Đilas: Ova Vlada će se srušiti sama

Predrag VASILjEVIĆ

22. 01. 2013. u 20:58

Predsednik DS govori za “Novosti“ o pohvalama Vučiću, budućim partnerima i onima koji to više nikad neće biti. Laže ko kaže da ne vidi energiju u borbi protiv korupcije

DA će vanredni parlamentarni izbori biti održani tokom 2013. godine potpuno je uveren Dragan Đilas, predsednik DS i gradonačelnik Beograda.

On za ”Novosti” ocenjuje da je, posle šest meseci, potpuno jasno da Dačićeva vlada nema viziju kako da poboljša životni standard, da su razlike unutar vladajuće koalicije nepomirljive i da parališu državu i da je vanredni izlazak na birališta - na vidiku.

* Šta se promenilo u Srbiji u poslednjih pola godine, otkad DS nije u vlasti?

- Zemlja se vratila nekoliko koraka unazad. Privreda nam odumire, a vlast ne zna kako da ojača ekonomiju koja klizi u recesiju. Izneverena su obećanja. Rekli su da će da ukinu 150 državnih agencija, a ukinuli su samo sedam. Mediji su blokirani za opoziciju. Jačaju ekstremističke organizacije koje prete i prave spiskove nepodobnih. Živimo u atmosferi straha. Predsednik države ima jednu politiku, a Vlada drugu. Smenjuju se opštinske vlasti koje su birali građani. Vlast je obećala departizaciju, pa je postavila sve partijske kadrove, tako je vlasnik pečenjare postao direktor ”Kolubare”, a vlasnik STR - ”Železnice”... Podržavam apsolutno borbu protiv korupcije, ali od nje se ne živi.

NEK SMENjUJU I NEKA HAPSE - ODMAH * Očekujete li smenu koja se najavljuje već pola godine?
- Rekao sam da na tu temu više ne želim da govorim. Gradska vlast nastavlja da radi svoj posao kao i do sada. Ako neko hoće da smenjuje, nek smenjuje odmah, ako hoće da hapsi, nek hapsi odmah. Nemam taj problem. Naša je muka što smo zbog mera Vlade ostali bez desetina miliona evra i što nas ekonomski guši inflacija i recesija u kojoj je država.

* Zbog čega se onda pohvalno izjašnjavate samo o Vučiću i Krkobabiću?

- Ne mogu da kažem da ne vidim da se ulaže ozbiljna energija u pokušaj rasvetljavanja privatizacija, krađa ili korupcije u državi. Ko neće da prizna da to vidi, on laže. Ali, vidim i odgovornost Vučića, koji je i predsednik SNS, za ono što rade razni Bačevići i Cvijani, za to što se donose zakoni po kojima kriminalci izlaze iz zatvora, za to što potpuno nestručni partijski ljudi dolaze na važna mesta u državi, za to što se otimaju mandati opoziciji po Srbiji i što se ljudima preti. Što se tiče PUPS, oni su, sprovodeći politiku koju smo zajedno formulisali u Beogradu, obezbedili da 500.000 najugroženijih penzionera u Srbiji dobije još jednu penziju.

* Kad je, po vašem mišljenju, tako loše stanje u Srbiji, zašto se DS više bavi sama sobom, nego državom?

- Želja vlasti je da prikaže da postoji sukob unutar DS i da se isključivo bavimo sami sobom, što nije tačno.

* Na pomolu je isključenje Dušana Petrovića i Vuka Jeremića iz DS. Ne plaši vas podela stranke?

- Svi koji odbiju da sprovedu odluku najviših organa DS, više neće biti u toj stranci. Odluka Glavnog odbora je da bivši ministri vrate poslaničke mandate. Ko to ne poštuje, sam je odlučio da izađe iz DS. Nema tu nikakvih podela. Samo jasna demokratska procedura.

* Zašto se onda ne pokreću postupci protiv bivših ministara Bogdanovića i Šutanovca, koji su u parlamentu?

- Oni su ponudili mandate stranci. Smatrali smo da je važno da Bogdanović i Šutanovac budu u parlamentu, u vreme kada se država intenzivno bavi Kosovom i bezbednošću.

* Preti li rascep poslaničkog kluba ako Petrovića podrži deo poslanika DS?

- U DS je uvek važnije ko ostaje nego ko izlazi. Mi želimo da reformišemo stranku i da je vratimo osnovnim principima i vrednostima koje su od DS napravile instituciju u Srbiji. Ko to podrži, ostaje u stranci, ko je protiv, može da ide.

* Ima li tu političkog revanšizma u odluci o raspuštanju odbora?

- Naravno da nema. Na tom spisku ima i odbora koji su podržali mene na izborima za predsednika. Ako smo bili vlast u nekoj opštini, a na izborima smo dobili manje od 15 odsto podrške, taj opštinski odbor mora da se menja, jer je očigledno da građani nisu dobro ocenili njihov rad. U DS vraćamo odgovornost za rezultat.

* Istraživanja pokazuju da vam rejting pada. Hoćete li bitni spremni za izbore?

- Nije nama pao rejting od 25. novembra otkad sam ja predsednik. Ne treba gledati istraživanja, dovoljno su rekli izbori. DS je na njima izgubila i narod nam je poslao jasnu poruku. Nećemo dizati rejting praznim obećanjima i marketingom, nego novim programom. Naši ciljevi su: Srbija u EU i ekonomski lider regiona za deset godina. Zaokret u ekonomiji, fiksni kurs dinara, zabrana prodaje poljoprivrednog zemljišta, regionalna agrarna politika, ulaganje u energetiku, prehrambrenu industriju, informatiku i obrazovanje i demontiranje partijske države... Otvorićemo novi dijalog sa intelektualcima koje smo izgubili, sa ”belim listićima” i sa svima koji budu spremni da podrže naš novi program.

OSTAO SAM PRIJATELj SA TADIĆEM * U kakvim ste sada odnosima sa Borisom Tadićem? Sarađujete li?
- Sa Tadićem sam u prijateljskim odnosima, kao što sam uvek bio. Našim dogovorom stavili smo sujete u stranu i uradili nešto korisno za DS. Pokazali smo da smo odgovorni. Tadić je uradio mnogo za Srbiju u proteklih sedam godina. Ponosan sam što se nalazi i u redu bivših državnika koje je Barak Obama pozvao na inauguraciju. To je priznanje i za Srbiju i za DS.

* Zašto se sigurni da će izbori biti u 2013?

- Vučić, Dačić i Dinkić svakog dana tvrde da su spremni za izbore, da ih se ne plaše, i da će oni biti raspisani ako ne uspeju reforme. Oni su nametnuli temu izbora, a ne opozicija. Vlada koja ovako funkcioniše nema dugi vek. Sama će sebe da sruši. Postoji direktan konflikt koalicionih partnera i dve politike, predsednika i Vlade. Da je ovo normalna zemlja, izbori bi, na primer, već bili raspisani jer su stranke vlasti obećali jednu kosovsku politiku, a sprovode drugu. Ne samo da daju granicu na Jarinju i Brnjaku nego nude i stolicu Kosovu u UN.

* Jeste li doneli i definitivnu odluku da više nema saradnje sa URS?

- Sigurno je da sa Dinkićem više nema koalicije. On je izbačen i iz prošle vlade, a sada i ostale stranke znaju kako izgleda saradnja sa njim. Nikada neću reći da nije zaslužan za dovođenje ”Fijata”, ali je zalužan i za prezaduživanje zemlje. Odgovoran je za rekordnu nezaposlenost i za recesiju kojoj se približavamo. Vlada u kojoj je Dinkić ministar, nema šanse da radi kao tim. Vučić i Dačić su odgovorni što su mu dali da vodi celu ekonomiju, kao što su odgovorni roditelji kad daju detetu da se igra sa ozbiljnim stvarima.

* Spremate li koaliciju sa Vučićem?

- Tu priču lansiraju Dinkić i Dačić. Samo je nelogično što istovremeno tvrde da izbora neće biti. Nije mi jasno kako se onda sprema koalicija kad neće biti izbora. DS će na izbore izaći sa svojim novim programom i ne možemo praviti koalicije ni sa kim ko nije spreman da podeli osnovne vrednosti za koje ćemo se zalagati. Imena stranaka me ne interesuju.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (266)

Milenko

22.01.2013. 21:05

ali ne daj boze da se vratite vi politicari milioneri, cak i iza oka ste narodu pokupili sta ste mogli

anonimus

22.01.2013. 21:12

Ova Vlada je "gospodine" zatekla pustoš i prazne kase,njeni prethodnici su opustošili sve što je moglo,što Vi odlično znate! I u takvim uslovima ona zaista nešto radi i narod to vidi,tako da se Vi "gospodine" ne sekirate za to šta će viti sa ovom Vladom,za to će narod da odluči,nego Vi brinite o sebi.Krajnje je vreme da prestanete da trabunjate,nemojte da Vas narod natera da ućutite.Dobro svi vidimo ko ste Vi zapravo.Dno dna,to ste Vi !

Milan

22.01.2013. 21:37

@anonimus - Kad bi poceo da nabrajam sta su Vucic i Nikolic ostavili 5 oktobra, bio bi mi potreban papir dugacak 5km. Naravno, sve u negativnom smislu, a kud ces vece sramote od pronadjene droge u sefovima NBS. Ocigledno se ne secas toga ili patis od amnezije, a mozda si tad imao 10 godina i igrao si se sa drugarima zmurke, pa nisi imao pojma sta se desavalo u Srbiji. Ostanio anonimus i mani se visoke politike, idi broj do 10 i vici ko se nije skrio magarac bio....

