Sve druge sastanke,navodno, Eštonova je potisnula u drugi plan.

- Sastanak sa srpskom trojkom se održava u kontekstu konsultacija oko napretka u dijalogu - diplomatski je u nedelju, za „Novosti“, izjavila portparol Eštonove Maja Kocijančič.

Ona nas je obavestila da će susret Eštonove s Nikolićem, Dačićem i Vučićem biti održan posle obaveza visoke predstavnice na savetu ministara EU za spoljne poslove.

Biće to prilika da se vodeći tim iz Beograda prethodno sretne i sa šefovima diplomatija evropskih zemalja, pokušavajući da ih ubedi da ZSO dobije izvršnu vlast.

U sedištu EU ne žele da ulaze u detalje i suštinske razloge zašto su baš pozvali svu trojicu najznačajnijih političkih ličnosti Srbije da dođu istovremeno u kancelariju kod visoke predstavnice.

Eštonova će u četvrtak, 14. marta, posetiti Prištinu, gde će razgovarati sa premijerom Hašimom Tačijem i liderima kosovskih političkih partija.

DRECUN OČEKUJE PRITISAK Predsednik Odbora Skupštine za KiM Milovan Drecun očekuje da će Ketrin Ešton pokušati da izvrši dodatni pritisak na delegaciju Srbije da prihvati kompromis u dijalogu sa Prištinom, a koji nije prihvatljiv za Srbe u pokrajini. - Ne možemo ići ispod onoga što je definisano skupštinskom rezolucijom i platformom koju je usvojila Vlada Srbije. To ne bi bilo zakonito, niti prihvatljivo za srpski narod na Kosovu i Metohiji - rekao je Drecun. - Mislim da bi posle ovog sastanka, Eštonova i administracija EU trebalo da se posvete snažnom pritisku na Prištinu da prihvati kompromis, jer je očigledno zapelo kod Prištine.

Za Ognjena Pribićevića, bivšeg ambasadora u Berlinu, sastanak bi mogao da bude prelomni momenat:

- Eštonova je pozvala srpski „trojac“ kako bi mu prenela poruku o dijalogu, a potom čula i stav svakog pojedinačno.Naši lideri su u poslednje vreme davali različite izjave, koje su odslikavale šumove u vezama među njima, pa je neophodno da se čuje jedinstvena poruka.

GLAVNA REČ AMERIKE

Predrag Simić, bivši ambasador Srbije u Parizu, smatra da će SAD imati dominantnu reč i u narednim pregovorima za Kosovo:

- Srbija je odlučila da u najjačem sastavu otputuje u Brisel i da iznese argumente da je datum zaslužen. Ali, tvrd stav Prištine o formiranju srpske zajednice na Kosovu, i poruke iz Amerike da se odbacuje stvaranje „nove RS“, upućuju na to da će Vašington i u narednim odlukama imati odlučujuću reč. Tako je bilo od Karingtonovog, preko Vens-Ovenovog plana, pa do Dejtona i Rambujea. Ne bih hteo da prejudiciram šta će se desiti, ali nam ostaje da budemo optimisti jer je Srbija pokazala spremnost na dijalog.

GROBLJE U PEĆI PRETVORENO U DEPONIJU

Raseljeni Srbi koji su u organizaciji Kancelarije za Kosovo i Metohiju, na Zadušnice, posetili groblja u Istoku kao i pravoslavno groblje u Peći, jedno od najvećih pravoslavnih grobalja na Kosmetu, zatekli su tužne prizore. Na groblju u Istoku oskrnavljeno je i porušeno više od stotinu spomenika, dok je gradsko groblje u Peći, pretvoreno u deponiju, a iz pojedinih grobova pokradeni su i polomljeni kovčezi i oskrnavljene su kosti pokojnika...

- Rušenjem spomenika bezumnici su pokušali da sakriju vekovno postojanje srpskog naroda na ovim prostorima, ali jedna decenija bezumlja ne može pobediti vekove - istakao je Aleksandar Erac, direktor kancelarije za KiM u Kraljevu, koji je sa raseljnim Srbima na Zadušnice obišao ova groblja kao i manastir Gorioč u opštini Istok. Inače, kako je u nedelju saopštila Kancelarija za KiM, u Istoku od nekoliko hiljada Srba sada živi svega nekoliko srpskih porodica. (D. Z.)

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (82)

dragan

10.03.2013. 21:21

Kladim se da ce biti po zahtevima zapada. Nasi politicari ne umeju da se suprostave.Uostalom vidite da pre vremena otkrivaju svoje namere i time protivniku daju mogucnost da iznadje resenje, povoljno za sebe.Obecavace im investicije, svetlu buducnost i kojesta.Pravice se prijateljima i saveznicima...Tako to biva ovde, po ko zna koji put.Cudi me samo kako ih nije sramota svega toga?!

bunjevac

10.03.2013. 21:24

Sve cete vi prihvatiti,dobili taj nevazan datum ili ne. Gradjani Srbije su barem dvotrecinski protiv ulaska u EU,tako da datum je potpuno nebitan,cak mozda i protivan interesima Srbije,jer sluzi iskljucivo kao sredstvo za ucenu.

zoks

10.03.2013. 21:30

"Zahteve EU nismo ispunili zbog EU nego zbog nas"???Koga bre ti farbas Vuline?Pa vi da mislite dobro Srbiji odavno bi ste proglasili okupaciju zemlje!To je jedini i pravi "lek" i definicija za Srbiju!Sprovesti totalnu mobilizaciju,a one koji nece poslati u EU,bez prava povratka!

Nikolic

10.03.2013. 21:32

Pogazićete vi tu reč kao što ste pogazili mnoge zakletve i obećanja za to izgubljeno Kosovo...

val

10.03.2013. 21:36

Moze li vrh jedne drzave od 7 miliona ljudi da zove neka prestavnica EU i da im postavlja uslove?!Kakvi su to politicari.?Pa mi prestavljamo neki faktror ili ne?Ne mogu troje ljudi da pokazuju kakva im je nacija.Gledfajuci po njima mi smo jedne amebe,bezkicmenjaci.Sto se tice groblja,to isto treba i mi da radimo sa njihovim u Srbiji.Dosta vise tog pacifizma.I Foklandi imaju pravo na referendum,samo mi vodeni od : DS-a,SPS-a,SNS-a,PUPSA i ostalih satelita to pravo nemamo,a nemamo ni USTAV.

Jabre

10.03.2013. 21:52

Ajde da vidimo hoćete li održati datu reč. Dačić menja stav svakih 4-5 dana. Pa ni idioti ne bi toliko pustili da ih ucenjuju toliko. Očito je da neće Srbiju u EU i zašto bi smo im davali išta za te imaginarne datume i pregovore. Da imaju kičmu da im kažu ne dosta je onda bi i oni promenili stav do sada smo pregovarali o tome kako da im ispunimo želje.

Amerikanac

11.03.2013. 01:41

@Mile - Ti sigurno neces , ti samo zagadjujes vazduh . Al budi siguran da ako dodje do mobilizacije , najmanje 80 % sposobnih SRBA ce ici na Kosovo , ne zato sto zele RAT ! Nego sto su ljudi i vole svoju domovinu i nedaju svoje i nece tudje .

Muhamed

11.03.2013. 05:07

@Mile - U slucaju rata , Srbija se smanjiva za jug, Sandzak i Vojvodinu, bolje da ne cackate mecku.....

zoks

11.03.2013. 09:58

@Mile - Muhamede@ I tvoj "Muhamed" je "smanjiva" Srbiju i to vise od pola veka,pa je ne "smanjiva"!Pa evo i Germani preko 100 godina,sa sve rak-ranom sveta,amerikanosima,pa nisu uspeli!Takvi kao ti Muhamede ne da su poklekli nego ste i veru za veceru dali!Nemoj to od nas pravih Srba ocekivaati!To vise govori o vama nego o Srbima koji vole slobodu datu ljudskom bicu od Gospoda Boga!Ko ne ume ceniti slobodu i ne zasluzuje je!Ziv ti nama bio,i dace Bog da naucite i vi sta je sloboda?