@milan...

22.01.2013. 23:19

@anonimus - a ti milance pametnice moja reci mi gde ja posle zavrsila ta drioga?da nije satro spaljena u obrenovcu?e moj decko ta droga je zavrsila u silerovoj e kad je trebao da se preuzme posao oko nje i da se aktivira pitanje haga za ljude koji su im cuvali ledja 5.oktobra desila se istorija...nastavak znamo svi..jos nesto ko je sa automatima usao u trezor nbs?i gde su pare sa racuna iz inostranstva dgde je odnesen novac iz zemlje...mislis da je baba borka za dz zavrsila onakoti si previse zelen!!!

Realista

23.01.2013. 00:20

@anonimus - Ne znam ja sta su DS ovcoii zatekli 2000. ali vidim sta su rasturili do danas. I ako cemo pravo mnogo je! Ako se slozimo da je S.Milosevic bio najgora vlast,,zbog cega je danas stanje u drzavi mnogo gore? Nema sankcija nema bombardovanja , nema ratova... sve je kao OK . A nasa drzava u rasulu?P gde je ta "svetla buducnost"? Pojeli je ovakvi i slicni njemu.Posle 12 godina konstantne propasti, moralo je jednom da se kaze DOSTA, Nismo znali da smo 2000. nesto lose menjali za jos gore!

nekada radikali-sada evropejci

23.01.2013. 09:40

@anonimus - Mislis na Dinkica,Dacica,Ljajica,Mrku..,da,u pravu si.Oni sa proslom vladom nemaju apsolutno nista.

brebrebre

22.01.2013. 21:19

"Podržavam apsolutno borbu protiv korupcije, ali od nje se ne živi." ... pa kako ko, narod ne zivi direktno od toga, ti sigurno da! a sto manje korupcije, to ce indirektno narodu biti bolje! tako da ces pre ti sam sebe srusiti ;)

BlackeyeVuk

22.01.2013. 21:20

Bitno je da za 8 godina vi i vasi ste uradili bolje.Mozda i oni nisu uradili sta su hteli za 6 meseci, ali su uradili vise od vas .

panchevac86

22.01.2013. 21:29

Da, da, samo se ti tesi i nemoj da gledas istrazivanja. Uopste vam nije opao rejting, posebno nakon sto je narod video ko vam je sve u stranci zapravo, a posebno novi predsednik.

Vladimir

22.01.2013. 21:30

Na njegovom mesti vise bih brinuo o DS koja se srusila sama, a sto se tice Vlade ne treba on da brine. Neka obrati paznju na svoju biznis stranku.

Neva B

22.01.2013. 21:37

Izjava čelnika DSa je hipokrizna,podržava borbu protiv korupcije,a pritom je i sam iskorumpiran,

kondor

22.01.2013. 21:44

U Srbiji nije vazno ko je na vlasti , drzava je opljackana do temelja , ko je kriv za tu pljacku pokazace vreme . Treba mnogo godina da prodje da bi drzava stala na noge , a ujedno da se bar malo podigne standar stanovnistvu . Kada je vrsena pljacka svega sto je narod izgradio za buducnost svi su suteli , od pozicije do opozicije , svima je bilo lepo . Sada svi obecavaju lepse dana i pozicija i opozicija , opet se pocelo sa vrtenjem u jednom krugu , a nezaposlenih i gladnih svaki dan vise .

radandco

22.01.2013. 21:54

Sudeci prema vasim predlozima i kadrovima tzv Vlade u senci, DS ce jos dugo biti opozicija, makar i Vlada pala i bili novi izbori.

lidija

22.01.2013. 21:56

Vlada ce mozda da padne ali ne vidim kako cete i sa kojim kadrovima da pridjete blizu Vladi. Ljudima ste se smucili a pustite malo ove da rade.

TheMillos

22.01.2013. 21:57

Nisam član SNS-a ali mislim da DS više neće biti u vlasti bar ne u narednih 10 godina.Upropastili su nas više nego .. Slobo..

Marko

23.01.2013. 12:44

@vera - Hajd molim te, a šta je ona to uradila. Da li ti možda bolje živiš, da li su nam cene stale, da li uspevaš da poplaćaš račune, da li se šta promenilo u zdravstvu, školstvu, poljoprivredi. A da uskoro će. Počećemo svi umesto turskih gaća da nosimo, turbane

stojan

22.01.2013. 21:58

10 godina ste vladali niste nista znacajno uradili,i ko ste vi da nekom sudite posle svega 6 meseci,,glupo je!

djoko

22.01.2013. 23:44

@stojan - Kako nisu nista uradili?Sa Srbijom su uradili sve kako medjunarodnoj zajednici(odnosno Americi)je zelela.Zato danas moze ko hoce,kad hoce i gde hoce po Srbiji da dize spomenike zlocincima i terorostima,i to usred Srbije,a kada se taj spomenik skloni,oni se pitaju kakva je ovo zemlja i vicu da je to velika sramota.Eto to su oni uradili sa ovom zemljom,koju svako moze kad hoce i gde hoce da vuce za nas i da provocira srpski narod u njegovoj zemlji.

vera

22.01.2013. 21:58

pa i da se srusi kakve to ima veze sa ds-om,,sto da nece ds doci na vlast,pa nije narod blesav..

dule56

22.01.2013. 21:58

DS se jednostavno vremenom i losim potezima, pre svega kadriranjem, potpuno istrosila. Potrajace vase opozicioniranje barem jos jedan izborni krug.

Taca

22.01.2013. 21:59

Cim sam videla recenicu da se Srbija za poslednjih pola godine vratila nekoliko koraka unazad - sve mi je bilo jasno! Jos jedan pokusaj omalovazavanja napora nove Vlade da podigne Srbiju na na noge. Ne znam kada ce gospodinu Djilasu postati jasno da DS vise nece biti na vlasti, jer su izneverili poverenje naroda, a to nece moci da varti na ovakav nacin.

sestraVesna

22.01.2013. 22:00

NArodu koji ste svojom nesposobnoscu i tolerisanjem pojedinaca, zaprzili corbu, jos dugo nece pasti na pamet da ponovo glasa za DS, makar i ova Vlada potrajala do jeseni. RAzumete?

razocarana

22.01.2013. 22:01

Bice i ti izbori jednog dana ali mi se cini da cete tada biti manji od makovog zrna !!!!!

anabela

22.01.2013. 22:02

Gospodine Djilas, vi jos uvek niste sredili stanje u svojoj stranci i jos niste shvatili da ste opozicija, pa nemate nikakvu osnovu da odredjujete rok trajanja Vlade.

Pisar

22.01.2013. 22:02

Gospodine Djilas, ova Vlada nece pasti sama. Nisu bas toliko naivini. Svi su svesni da im se pruzila istorijska prilika da urade nesto za ovu zemlju Srbiju.

Danijela

22.01.2013. 22:02

Taj bolji život nikako da nam dođe, a večeras sam čula da Vlada hoće da se zaduži oko 16 milijardi evra?? eeee ljudi moji!!! trgni te se uništiše nas!!!

siki

22.01.2013. 23:33

@Danijela - Ti i dalje verujes DSu i njihovim obmanama i laganju ljudi kao u proteklih 12 godina???? Zalosno.

Srki

23.01.2013. 04:25

@Danijela - Kako gutate price rekla kazala. Razmisli malo ko bi to posudio 16 mlrd dolara nekome ko to ne moze da vrati, ko vec ima duga 16 mlrd/ Da bi dobio pozajmicu potrebne su neke garantije, rejting

mirko j.

23.01.2013. 09:31

@Danijela - Pojasni mi sta je radio Vucic od 1992-2008?Bio dosledan,principijalan..,mozda iskren?Ja ga se odlicno secam..,galamio je i nazivao svakog izdajnikom,a vidi ga sad!?"Veci katolik od pape"!Vucic=Djilas=Ceda=Dacic=Dinkic..,to su mladi lavovi koji ce nas jahati jos 20 godina!Nesebicno stite jedan drugog..,jer da nije tako,vec bi dobar deo njih zaduzio cebe i pidzamu.Svi imaju putera na glavi,a usput,bacaju kosku lakovernima.Ko to ne vidi,neka poseti najblizeg oftalmologa.

Mali Mitke

22.01.2013. 22:04

Pricu o prevremenim izborima forsirate vi iz DS-a jer se Vi, gospodine Djilas, trudite da se priblizite Vucicu i Naprednjacima. Vama odogovra takozvana velika koalicija.

VOJVODA

22.01.2013. 22:22

@fensi - Želje su jedno a stvarnost je nešto što mu se neće svideti, njegova stranka se raspala a on će bogami morati da odgovara za mnogo što šta a posebno za BUS PLUS.

Nena

22.01.2013. 22:07

Jel moguće da se opozicija više bavi ekonomskim planom i programom nego što to radi Vlada? a gde je plan za vađenje zemlje iz duga u budžetu za 2013?

Pjotr Cibukov

22.01.2013. 23:27

@vera - Ma nije sve u parama. Jeste da su nas za to vreme zaduzili vise nego oni Tadicevi za cetiri godine, ali to je dokaz da ovi, kao sto rece Djindjic, sve rade misleci na nasu decu. Ona ce vracati kredite, a sta je lepse od zrtve za Otadzbinu!

Micko iz Nisa

22.01.2013. 23:38

@vera - A sta je to uradila sem sto planira da nas zaduzi za 12 milijardi dolara za jednu suludu stvar , priznajem da ne jedna vec sve vlade unazad 10 godine nas nisu toliko zaduzila ko sto hoce ova za samo 12 meseci svog delovanja.

Marko

23.01.2013. 12:20

@laza - Sada nam je super. Vidim cvetaju ruže, niču nove fabrike kao posle kiše. Kako je Dinkić krenio još malo ni zemlje nam neće ostati.

mirka

22.01.2013. 22:23

kako je lako pametovati kad si u opoziciji,bogu fala pa cete tu jos jako dugo i ostati!!

Vagabundo

23.01.2013. 01:15

@boban - Ds-ovac zašto te nerviraju tuđi komentari? Možda je Boban pročitao samo naslov i napisao komentar? Vidim da si se mnogo uvredio na njegovu opasku.

pravopis

23.01.2013. 09:28

@boban - Micko , batali ti politiku . Posveti se edukaciji , izvorno , niski pise se ... Micko iz Nis ! .... ;-)

bla bla

22.01.2013. 22:23

Kakve strašne prognoze, a jedino DS ima program za bolje sutra...malo sutra. Uzalud su ovakvi pokušaji zastrašivanja, ja ne živim u strahu. Videli smo vajde od vaših programa dugi niz godina.

miki skepticni

22.01.2013. 22:29

Ova Vlada moze da padne samo ako bude opstrukcija u borbi protiv korupcije. Vase opoziciono "delovanje" sigurno ne moze da joj naskodi!

Mary

22.01.2013. 22:36

Mislim da bi oni prvo trebali da rese problem unutar ds-a pa onda da komentarisu rad Vlade.

tem111

22.01.2013. 23:08

Joj koliko ti sanjas covece!! pa ako budu izbori pa vi ako predjete cenzus ima da skacete od srece!!

Pravda

22.01.2013. 23:09

Đilas opet pokušava da obmane narod nekim novin programom DS,mada teško će moći opet da prevare narod.

Marjan

22.01.2013. 23:11

Kada se sama nije srusila vlada DS-a nece ni ova.Kada vidim ovakve izjave,prosto se zbunim.Jel ovo ono ista partija iz koje sam ja pobegao...ma oni su samo sad kao nesto pametuju!

MladenUm

22.01.2013. 23:20

Joj Djilasu, pa bili ste na vlasti, sta sad hocete. Shvatite da je proslo Vase vrijeme, doduse i Vi bi voljeli malo da budete na vrhu!

Jovana

23.01.2013. 09:01

@MladenUm - Muka mi je od vaše ijekavice, pljujete po Srbiji, ako vam ne valja vratite se odakle ste došli. Svi vi. Ne može živeti normalno od vas došljaka.

MLadenUm

23.01.2013. 11:17

@MladenUm - Djevojcice, ne mora se zivjeti u Srbiji da bi se online komentarisalo. Samo kazem da je za srpski narod bolja nova vlast, a to sto su neki profitirali u prosloj stranci a sad ne mogu, mora Vam biti krivo. Vucic je sigurno posten covjek

Kruna

22.01.2013. 23:22

Novi program DS je samo nova obmana građana od strane DS,da oni imaju neki program za izlazak naše zemlje iz krize,primenili bi ga za 12 godina,koliko su bili na vlasti.

Mornar

22.01.2013. 23:24

SNS je za ovako kratko vreme provedeno na vlasti uradila više nego bivša vlast za 12 godina provedenih na vlasti.

m

23.01.2013. 09:17

@Mornar - potpuno ste u pravu. SNS je za ovako kratko vreme uspela da zaposlli vise rodjaka i stranackih prijatelja nego ijedna vlada do sada!!!

Moreplovac

22.01.2013. 23:34

Đilas se silno trudi da prikaže DS kao jaku partiju,koja ima ozbiljan program,a ustvari to je partija u rasulu,koju svaki dan napustaju članovi.

Bogdanka

23.01.2013. 07:25

@Moreplovac - Do toga je moralo doći, posle onakvog rezultata na izborima; no, DS jedina ima realan kapacitet da menja nešto - ko će inače? Mirković?

Dusan

22.01.2013. 23:39

Naj bolje bi i bilo da padne vlada i da se dogode vanredni izbori, SNS-u vise i nebi trebala koalicija....

NOVI IZBORI KAZNA ZA SNS

23.01.2013. 01:50

@Dusan - ja bogatilepo vama partijašimasamo izbori i deoba kolača poslednevnice predizbornea Srbija nek plaća sve, nek izgubimo još godinu dana

Pravopis

23.01.2013. 09:02

@Dusan - Najbolje je da ti naučiš kako se piše NAJBOLJE pa onda pametuj.

Немања

22.01.2013. 23:44

@ - Ђиласе, мали ниси, паметан исто !!! Жути, продали сте нешто свето народа који вас је гласао 5.10.2000. , продали сте њихову НАДУ !!! СПС ЧАЧАК

Nikola

23.01.2013. 00:06

Ja kao rodjeni beogradjanin bi voleo da znam kako je gradonacelnik Beograda bogatiji od gradonacelnika New Yorka?

Bata Dosen

23.01.2013. 04:27

@Nikola - Ehhh Nikola , hteo bih puno da znas ! Mislis da ce ti odati tajnu ?

Milos Ristanovic

23.01.2013. 00:10

Videli smo šta ste uradili dok st bii na vlasti,zdužili se do guše,pov ečl i nezaposlenost i žiživotni stanfard srozali na granice siromaštva.>Dosta vas je bilo.

Ljubisa

23.01.2013. 00:17

Po ovim prognozama nama sledi apokalipsa. Standardna prica opozicije, u koju retki veruju.

Lorita

23.01.2013. 00:17

DS ne može da prihvati da izbora ove godine neće biti. Dragan Đilas i DS je rejting izgubio, dvanaest godina su bili na vlasti, i sada su se setili da promene ekonomsku situaciju u Srbiji. Pa nije narod ovaj blesav ni lud Dragane Đilase da vam opet povuruje u vaše laži. Dragan Đilas misli ako hvali SNS da će podići sebi rejting. SNS ne želi da ide u koaliciju sa DS-om, sa strankom koja nas je dvanaest godina uništavala.

djosa

23.01.2013. 00:22

Ma sta nam naprica ovaj Djilas. Stranka mu se rasipa kao maslacak na vetru a tu nam prosipa pricu da im ne opada rejting! O kojim ciljevima on masta? Sa kojim ljudima? Sa ljudima koji su nam drzavu doveli pred bankrot?!

braca

23.01.2013. 00:26

meni nikako nije jasno kako imaju obraza ovi iz Ds-a da se jave za rec uopste? Unazadili su nas za 12 godina ko niko nikad, a sad pricaju o izneverenim obecanjima??!! Trebaju da se pokriju usima od sramote i da cute!

KATARINA MARKUS

23.01.2013. 00:28

Ovo je najjaca Vlada od kako postoji visestranacje u Srbiji. Nikad i nigde koalicioni odnosi zbog programskih i ideoloskih opredeljenja cinioca koalicije nisu savrseni, ali trenutna vladajuca koalicija u Srbiji ne pokazuje ni najmanje znake slabosti, na zalost aktuelnog Gradonacelnika. Tako da je rasturanje Vlade Srbije trenutno samo nedosanjani san Dragana Djilasa. Toliko.

jovan

23.01.2013. 00:30

Svi su isti,ali bolje se zivelo za vreme ds,ovi nemaju nikakvu politiku da zaposle narod da rade firme sve propada ,za vreme ds barem su radile firme .

S-500 SRB

23.01.2013. 00:30

Djelic za predsednika, Vlahovic moze biti zaduzen za korupciju, Dulic njegov zamenik , Miskovic guverner, premijer Tadic......... a Dilas neka bude kralj.

Plashim se

23.01.2013. 00:37

Ovaj covek totalno nije pri sebi. Bez imalo samokriticnosti i grize savesti.Totalno ali totalno su nas urnisali, zaduzili, rasprodali nase fabrike koje su vredele unovcene za njihovu proviziju i sad bez grize savesti samouvereno drzi govore ko da nista nije bilo.Mene on plasi jer imati takvu moc a ne osecati realnost je ko decijim rukama bomba.Ili bolje reci nasa sudbina. Plasi me jer ako se ponovo docepaju vlasti ja vise ne bi izdrzao tu beznadeznost i ponavljanje zadnjih deset godine price

KONSILjERE

23.01.2013. 00:42

O covece Boziji, pusti ti Vladu, Vucica i Dacica, stranka ti se raspade, grad ti se klima, Jerkov ti vodi PR stranke, slatki san se izgleda pretvorio u kosmar ili mi se samo cini??

Zoran

23.01.2013. 00:51

"Živimo u atmosferi straha." kaze drug Djilas. Nebih se slozio sa tim posto eto ja se nikoga ne bojim kao ni celi obicni normalni narod srpski. U atmosferi straha zive samo oni sto su imali dugacke pipke i duboke dzepove kao sto si i ti druze Djilasu. Cekaj, cekaj samo polako, doci ce cika milicajac i po tebe. I traba da se bojis.