Dule62

11.03.2013. 10:50

@Mile - Dragi Mehmede ne zelim da se pogresno razumemo.Neki vasi sunarodnici su nekada pevali,napravi je alija kao da je avlija .Znam ja da nije toliko vazno kolika je vec kakva je ova moja Srbija.Zna se sta za nas Srbe Kosovo predstavlja.Istoriju kulturu terdiciju i celo nase drustveno bice.Nece biti da ni na to nemamo pravo.Car lazar je davno rekao.Nije vazna zrtva koju podnosis vec svetinja koju branis.A Kosovo je za nas svetinja.Nece biti da i na to nemamo pravo.

jugo

11.03.2013. 12:35

@Mile - od kada je to kosovo srpsko,ko je zivio na kosovu prije nego ste dogurali sa karpata

D. Morrissey

10.03.2013. 21:58

Neznam samo dali ima neko ko ovo u Srbiji moze da vam veruje? I zasto se ide u Brisel ako imate cvrsto NE? Pregovore da vodi covek koji govori na televiziji Kosovo nije srpsko? Drzavni vrha mora da kaze ne ni po koju cenu, ane nemozemo. I vase crvene linije koje svaki dan spustate na dole. Gledate u nebo i govorite ovo je nepravda. Za mafijaski Zapad trebaju ostri zubi i nebirati sretsva. I ako doce do novog knflikta na KiM mi Srbi cemo delimicno stardati ali Siptara na KiM nece biti.

pera

11.03.2013. 11:27

@D. Morrissey - mislim da srba vise nece biti u srbiji ako dodje do toga,sada bi nas nato dovrsio...

Zoran1

10.03.2013. 21:58

Vide da je narod shvatio podvalu pa sada kao fol nece dati kosovske Srbe za datum. :( Ko sme vise da poveruje politicarima? Uvek neka nova zabluda, prevara, i obmana.

Stefan Perovic

10.03.2013. 22:22

Ha,ha,ovo im je dobro....Koja shprdnja sa kosovskim Srbima...Zandarmerija vec mesecima hapsi Srbe na severu Kosova,koji pokusavaju da dignu barikade,a jos su nasuli pjesak na alternativnim putevima sa Kosova prema Srbiji,da ih Srbi ne mogu koristiti i potpuno ih zatvorili i ostavili na nemilost Taciju i sad jos stizu i Ameri da se izivljavaju nad Srbima....Politicari misle da se obracaju djeci maloj.,da u sve poverujemo sto kazu.....

Radovan

10.03.2013. 22:23

Ne znam kome uposte pada na pamet tako nesto da se Srbi sa Kosova menjaju za bilo sta? Ne radi se ovde o zemlji, teritoriji, ili nekom materijalnom dobru, pa sad kao to da zamenimo za nesto, ovde se radi o ljudima. Kakav bi mi to narod bili kada bi tako trgovali sa svojim gradjanima!?

Zika

10.03.2013. 23:35

@Radovan - Ne dajmo ni jedno nase stablo, ni jednu nasu bastu, ni jednu nasu njivu. "Ako im dades jedan prst, oni ce da uzmu celu saku", kaze kineska poslovica.

Aleksandar69

11.03.2013. 11:45

@Radovan - Tako je Zile a japanska kaže ni zrno žita neprijatelju!

Milan M.

10.03.2013. 22:39

Ovo nam je spremljeno od prvog dana kada se ova trojka udruzila,sve ostalo je bila igra rijeci Dacica.

SmanjiteDozivljaj

10.03.2013. 22:51

Citam neke nalozene ratnohuskacke komentare ovde..Jel vama jasno da bi u slucaju ratnog pohoda sa nase strane, Srbija dozivela totalni slom? Ratni, ekonomski ( i ovako smo ekonomski na umoru) , i u ljudstvu? Mislite da bi NATO sedeo i gledao? Tako bi nas razbucali da ne bismo znali sta nas je snaslo. Prema tome, manite se tog klinackog junacenja i shvatite da smo 1999-e izgubili Kosovo. Cela ova sarada je da se nekako usicari nesto na severu, cisto da ispadne da nismo doziveli debakl.A jesmo.