SNS poletarci

23.01.2013. 00:52

Pišemo k'o šašavi i sami smo sebi dosadili, ne umemo da povučemo ručnu.

Mala Malena

23.01.2013. 00:53

Jel to Djilas zagovara nove izbore da bi se ponovo uvukao u vlast ili mi se cini? Ma sad mu ne bi smetao ni SNS, samo da se dokopa vlasti... Zaboravio je samo da vise DS ne moze da diktira uslove kao ranije jer im je drasticno opao rejting medju narodom... Hmmm, ceka nas uzbudljivo prolece...

Nenad Sremac

23.01.2013. 01:22

Samo se nadaj ....Vera i nada umiru zadnje... Veru ste davno izgubili...samo vam ostaje nada... Za vlast su vam potrebne obe...

doco

23.01.2013. 01:23

DS je unistila svu orivredu Srbije.Tajkuni su se obogatili i opljackali sve sto je valjalo...Pa da nisu bili korumpirani,Srbija bi danas cvetala,ziveli bi se mnogo,mnogo bolje

Bojana

23.01.2013. 01:42

Do juče smo vas proklinjali, a kako je krenulo sad bi hteli da vas vratimo, Eeee Srbijo, Srbijo!

Jaca

23.01.2013. 01:45

a jel ste vi siugrni da SNS ima toliki rejting? mislim ni ne sumnjam da ga ima ako je to radila firma pod pokroviteljstvom neke od stranaka na vlasti? biće novih izbora, narod živi sve gore i gore!!!!

Ceca

23.01.2013. 01:46

Svaki put kad se Dinkić posvađa sa Đilasom, ode pa sebi kupi Fiat 500L da se smiri malo.

Gregor

23.01.2013. 01:50

Pa pazite normalno je da postoje male razlike u ideologijama u vladajućoj koaliciji, ali ajde što se ideološki razlikuju već nemaju ni kontakt sa svojim članstvom. Kako je moguće da neko glasa za SNS koji se do juče propagirao antizapadnu ksenofobičnu i šovinističku ideologiju a da danas u toj istoj partiji postoje dve struje u vrhu, jedna koja je načelno za EU i drugu koja je malo jača koja je za okretanje leđa EU i potpuno posvećivanje spoljne diplomatije prema Rusiji?

Jovica

23.01.2013. 01:55

Ne zavaravajte se, rejtingzi su promenljiva stvar. Do juče je Koštunica bio taj o kome je Kremljansko proročanstvo pisalo, a da ne pominjem koliko su ubeđivali narod da je taj poluuspavani političar naše spasenje, a vidite gde je sad. Ne slažem se da je u Srbiji bolje jer i sam vidim da narod gore živi. Prevremeni izbori SU pravo rešenje ako mene pitate.

Skroz

23.01.2013. 02:01

Da da vidim nešto naprednjaci dole po komentarima pričaju o "uradili" pa menjaju po padežima očigledno pokušavajući da obuhvate čitavu političku scenu Srbije. Ja bih da vas pitam šta je nova Vlada konkretno uradila da bi ovaj narod bolje živeo? povećan je spoljni dug, nema novih investicija, pdv na skoro sve sem hrane je porastao a sad će i struja da poskupi, PA DOKLE VIŠE??

Krle

23.01.2013. 02:06

dobro je barem nam Nevena Models ima posao i pare.. bitno da nam Kolubaru vodi nekadašnji direktor pečenjare.... još samo Cvijana da amnestirate i na konju smo!

Mina

23.01.2013. 02:11

Pa šta treba da laže ljude i da kaže "ne ne vidim energiju" ?? kad ja vidim kad svi vidimo da se tu ipak nešto dešava, al ako se već zalažeš za borbu protiv korupcije i organizovanog kriminala onda lepo sve kreneš da hapsiš, a ne samo one koji "politički odgovaraju"

Damjan

23.01.2013. 02:12

Do pre par meseci sam normalno mogao od svoje plate da živim, sad jedva pokrivam osnovne troškove, jel to bolja Srbija koja mi je obećana?

Slavica

23.01.2013. 02:15

Đilas je u jednom trenutku jednu dobru stvar rekao, kaže - ne može osoba koja se bira na izborima da se bavi hapšenjima - što je apsolutno tačno, ti kao potpredsednik Vlade treba da se baviš osposobljavanjem institucija koje se time bave, ovaj krstaški rat je samo zarad dizanja rejtinga a i pitanje je dal će Mišković biti osuđen.

Slavica

23.01.2013. 02:16

Đilas je u jednom trenutku jednu dobru stvar rekao, kaže - ne može osoba koja se bira na izborima da se bavi hapšenjima - što je apsolutno tačno, ti kao potpredsednik Vlade treba da se baviš osposobljavanjem institucija koje se time bave, ovaj krstaški rat je samo zarad dizanja rejtinga a i pitanje je dal će Mišković biti osuđen.

Aleksa

23.01.2013. 03:16

Nedajte se zavarati Djilasovima balonima. Da je DS imao obraza ne bi onako kaljao i ponizavao Srbiju, ne bi zapatio korupciju do nivoa nevidjenog u celom svetu osim mozda u Kolumbiji. Istu tehniku su koristili i za vreme Kostunice. Vrsili su pritisak da Kostunica 2008. raspiseo vandredne izbore a kada je to ucinjeno onda su se umesale strane ambasade i pravile nam vladu. To je bila najveca greska Vojislava Kostunice koja nas je skupo kostala. Nije on kriv, nego oni koji su taj plan i napravili.

Aleksa

23.01.2013. 03:22

A jel' ce vam u tom novom programu pomoci i Aleksandra Jerkovic? Ona koja zastupa odvajanje Vojvodine od Srbije. Lukav potez Nenada Canka. Canak ju je poslao u DS da siri LSV ideje kroz mnogobrojniju DS. U trenutku kada mu stranka pada ispod 0.5% infiltrira kadar u DS koji jos uvek moze preko cenzusa kako bi DS zastupala njegove autonomaske interese.Niko u Srbiji ne zeli da vidi Cankove ljude kako vode Srbiju, to je sigurno. Zato ce DS nastaviti da tone kao kamen u dubinu morsku.

miroslav

23.01.2013. 10:10

@Aleksa - aleksa@Ceo odbor LSV-a iz Zrenjanina presao je u SNS..,to je ok,a?

moca

23.01.2013. 03:54

Ne moze Dilas biti ono sto hoce. Dzaba mu bogatstvo, nece toliko bogat moci da vlada siromasnom Srbijom. Nece mu dati dvije trecine(siromasnog) naroda. Sto nas nije obogatio dok je vladao. A sad kao moze.

kukuuuuu

23.01.2013. 04:11

 Za vreme vladanja DS-a pokazalo se koliko je ta stranka bila sposobna da uradi. Cela decenija je bila u rukama DS-a i gde smo sada zbog toga?! Ova vlada nije idealna ali je barem pokazala za sest meseci da grabi i rukama i nogama da nesto promeni.Bolje se pozabavi svojom strankom jer se rasipate kao maslacak na vetru pa ako vas bude do izbora onda pricajte o njima!

Miro Markovic

23.01.2013. 05:40

Tacno je to sto kazes, druze Djilasu. Svaka vlada propada, jer narod ne trpi nikoga za sva vremena. Tvoja stranka je bila na vlasti veoma dugo i nista nije donela narodu Srbije, osim velikh dugova i jos vise nezaposlenih. A ti se fino obogati i nije te sramota. Kako se zgrce bogastvo u bez stvarnog rada? Samo preko politickih govora, jel? 'Adje, daj nam tvoj recept, ako ga imas, pa cemo da ti sve poverujemo.

Bogdanka

23.01.2013. 07:23

Ne znam da li će se vlada srušiti ili ne, ali realno - ne vidim ja da tu neko nešto radi, osim gospodina Vučića. Vi, g. Đilas, svakako govori kako jeste; da ne govorim o tome kako su jasno dokazali dve politike preko onog amandmana za Kosovo...

vuk

23.01.2013. 07:26

@ - Plašim se da otvorim frižider da ni ova ličnost ne iskoči iz njega, neverovatno u kakvoj je medijskoj blokadi gospodin predsednik i ds.

Slavka

23.01.2013. 08:03

Sve to sto kritikujete Vasi rade u Odzacima. Nemojte da trazite informaciju od njih, slagace Vas,vec od nekog svog insajdera.Ajd neka to sto predlazete Vasi urade u Odzacima. Eksperimentalno.Neka postavljaju i primaju ljude po strucnosti a ne sa vasom knjizicom. Neka ne koriste sve moguce privilegije.Neka se ponasaju li;no odgovorno i racionalno...Itd. A onda narod mozda i poveruje da se menjate.A vasa "pobeda" u Odzacima. Kupljena. Nemojte reci da nije tacno i da neki tamo lazu i klevecu.

petar1975

23.01.2013. 10:46

@Slavka - Posao se danas jedino moze naci sa partijskom knjizicom sns/sps/urs..,kao nekada sa sps/jul/ds/dss.Nisu u pitanju samo Odzaci,vec cela Srbija.Ovi stranacki vojnici koji su fascinirani sadasnjim katastrofalnim stanjem u zemlji,ocigledno su dobro placeni za gluposti i nebuloze koje pisu.S tim u vezi,poskupljenja ih ne doticu,siptarski spomenik je premesten(ziveli Vucic i Dacic),dinar je stabilan..,opsta euforija i odusevljenje.Sve cveta..,ide se dotle da se Vucic cak proglasi za sveca ili kralja.

nadimoje

23.01.2013. 08:09

Djilas niakld vise nece doci na vlasti, a zeleo bi nove izbore i koaliciju sa SNS umesto SPS i URS. Jasno mu je da je on dokrajcao partiju zbog svadje sa Tadicem a sad i Jeremicem. Ipak bi hteo covek na vlasti, pa bivseg protivnika Vucica bi sad za partnera.

Prason

23.01.2013. 08:20

ako Vučić ove velike lopove uspe da strpa u apsanu, on lagano dobija izbore i ne treba mu nikakva koalicija

neutralac x

23.01.2013. 08:27

Pa draga gospodo iz DS, Vi ste imali 12 godina da pokažete šta znate i rezultati su više nego vidljivi. Pustite druge koji rade posao bolje od vas da rade i imajte malo dostojanstva i morala pa pustite ovaj narod na miru nisu više ludi, a bogami ni glupi.

Ranko

23.01.2013. 08:29

Ova vlada se naradaila za 6 meseci, a vi za 12 prstom niste mrdnuli, sedeli ste tako u fotelji kao sto i sada sedite, i samo pricali, pricali i pricali

djilas do pobede

23.01.2013. 08:29

bravo djilase!!a vi sto pisete komentare budite malo realni.ili vam je tako naredio vucic i dacic.

vuk Vučko

23.01.2013. 11:17

@djilas do pobede - djilas do pobede @ gde igra taj film, u kom bioskopu?

Astra

23.01.2013. 08:35

Kriminal nas je i doveo ovde gde smo! Ako bi sad borba prestala, Srbija bi bankrotirala, ne zbog svetske krize nego zbog nas samih!

Isak

23.01.2013. 08:36

Strpite se, srbi, rezim visi na jako visokoj i tankoj grani i nemozete da ih dohvatite. I jabuka kad sazri sama padne.

vita-brevis

23.01.2013. 08:39

Najveci deo katastrofalne privatizacije, koja je u potpunosti razorila domacu privredu, obavljen je za vreme vladavine DS-a (na zalost, glasao sam za vas). Prvi korak je: dovrsiti hapsenja (a trebalo bi ih biti na stotine), procesuirati ih, oduzeti im svu imovinu, pa cemo onda razgovarati o mogucnosti povratka na politicku scenu.

morava

23.01.2013. 08:40

A vasa stranka će na tim izborima proći gore nego na predhodnim.Nisam siguran da ćeete i Beograd dobiti,pa nemojte se mnogo radovati izborima.

w

23.01.2013. 08:42

Aleksandar Vučić ima moje puno poverenje i podršku. Žao mi je samo što nije i ranije bio na mestu na kome je sada, ne bismo dogurali do ovolike krize. Ali bolje ikad nego nikad! Pozitine promene su sad stigle u Srbiju i napredak će se vrlo brzo osetiti!

Marko

23.01.2013. 12:16

@w - Poštujem što vi cenite Vučića, ali on nam ne može doneti boljitak u ekonomskom smislu. Dok je Dinkića koji nas je doveo dovde gde smo sada, nema boljitka. U svim vladama je bio, iz svake je izbačen. Zbog nedostatka svog kadra sns ga je privhatio, ali veoma brzo će to da se promeni

Marija

23.01.2013. 08:42

Jao bre više!!Kada će te shvatiti da je vreme DS-a prošlo?Imali ste priliku,pokazali ste šta umete i kakvu viziju Srbije imate.Narod to neće! Ne spominjite više izbore jer će to biti potpuni debakl demokrata!

Respect

23.01.2013. 08:44

Konačno da se nađe neko kome je Srbija na prvom mestu! Bez ulagivanja zapadu i EU! Vučić sve radi u interesu Srbije, svaka mu čast na tome!

Miodrag

23.01.2013. 08:50

Djilas je kao zamenik DS u prethodnoj vlasti bio isto odgovoran kao i Tadić za katastrofalno stanje u državi i osiromašenje gradjana Srbije na račun njihovog bogaćenja.Jadna je stranka u kojoj je član Predsedništva Bojta, a član Izvršnog odbora Saša Pešić.

Cicika

23.01.2013. 08:50

Korupcija nas je i dovela ovde gde smo! Čim se ona iskoreni poboljšanje standarda će se itekako osetiti! Dovoljno će biti da nas ne kradu!

Miličica

23.01.2013. 09:03

12 godina je Srbija pljačkana i uništavana! Vreme je da krivci odgovaraju! A Vučić se neće zaustaviti dok i poslednji ne bude odgovarao! Puna podrška njegovoj borbi, tek tad će Srbija krenuti napred!

Žikica

23.01.2013. 09:13

Konačno da odgovaraju svi oni koji su godinama sistematski uništavali Srbiju!

Milan

23.01.2013. 09:16

Gradjani zive jako lose i od rezultata ove Vlade niko se leba nece najesti. Ne radi se ovako dragi politicari i ministri. Nije korektno pozaposljavati sve estradne radnike bez dana skole i bez diploma i ocekivati boljitak.

Ivan

23.01.2013. 09:17

Tačno tako - toliko su u kampanji pričali o ukidanju agencija - i slagali do daske! Ukinuli su 7, a otvoriće 17, i to je to. Čisti lazoviI!

Kosovka

23.01.2013. 09:19

Ovoj Vladi i Aleksandru Vučiću je prioritet borba protiv korupcije i dok je god podržavaju ostali koalicioni partneri dotle će i Vlada biti stabilna.

Boki

23.01.2013. 09:21

Covek koji se preko noci obogatio prica o novim izborima,o resavanju problema u zemlji.Pa ja jedva cekam nove izbore na kojima ce SNS dobiti preko 50%,a onda svi oni koji su upropastili narod u Srbiji da odu u zaborav.Sve ove probleme koje imamo su stvorili DS,SPS,G17.U tim strankama vladaju ljudi koji misle samo na svoj licni interes sto mozemo videti prema njihovom bogastvu.Cemu toliko bogastvo kada je oko njih jad i beda?Pogledajte ko su ti neljudi koji vode pomenute stranke.Nikad vise za DS!

miroslav

23.01.2013. 10:29

@Boki - Vi preletaci unististe zemlju..,pitam se,kada si 2000e bio za DS,podrzavao pok.premijera Z.Djindjica,sta si tada mislio o Vucicu?On je za tebe mislio da si izdajnik i strani placenik.Kako je sada odjednom nastala tolika ljubav?Pamcenje ne traje duze od jednog cetvrtka,EU nema alternativu,a?Nemoj mi reci da je radikal Vucic jedini pravi naslednik Djindjica!?Inace,i SNS ima dosta kandidata za cebe i pidzamu,nego su ovi prethodni toliko ojadili zemlju,tako da ovi sada mogu opusteno da "kraduckaju".

zoks

23.01.2013. 11:15

@Boki - Ziveli Radikali!!!Kod pravih Radikala nema preletanja!To smo sto smo!

Ćira

23.01.2013. 09:24

Vučić mi vraća veru da će Srbija postati sigurnija zemlja, u kojoj će zakon biti isti za sve, gde će kriminalci biti iza rešetaka i gde niko neće imati ni pomisao da učestvuje u korupciji. Verujem da ćemo to doživeti i da će se u Srbiji konačno živeti bolje!

Mitar

23.01.2013. 09:30

Ovaj gradonačelnik treba što pre da da ostavku, dosta nam je ovakvih gradonačelnika. Sramne izjave i loša koncepcija Đilase. DS je pred gašenjem.

Katarina

23.01.2013. 10:40

@Mitar - Zasto bi dao ostavku kada su ga beogradjani vecinski podrzali a to znaci da ga zele na tom mestu?

Janić

23.01.2013. 09:36

Čemu ovo bulaznjenje? Kakav konflikt Vlade i Predsednika? Vrlo je smešno, kako B92, NVO, LDP i Djilas pokušavaju da zabiju klin izmedju Dačića i Nikolića, proizvodnjom svakojakih spletki i intriga. Od toga neće biti ništa.

Srbin -Djetic

23.01.2013. 09:41

Siris propagandu za destabijizaciju Srbije i vlade a i sam rasturas ds(Deronje Srba),Cuti, dobices rec uskoro pred nadleznima da kazes sto znas: kako ste i ko su unapredjivali propadanje ekonomije a taj tvoj program prdelozi siptarima...izv .gram..greske-

milo

23.01.2013. 09:42

Sta je uradila DS u proteklih 10 godina koliko je bila na vlasti,da nije i previse kasno da nam sada obecavaju bolje sutra a svi koji su vladali su se obogatili,kako!.Zar je gradonacelnik zaboravio kako nas je usrecio sa Bus Plusom pa sada mi hteli ili ne moramo da kreditiramo,nekog za koga i ne znamo ko je ,ali znamo da iza svega stoji gospodin Gradonacelnik Beograda,ne verujem,da su Beogradjani toliko naivni da ovu legalnu otimacinu zaborave.Ko izgubi izbore u Beogradu izgubice ih i u Srbiji.

Pedja

23.01.2013. 10:37

@milo - DS je u Beogradu odneo pobedu,a u Republici su izgubili. Toliko o tvojoj logici korelacije.