Radovan

11.03.2013. 00:13

@SmanjiteDozivljaj - A od kada je to sto neko zeli da brani svoju zemlju i njene gradjane ratno huskanje? To valjda po nekoj tvojoj terminologiji. A tebi ako je ovo sarada, samo ti i dalje saradiraj. I kakav crni debakl? Srbiju je napala najjaca vojna sila koja je ikada postojala na planeti i opet je nije vojno porazila. Da nije bila velika pobeda slazem se, ali nije bio ni poraz sigurno!

zoks

11.03.2013. 09:13

@SmanjiteDozivljaj - Smanji ti dozivljaj,jer gospodine,mada mi vise izgleda da si gospodja,ne mozete samo gledati koja to prava imate u drzavi Srbiji,nego draga gospodo imate vi i obaveze prema drzavi Srbiji!Ako ne znate sta je to obaveza i obaveze neka vam to neko prevede na neki jezik kojim govorite!Jaki ste kad treba pitati gde su moja prava u ovoj Srbiji!A kad treba obavezu da ispunite prema toj Srbiji onda vas nigde nema!

pera

11.03.2013. 11:23

@SmanjiteDozivljaj - nije bio poraz?o cemu ti pricas?1999.godine smo porazeni i izgubili kosovo!druga je stvar sto ti i slicni tebi drzite glavu u pesku i vicete kososvo je srbija!

X

11.03.2013. 13:52

@SmanjiteDozivljaj - Kako nije poraz.Potpisana KAPITULACIJA nepismeni,vojska se povukla,policija se povukla,sve drzavne institucije koje predstavljaju drzavu.Stvarno mozak ti je ispran i zivis u nekom virtuelnom svetu.

lidija

10.03.2013. 23:00

Ovo je samo bacanje prasine narodu u oci.Krajna ljudska iskvarenost. Proziran pokusaj da se vec ugovorena veleizdaja upakuje u ambalazu navodnog pokusaja da se nesto spase.Uskoro ce sporazum sa Kosovom pokazati koliko su veliki borci bili ova trojica.

ana

10.03.2013. 23:06

ha-ha.na kraju ce opet biti da evropa nema alternativu.ovi nasi najbolje sto znaju je da se foliraju.

djuka

10.03.2013. 23:27

Igrate se ,dogovarate se ,trujete nas lazima,pravite nas na budale i vise nzm jel vi volite Srbiju vise od EU? Imam 32 godine i svakim danom mi postaje sve jasnije kao i skoro svim mojim vrsnajcima koji nemamo posao i ne vidimo razlog naseg postojanja,a volimo nasu zemlju i tesko da mozemo da joj pruzimo nesto osim glasova na izborima da nas lepo pokupite i posaljete da zivimo u Kosovsku Mitrovicu a mi cemo da se organizujemo i sigurno cemo biti od vece koristi nego sto buljimo u vase lazi...

Kajzer Soze

10.03.2013. 23:28

Poceli su da citaju komentare nas gradjana Srbije,uvideli da smo ih provalili i sad kao idu da brane Srbe sa Kosova,da nece da odstupaju i da popustaju pod pritiscima i sta jos.....Avaj a premijer izdade li izdate, krsi ustav i mnogo toga jos.Izbori odmah!!

Josko

11.03.2013. 00:05

'Zajednica srpskih opstina' nije nista drugo nego novi pokusaji da se uspostave SAO Krajina i ujedinjenje srpskih zemalja. Uzaludno kao i 'Sizifov posao'. Drzava Srbija i njeni politicari nisu u stanju da upravljaju ni svojim opstinama unutar Srbije a kamo li va nje. Usput, pogledajte druga Dodika i njegov feudalski teritorij,

Radovan

11.03.2013. 00:44

@Josko - A zasto bi to bio Sizifov posao Josko kad su Srbi vise puta u istoriji imali drzavu u kojoj su ziveli zajedno. To vi sto nikada niste imali drzave tako razmisljate. Mi to ne vidimo tako.

Milan USA

11.03.2013. 09:05

@Josko - @ Josko, Nisi u pravu. Ovo je najveca podvala Srbima na Kosovu. Kao Republika Srpska u BiH je dobro rjesenje. Ako je dobro, zasto nemaju pasos, valutu, ambasade, registarske tablice, vojsku...... ? Uostalom, dobro je samo za slicne Dodiku jer imaju nesto malo poreske prihode koju im daje BiH (Sarajevo), kao sto i Kosovo nudi Srbima na Kosovu (uplacivanje prihoda od carina ali iz Pristine).

Dragan Cvijan

11.03.2013. 00:50

Sutra replika "pozlacenog pera" na Brdu kod Kranja. Dacic ce odustati od"zdravice" nadajuci se Ljajicevoj trezvenosti.