Katarina

23.01.2013. 10:42

@milo - Bus plus Vam smeta jer ste neposteni i hocete da se vozite autobusom na racun grada. Postenim ljudima koji placaju prevoz ceo zivot ovaj sistem odgovara jer su karte jeftinije.

zoks

23.01.2013. 11:01

@milo - milo@ pitas sta je DS uradila za Srbiju?Pa evo da ti ja kazem...... sve sto nije trebalo uraditi za Srbiju oni su uradili!I sto je najgore to su sve uradili uz blagoslov ovog naivnog i prevrtljivog srpskog naroda!Zasluzili smo mi to!Pozdrav!

podrinac

23.01.2013. 09:42

lose procenjujes,a vredjas obicnog srpskog gradjanina od seljaka nezaposlenih radnika i ostalih ubogaljenih politikom koju si vodio ti i tvoji iz ds zarad licnog bogacenja,smatras da je Srbija nastala sa dolaskom ds i da ce nestati ako se kriminalci iz ds nevrate na vlast.djilasu zapamti Srbija nije beograd a sadasnja Vlada,pogotovu Vucic imaju podrusku raje(sirotinje),kao Karadjodje 1804,ukljuci malo sijalice u glavi i procitaj ep buna protiv Dahija(tajkuna-lopova,krimnalaca )

Čedomir Činić

23.01.2013. 09:45

Politika koja rusi most iz sebe, ne vodi narod sa sobom u buducnost.

Pavle

23.01.2013. 09:50

Možda će se srušiti Đilasova vlada u senci sa isluženim kadrovima DS-a. A podrška novoj Vladi je velika u narodu, posebno Vučiću.

Gane

23.01.2013. 10:01

Umesto da Djilas izmišlja konflikte izmedju predsednika i vlade Srbije, mogao bi da se oglasi protiv hajke i progona koju vrše NVO i jedna televizija prema organizaciji NAŠI?! Da kaze, da li se slaze sa takvim pogromaškim metodama i vršenjem pritiska na sud da se organizacija zabrani?

zoks

23.01.2013. 10:58

@Gane - Gane@ bravo Gane,tako je!Svaka stranka,organizacija,udruzenje,koje stiti Srbiju na bilo koji i kakav nacin je NASA srpska!Koliko se nakotilo tog okota po Srbiji koji joj radi o glavi,da Bog sacuva!Napred NASI i ne odustajte!

Sofija

23.01.2013. 10:02

Šta god mislili o Đilasu, rekla bih da je u pravu. Svakodnevno smo u prilici da vidimo neslaganja u Vladi, a ne vidim da se išta dešava po pitanju standarda građana, što je sigurno najvažnije za stabilnost zemlje.

Pedja

23.01.2013. 10:32

@Sofija - A ja ti potpisujem da se nista nece promeniti ni pod njegovom dirigentskom palicom. Demokrata,ekonomista i ozbiljan covek koji pomene da ce slediti politiku fiksnog deviznog kursa gubi druga dva obelezja. Ne verujem da je bilo kome jasno kakve posledice fiksni kurs (koji se vec poceo primenjivati) moze imati,ali dobro,kad se jedno jutro probudite i vidite na TVu da je kurs skocio na 200,kasnije tog dana na 300,a do vecere na 500,bice vam svima jasno. Mi nemamo dovoljan priliv deviza da se igramo

Nikica

23.01.2013. 10:42

@Sofija - Neka ti ova porcija minusa koje si dobila, kaze koliko si u pravu!

zoks

23.01.2013. 10:55

@Sofija - Sofija@ postojala je "saglasnost" i kod bivse vlade na nacin da su jednoglasno vodili Srbiju u propast!Daleko od toga da su ovi mnogo bolji!Kad dodje pravi nacionalista pravi Srbin koji ce da kaze evrounijatima "dovodjenja" i kada se radu i zemlji(poljoprivredi) okrenemo tada ce Srbiji biti bolje,do tada zivimo od toga kako nam drugi kazu i sta nam drugi dadnu!A kakav je to zivot.......smatram te dovoljno pametnom da ti ne moram objasnjavati!

SAVA MALA

23.01.2013. 10:18

Ti koji si kumovao razbijanju DS-a pričaš o rušenju vlade pa ti si cirkus ne razumem zašto se lepo sam ne skloni jer ima toliko putera na glavi da se narodu smučio.

Astra

23.01.2013. 10:21

Aleksandar Vučić ima moje puno poverenje i podršku. Žao mi je samo što nije i ranije bio na mestu na kome je sada, ne bismo dogurali do ovolike krize. Ali bolje ikad nego nikad! Pozitine promene su sad stigle u Srbiju i napredak će se vrlo brzo osetiti! Đilasove puste želje za pad Vlade!

Enigma

23.01.2013. 10:25

Konačno da se nađe neko kome je Srbija na prvom mestu! Bez ulagivanja zapadu i EU! Vučić sve radi u interesu Srbije, svaka mu čast na tome!

zoks

23.01.2013. 11:11

@Enigma - Enigma@ pa taj tvoj Vucic rece da cemo ako ne udjemo u EU umreti od gladi!Ako pored ovako plodne zemlje(koju izmedju ostalog prodajemo seicima)koju imamo u Srbiji treba da umremo od gladi.......onda stvarno i treba da umremo!Bolje i ne zasluzujemo!

1990Petar

23.01.2013. 10:26

Kaze zemlja se vratila nekoliko koraka uzanaza od kad DS nije na vlasti. Pa ako je Srbija isla unapred dok su je oni vodili ovo definitivno jesu koraci u drugom smeru!

Milojka

23.01.2013. 10:58

@Miloje - Miloje moj, po cemu je to Tadic bio zlatan? Zato sto je isao i svima se redom izvinjavao? Zato sto je predao nase ljude Hagu? Zato sto je doveo drzavu do ruba siromastva?

Miloje

23.01.2013. 14:25

@Miloje - Zato sto je cak i on pored svi njegovih promasaja koje si i sam nabrojao i jos milon ostalih bolji od Djilasa. Covek je tajkun koji je tuzio kurir za milijardu evra, koji se ponasa kao diktator u DS, koji isteruje Jeremica jedinog koji vredi tamo. O cemu vise da pricamo?

Čedomir Činić

23.01.2013. 10:30

U demokratskoj drzavi! zakon i pravne institucije pravi narod, svi koji konkurisu narodnoj volji, rade protiv zakona.

Dejan.K

23.01.2013. 10:32

Prethodna vlada sa DSom imala je katastrofalne rezultate sto je i razlog zbog kojih su izgubili izbore i niko sada pa ni sam Djilas ne moze da me ubedi da su se oni naprosto za 6 meseci dramaticno promenili. Smatram poptuno normalnim da za svoje lose poteze snose posledice i da se malo bore za vlast i iz opozicije. A Vucic i SNS ako budu nastavili ovako da vladaju sigurno je da ce osvojiti sledece izbore, jer su uradili jako puno za jako kratko vreme.

petar1975

23.01.2013. 11:27

@Dejan.K - Sta,sta.sta,sta su uradili???Osim sto beda i sirotinja poprimaju ekstremne granice,sto se zivi na granici egzistencije,osim sto svakodnevno sirite mrznju prema Srbima sa KiM,osim sto prodaju svetu zemlju zarad sake dolara???Koji je to uspeh neunistivog Dinkica,porparola Dacica i vrhovnog komandanta Vucica?Prosvetlite nas koje boli uvo za stranke..,ucinite dobro delo.

Miličica

23.01.2013. 10:33

12 godina je Srbija pljačkana i uništavana! Vreme je da krivci odgovaraju! A Vučić se neće zaustaviti dok i poslednji ne bude odgovarao! Puna podrška njegovoj borbi, tek tad će Srbija krenuti napred!

Marija

23.01.2013. 10:33

Unazad? Pa ako ste nas vi vodili unapred, ovo je onda unazad, jer je prava suprotan od vaseg. Rad Vlade je vise nego dobar, i savrseno funkcionise, ne vidim neke svadje ko kod vas, malo, malo pa u novinama vasa svadja!

Ninica

23.01.2013. 10:36

Ova Vlada neće pasti! Konačno odgovaraju svi oni koji su godinama sistematski uništavali Srbiju!

Igor

23.01.2013. 10:41

Ovaj gospodin kao da nikada nije bio na vlasti! Umesto sto komentarise privredu koja je inace i unistena dok je DS bio na vlasti bolje da komentarise stanje u njegovoj stranci koje je haoticno u mnogim opstinama su clanovi gradskog odbora raspusteni. Tako da je za njega bolje da ne bude izbora inace ne pise im se dobro.

šonke

23.01.2013. 10:45

Dosta više gospodine gradonačelniče,dosta više predsedniče demokratske stranke,bili ste 8 godina na vlasti i videli smo šta ste uradili.Stavljate Šutanovca u odbor za bezbednost,koi je morao da da ostavku iz moralnih razloga posle pogibije pitomaca,ali prvo da smeni sve po komandnoj odgovornosti do načelnika generalštaba.Čoveka koi je bio pod istragom,koi nije odgovorio na mnoga pitanja.Dosta više

Kosovka

23.01.2013. 10:45

Ovoj Vladi i Aleksandru Vučiću je prioritet borba protiv korupcije i dok je god podržavaju ostali koalicioni partneri dotle će i Vlada biti stabilna.

Rajko

23.01.2013. 10:46

Možda biste to vi želeli gospodine Djilas, vi vi vaše demokrate koje su se uželele fotelja...

CULE

23.01.2013. 10:48

Opozicija u ovom momentu nema nikakvu snagu, ni pojedinačno, a o zajedništvu i da ne govorim. Koalicija na vlasti je stabilna, a novi izbori odgovaraju samo naprednjacima.

Gruja

23.01.2013. 10:49

Vučić mi vraća veru da će Srbija postati sigurnija zemlja, u kojoj će zakon biti isti za sve, gde će kriminalci biti iza rešetaka i gde niko neće imati ni pomisao da učestvuje u korupciji. Verujem da ćemo to doživeti i da će se u Srbiji konačno živeti bolje!

pobeda

23.01.2013. 10:49

Ako ovako nastavis Vucicu stizes do 50% +1 i sam pravis vlast. Tada nece biti Mrkonjioca, Zarka Obradovica, Dinkica, Kalanovicke ... Izbori na jesen.

razocaran

23.01.2013. 10:47

Kao razočarani bivši član DS-a, na sledećim izborima svoj glas daću Vučiću. Pa taj lik je za tri meseca uradio više nego DS za prethodnih 12 godina. Ovo treba da vidi i cuje Djilas, jer ovo nije polovina clanova DS-a misli ovako.

D.R.V.

23.01.2013. 10:51

"- Zemlja se vratila nekoliko koraka unazad. Privreda nam odumire, a vlast ne zna kako da ojača ekonomiju koja klizi u recesiju. Izneverena su obećanja" "A kad ja dogem na vlast bla,blabla,"

Harem

23.01.2013. 10:50

Puste želje Đilasa da spreči borbu protiv kriminala i korupcije! Kad je Vučić Miškovića uhapsio, uopšte ne sumnjam više u Vučićevu borbu protiv kriminala! Do sad niko nije imao petlje za to!

Katarina

23.01.2013. 10:50

Svaka rec Vam je na mestu. Da je DS vodila ovakvu politiku prema Kosovu (dozvoljeni granicni prelazi, jos malo i stolica u UN itd) odmah bi je proglasili izajnickom strankom. A, ova Vlada se tolerise, niko nista ne vidi. Kada se Tadic pozdravio (sto je i normalno, kulturno) sa Tacijem prozivali su ga na sve strane, sada kada se Dacic pozdravlja i sali sa njim ( a salimo se kad imamo poitivnu energiju prema nekom) svi cute. Podrska za Vas i vasu politiku!

Dunja

23.01.2013. 12:08

@Katarina - Vidi narod Katarina, samo ovde, kao i na drugim medijima, šačica ljudi komentariše ono što im je naređeno. Jedni te isti ljudi, njih 100-nak možda i to je to, a narod sve dobro vidi.

Jelica

23.01.2013. 10:53

Sada se svi ulizuju Vučiću jer su svesni da im novi izbori nikako ne idu u korist! SNS-u je skočio rejting zbog Vučićeve borbe protiv korupcije, svi bi da se provuku sad uz njega! Tako da... pad Vlade Điki može samo da sanja!

pera

23.01.2013. 10:56

Uopste ne razumem ovog Djilasa, meni su i otac i majka ostali bez posla i to zbog privatizacije koju je namestio DS, pa smo svi zajedno prvo prodali vredne stvari iz kuce,a kada smo i to potrosili onda smo morali da radimo za nadnicu. Sada cekamo bolje vreme koje se nadam da ce SNS da nam donese. Otac, majka,sestra i ja smo ostali bez krova nad glavom zbog DS-a, a nije samo moja porodica, koliko su jos porodica ojadili.

goca

23.01.2013. 11:57

@pera - Samo Vi sedite i cekajte a ko ceka taj ima vremena....Dragi moji pusite vlast,opoziciju,politiku i bavite se Vasim zivotom,znaci,zavrnite rukave i na posao....Ja sam privatnik koji je preziveo od Slobe do Nikolica i na svojoj kozi sam osetio sve vladavine i verujte-neke razlike nema,uvek je tesko,nama ,obicnim gradjanima...pozdrav

sanja

23.01.2013. 11:10

Mislim i verujem da je kraj DS-u i samouverenom Đilasu.A ovo gledanje u tuđe dvorištew dok problemi u njegovoj kući rastu ni malo ne deluje dobro!

Cccc

23.01.2013. 11:13

"...posle šest meseci, potpuno jasno da Dačićeva vlada nema viziju kako da poboljša životni standard.." - Šta onda reći za 12 godina njihove vlasti?! DS se totalno pogubio.

Zarko

23.01.2013. 12:11

@Cccc - Kao prvo neistina , pitajte Dinkica , Dacica i ostale iz koalicije . Kao drugo DS da je hteo da vlada samostalno , dali bi im to dozvolile ostale stranke ?

Cccc

23.01.2013. 12:25

@Cccc - Za ovih 6 meseci, ova vlada je uradila mnogo, i previše, ako je poredimo sa periodom vladavine ds-a.

Sta bi

23.01.2013. 11:14

Sta bi ovom do skoro pametnom coveku, ko ga omandjija da prica svasta?! Do skoro je vazilo:daj coveku vlast pa ces ga upoznati, od sada treba dodati i : uzmi coveku vlast pa ce se sam kao na skeneru prikazati.

Maja

23.01.2013. 11:33

Činjenica je da je privreda u kolapsu i da se zemlja vratila nekoliko koraka u nazad, kao i da je Đilas svojevremeno, kao političar u vladajućoj stranci doprineo toj opštoj paralizaciji države.

Bivsi demokrata

23.01.2013. 11:41

Ne znam ko ce se srusiti i kada ali znam da ja vise nikad necu glasati za DS. Kao nekadasnji clan te stranke svedok sam sta se sve radilo u jednom malom mestu u Srbiji i koliko su oni isli daleko sa ciljem da zadovolje svoje interese i enormno se obogate. Naravno to su radili pojedinci dok su ostali dobijali mrvice. Meni ne treba takva Srbija, zelim nesto bolje , postenije i pravednije zelim bolju Srbiju za sebe i svoju porodicu i zato DS nikada vise.

Milijana

23.01.2013. 11:44

Ne razumem, kako ne treba pratiti istrazivanja, zar treba da se rezultati anketa o rejtingu bace pod tepih, pa svaka normalna stranka to prati jer tako osluskuje glas naroda, a njih to kao ne zanima. Znaci li to da ih ni narod ne zanima?!

baradja

23.01.2013. 11:47

DS se svake godine raspada,pocev od odvajanja Kostunice,pa Micunovica,Vuksanovica.....Cedice...pa dokle vise,a svo to vrijeme,tako rastureni i sujetni krojite kapu o vom narodu,al nam je skrojiste...Zasto me ovaj DJilas podjeca na Mesica,...Pa i on ce biti posljednji predsjednik,DS-a

Mita

23.01.2013. 11:48

Ja se ne slažem sa konstatacijom da je DS ikada smatrana institucijom. Veoma je nerealna! Jedno su bile priče i obećanja političara, a sasvim drugo lice su lideri stranke pokazali kada je svakodnevni život u pitanju , te su ih birači na minulim izborima i kaznili.

sanja

23.01.2013. 11:53

meni baš nije jasno čemu se još uvek nada ovaj Đilas.Očigledno da još uvek nije shvatio nezadovoljstvo naroda u predhodnim godinama.Naravno njemu i onima oko njega je bilo dobro!

Andrea

23.01.2013. 12:04

Posle 12 godina eto kakve rezultate imamo! Vucic je za 6 meseci pokazao velike rezultate i uz njega sam! Vase vreme je proslo!

DZO

23.01.2013. 12:07

Vlada ce pasti samo ako Vucic odluci da izadje iz te Vlade, jer bi jedino njemu odgovarali novi izbori.

Mia

23.01.2013. 12:07

Sramota ko je do skoro vodio Srbiju, sve treba otici u zaborav zajedno sa njima, jos je gore sto je gradonacelnik glavnog grada covek koji ne misli dobro svom narodu.

Maja

23.01.2013. 12:09

DS je stranka koja je na vlasti bila 12 godina, koja nas je uništavala svih ovih godina. Nadam se da će se stanje u našoj državi zaista promeniti na bolje.

Aleksandra

23.01.2013. 12:13

Kako ovog nije sramota da bilo šta kaže. Njegova stranka je uništila ovu zemlju. Odgovorni su za hiljade gladnih i nezaposlenih, a on priča kako ima viziju Srbije kao lidera u regionu i kako vidi jak i stabilan dinar. Najbolje je da ćuti i da se niko od njih ne javlja, već su se pokazali

Nata

23.01.2013. 12:17

Da ste hteli nesto da uradite, imali ste 12 godina za to. Ova Vlada nece pasti ne brinite!

Cepac

23.01.2013. 12:21

Lagali su pre, lazu i sada... Dokle misle tako. Ako nista drugo bar mi se malo vratila vera u ovu drzavu...

ja

23.01.2013. 12:22

Bez Tadica i Jeremica DS je niko i nista i nema nikakve sanse na bilo kakvim izborima!Zasto Obama nije pozvao Nikolica na inauguraciju,nego Tadica,a Jeremic je predsednik UN,sta reci vise?