Demokrata

11.03.2013. 01:58

Dajte nam datum, evo vam kosovski Srbi, ali dajte onda i malo dolara! I to je to!

Luka

11.03.2013. 04:55

Samo "slepci" ne vide stvarnu situaciju. U poslednjih 20 godina, Srbija jebila vise puta u slicnoj situaciji. Nema niti jednog razloga da se i sada ne desiono sto je vec nekoliko puta do sada vidjeno.

Razum

11.03.2013. 10:33

@Luka - Srbi i Bošnjaci po ovim pitanjima nikako da dođu do pameti. Ta dva naroda su iz iste kolijevke i iste Božije knjige poštuju, govore jezicima istog korijena. Sudbina ih spaja kad se god razdvajaju, a evo šta se dešava. Pa braćo po krvi ne napadajte se bar kad god to možete i pomažite jedni druge. Ne forsirajte toliko muke i zla što je brat bratu učinio i kao kapu svega toga Nemanju kosturu.

Muhamed

11.03.2013. 05:03

Sa kosovskim Srbima, isto kao sa kninskim Srbima. Ostvariva se zelja Milosevica, Svi Srbi u Srbiji,,!!hehehehehheeee,,

Mis_Pigi

11.03.2013. 06:02

sve će to jednog dana biti kao što je i bilo, pitanje je samo vremena, jer kroz istoriju ratom otete teritorije obično su se vratile "starom vlasniku"

Stefan Perovic

11.03.2013. 06:58

Nadam se da ce svi ovi i oni prije njih odgovarati za izdaju Kosova i krsenja Ustava i da ce zavrsiti kao Sanader.Ove vjestacke patriotske price su samo zamajavanje naroda i price za malu djecu.....

iz glave

11.03.2013. 07:01

referendum za NE EU, a onda skupštinska rezolucija o proglašenju KiM okupiranom teritorijom Srbije, otkaz amb svih zemalja koje su priznale KiM, pojačanje saradnje sa 2/3 sveta koje nisu i koje nemaju ekon problema, već su privr i energ giganti za "međ zajebnicu", bojkot svih okup srpskih brendova dok ih ne kupimo za sličan iznos za koji su ih ov naši EU experti poklonili da bi im se odobrio još 1 mandat

englez

11.03.2013. 07:45

Srbija da ima mozga kao sto nema, trebala bi da pripreti tuzbama za agresiju 1999-e i to bez saglasnosti UN-a, zatim uticajem na zivotnu sredinu, statistickim podacima o obolevanju populacije od raka i leukemije.

kicholino

11.03.2013. 11:40

@englez - pa da ima mozga ne bi nam se desavalo ovo sto se desava...ekipa snova nas vodi,a narod klice...hahha...zivela ceca,grand i turbo folk...srbija!!!

Dule62

11.03.2013. 08:19

Koliko god da je Estonova visoka ne bi trebalo da je visa od predsednika jedne drzave.Toma kod Estonove ona kod Tacija,takav je i odnos snaga.Kakva zajednica Srpskih opstina kakva izvrsna ovlascenja.Mi smo to vec imali pa su nam uzeli.Interes tih ljudi tamo kao i u celoj Srbiji je da rade u svojim fabrikama za platu dostojnu coveka.Kosovo je odavno izgubila Srpska naucna inteligencija koja je proizvela krizu drustvene svesti i morala,kroz razorene sisteme obrazovanja i svega onoga po cemu se ..

MITROVIC Despota Ilija

11.03.2013. 08:26

Kako isčitavam nikako da shvatim zašto traže rešenje za srbe a ne za celokupno stanovništvo kosova. kao da kosovo nije srbija. Imaju li pregovarači msalko mozga il su ga pustili na otavu pa neznaju da misle. REŠENJE MORA DA SE NADJE ZA SVE GRADJANE A NE ZA POJEDINCE MA KOJI ONI BILI.ni za srbe ni za albance. a i ovako nije dobro mir se čuva bojevom municijom. jedino se u srbiji uspostavljaju granice a u evropi se brišu. ako pitate narod rećiće vam iskreno pali ste na proveri.

MITROVIC Despota Ilija

11.03.2013. 12:25

@MITROVIC Despota Ilija - daj napiši o čemu to nisam obaveštrn da znam .da ne budem zaostao što bi rekli piroćanci.

Dule62

11.03.2013. 08:30

...prepoznaje jedan narod.Ne postovanjem pisanih i nepisanih drustvenih normi doslo je do nevidjene krize morala.Sada ovo postaje klasno pitanje.Mi propadamo i kao klasa i kao nacija.Promrnom drustvenog sistema imamo sansu da prezivimo.Moramo proterati iz ove zemlje profitere lihvare i eksplsatatore svih vrsta.Vratiti nasoj omladini ono sto smo im sami uzeli, duh i energiju,prava merila vrednosti pa onda da vidimo ima li Srbija izbora ili nema.Ovako nestacemo i kao klasa i kao nacija.

mento

11.03.2013. 09:32

Grobljeu Peci je pretvoreno u deponiju, a znate vi da je Pec 99 godine komplet pretvoreno od vas u groblje i deponiju, mozete zamisliti kakvi ste vi...

zoks

11.03.2013. 10:17

@mento - mento-lac@ A vi ste za razbijanje Srbije ocekivali medalju,je`l`da?100 godina radite na razbijanju Srbije i pravljenju velike albanije,i ocekujete da vam to Srbi aminuju?Nikada!

Becar

11.03.2013. 10:31

@ - Ne dajte Kosmet. Jer, tu nije kraj. Bagra sa zapada ima jos planova za nas. Vise ne zelim u EU.

komentator

11.03.2013. 10:34

Ne vredi plakati, kaze pesma stara,... Ne vredi druze srbine, nameracili su se na nas, a saveznici 1000-ama km daleko. Nisu oni protiv nas, nego protiv Rusa, a u nama vide rusku expozituru. To je rekao ovaj nas novi amasador u Rusiji - istoricar: Na zapadu su protiv Rusa, i smatraju sto je slabija srpska drzava na Balkanu, to je manji ruski uticaj na Balkanu. Dakle, ko god bio na celu nase zemlje isto nam se pise dok god je zapad jak kao sto je sada. Ali iz ove se koze ne moze.

pera

11.03.2013. 10:39

Ne propadamo i necemo propadati. Pitanje za nadlezne bezbednosne sluzbe: "Da li je moguce da sve organe vlasti saljete u isto vreme i i mesto istim avionom, da li ste videli sta se desilo isto takvom /kooperativnom Poljskom / vladom kada se odaljila od EU i priblizila Rusima"!? vec je vidjena najava pokvarenih aviona i mogucih atentata ,zbog ovoga i onoga ,na Dacica itd ,zasto bi neko sa zlim namerama propustio ovu priliku ! ?Kome bi to bilo u interesu ,a kako bi to devastiralo Srbiju???

Zoran Marković

11.03.2013. 11:10

Ako se dobro sećam pre no što su se prihvatili dužnosti pričali su da ništa neće moći dapokoleba njihove čvrste srpske stavove. Nakon 7 meseci potpisali su sve što se potpisti moglo i obećali su više nego što su i najveći neprijatelji i sanjali. Danas imaju neku crvenu liniju, ne znam koju ali verovatno ne znaju ni oni. Sutr ili prekosutra je jako blizu mi ćemo saznati, ali nemojte misliti gospodo na vlasti da ćemo vam to zaboraviti ili oprostiti.

preokret

11.03.2013. 11:24

Podrska Dacicu i Vucicu,uz Cedu,jedinim pravim naslednicima Evropske vizije Zorana Djindjica!Za Evropsku buducnost,za Srbiju bez Kosova,napred!Imate podrsku ogromne vecine gradjana,siri dalje...

Djoka-Grof "Civijas for ever"Sharm el Scheik

11.03.2013. 11:57

Zasto drzava Srbija nije prvo napravila "referendum" da Srpski narod jednoglasno odluci dali su za ulazak u EEG ili NE!? Nevidim razlog da Nikolic,Dacic,i Vucic sada otisli u Brisel ostavili zemlju bez vizvrsne vlasti,a poceli da vuku nevidljive konce?Do te crte i dalje ne!?Sta to znaci za nas SRBE?Bez objasnjenja,oni ministri u skupstini telefoniraju za vreme sednica,pluju jedni na druge,vide to ovi spijuni iz EEG+USA totalno ludilo vodena nas na prosjacki stap a zivimo u Evropi, vam na cast!!