Jadranin

23.01.2013. 12:28

Baqdava ovaj Đilas igra na kartu razdora između Nikolića i vlade Srbije. Ta priča mu više ne pije vodu iako na svakom koraku vrše opstrukciju. Za vrenme svoje vladavine napravili su od Srbije poslovno mafijašku državu gde su se mnogi a među njima i Đilas žestoko omastili na teret neroda Srbije.Kada Vučić i ostali učine da profunkcionišu institucije ovakvima će jedino mesto biti zatvor. Inače on i njegov DS sigurno u narednih 20 godina neće okusiti vlast u Srbiji.

HAJDI

23.01.2013. 12:44

U nedostatku pravog politickog i stranackog programa opozicija na celu sa Djelicem samo izgovara -pada Vlada, pada Vlada.

Gary

23.01.2013. 12:51

Visestranacka politika ne sme da dopusta ponavljacima da idu na popravni. DS se pokazao nesposobnim da bilo sta uradi, kamoli da hapsi tajkune. Njihove greske se nizu jedna za drugom. Ko bi ih sada uopste shvatao ozbiljno?

MatijaBG LDP

23.01.2013. 13:17

@Gary - Koliko ste vi sposobni ,vidmo kako vladate....naprednjaci za napredne cene.....oni ce ispasti melem u odnosu na vas...vi cete dovesti do toga da narod bas njih shvati ozbiljnima....uostalom,on sam kaze,sami cete vi svojom nesposobnoscu da ih reinkarnirate!

Demokrit

23.01.2013. 12:52

Ja se isto tako gradonacelnice nadam novim izborima, jer znam da ce te doziveti debakl. Vreme je da se nasa politicka scena polako cisti ovih tajkunskih partija.

Pametno zborite

23.01.2013. 12:58

ako se srusi vlada opet necete biti na vlasti, dosta ste imali prilike da se pokazete ali ste je propustili. Zao mi je ali opet bih birao SNS I Vucica da vodi vladu jer realno gledano, jedino se on posvecuje najvise ovoj drzavi I juri da je dovede u red.

Krimi rad

23.01.2013. 13:10

Cekajte meni nije jasno, kako mozete da ubedjujete narod da ste Vi iz demokrtaske stranke najbolji I vi jedino imate resenje kad ste bili na vlasti 12 godina I nikad nista niste resili? Da li vi mislite da narod posle svega opet treba da vam veruje, ili nemate nimalo stida pa ovako se zanosite. I da budu izbori opet bi birao SNS.

MatijaBG LDP

23.01.2013. 13:20

Naprednjaci,zasto vas u ovolikom broju nema na stranicama gde se govori o vasoj sposobnosti,o povecanjima cena,struje,gasa.......ajde,nije Djilas vas problem,vas problem je propast koju nam svakog dana servirate sve vise.Gori ste od njih 100 puta!Ovaj je bar nesto u Beogradu uradio,a vi?

Mumuin

23.01.2013. 13:28

Kad nije prosla pala sa SPO-om koji ih je stalno ucenjivao nece ni ova. Mislim da je ova Vlada spremna za ceo mandat.

Limanac

23.01.2013. 13:32

Radni dan opozicije izgleda otprilike ovako, ujutru ustanu, medjusobno se posvadjaju, oko podne neko izadje iz stranke i predje u drugu, predvece daju izjavu tipa novi izbori, pada Vlada a pritom svi Boga mole da do toga ne dodje jer su im trenutni rejtinzi kod naroda katastrofalni. I eto to je jedan radni dan opozicije.

DAVID

23.01.2013. 14:09

@Limanac - Ha,ha,ha,ha......... baš tako to je njihov radni dan , sve manje i manje ih ima doćiće i taj dan kada budu shvazili da ih nemaa ni za jedan kombi , a bogami to će biti uskoro, neće im se dopasti da izbora bude što pre.

Ilinka Jovic

23.01.2013. 13:38

A sto da ne mislim da bi Vucic opet pobedio ako ne cak I vodio vladu. Za veoma kratko vreme je pokazao na sta je sve spreman I kako radi bez prestanka da nam bude bolje u Srbiji. U odnosu na vas koji ste vladali 12 godina I smao srljali u proslost.

Novak

23.01.2013. 15:04

DS svakako to priželjkuje,al to se sigurno neće desiti.I nek uvek imaju u vidu činjenicu da narod više ne želi da oni budu krojači njihove sudbine.Treba to da im bude jasno već jednom i zauvek.

Aleksandra Radovanovic

23.01.2013. 15:22

Bas mi drago sto su naprednjaci naucili kako se koriste komp posto nisu znali kako se upotrebljava pokretno stepeniste a to je odavno ukapirala moja sestircina koja ima tri godine kao i moj pas.Doduse nista ne moze da me zacudi posto imaju najnepismenije biracko telo posle radikala.

ludo doba

23.01.2013. 15:50

Postovani gospodine Djilasu kako vas nije sramota da se uopste pojavljujete u medijima,a jos manje da dajete bilo kakve komentare.Pa vasa VLADA je toliko stete nanela gradu u kome ja zivim,gde su uspesne firme koje su prodavane imale vise para na racunu i robe u skladistu u odnosu na cenu za koju su prodate,dok su manje uspesne firme zatvorene i opustosene.ZATO CUTITE.Trebalo bi vas sve pohapsiti.

Cubura

23.01.2013. 16:11

Sta to novo moze DS sa Djilasom na celu sto mi vec nismo videli. Neka ostanu jos neko vreme u opoziciji i promisli o svojim greskama. Nama gradjanima se sada ne zuri na izbore.

Bonamassa

23.01.2013. 16:16

Dobar mu je marketinski trik da je uveren u izbore ove godine. Samo sto je daleko od realnosti, kao i uvek.

Vaughan

23.01.2013. 16:16

He, zadrzavas jednog od najkorumpiranijih demokratskih ministara, a uspesne hoces da oteras. Kako onda da ti ja poverujem da ces nas izvuci iz krize?

djoks

23.01.2013. 16:26

Dragan Djias barem iskreno govori o stanju u stranci i drzavi govori o konkretnim imenima i ljudima koji rade svoj posao a koji ne pa cak i svojoj partiji za razliku od Tadica koji je pokusavao da sve predstavi idealno zato je ds zavrsio kako je zavrsio

ana

23.01.2013. 17:34

Verujem da će izbori ako ih uopšte bude doneti veliko razočarenje DS-u.Ponovo se samouvereni Đilas obratio narodu kako je on nazamenljiv i kako mu rejting nije pao od kada je on na vrhu DS-a.To je samo još jedna stvar u koju smo mogli da se uverimo da govori neistine!

razocarani

23.01.2013. 17:35

Pre par dana dobijem poziv iz info centra DS-a sa pitanjem dali zelim i dalje da budem clan stranke. S takvim zadovoljstvom sam im saopstio da su bili moja najveca kreska i zabluda.

vladimir

23.01.2013. 20:31

@razocarani - Takvi su vecina u Srbiji ,pa kad se razocaras u ove opet ces da se vratis u onu staru stranku.Zavisi ko pobedi.Realnost Srbije ,preletaci,mora da se prezivi.

Andrea

23.01.2013. 18:40

Imali ste 12 godina da pokazete sta znate i rezultati su vise nego vidljivi. Pustite druge da rade svoj posao!

Ivana

23.01.2013. 18:51

Od kada je Djilas na celu DS-a, oni propadaju polako ali sigurno, nicija nije gorela do zore.

Milan36

23.01.2013. 19:14

Tesko cemo G-dine Djilas docekati te Vase vanredne izbore.. A i da ih bude, sumnjam da biste uzeli i trece mesto na njima..

BubaSvaba

23.01.2013. 20:29

Djilas mesecima sanja o padu vlade i pokusava da napravi razdor izmedju partija-to mu nece uspeti, pre ce on pasti nego vlada.

tomma

23.01.2013. 21:10

sta god da neko uradi nesto dobro za Srbiju naci ce se pojedinci kojima to smeta a ni oni sami nisu nista uradili kad su mogli pa pustite bar da drugi rade nesto za ovaj narod kad vi niste

millos

23.01.2013. 21:26

svako ko je dobar i uspesan u svom poslu za pojedince je sve ono najgore i oni se uvek bune jer je napokon dosao neko ko ce pokazati kako treba raditi i obavljati svoje obaveze

Dragana

23.01.2013. 21:34

@ - Zasto bi vam iko verovao i jednu rec posle svega? Mene vise necete prevariti tom demagogijom. Imala je vasa stranka 12 godina da napravi sve to o cemu pricate, pa sta je uradila? I, sad ste odjednom shvatili sta i kako treba? Nemojte..

iskreno

24.01.2013. 10:03

Vi sto ste dosli cete polako i otici...a oni koji su obrazovani i oni koji imaju sta da urade i kazu ce ponovo doci. Zato uzivajte i unistavajte (nemate dovoljno znanja za bolje)...pozz za sve koji znaju i koji stoje uspravo i ponosno uz DS.

JUL

24.01.2013. 10:58

Mene je DS od u pretrhodnih 10 godina podsećao na JUL devedesetih. Većina ljudi se u DS učlanjivala ne zato što su verovala u ideje DS-a nego radi lične koristi.

N.Pazova

23.10.2013. 16:16

zasto bi bilo ko vise u Srbiji patio za ulaskom EU. dali uopste postoji zemlja clanica EU (osim nemacke) a da nije u krizi.