Deki

11.03.2013. 11:59

Mnogi su ovde za tastaturom pametni i sposobni,napadajući ove ljude koji odlaze mečki na rupu i koji pokušavaju na sve načine da izbegnu veće zlo,od onoga koje nas je snašlo.Samo lud čovek posle svih naših "slavnih" 90-ih može priželjkivati novi rat,ma kako se on zvao.Jedva smo se uz pomoć Noleta,Kuste i drugih velikih Srba,malo pridigli u svetu,a neki bi da ponovo zavijaju sirene po Srbiji.Shvatite više da smo mali i da ne možemo glavom kroz zid.Puna podrška našem državnom vrhu!

Dule62

11.03.2013. 13:15

@Deki - Ja bih drzavnom vrhu dao podrsku kada bi me uverili da je ovo sto oni rade pravo resenje.Od 1990 na ovamo to su mahom ljudi koji su tu rupu za mecku kako ti kazes i kopali.Samo lud covek moze da bude za rat ako moze svoja prava da ostvari u miru.Od tada je proslo 22god. a oni se i dalje vezbaju.Hocemo li Ti i ja moj Deki ziveti 300god. kao kornjace sa Galapagosa pa da docekamo to o cemu oni govore.I da dozivimo, to gde mi sada idemo vodi nasem nestajanju i asimilivanju u nesto meni nepoznato.

bane ldp

11.03.2013. 13:24

@Deki - Tako je,podrska Vucicu i Dacicu!Samo Ceda i mi iz LDP-a,ovo sto oni sada rade,godinama pricamo!Bitno je da sve stranke,osim 7% neobavestenih i 2% radikala,podrze Evropsku buducnost Srbije i da se konacno prizna Kosovo.Evropa nema alternativu,napred!

Deki

11.03.2013. 14:11

@Deki - Dule,onaj za kojeg smatram da ima najbolje rešenje,nije u igri.Zato mislim da je u najmanju ruku korektno da ne saplićemo ove ljude, koji pokušavaju,uz pomoć razuma,nešto da urade.Oni tamo odlaze za spas što se spasti može, treba stvari nazvati pravim imenom,a ne da se takmiče u besedništvu.Sve se slažem sa tobom i u vezi izgubljenih godina života i njihovih političkih igara,ali izbora trenutno nemamo.Osim ako te ne zadesi ludilo,pa poput Zoksa kreneš da se udaraš u grudi junačke.

Staklorezac

11.03.2013. 12:57

Ne samo za datum nego ni zasta na Svetu, kako se kaze sta ce nam Drzava bez naroda. Nadam se da su toga apsolutno svesni nasi pregovaraci.

Bojan @

11.03.2013. 13:50

U Evropsku Uniju idete da klecite i molite za datum,koji uzgred budi receno narodu ne donosi nista ! Sve zemlje koje su u poslednjih 20 god.pristupile EU sada imaju vise nezaposljenih nego pre pristupa.Sve do jende su zaduzene do grla ! Spanija 30 %,Porugal zatim Kipar pa Grcka koja je pred krahom,Madjarska ima velikih problema,Rumuija blagi uzas,bugarska ljudi se tamo samospaljuju,u poljskoj armija bez posla,Slovenia prodaje sve banke.Litvanija,Estonija,Letonija propast.LJUBI VAS PUTIN VAS NAR.

jonas

11.03.2013. 14:40

Ja bih im rekao: “Zbogom EU, ako zelite privremene vlasti iz Pristine primate njih, Mi cemo svojim putem”.

aca i toma sd

11.03.2013. 18:05

Sve je to lepo predvideo i Kostunica zato ocekujemo da se SNs okrene DSS i naprave Vladu spasa za Srbiju.

Mi Srbi, Rusi i Severnokorejanci

11.03.2013. 21:46

Upravo ce Toma da potpise priznanje Kosova, a Kostunica ulazak u EU za 10 god, zivi bili pa videli, kukavice smo mi iskreno receno

Уфбано

12.03.2013. 09:57

Их, кад му га сипим датумче у тракторче, ће само да брекће, брек, брек, их...